Kleine quotes danquote:Op woensdag 11 april 2012 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor jouw geslacht? die vind quotes leuk?
De quote ging er over, dus tjah.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor jouw geslacht? die vind quotes leuk?
Wacht je wel even met posten totdat ik klaar ben met eten? Dank dank dank dank dank dank dank.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goed idee, even pics van zn piemel regelen.
GMTAquote:
Iemand die zijn woordgrapje niet begreepquote:Op woensdag 11 april 2012 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
voor het nageslacht had ik nog begrepen.. maarja wie ben ik
Als ie klein is en hij kan er niets mee, dan zou ik dat ook doen hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 14:39 schreef ovoxo het volgende:
Een vriendin van me maakte het uit met d'r vriend omdat hij een kleine had.![]()
Vond hem niet grappig blijkbaarquote:Op woensdag 11 april 2012 14:40 schreef Mystikvm het volgende:
Iemand die zijn woordgrapje niet begreep
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:39 schreef ovoxo het volgende:
Een vriendin van me maakte het uit met d'r vriend omdat hij een kleine had.![]()
"kijk kinders, hier hebben ze het over mijn lul. Ze zeggen dat hij klein is."quote:Op woensdag 11 april 2012 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
voor het nageslacht had ik nog begrepen.. maarja wie ben ik
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
"kijk kinders, hier hebben ze het over mijn lul. Ze zeggen dat hij klein is."
Hij kon 't wel goed, maar ze wilde geen kleine. Volgens haar.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ie klein is en hij kan er niets mee, dan zou ik dat ook doen hoor
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |