En ontvangen.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Maar ze zijn wel heel goed in luisteren
Daar klopt helemaal niks van, ze praten liever over zichzelf dan naar iemand anders luisteren.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Maar ze zijn wel heel goed in luisteren
Touchéquote:Op woensdag 11 april 2012 14:59 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Daar klopt helemaal niks van, ze praten liever over zichzelf dan naar iemand anders luisteren.
Noem eens een vrouwelijke topkok zonder Google aan te raken?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:01 schreef Fokpop het volgende:
Wat een achterlijke vooroordelen, er zijn duizenden bekende vrouwen die gewaardeerd worden om hun prestaties op de terreinen die jij noemt, als jij er dan geen een kan bedenken die jij daarvan tof vindt, dan is dat een teken dat er iets mis is met jou.
Julia Child?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:02 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Noem eens een vrouwelijke topkok zonder Google aan te raken?
Lisa Gerrard, Dido, Enya en Máire Brennan, om maar wat voorbeelden te noemen, zou ik niet echt irritant of oppervlakkig willen noemen. Ligt meer aan jouw beperkte kijk op de muziekwereld waarschijnlijk.quote:Waarom zijn vrouwen zo beperkt vaak?
Muziek gezongen door vrouwen is hoogst irritant door de gillende of kirrende stemmetjes en ze gaan dikwijls over simpele onderwerpen,
True: veel vrouwen hebben weinig of geen humor.quote:cabaretvrouwen zijn simpelweg echt doodsaai
Helen Mirren, Rachel Weisz, Ellen Burstyn, Cate Blanchett; zelfde verhaal als met muziek: in The Hangover en Rambo zitten inderdaad weinig goede actrices...quote:een echt favoriete actrice kan ik niet opnoemen erwijl ik zo tientallen goede mannelijke acteurs kan bedenken
J.K. Rowling.quote:en een vrouwelijke schrijfster, tja, noem er eens een op die niet of depressief is of oversekst?
Mannen zijn vaak meer gedreven en doorzetters dan vrouwen. Moet ook wel als je kijkt naar de geschiedenis en de hedendaagse samenleving.quote:Hoe komt dat toch?
Dat is gewoon een eetverslaafde vrouw met een vetverslaving, heb je ooit een recept van haar gevonden onder de 1500 calorieën?quote:
Of hij stelt gewoon een normale vraag, politiek correcte bloedzuiger.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:05 schreef Canillas het volgende:
Waarom is Ts nog niet geband? Of er is geen limiet op het aantal vrouwenhaat gerelateerde topics wat een user mag openen?
Dat is bij 99/100 koks op tv:quote:Op woensdag 11 april 2012 15:05 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dat is gewoon een eetverslaafde vrouw met een vetverslaving, heb je ooit een recept van haar gevonden onder de 1500 calorieën?
Vragen om een ban komt ook zo sympathiek over vind je niet?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:05 schreef Canillas het volgende:
Waarom is Ts nog niet geband? Of er is geen limiet op het aantal vrouwenhaat gerelateerde topics wat een user mag openen?
Joh!quote:
Dat is niet het geval, daar is zijn topicgeschiedenis het enige benodigde bewijs voor. Het is puur trollen, mag je hopen tenminste.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:06 schreef TimMer1981 het volgende:
Of hij stelt gewoon een normale vraag, politiek correcte bloedzuiger.
Het is vergeleken met mannen maar een schamele vangst die grote daden der vrouwen in deze wereld, dat is het enige dat ik me af vraag, overtuig me maar van het tegendeel.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:09 schreef Fokpop het volgende:
Kijk je vraagt ons om met voorbeelden te komen, en die ga je dan afkraken, wat natuurlijk makkelijk kan want op elke bekende mediapersoonlijkheid valt een hoop aan te merken en over smaak valt niet te twisten, maar feit blijft dat er duizenden vrouwen wel bekend en gewaardeerd zijn op elk van de gebieden die je noemt en als er dan geen enkele bij zit die jij kan waarderen dan is dat gewoon een teken dat je ze niet objectief beoordeelt maar dat er een sexistische kronkel in je hersenen zit.
Ja, een oorlog starten, miljoenen joden vergassen.... Lekker egoistisch zijn zodat je krijgt wat je wilt. Niet aan anderen denkenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:10 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Het is vergeleken met mannen maar een schamele vangst die grote daden der vrouwen in deze wereld, dat is het enige dat ik me af vraag, overtuig me maar van het tegendeel.
Noemen ze dit geen Godwin?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, een oorlog starten, miljoenen joden vergassen.... Lekker egoistisch zijn zodat je krijgt wat je wilt. Niet aan anderen denken
Ja maar dat gaat dus niet, want je hebt dus geen objectieve kijk op vrouwen, je kunt er niet meer onbevooroordeeld naar kijken. Je hebt een psychologisch probleem en dat kan ik niet met rationele argumenten uit de wereld helpen.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:10 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Het is vergeleken met mannen maar een schamele vangst die grote daden der vrouwen in deze wereld, dat is het enige dat ik me af vraag, overtuig me maar van het tegendeel.
Amy Winehouse kan ik wel zeer waarderen trouwens, maar die had dan ook mannelijke trekjes vind ik.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:14 schreef Fokpop het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat dus niet, want je hebt dus geen objectieve kijk op vrouwen, je kunt er niet meer onbevooroordeeld naar kijken. Je hebt een psychologisch probleem en dat kan ik niet met rationele argumenten uit de wereld helpen.
Als je van de werkelijk tienduizenden bekende vrouwelijke artiesten/muzikanten er geen enkele kan waarderen (ondanks de enorme breedte en diepte van het werk) terwijl door andere mensen wel gewaardeerd worden dan is dat gewoon een keihard bewijs dat je beoordelingsvermogen hier niet klopt.
Ja jammer genoeg wel, zonde he dat zulke prachtige wezens tegelijkertijd zo oppervlakkig kunnen zijn?quote:
Och, tis toch een invloedrijke man geweest, dus het is niet raar toch dat je hem erbij haalt als je het over grootse mensen hebt?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:15 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin
Tracey Chapman verdenk ik trouwens ook van niet geheel vrouwelijke genenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, die Tracy Chapman, écht een schril gillend stemmetje, niet om áán te horen
Fffffleamig topic
Maar zijn veel mannen dat niet? Dat is toch eerder algemeen, ipv enkel vrouwen?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:17 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ja jammer genoeg wel, zonde he dat zulke prachtige wezens tegelijkertijd zo oppervlakkig kunnen zijn?
Inderdaad wel jammer soms. Maarja daarmee praat ik mannen ook niet goedquote:Op woensdag 11 april 2012 15:17 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ja jammer genoeg wel, zonde he dat zulke prachtige wezens tegelijkertijd zo oppervlakkig kunnen zijn?
Is onze eigen schuld, vanaf dat ze tieten krijgen lopen mannen er achteraan en krijgen ze een heel ander beeld van de wereld dan mannenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:18 schreef Aliana het volgende:
[..]
Maar zijn veel mannen dat niet? Dat is toch eerder algemeen, ipv enkel vrouwen?
Ja dat ook wel weer, aanpassen dan maar; Jammer dat er zulke oppervlakkige mensen zijn terwijl de mensheid als geheel zo prachtig en veelbelovend is.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:18 schreef Aliana het volgende:
[..]
Maar zijn veel mannen dat niet? Dat is toch eerder algemeen, ipv enkel vrouwen?
Geen enkele vrouw kan tippen aan de mannelijke meesters, en als er een tussen zit die het wel kan, is het halve man.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:18 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Tracey Chapman verdenk ik trouwens ook van niet geheel vrouwelijke genen
Je hebt in je hoofd allang de definities gemaakt:quote:Op woensdag 11 april 2012 15:16 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Amy Winehouse kan ik wel zeer waarderen trouwens, maar die had dan ook mannelijke trekjes vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |