Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Het was maar een grapje, maar kreeg al een DM van Rijst dat ie m niet leuk vond dus vandaar de edit...quote:Op woensdag 11 april 2012 15:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
We gaan niet discrimineren he! En nee editten helpt niet
Tegenwoordig ongeveer 3 weken voordat ze uitkomen.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:49 schreef laucas het volgende:
Wanneer verschijnen de TOTY suggestie topics ongeveer?
sneijder guarin cambiassoquote:Op woensdag 11 april 2012 15:51 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/436707
Iemand optie voor marchisio?
Chiellini CB, Cech keeper.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:51 schreef marcie216 het volgende:
arme rijstquote:Op woensdag 11 april 2012 15:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Het was maar een grapje, maar kreeg al een DM van Rijst dat ie m niet leuk vond dus vandaar de edit...
Ik zou je wel een pak slaag willen geven na een lange tijd maar xbox live is op hahaquote:Op woensdag 11 april 2012 15:48 schreef Rijst het volgende:
Niemand durft? Dan sotp ik met mn stream xD
Je zou Hernanes er neer kunnen zetten. Misschien niet de beste speler maar wel chemistrywise.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:51 schreef marcie216 het volgende:
Zusi of Arnaudquote:Op woensdag 11 april 2012 15:53 schreef koenie95 het volgende:
Welke cam bronze uit de MLS kan ik het beste in mijn 4-1-2-1-2 team plaatsen?
Als ik een Taiwo heb verkocht zet ik Fucito cam er neer maar daar heb ik nu het geld nog niet voor.
Mensen verzinnen allemaal smoesjes als ze verliezenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er wordt al over van alles geklaagd maar je mag nu ook al niet meer crossen: http://forum.ea.com/uk/posts/list/1606136.page
Ramires kan ookquote:Op woensdag 11 april 2012 15:56 schreef marcie216 het volgende:
Cambiasso, hamsik en guarin ja. Sneijder kan ik niet betalen. Bedankt
Ik erger me wel aan mensen die de hele tijd crossen maar het is niet zo dat je helemaal niet mag crossenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mensen verzinnen allemaal smoesjes als ze verliezenVorige FIFA kon je veel makkelijker scoren uit crosses, nu komen ze alleen aan als er een centrale verdediger niet op zijn plek staat
Dat term sweaty goal was vorige FIFA ook niet eens van toepassing tot KSIO erover begon ( volgens mij).
Huh? Met lavezzi dan?quote:
quote:XI: GK Guaita, CB Bonucci, CB Rami, CB @Carles5puyol, CDM Gündogan, CM Arteta, CF Raúl, RM B.Arfa, ST @clint_dempsey, CF Jovetic, ST Ménez.
Zusiquote:Op woensdag 11 april 2012 15:53 schreef koenie95 het volgende:
Welke cam bronze uit de MLS kan ik het beste in mijn 4-1-2-1-2 team plaatsen?
Als ik een Taiwo heb verkocht zet ik Fucito cam er neer maar daar heb ik nu het geld nog niet voor.
voor wat?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:12 schreef Doublepain het volgende:
JEZUS MAN!! GEEN EREDIVISIE!! OP ZIJN MINST TOIVONEN OF LENS!!! BITCHESS!!!!!
ja maar dat is wel wat anders dan de pauperdivisiebeker die EA geen ruk boeitquote:Op woensdag 11 april 2012 16:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lvpool - tegenstander kreeg die LW ook een IF toen ze de finale hadden gewonnen...!!!!
Toivonen zou wel sweet zijn geweest, vies of niet, wel chill!quote:Op woensdag 11 april 2012 16:12 schreef Doublepain het volgende:
Geen onaardige spits. +80 strength en 4*skillsquote:Op woensdag 11 april 2012 16:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
komt sowieso in mijn team evenals Arteta.
hahaha vriend van me had gister IF Ben Arfa gekocht
niet onaardig noemt ie datquote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geen onaardige spits. +80 strength en 4*skills
Nee Carling Cup is een grote cupquote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar dat is wel wat anders dan de pauperdivisiebeker die EA geen ruk boeit
dare I say it? komt in de buurt van Suarezquote:Op woensdag 11 april 2012 16:16 schreef Rijst het volgende:
Dat is gewoon een RvP die rechts is en wel kan koppen.
naja, zeer belangrijke goal en een goede wedstrijd en ze hadden nog een CM positie over denk ikquote:Op woensdag 11 april 2012 16:19 schreef BDIL het volgende:
Ik snap het niet Arteta scoort 1 goal en wel IF
EA fapt graag op overrated PL spelers. Ik durf te wedden dan 90 % daar faalt in de Eredivisiequote:Op woensdag 11 april 2012 16:19 schreef BDIL het volgende:
Door die goal kan City geen kampioen meer worden. xDquote:Op woensdag 11 april 2012 16:19 schreef BDIL het volgende:
Gwn ricky togquote:Op woensdag 11 april 2012 16:12 schreef Doublepain het volgende:
Die Ben Arfa wordt duuuuuur. Ik denk rond 150k. Ik wil hem ookquote:Op woensdag 11 april 2012 16:25 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat dus. Nog niet eens aan gedacht trouwens haha was aan het fappen op Ben Arfa
Denk +200K maar ik wacht nog even TOTY af denk ikquote:Op woensdag 11 april 2012 16:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die Ben Arfa wordt duuuuuur. Ik denk rond 150k. Ik wil hem ook![]()
EA zijn homo'squote:Op woensdag 11 april 2012 16:31 schreef Apekoek het volgende:
Inderdaad waar de fuck is van Wolfswinkel??
Die gast komt al klaar bij elke voorzet die hij er inpistquote:Op woensdag 11 april 2012 16:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF in 5k pack @2:51 en voor de rest veel sweaty goals
Portugal, Sporting CPquote:
Wat is er mis mee dat hij zo scoort??quote:Op woensdag 11 april 2012 16:36 schreef laucas het volgende:
[..]
Die gast komt al klaar bij elke voorzet die hij er inpist
Dat mag hij zelf weten maar hij scoort bijna geen normale goals en dat is lame. Die mensen hebben om de 1 of andere reden wel altijd geluk in packs.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dat hij zo scoort??
Mag hij zelf weten toch? Dan speel je maar een anders spel waar je 5 solo's maakt en met een omhaal afmaakt..
Misschien vrijdag een mooie oranje MOTM kaart voor Lens..quote:Op woensdag 11 april 2012 16:12 schreef Doublepain het volgende:
Niks lame, in het echt gaat een speler ook niet een akka 5000 om de keeper heen doen en dan achter zijn standbeen onderkant lat de bal erin knallen.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat mag hij zelf weten maar hij scoort bijna geen normale goals en dat is lame. Die mensen hebben om de 1 of andere reden wel altijd geluk in packs.
Dit is ook niet het echt of welquote:Op woensdag 11 april 2012 16:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks lame, in het echt gaat een speler ook niet een akka 5000 om de keeper heen doen en dan achter zijn standbeen onderkant lat de bal erin knallen.![]()
Moet je maar beter verdedigen en niet triest doen
Wel de bedoeling aangezien "mensen" PES een arcade game vinden en FIFA realistisch. Maar het is meer andersom.quote:
doubledumb.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks lame, in het echt gaat een speler ook niet een akka 5000 om de keeper heen doen en dan achter zijn standbeen onderkant lat de bal erin knallen.![]()
Ben je ongesteld dat je grote vriend niet in TOTW zit? Man ik mag toch gewoon mijn mening geven net zoals jij dat doet, blaag.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dat hij zo scoort??
Mag hij zelf weten toch? Dan speel je maar een anders spel waar je 5 solo's maakt en met een omhaal afmaakt..
Darcsonic is 1 van de vriendelijkste posters hierquote:Op woensdag 11 april 2012 16:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
jij hebt veel te lang niet gepostquote:Op woensdag 11 april 2012 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Darcsonic is 1 van de vriendelijkste posters hier
Vanochtend nogquote:Op woensdag 11 april 2012 16:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij hebt veel te lang niet gepost
Ik mag er toch niet mee eens zijn?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:52 schreef laucas het volgende:
[..]
Ben je ongesteld dat je grote vriend niet in TOTW zit? Man ik mag toch gewoon mijn mening geven net zoals jij dat doet, blaag.
ohquote:Op woensdag 11 april 2012 16:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanochtend nogToen een paar potjes gedaan, even wat anders, en nu op de zaak
Iedereen die huilt om SWEATY goals mag gewoon stoppen met spelen met FIFAquote:Op woensdag 11 april 2012 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Darcsonic is 1 van de vriendelijkste posters hier
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iedereen die huilt om SWEATY goals mag gewoon stoppen met spelen met FIFA
Ik scoor zelf ook sweaty. Een goal is een goal. Alleen tegen fokkers hou ik me in. Duitsers en Engelsen, Ajacieden: no mercy.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik doe het allemaal hoor, pacehoeren,sweaty,celebrations,3x replay. Hele mik mak tegen die kut online tegenstanders.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik scoor zelf ook sweaty. Een goal is een goal. Alleen tegen fokkers hou ik me in. Duitsers en Engelsen, Ajacieden: no mercy.
Maar goed, de ene houdt niet van sweaty goals, de ander houdt niet van provocerende celebrations, zo heeft ieder wel zn ding.
Net zoals jij zegt 'niks mis mee dat hij zo scoort, moet hij zelf weten toch?' mag ik mijn mening toch ook ventileren want je spreekt jezelf een beetje tegen.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik mag er toch niet mee eens zijn?
Okeequote:Op woensdag 11 april 2012 17:03 schreef Doublepain het volgende:
Goal = een goal. Niet janken, beter verdedigen.
Wel beetje eenvoudige redenering, je pakt een woord zet er is tussen herhaald daarna datzelfde woord. Zo heb je altijd gelijkquote:Op woensdag 11 april 2012 17:03 schreef Doublepain het volgende:
Nee, reacties erop zijn dat hij anders moet scoren. Waarom? Zodat je kan fappen dat die vanaf 30 meter erin gaan ipv 6?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:02 schreef laucas het volgende:
[..]
Net zoals jij zegt 'niks mis mee dat hij zo scoort, moet hij zelf weten toch?' mag ik mijn mening toch ook ventileren want je spreekt jezelf een beetje tegen.
Cruijff zou het beter doenquote:Op woensdag 11 april 2012 17:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wel beetje eenvoudige redenering, je pakt een woord zet er is tussen herhaald daarna datzelfde woord. Zo heb je altijd gelijk![]()
Maar ik vind wel dat je gelijk hebt.
Ga fappen op rikkiequote:Op woensdag 11 april 2012 17:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, reacties erop zijn dat hij anders moet scoren. Waarom? Zodat je kan fappen dat die vanaf 30 meter erin gaan ipv 6?
Waar lees jij dat hij anders moet scoren dan? Je bent het niet eens met mijn mening maar doe nou niet alsof de ene of de andere mening correct is.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, reacties erop zijn dat hij anders moet scoren. Waarom? Zodat je kan fappen dat die vanaf 30 meter erin gaan ipv 6?
Dan mag de helft van de leden hier wel stoppen met FIFAquote:Op woensdag 11 april 2012 16:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt gewoon zo over, vooral als je naar de reacties kijkt op Youtube.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:05 schreef laucas het volgende:
[..]
Waar lees jij dat hij anders moet scoren dan? Je bent het niet eens met mijn mening maar doe nou niet alsof de ene of de andere mening correct is.
quote:
Haha, da's echt grappig al ie dat zegt. Ik hoorde het voor het eerst een paar maanden geleden met H2H, toen was Robinho jarig.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan mag de helft van de leden hier wel stoppen met FIFA
Even iets anders: de commentator kent Serero niet dus dan zegt hij ook niet dat hij jarig is. Ik heb nog geen speler in 1 van mijn teams gevonden die bijna jarig is en die de commentator kent.
Dan met ssssssstttttt!!!!! door het hele veld lopen?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:10 schreef Toefjes het volgende:
Soms als een speler heel vervelend is leg ik m sweaty af, laat ik de keeper naar die speler rennen, leg ik m weer terug af, en indien mogelijk doe ik het een 3e keer. Dan geniet ik volop.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/118246761quote:Op woensdag 11 april 2012 17:10 schreef Toefjes het volgende:
Soms als een speler heel vervelend is leg ik m sweaty af, laat ik de keeper naar die speler rennen, leg ik m weer terug af, en indien mogelijk doe ik het een 3e keer. Dan geniet ik volop.
Ja want je hebt altijd 100% controle over je verdedigersquote:Op woensdag 11 april 2012 17:03 schreef Doublepain het volgende:
Als zij het bij mij doen, doe ik het ook bij henquote:Op woensdag 11 april 2012 17:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan met ssssssstttttt!!!!! door het hele veld lopen?
Werkt iig voor mij wel
Als het goed is wel, na de grote FUT update viel het me op dat het makkelijker is.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja want je hebt altijd 100% controle over je verdedigers
Over 6 dagen is Cuesta jarig maar ja, die kent de commentator vast niet. Dit is ook wel grappig: 2 van mijn CBs zijn allebei op 1 januari jarig (White en Ababio) Voor de rest is Vucko vandaag jarig maar ik heb met mijn Poolse bronzes nog geen 1 wedstrijd gespeeld en ik denk niet dat de commentator hem kent.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, da's echt grappig al ie dat zegt. Ik hoorde het voor het eerst een paar maanden geleden met H2H, toen was Robinho jarig.
Ik geniet altijd van die berichtjes na de wedstrijd. "You stupid sweaty cunt!"quote:Op woensdag 11 april 2012 17:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als zij het bij mij doen, doe ik het ook bij henEn de laaste sweaty pass trouwens getruckt. Dat is nog leuker
Dat wordt een feest zeg. Ik heb 21 Cuesta's op m'n TP.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Over 6 dagen is Cuesta jarig maar ja, die kent de commentator vast niet. Dit is ook wel grappig: 2 van mijn CBs zijn allebei op 1 januari jarig (White en Ababio) Voor de rest is Vucko vandaag jarig maar ik heb met mijn Poolse bronzes nog geen 1 wedstrijd gespeeld en ik denk niet dat de commentator hem kent.
HET WERKTquote:Op woensdag 11 april 2012 17:00 schreef Rijst het volgende:
Ik heb nu ook zo'n Lindgren corner gecreëerd
Kut, Ibi is al jarig geweestquote:Op woensdag 11 april 2012 17:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat wordt een feest zeg. Ik heb 21 Cuesta's op m'n TP.![]()
![]()
Andersom is enorm kutquote:Op woensdag 11 april 2012 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet niet of de commentator Guidetti kent maar hij is over 4 dagen jarig
Altijd leuk, een random gold player in een silver pack.
Ik wist eerst ook niet hoe maar het is best simpelquote:Op woensdag 11 april 2012 17:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik ben te lomp om zo'n corner te maken. Heb het geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.
Totdat het een goede silver isquote:
Chocokoe gewoon.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:25 schreef Toefjes het volgende:
Of heeft hij een alt account? zo ja, heb ik ook een DM van hem gehad
Je bent gewoon slecht.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:26 schreef Pobberd het volgende:
Wat een kankerspel is het toch ook. 25 schoten waarvan 20 op goal, en 4x op de paal/lat. Geen één goal. Die homo waar ik tegen moest was alleen maaar aan het pacehoere met Walcott en Abgonlahor en scoort 2x, en hij had 4 schoten in totaal.Heb uit frustratie mijn controller kapot gegooid.
![]()
o jeetje nou mag je wel uitkijken gjequote:Op woensdag 11 april 2012 17:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Chocokoe gewoon.
Zo heb ik al eens Cameron Jerome gekregen in een gold packquote:Op woensdag 11 april 2012 17:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Totdat het een goede silver is
In die gold player premium packs krijg je bijna elk pack een silver als 1 van de 3 rares. Vorig jaar kreeg je daarin alleen golds.
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o jeetje nou mag je wel uitkijken gje
Ik ga het proberen als ik thuis ben van werk. Maar morgen vroeg weer werken. Zal morgen middag worden.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wist eerst ook niet hoe maar het is best simpel
1 Arena, Select, Create set peace
2 Ga naar de Corner vlag.
3 selecteer een mannetje en positioneer hem goed. Doe dat bij alle spelers.
4 Nu de looplijnen van alle spelers. Selecteer een mannetje en druk op rondje. Ga dan met je mannetje lopen waar je naar toe wilt. Wanneer je klaar bent druk je weero p rondje. Dan heb je de looplijn van een speler opgeslagen.
Haha, ik snapte de hele zin al niet die hij tikte naar mequote:Op woensdag 11 april 2012 17:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Chocokoe gewoon.
Ik heb zo vaak dat ik een CB krijg, dat ie dan eerst 4 stappen richting de middellijn doet en dan nog eens de andere kant op gaatquote:Op woensdag 11 april 2012 17:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als het goed is wel, na de grote FUT update viel het me op dat het makkelijker is.
Ik had 1x Puyol in een premium silver, voor de rest een paar 84 en 83 rated spelers maar geen dure golds of een IFquote:Op woensdag 11 april 2012 17:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zo heb ik al eens Cameron Jerome gekregen in een gold pack
Maar echt goede golds in een silver pack heb ik niet gehad.
Ik geniet er wel van, als je denkt over dat KLB topic waarin wij zolderautisten genoemd wordenquote:
http://futhead.com/12/player/5570quote:Op woensdag 11 april 2012 17:39 schreef vandermar het volgende:
Welke als CM naast Andersson van United?
http://futhead.com/12/player/3950
http://futhead.com/12/player/3938
kAN NIET vanwege chemquote:
Ja, kapitaal vernietigingquote:
Neequote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:30 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squadcreator/428850
Blijf toch maar bij mijn team, heb atm cisse in spits, ik wil graag suarez. Iemand suggesties voor 9 chem,
Lavezzi moet er wel in blijven,
Dus je wilt 4321 spelen met Lavezzi als LW en Suarez als ST, en alles op 9 chemistry houden? Dan moet je een RW van Liverpool hebben.. en daar wordt je ook niet vrolijk van (Kuyt of die Argentijn).quote:
Richards RBquote:Op woensdag 11 april 2012 17:53 schreef Walxie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/429064
Hier ga ik naar toe werken, tips?
Taiwo lbquote:Op woensdag 11 april 2012 17:55 schreef Walxie het volgende:
[..]
Oja, die vergeten toe te voegen; maar die ga ik ook kopen.
Diego Alves GK, Taiwo LB, Richards RB, Valencia/Gervinho/Walcott RM, Gerrard (zal wel niet in budget liggen) CM.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:53 schreef Walxie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/429064
Hier ga ik naar toe werken, tips?
zie mijn sigquote:Op woensdag 11 april 2012 17:57 schreef laucas het volgende:
Wie heeft er zin in een mini pricefix? xbox
altijdquote:Op woensdag 11 april 2012 17:57 schreef laucas het volgende:
Wie heeft er zin in een mini pricefix? xbox
Ja, alleen ga ik liever eerst andere plekken versterken.quote:
Dan heeft hij bijna mijn team gekopieerdquote:Op woensdag 11 april 2012 17:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Diego Alves GK, Taiwo LB, Richards RB, Valencia/Gervinho/Walcott RM, Gerrard (zal wel niet in budget liggen) CM.
Inderdaad, Gerrard ligt niet in budget.. Valencia heb ik al RM gehad en ben nu N'zogbia aan het testen.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Diego Alves GK, Taiwo LB, Richards RB, Valencia/Gervinho/Walcott RM, Gerrard (zal wel niet in budget liggen) CM.
Hmm shit, wil eigenlijk ibra maar dat is lang sparen(dan ook geen 9chem.) miss andere tussen optie als spits?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dus je wilt 4321 spelen met Lavezzi als LW en Suarez als ST, en alles op 9 chemistry houden? Dan moet je een RW van Liverpool hebben.. en daar wordt je ook niet vrolijk van (Kuyt of die Argentijn).
Tja, met hybrids kun je bijna elke spits van 7k wel opnoemenquote:Op woensdag 11 april 2012 17:57 schreef Walxie het volgende:
Wat is trouwens een goede ST naast Ibra voor 7k? (op Surrie na)
Ik moet eigenlijk gaan kijken of ik een CM en RM heb die met een ST in Serie A connecten, zal wel niet lukken..quote:Op woensdag 11 april 2012 18:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tja, met hybrids kun je bijna elke spits van 7k wel opnoemen
In de Serie A heb je o.a. een Miccoli of Cissé
Pato dan kan Hulk op RWquote:Op woensdag 11 april 2012 18:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hmm shit, wil eigenlijk ibra maar dat is lang sparen(dan ook geen 9chem.) miss andere tussen optie als spits?
Zoveel opties, als je Pato als spits doet mag er nog een dode link naar de CM of RM bij ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:01 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk gaan kijken of ik een CM en RM heb die met een ST in Serie A connecten, zal wel niet lukken..
Hmm, werkt Ibra ook in 433?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zoveel opties, als je Pato als spits doet mag er nog een dode link naar de CM of RM bij ook.
Die 25k packs zijn de slechtste packs ooit op die silver upgrade van 15k na.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:06 schreef Doublepain het volgende:
Jezus ik had ook niet gezien dat er MAAR 3 Rare in zit. Hoe dom kan ik zijn![]()
Je zegt net dat je Ibra niet kunt betalen..quote:
Die silver upgrades van 15k, dat is echt pure oplichterij.. volgens mij is het zelfs letterlijk onmogelijk om daar winst uit te kunnen halenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die 25k packs zijn de slechtste packs ooit op die silver upgrade van 15k na.
Ik heb Ibra al?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je zegt net dat je Ibra niet kunt betalen..
Maar in 4-3-3 kun je Lavezzi-Ibra-Hulk doen, mits je middenveld bestaat uit Serie A LCM, Milan CM en FC Porto of Braziliaanse Liga Portuguesa RCM.
Bijvoorbeeld
Lavezzi-Ibra-Hulk
Marchisio-Boateng-Danilo
Sorry, zit jou en marcie door elkaar te halen.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik heb Ibra al?
Ik zal even kijken of het kan in FUThead.
Alleen als je in het begin Yobo of Ephraim kreeg en dat je die nu pas verkooptquote:Op woensdag 11 april 2012 18:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die silver upgrades van 15k, dat is echt pure oplichterij.. volgens mij is het zelfs letterlijk onmogelijk om daar winst uit te kunnen halen
Geen probleem, alleen de verdediging wordt wel erg lastig.. makkelijkquote:Op woensdag 11 april 2012 18:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sorry, zit jou en marcie door elkaar te halen.
Zijn de spelers uit een silver upgrade allemaal shiny of non shiny of random?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen als je in het begin Yobo of Ephraim kreeg en dat je die nu pas verkoopt
Allemaal non-shinyquote:Op woensdag 11 april 2012 18:15 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Zijn de spelers uit een silver upgrade allemaal shiny of non shiny of random?
Allemaal non-shiny + een manager geloof ik.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:15 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Zijn de spelers uit een silver upgrade allemaal shiny of non shiny of random?
En dat voor 15kquote:Op woensdag 11 april 2012 18:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Allemaal non-shiny + een manager geloof ik.
Dat is lang geleden.quote:Sorry!
We have reached the maximum number of users who can sign into FUT Web.
Please try again later.
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
![]()
Heerenveen gaat winnen vandaag!
muahaha IN YO FACE of ON YOUR SCREENquote:Op woensdag 11 april 2012 18:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daar ging mijn cola tegen het laptop scherm aan ....
Kan ik mee leven, al zie ik RKC liever winnen.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:29 schreef DutchSL het volgende:
Hopen op
SC Heerenveen - Ajax 1
AZ - FC Twente 2
RKC Waalwijk - PSV 2
Roda JC Kerkrade - Feyenoord 2
Dan is de stand
Ajax/Twente 58
AZ/PSV/Feyenoord/Heerenveen 57
Als die bomen niet in de weg stonden, dan kon ik die PSV'ers alvast zien jankenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kan ik mee leven, al zie ik RKC liever winnen.
3-1 voor Feyenoordquote:Op woensdag 11 april 2012 18:33 schreef DutchSL het volgende:
Gemeen hoor, nou dan hoop ik dat Roda wint, lekker puh.
En dan hoop ik dat Ajax wint wint Ajaxquote:Op woensdag 11 april 2012 18:33 schreef DutchSL het volgende:
Gemeen hoor, nou dan hoop ik dat Roda wint, lekker puh.
Doet Malki niet mee dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
3-1 voor Feyenoord
2x Guidetti 1x Clasie en de tegengoal komt van Vormer
Jawel, maar die scoort niet. Vormer is toekomstig Feyenoorder, dus die mag zijn waarde ook een klein beetje omhoog werken door een schamel doelpuntje te maken.quote:
Haha ik dacht dat dit soort optimisme alleen in Amsterdam bestondquote:Op woensdag 11 april 2012 18:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jawel, maar die scoort niet. Vormer is toekomstig Feyenoorder, dus die mag zijn waarde ook een klein beetje omhoog werken door een schamel doelpuntje te maken.
In waalwijk ookquote:Op woensdag 11 april 2012 18:37 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat dit soort optimisme alleen in Amsterdam bestond
Ik hoop dat Zoet 3 eigen goals maakt zodat zijn waarde daalt en hij volgend seizoen bij PSV blijft omdat geen clubs hem meer willen hebben.quote:
Hij heeft al uitgesproken nog een jaar verhuurd te willen worden. Zelfs als hij nu 3 eigen doelpunten/blunders maakt, dan nog wil RKC of een andere middenmoter in de eredivisie hem hebben.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:40 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Ik hoop dat Zoet 3 eigen goals maakt zodat zijn waarde daalt en hij volgend seizoen bij PSV blijft omdat geen clubs hem meer willen hebben.
P-P-P-P-P-P-P-P AAACCCEEE HOOOOEOEERRRRRquote:Op woensdag 11 april 2012 18:43 schreef Thorb het volgende:
Alleen nog aantal spelers in de goede formatie krijgen en Sif McAuley komt eraan http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bncYWUtXbdj2X
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
P-P-P-P-P-P-P-P AAACCCEEE HOOOOEOEERRRRR
Dankje. Jij ook, je maakt het me vooral lastig met het feit dat al je verdedigers ongeveer net zoveel pace hebben als mijn spits. Kan er nooit langs sprinten of iets dergelijksquote:
Laat is je nieuwe team zien.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:56 schreef Tim86 het volgende:
Slaat nergens op dat Bonucci een 81 is..ben benieuwd naar de ingame stats
[ afbeelding ]
Stonden nog niet onlinequote:Op woensdag 11 april 2012 19:06 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Rojadirecta.me en de streams heb je voor het uitkiezen
Share?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Stonden nog niet onlinemaarja ik heb het al gevonden xD
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vriend van me heeft hem gister gekocht voor 130k en wilde hem vandaag verkopen![]()
Mag ik je team zien met SIF Mirallas? Wil hem ook halen maar weet niet wat voor team ik er om zal bouwen.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:13 schreef vandermar het volgende:
SIF Mirallas luidt zijn debuut in met 3 goalsbaasje is hij.
Doet de webapp het niet?
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:13 schreef vandermar het volgende:
SIF Mirallas luidt zijn debuut in met 3 goalsbaasje is hij.
Doet de webapp het niet?
http://futhead.com/12/squad/342067quote:Op woensdag 11 april 2012 19:15 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Mag ik je team zien met SIF Mirallas? Wil hem ook halen maar weet niet wat voor team ik er om zal bouwen.
http://futhead.com/12/squad/416616quote:Op woensdag 11 april 2012 19:15 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Mag ik je team zien met SIF Mirallas? Wil hem ook halen maar weet niet wat voor team ik er om zal bouwen.
Diego Alves.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:22 schreef Walxie het volgende:
Beste Braziliaanse GK? Helton/Gomes/Diego/andere?
Gomes jaquote:Op woensdag 11 april 2012 19:22 schreef Walxie het volgende:
Beste Braziliaanse GK? Helton/Gomes/Diego/andere?
Combinatie van beide. Voorhoede van de 2e met Robbery en de rest Belgenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:20 schreef WezepAFCA het volgende:
Denk je dat deze http://futhead.com/12/squad/436476
beter is dan http://futhead.com/12/squad/433244
?
Wil een van die twee maken als mn ibra en aguero zijn verkocht.
3-4-3 variantquote:Op woensdag 11 april 2012 19:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Combinatie van beide. Voorhoede van de 2e met Robbery en de rest Belgen
Het is een prima keepertje. De IF is al helemaal een BEEST.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die zijn zelf gewoon slecht ja tog xd
quote:
Even jullie mening nogquote:Op woensdag 11 april 2012 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nu dit:
Suárez - Zlatan
Nani - Adam - Boateng - Krasic
Taiwo - Luiz - Lucio - Abate
Alves
Maar ik kan 'm ook ombouwen tot dit natuurlijk:
http://www.futhead.com/12/squad/432238
Speelt erg fijn, alhoewel ik 1x zo heb gespeeldquote:
TAIWOOOOOO CRUZZZquote:Op woensdag 11 april 2012 19:30 schreef Lindgren. het volgende:
Beste betaalbare linksback uit de Serie A? Balzaretti?
ik vond Paulo De Ceglie erg goed, lekker sterk, koppend ook goed en staat niet constant als LW.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:30 schreef Lindgren. het volgende:
Beste betaalbare linksback uit de Serie A? Balzaretti? Nagatomo? Armero?
Taiwo is toch niet onbetaalbaar?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:30 schreef Lindgren. het volgende:
Beste betaalbare linksback uit de Serie A? Balzaretti? Nagatomo? Armero?
70/80quote:Op woensdag 11 april 2012 19:35 schreef Lindgren. het volgende:
Wat gaat IF Arfa kosten denken jullie? 50k? 60k?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |