Nee, daarom vond ik het zo raar dat de topic maagd het wel wistquote:
hahahaquote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef Skv het volgende:
Ik eet een lauwe banaan. Hij lag in de zon.
Geen slecht woord over de zus van Geester.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee, daarom vond ik het zo raar dat de topic maagd het wel wistMisschien een vieze zus ofzo
Je hebt ambitie om nog langer te blijven?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef ovoxo het volgende:
muhahaha, werk m'n UI eens bij in de OP, als je wil.![]()
Hela! Als het over mij gaat kan je je capslock wel vinden, maar als het over shifto gaat niet. Pussy dat je bent. En nu nog een keer, en dit keer goed!quote:
Voor jou altijdquote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef ovoxo het volgende:
Je hebt elke dag een ander ui ofnietquote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef ovoxo het volgende:
Moet ik dan weg gaanquote:Op woensdag 11 april 2012 15:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt ambitie om nog langer te blijven?
Ja is beter hè, kun je gewoon in het nederlands kreunenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Perfect, seks bevalt me veel beter.
Jawelquote:Op woensdag 11 april 2012 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen slecht woord over de zus van Geester.
Oiquote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee, daarom vond ik het zo raar dat de topic maagd het wel wistMisschien een vieze zus ofzo
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oke nou vanaf deze post ga ik niet meer in dit topic reageren enz enz.
Wie de neuk is dat? Val je op halfbejaarde mannen of zo?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef ovoxo het volgende:
Dat heb ik ook gewoon op mijn pc hoor?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef thatday het volgende:
Fok op je tel is zoveel beter, blauwe en groene posts
Nee dit is een verzamelplek voor mensen die nooit meer weggaan. Hooguit minder reageren.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is toch het idee van het topic dat mensen ook weer eens een keer verdwijnen
Okequote:Op woensdag 11 april 2012 15:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is toch het idee van het topic dat mensen ook weer eens een keer verdwijnen
Shit je zei iets leuksquote:Op woensdag 11 april 2012 15:37 schreef Geester het volgende:
Respect me brah, i do respect you brah,
bro down
okquote:Op woensdag 11 april 2012 15:38 schreef ovoxo het volgende:
[..]
GODVERDOMME MN DRINKEN KWAM UIT MN NEUS
Ik bescherm je.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oke nou vanaf deze post ga ik niet meer in dit topic reageren enz enz.
je hebt je UI verandertquote:Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lief tegen Voxje, of ik breek je onderkaak uit je bek en scheur je borstkas er mee open.
Drake.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wie de neuk is dat? Val je op halfbejaarde mannen of zo?
IRL scheur ik je onderkaak ook zo uit je bek hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Pas op, de internet white knight
Hij is aardiger dan jijquote:Op woensdag 11 april 2012 15:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
We zien je rollen, ja. Als een rolstoel.quote:
En toch neukt hij meer wijven dan jij. Terug in je hok, jij.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Draakwie? Moet ik hem kennen of zo? Vergeet niet dat ik al oud ben en geen series zoals anibus en nickeledeon of zo kijk.quote:
Jaloezie is zo'n lelijke emotie..quote:Op woensdag 11 april 2012 15:41 schreef Skv het volgende:
[..]
We zien je rollen, ja. Als een rolstoel.
Vergeleken met deze is die van Murdera dan toch weer beter...quote:
Drake, de rapper/zanger uit Canada, oude lul.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Draakwie? Moet ik hem kennen of zo? Vergeet niet dat ik al oud ben en geen series zoals anibus en nickeledeon of zo kijk.
Ik krijg staar van jou UIquote:Op woensdag 11 april 2012 15:42 schreef shifto het volgende:
Avatars niet veranderen, ik ben een mongool en kan mensen alleen daaraan herkennenheb niet voor niets deze al 5 jaar
Ik heb deze al langer denk ik.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:42 schreef shifto het volgende:
Avatars niet veranderen, ik ben een mongool en kan mensen alleen daaraan herkennenheb niet voor niets deze al 5 jaar
Oude lul meldt zich, ik heb ook géén idee wie dat is.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:42 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Drake, de rapper/zanger uit Canada, oude lul.
Niemand kent hem echt hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 15:42 schreef ovoxo het volgende:
[..]
zang kun je et niet noemenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:42 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Terug in mijn hok, als ik al op mijn zolderkamertje zit?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En toch neukt hij meer wijven dan jij. Terug in je hok, jij.
Epilepsie was de bedoelingquote:
En jou herken ik dan ook gewoon overal en altijdquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Epilepsie was de bedoeling
[..]
En jou herken ik dan ook gewoon overal en altijd
Post jij ook eens even een foto!quote:Op woensdag 11 april 2012 15:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Terug in mijn hok, als ik al op mijn zolderkamertje zit?
En ja, mijn posthistorie verraadt met
Nirvana is oldschool, daar liep ik dan met me veel te wijde truien, broeken met het kruis op de knieën, lange blonde lokken en jointjes in de hoek van me mond over het schoolplein en op het kerkhof.quote:
Goede tijd.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nirvana is oldschool, daar liep ik dan met me veel te wijde truien, broeken met het kruis op de knieën, lange blonde lokken en jointjes in de hoek van me mond over het schoolplein en op het kerkhof.
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nirvana is oldschool, daar liep ik dan met me veel te wijde truien, broeken met het kruis op de knieën, lange blonde lokken en jointjes in de hoek van me mond over het schoolplein en op het kerkhof.
Ik snap de UIchange wel, je UI is zo lelijk dat je de verwachting schept dat je zelf ook lelijk ben en dan ziet je eigen pic er ineens NOG beter uit dan het al was.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Kan niet klikken, mijn enkele klik is kapot ik ben gewoon een luie flikker
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik snap de UIchange wel, je UI is zo lelijk dat je de verwachting schept dat je zelf ook lelijk ben en dan ziet je eigen pic er ineens NOG beter uit dan het al was.
Ja echt, fuck life, fuck rules, fuck boundaries, en fuck je favoriete emo schatjequote:
De vorige vond ik echt goed!!quote:Op woensdag 11 april 2012 15:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb net de vorige aflevering gekeken, nu ga ik de nieuwe kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |