Kleine quotes danquote:Op woensdag 11 april 2012 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor jouw geslacht? die vind quotes leuk?
De quote ging er over, dus tjah.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wacht je wel even met posten totdat ik klaar ben met eten? Dank dank dank dank dank dank dank.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goed idee, even pics van zn piemel regelen.
GMTAquote:
Iemand die zijn woordgrapje niet begreepquote:Op woensdag 11 april 2012 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
voor het nageslacht had ik nog begrepen.. maarja wie ben ik
Als ie klein is en hij kan er niets mee, dan zou ik dat ook doen hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 14:39 schreef ovoxo het volgende:
Een vriendin van me maakte het uit met d'r vriend omdat hij een kleine had.![]()
Vond hem niet grappig blijkbaarquote:Op woensdag 11 april 2012 14:40 schreef Mystikvm het volgende:
Iemand die zijn woordgrapje niet begreep
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:39 schreef ovoxo het volgende:
Een vriendin van me maakte het uit met d'r vriend omdat hij een kleine had.![]()
"kijk kinders, hier hebben ze het over mijn lul. Ze zeggen dat hij klein is."quote:Op woensdag 11 april 2012 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
voor het nageslacht had ik nog begrepen.. maarja wie ben ik
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
"kijk kinders, hier hebben ze het over mijn lul. Ze zeggen dat hij klein is."
Hij kon 't wel goed, maar ze wilde geen kleine. Volgens haar.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ie klein is en hij kan er niets mee, dan zou ik dat ook doen hoor
[..]
[..]
Als ie er goed mee is, wat is het probleem danquote:Op woensdag 11 april 2012 14:42 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hij kon 't wel goed, maar ze wilde geen kleine. Volgens haar.
Awwwquote:
Een grotere is leukerquote:Op woensdag 11 april 2012 14:42 schreef Harajuku. het volgende:
Als ie er goed mee is, wat is het probleem dan!!!
Niet als de seks goed is, dan heb je toch niets te mekkerenquote:
Mannen die opscheppen over hun lengte.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:43 schreef shifto het volgende:
ja dat snap ik ook niet. Liever een kleine die weet hoe het moet of een grote die het niet weet?
Uiteraard een grote die weet hoe het moet, niet te groot.
Hoe groter ie is hoe dieper dus hoe beter..toch ..quote:Op woensdag 11 april 2012 14:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet als de seks goed is, dan heb je toch niets te mekkeren
Je mag komen kijken, als je het daarna nog denkt mag je postenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Mannen die opscheppen over hun lengte..
Bij te diep gaan ze schreeuwen, op 1tje naquote:Op woensdag 11 april 2012 14:45 schreef Geester het volgende:
[..]
Hoe groter ie is hoe dieper dus hoe beter..toch ..
Goed is natuurlijk nog niet geweldigquote:Op woensdag 11 april 2012 14:44 schreef Harajuku. het volgende:
Niet als de seks goed is, dan heb je toch niets te mekkeren
Met zo'n Swanz denken nageslacht te krijgenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niks opscheppen, gewoon feiten constateren.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Mannen die opscheppen over hun lengte..
Pics.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Je mag komen kijken, als je het daarna nog denkt mag je posten
Ze zei dat de seks goed was.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:45 schreef Geester het volgende:
[..]
Hoe groter ie is hoe dieper dus hoe beter..toch ..
Wacht nou effe!quote:
Say whutquote:Op woensdag 11 april 2012 14:47 schreef Skv het volgende:
Ik heb een bericht geschreven over een telefoon die overleden is, Hara.
Als ik jou was zou ik komen kijken, dan ga je voor de rest van je leven in met een smile van oor tot oor... tenzij de chirurg het hersteld natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |