Nee, daarom vond ik het zo raar dat de topic maagd het wel wistquote:
hahahaquote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef Skv het volgende:
Ik eet een lauwe banaan. Hij lag in de zon.
Geen slecht woord over de zus van Geester.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee, daarom vond ik het zo raar dat de topic maagd het wel wistMisschien een vieze zus ofzo
Je hebt ambitie om nog langer te blijven?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef ovoxo het volgende:
muhahaha, werk m'n UI eens bij in de OP, als je wil.![]()
Hela! Als het over mij gaat kan je je capslock wel vinden, maar als het over shifto gaat niet. Pussy dat je bent. En nu nog een keer, en dit keer goed!quote:
Voor jou altijdquote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef ovoxo het volgende:
Je hebt elke dag een ander ui ofnietquote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef ovoxo het volgende:
Moet ik dan weg gaanquote:Op woensdag 11 april 2012 15:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt ambitie om nog langer te blijven?
Ja is beter hè, kun je gewoon in het nederlands kreunenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Perfect, seks bevalt me veel beter.
Jawelquote:Op woensdag 11 april 2012 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen slecht woord over de zus van Geester.
Oiquote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee, daarom vond ik het zo raar dat de topic maagd het wel wistMisschien een vieze zus ofzo
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oke nou vanaf deze post ga ik niet meer in dit topic reageren enz enz.
Wie de neuk is dat? Val je op halfbejaarde mannen of zo?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef ovoxo het volgende:
Dat heb ik ook gewoon op mijn pc hoor?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef thatday het volgende:
Fok op je tel is zoveel beter, blauwe en groene posts
Nee dit is een verzamelplek voor mensen die nooit meer weggaan. Hooguit minder reageren.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is toch het idee van het topic dat mensen ook weer eens een keer verdwijnen
Okequote:Op woensdag 11 april 2012 15:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is toch het idee van het topic dat mensen ook weer eens een keer verdwijnen
Shit je zei iets leuksquote:Op woensdag 11 april 2012 15:37 schreef Geester het volgende:
Respect me brah, i do respect you brah,
bro down
okquote:Op woensdag 11 april 2012 15:38 schreef ovoxo het volgende:
[..]
GODVERDOMME MN DRINKEN KWAM UIT MN NEUS
Ik bescherm je.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oke nou vanaf deze post ga ik niet meer in dit topic reageren enz enz.
je hebt je UI verandertquote:Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lief tegen Voxje, of ik breek je onderkaak uit je bek en scheur je borstkas er mee open.
Drake.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wie de neuk is dat? Val je op halfbejaarde mannen of zo?
IRL scheur ik je onderkaak ook zo uit je bek hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Pas op, de internet white knight
Hij is aardiger dan jijquote:Op woensdag 11 april 2012 15:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
We zien je rollen, ja. Als een rolstoel.quote:
En toch neukt hij meer wijven dan jij. Terug in je hok, jij.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Draakwie? Moet ik hem kennen of zo? Vergeet niet dat ik al oud ben en geen series zoals anibus en nickeledeon of zo kijk.quote:
Jaloezie is zo'n lelijke emotie..quote:Op woensdag 11 april 2012 15:41 schreef Skv het volgende:
[..]
We zien je rollen, ja. Als een rolstoel.
Vergeleken met deze is die van Murdera dan toch weer beter...quote:
Drake, de rapper/zanger uit Canada, oude lul.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Draakwie? Moet ik hem kennen of zo? Vergeet niet dat ik al oud ben en geen series zoals anibus en nickeledeon of zo kijk.
Ik krijg staar van jou UIquote:Op woensdag 11 april 2012 15:42 schreef shifto het volgende:
Avatars niet veranderen, ik ben een mongool en kan mensen alleen daaraan herkennenheb niet voor niets deze al 5 jaar
Ik heb deze al langer denk ik.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:42 schreef shifto het volgende:
Avatars niet veranderen, ik ben een mongool en kan mensen alleen daaraan herkennenheb niet voor niets deze al 5 jaar
Oude lul meldt zich, ik heb ook géén idee wie dat is.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:42 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Drake, de rapper/zanger uit Canada, oude lul.
Niemand kent hem echt hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 15:42 schreef ovoxo het volgende:
[..]
zang kun je et niet noemenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:42 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Terug in mijn hok, als ik al op mijn zolderkamertje zit?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En toch neukt hij meer wijven dan jij. Terug in je hok, jij.
Epilepsie was de bedoelingquote:
En jou herken ik dan ook gewoon overal en altijdquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Epilepsie was de bedoeling
[..]
En jou herken ik dan ook gewoon overal en altijd
Post jij ook eens even een foto!quote:Op woensdag 11 april 2012 15:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Terug in mijn hok, als ik al op mijn zolderkamertje zit?
En ja, mijn posthistorie verraadt met
Nirvana is oldschool, daar liep ik dan met me veel te wijde truien, broeken met het kruis op de knieën, lange blonde lokken en jointjes in de hoek van me mond over het schoolplein en op het kerkhof.quote:
Goede tijd.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nirvana is oldschool, daar liep ik dan met me veel te wijde truien, broeken met het kruis op de knieën, lange blonde lokken en jointjes in de hoek van me mond over het schoolplein en op het kerkhof.
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nirvana is oldschool, daar liep ik dan met me veel te wijde truien, broeken met het kruis op de knieën, lange blonde lokken en jointjes in de hoek van me mond over het schoolplein en op het kerkhof.
Ik snap de UIchange wel, je UI is zo lelijk dat je de verwachting schept dat je zelf ook lelijk ben en dan ziet je eigen pic er ineens NOG beter uit dan het al was.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Kan niet klikken, mijn enkele klik is kapot ik ben gewoon een luie flikker
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik snap de UIchange wel, je UI is zo lelijk dat je de verwachting schept dat je zelf ook lelijk ben en dan ziet je eigen pic er ineens NOG beter uit dan het al was.
Ja echt, fuck life, fuck rules, fuck boundaries, en fuck je favoriete emo schatjequote:
De vorige vond ik echt goed!!quote:Op woensdag 11 april 2012 15:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb net de vorige aflevering gekeken, nu ga ik de nieuwe kijken.
Man up man!quote:
Ken hem niet. Godzijdank.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:42 schreef ovoxo het volgende:
[..]
okquote:Op woensdag 11 april 2012 15:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Man up man!
Zelfmedelijden is afgelopen nu.... it's your time to shine.. weet je niet hoe? bel Gordon maar.
Bijna Tenacious Dquote:Op woensdag 11 april 2012 15:50 schreef thatday het volgende:
Ik denk dat ik nu ik mn baan kwijt ben.maar weer terug ga naar die fase haha
Pssst? TBBT ? Of andere?quote:
Fuck you gently ofzo toch heet dat nummer.quote:
hahahahaquote:Op woensdag 11 april 2012 15:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan komt Fuck her gently gelijk to mind.
New Girlquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan komt Fuck her gently gelijk to mind.
bazen nummerquote:Op woensdag 11 april 2012 15:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Fuck you gently ofzo toch heet dat nummer.
Oh heeeeeeeeeeeeeeell naaaaaaaaaaaaaww, brotha.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
hahahaha
Great minds think alike!
Diegeen die je straks je postrechten ontneemt als je niet snel doet wat ze vraagt...quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:52 schreef Harajuku. het volgende:
IT'S NO TMY FAVOURITE BUT I'LL DO IT FOR YOUUUUUUUUU
Te laat brahquote:Op woensdag 11 april 2012 15:52 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ik moet echt een kaartje hebben!!!!!
thats fucking teamwoooooorrrkkkquote:Op woensdag 11 april 2012 15:53 schreef Crutch het volgende:
I'm not gonna cook it but i'll order it from zenzibar!
en nu verwacht jij nog mijn bazen foto?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh heeeeeeeeeeeeeeell naaaaaaaaaaaaaww, brotha.
HAAR plaatje? Hara is dus stiekum Britney Spears?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hara. Ben je blind ofzo, staat boven haar plaatje.
Yep.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en nu verwacht jij nog mijn bazen foto?
Veel lekkerderquote:Op woensdag 11 april 2012 15:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
HAAR plaatje? Hara is dus stiekum Britney Spears?
Britney is Hara's bitch.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
HAAR plaatje? Hara is dus stiekum Britney Spears?
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:54 schreef Geester het volgende:
Ik heb kaartjes voor radiohead gefixt.. zegt jullie niks waarschijnlijk
Waar moet ik er van kennen? En is ze een beetje een chick, anders heb ik dr niks aanquote:Op woensdag 11 april 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hara. Ben je blind ofzo, staat boven haar plaatje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanavond... Vanavond....quote:YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
ik heb lekker kaartjes voor The Black Keysquote:Op woensdag 11 april 2012 15:54 schreef Geester het volgende:
Ik heb kaartjes voor radiohead gefixt.. zegt jullie niks waarschijnlijk
Let me occupy your mind
As you do mine![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waar moet ik er van kennen? En is ze een beetje een chick, anders heb ik dr niks aan
PS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die spoilers. You got me.
![]()
![]()
Ik heb die moederloze kaartjes godverdomme helemaal niet nodig.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Ga je ook mee?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:54 schreef Harajuku. het volgende:
And then I'll fucking bone you completely
Thinking about thinking of you. ♫![]()
Don't fucking care.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:54 schreef Geester het volgende:
Ik heb kaartjes voor radiohead gefixt.. zegt jullie niks waarschijnlijkJe moeder is een hamster![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waar moet ik er van kennen? En is ze een beetje een chick, anders heb ik dr niks aan
PS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Negro, waz met jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
quote:Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Pics van je moobs.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nog meer mensen met pm/dmverzoeken?![]()
teh fuck am i reading?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je snapt dat ik me nu niet meer bijzonder vind, nu ik in dit rijtjes word geplaatst...Je moeder is een hamster![]()
Dank je, ouwe. Jij ook.quote:
Dit is de enige trio die ik zou overwegen, komt wel akelig dichtbij zo.quote:I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Yo homie, alles stabiel jewetzelluf, aight, bitch motherfucker, konijn dit dat alles.quote:Je moeder is een hamster![]()
Godver. k kijk naar buiten en zie mijn kat op de schutting zitten die niet weg magOff I go.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit is de enige trio die ik zou overwegen, komt wel akelig dichtbij zo.________!
Je moeder is een hamster![]()
Je moet de schutting ook vastzetten.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:00 schreef Harajuku. het volgende:
Godver. k kijk naar buiten en zie mijn kat op de schutting zitten die niet weg magOff I go.
Je moeder is een hamster![]()
Maar je kent mequote:Op woensdag 11 april 2012 15:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je snapt dat ik me nu niet meer bijzonder vind, nu ik in dit rijtjes word geplaatst....
XO till we overdose![]()
Fuck.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:00 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je moet de schutting ook vastzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pics van je poes or it didnt happen, briefje erbij met shiftoquote:Op woensdag 11 april 2012 16:00 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Pics van je poes or it didnt happen, briefje erbij met shifto
hij heeft wel swag jaquote:Op woensdag 11 april 2012 16:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
KOm op, Skv is best een lekkerding![]()
Defuk hebben jullie het nou weer over mij.
Grappig. Toen we elkaar nog nooit hadden gesproken schold je me nog uitquote:![]()
.
Ik vind haar een kutwijf.quote:
Nee maar ik heb je gerespecteerd als mijn meerdere en vind jou wel aardig nu, ik sta laag op de voedselketen zegmaar.. net als een amoebequote:Op woensdag 11 april 2012 16:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Grappig. Toen we elkaar nog nooit hadden gesproken schold je me nog uit![]()
.
![]()
Jullie bellen nu regelmatig of wat.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Grappig. Toen we elkaar nog nooit hadden gesproken schold je me nog uit![]()
.
*LE GASP*quote:
Je wil trio met Crutch en zonder mij, of niet.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ze scheld me uit voor lekkere teringlijer als ze me ontmaagd ( geschreven in tegenwoordige tijd )quote:![]()
Wel een zak over je hoofd dan hequote:Op woensdag 11 april 2012 16:09 schreef Geester het volgende:
[..]
Ze scheld me uit voor lekkere teringlijer als ze me ontmaagdThinking about thinking of you. ♫![]()
Lagerquote:Op woensdag 11 april 2012 16:09 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee maar ik heb je gerespecteerd als mijn meerdere en vind jou wel aardig nu, ik sta laag op de voedselketen zegmaar.. net als een amoebe![]()
Als het je echt om de daad gaat kan ik ook wel gewoon een lelijke chick voor je regelen hoorquote:
Lelijke chicksquote:Op woensdag 11 april 2012 16:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Als het je echt om de daad gaat kan ik ook wel gewoon een lelijke chick voor je regelen hoor![]()
![]()
als het dan toch gebeurd waarom door een lelijk iemand dan ik probeer t knapste natuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2012 16:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Als het je echt om de daad gaat kan ik ook wel gewoon een lelijke chick voor je regelen hoor![]()
Ik heb weer een clowntje genomen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lelijk en chick in 1 zin?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Als het je echt om de daad gaat kan ik ook wel gewoon een lelijke chick voor je regelen hoor
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
Goed in bed met het licht uitquote:Volgens mij heb je niet veel te kiezen zo te horenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:11 schreef Geester het volgende:
[..]
als het dan toch gebeurd waarom door een lelijk iemand dan ik probeer t knapste natuurlijk
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb weer een clowntje genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf hopen mijn bestequote:Op woensdag 11 april 2012 16:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Goed in bed met het licht uit
[..]
Volgens mij heb je niet veel te kiezen zo te horen![]()
Niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
*LE GASP*
Je wil trio met Crutch en zonder mij, of niet.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Beter regel je een chick erbij Hara, ik ga niet met een andere vent in bed liggen.
Zelfs niet als ie zo wijs is als Skv.Je moeder is een hamster![]()
Ik ben er nogquote:Op woensdag 11 april 2012 16:17 schreef shifto het volgende:
SC, niet doodgaan, niet wanneer ik nog maar een uurtje hoef![]()
![]()
Dat komt door Hara die loopt te azen op gayseks.
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:17 schreef Skv het volgende:
Dat komt door Hara die loopt te azen op gayseks.Mijn plan kwam helemaal together, maar toen BAM, weg
Ik wil geen vrouwquote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef Crutch het volgende:
Beter regel je een chick erbij Hara, ik ga niet met een andere vent in bed liggen.
Zelfs niet als ie zo wijs is als Skv.En liever ook geen trio at all
Geen zorgen mijn beste, was enkel even roken.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:17 schreef shifto het volgende:
SC, niet doodgaan, niet wanneer ik nog maar een uurtje hoef![]()
Geester is er nog. Hij houdt je wel gezelschap.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:17 schreef shifto het volgende:
SC, niet doodgaan, niet wanneer ik nog maar een uurtje hoefXO till we overdose![]()
HoudTquote:Op woensdag 11 april 2012 16:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Geester is er nog. Hij houd je wel gezelschap.Je moeder is een hamster![]()
Strak plan, brbquote:Op woensdag 11 april 2012 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen zorgen mijn beste, was enkel even roken.ovoquote:Op woensdag 11 april 2012 16:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Geester is er nog. Hij houd je wel gezelschap.
Heloef gespot.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Geester is er nog. Hij houd je wel gezelschap.![]()
Jij mag mij niet he ?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Geester is er nog. Hij houd je wel gezelschap.eerlijk
![]()
boehoheoe geester.
Begin je weer?
Ik raak al wat aan hem gewend.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wie jou wel magI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Als modje kun je denk ik gewoon een stuk meer hebben dan een normale userquote:
quote:.
Als we ooit een pic krijgen, zetten we hem in de OPquote:Op woensdag 11 april 2012 16:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Al spoedig zal hij de SC mascotte worden
Dan ga ik.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Als we ooit een pic krijgen, zetten we hem in de OPOns soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Jelly dat Geester je van je mooiboii-troon stoot?quote:I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
DM naar mij dan, dan stuur ik hem alleen door naar mensen die ik waardig acht.quote:I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:24 schreef muhahaha het volgende:
Als geester zijn pic post plaats ik mijn bips
Dan plaats ik m'n tieten.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:24 schreef muhahaha het volgende:
Als geester zijn pic post plaats ik mijn bipsXO till we overdose![]()
![]()
Massive DMquote:Op woensdag 11 april 2012 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DM naar mij dan, dan stuur ik hem alleen door naar mensen die ik waardig acht.
KOMAAN GEESTER, NU MOET JEquote:Op woensdag 11 april 2012 16:24 schreef muhahaha het volgende:
Als geester zijn pic post plaats ik mijn bipsI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik ben NU naar hem onderweg.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Geester, al moet ik de foto komen maken!![]()
Nou, nou, nou..quote:
dat mag niet, dat is kinderporno...quote:
je wil eigenhandig dus Fok.forum omzeep helpen lolYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Omgquote:![]()
Doe normaal of ik dwing je in een trio. Met een man.
Ik stel me beschikbaar voor dit duivelse planquote:Op woensdag 11 april 2012 16:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omg![]()
![]()
gast....quote:Op woensdag 11 april 2012 16:27 schreef Geester het volgende:
Klinkt aanlokkelijk.. heb je een teaser van je tieten? Een tepel ofzo? dat motiveert mij
kom op.....YouTube
Alweer?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omg![]()
![]()
![]()
Eerst leveren dan de goodiesquote:Op woensdag 11 april 2012 16:27 schreef Geester het volgende:
Klinkt aanlokkelijk.. heb je een teaser van je tieten? Een tepel ofzo? dat motiveert mij![]()
![]()
De teaser mag muhahaha wel geven van z'n kont.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:27 schreef Geester het volgende:
Klinkt aanlokkelijk.. heb je een teaser van je tieten? Een tepel ofzo? dat motiveert mij
XO till we overdose![]()
bitch, niet mauwen, we vragen jou ook niet om een teaser, een gele kop ofzoquote:Op woensdag 11 april 2012 16:27 schreef Geester het volgende:
Klinkt aanlokkelijk.. heb je een teaser van je tieten? Een tepel ofzo? dat motiveert mijdat demotiveert namelijk.
Nou, doe allemaal dan.quote:
Eerst leveren zeg ik netquote:Op woensdag 11 april 2012 16:28 schreef ovoxo het volgende:
[..]
De teaser mag muhahaha wel geven van z'n kont.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:28 schreef shifto het volgende:
[..]
bitch, niet mauwen, we vragen jou ook niet om een teaser, een gele kop ofzodat demotiveert namelijk.
Ik moest hardop lachen.
![]()
![]()
Stil nou, dalijk krijgen we een gele kopquote:Op woensdag 11 april 2012 16:28 schreef shifto het volgende:
[..]
bitch, niet mauwen, we vragen jou ook niet om een teaser, een gele kop ofzodat demotiveert namelijk.
![]()
![]()
Jij zit in spanning te wachten niet?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Stil nou, dalijk krijgen we een gele kop![]()
![]()
ik ben benieuwd naar MohMiYouTube
Wat gooi jij in de strijd?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Stil nou, dalijk krijgen we een gele kop![]()
Dafuqquote:Op woensdag 11 april 2012 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik stel me beschikbaar voor dit duivelse planI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
![]()
Geester!!11Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
quote:
YouTube
Defuk heb ik nou ook al een homolover op de interwebz?quote:
Die kan ik ook wel maken straks.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:30 schreef Geester het volgende:
Nee skv ik hoef geen foto van je ingegroeide baardhaarOns soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:31 schreef shifto het volgende:
[..]
ik kom je vanavond wel weer bekijkenKijk ik terug, goed?
![]()
Maak pics.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:31 schreef shifto het volgende:
[..]
ik kom je vanavond wel weer bekijken![]()
![]()
Als je zo graag je tieten wil posten kan dat ook wel zonder zijn foto, hoor.quote:I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Het is nog geen Mardi Gras.quote:YouTube
Jonguuuh.quote:
Ik weet nu al dit dat een cliffhanger gaat worden waar we U tegen zeggen. En dan een deceptie.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je zo graag je tieten wil posten kan dat ook wel zonder zijn foto, hoor.![]()
XO till we overdose![]()
Die van mij wil ik wel posten, maar zit nog op me werk, dus wordt niet eerder dan vanavond.quote:YouTube
Niet van jou, die heb ik al zatquote:Hij vroeg om pics, kijken even hoe de pokie erbij ligt enzo
Beloof het.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die van mij wil ik wel posten, maar zit nog op me werk, dus wordt niet eerder dan vanavond.XO till we overdose![]()
Hierbij de tieten van dbb
Foto's van mijn poes, dat klinkt beter iddquote:Op woensdag 11 april 2012 16:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet van jou, die heb ik al zatHij vroeg om pics, kijken even hoe de pokie erbij ligt enzo
![]()
![]()
![]()
Beloofd.quote:
maar dan wil ik ook al jullie foto's in me pm krijgen.YouTube
Ik ga even weg, iemand maak even een fotoupdate voor me, links naar tieten en gezichten enzo.kthx.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: