abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110180524
TS heeft tijdens een vakantie 2 jaar geleden een heel leuk meisje leren kennen, TS werd hier verliefd op en zij ook op TS. Toch is er niets gebeurd, want TS zat op dat moment in een relatie.

TS heeft altijd contact met haar gehouden. Toch is het contact een tijdje verwaterd. Tot ze me vandaag op facebook aansprak etc.

Nu is mijn relatie een paar maanden uit en ben ik over mijn ex heen, maar heb de crush nooit vergeten. Ze woont ook ver weg, dus weet sowiezo niet of het iets gaat worden.

ik weet niet of ik verliefd op haar ben, of dat het komt door vakantie en alles. Ik zou haar graag willen zien, maar ben bang dat ze verandert is. De reis is het grote probleem: zo'n 4 uur met de trein, voor een afspraakje wat misschien helemaal niets is.

Weet dus ook niet wat ik moet doen, of dit normaal is oid. Vandaar dit topique
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  woensdag 11 april 2012 @ 14:11:50 #2
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_110180607
Het is inderdaad veiliger om thuis te blijven.
Sometimes you see knopjes
pi_110180626
Je bent niemand iets verplicht, je bent zo vrij als wat.
Als je gewoon wilt chillen met haar dan ga je toch! niets te verliezen.

Misschien wordt t wel wat :)
Zo niet, dan toch ff gezellig geweest toch.

Misschien meet me half the way? dus ieder 2 uur karren :)
  woensdag 11 april 2012 @ 14:12:29 #4
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_110180640
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:11 schreef banapples het volgende:
Het is inderdaad veiliger om thuis te blijven.
Niet alleen veiliger, ook verstandiger.

Kom op man, een reisafstand van 4 uur. Dit is gewoon tot mislukken gedoemd!
pi_110180653
Nee heb je en ja kun je krijgen dus een beetje moeite ervoor doen en hoppa de trein in en je merkt vanzelf of er nog wat is. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_110180684
Ik ben gek op een lerares van Engels. Maar ze is 38 en ik ben 18. Af en toe sjanst ze wel en dan krijg ik een rode kop en moet ze lachen :')
pi_110180767
Is het een idee om op Fok! iedereen die "sowieso" niet fatsoenlijk weet te spellen gewoon te negeren?

Maar ontopic: TS, ga er gewoon heen. Niet geschoten is altijd mis. Je bent er maar een dagje aan kwijt. Niet zo aanstellen.
Extremistisch gematigd.
  woensdag 11 april 2012 @ 14:15:46 #8
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_110180779
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:12 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Niet alleen veiliger, ook verstandiger.

Kom op man, een reisafstand van 4 uur. Dit is gewoon tot mislukken gedoemd!
Je zou inderdaad zomaar ineens een dag kwijt zijn in je leven :o
Sometimes you see knopjes
  woensdag 11 april 2012 @ 14:24:02 #9
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_110181140
Je zult jezelf nooit vergeven als je het niet doet. Ik kijk uit naar je volgende topic.
  woensdag 11 april 2012 @ 14:24:22 #10
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_110181158
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:15 schreef banapples het volgende:

[..]

Je zou inderdaad zomaar ineens een dag kwijt zijn in je leven :o
Ik ga zelf alleen op dates als ik het idee heb dat er meer inzit dan een dagje. Een neukertje kan je ook wel dichter bij huis vinden en voor een relatie gaat die 4 uur reistijd binnen de kortste keren een breekpunt worden. Dus waarom dan überhaupt gaan?
pi_110181236
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:24 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik ga zelf alleen op dates als ik het idee heb dat er meer inzit dan een dagje. Een neukertje kan je ook wel dichter bij huis vinden en voor een relatie gaat die 4 uur reistijd binnen de kortste keren een breekpunt worden. Dus waarom dan überhaupt gaan?
dit is dus ook mijn struikelblok voor zelfs als het iets wordt
pi_110181280
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:25 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

dit is dus ook mijn struikelblok voor zelfs als het iets wordt
Blijf vooral op je zolderkamertje zitten en probeer nooit iets in het leven...lekker veilig. *;
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 11 april 2012 @ 14:50:25 #13
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_110182289
4uur reizen?
Hahahaha dat is niks. Als t echt its is wat relatie matriaal is, dan er gewoon voor gaan.
Ik snap met wat je bedoelt dat t misschien gewoon een vakantie crush was..
Heb ik zelf ook gehad, maarja bij mij is t dan ook meer dan die kleine 4uurtjes en ook was het na 3jaar dat we elkaar zagen, maar niks was veranderd.

Zoals al hier eerder gezegd word.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
En die ene dag dat je zoveel reist, ook al is t niet meer wat t toen was, je kan nog steeds n leuke dag ervan maken toch?
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_110183406
In het midden. 2 uur.
pi_110183496
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:50 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
4uur reizen?
Hahahaha dat is niks. Als t echt its is wat relatie matriaal is, dan er gewoon voor gaan.
Ik snap met wat je bedoelt dat t misschien gewoon een vakantie crush was..
Heb ik zelf ook gehad, maarja bij mij is t dan ook meer dan die kleine 4uurtjes en ook was het na 3jaar dat we elkaar zagen, maar niks was veranderd.

Zoals al hier eerder gezegd word.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
En die ene dag dat je zoveel reist, ook al is t niet meer wat t toen was, je kan nog steeds n leuke dag ervan maken toch?
Hartstikke leuk allemaal. Maar hangt van TS zijn leeftijd af. En die van haar. Als je beiden thuis woont en fulltime studeert, zou ik het niet doen.
It's you my love, you who are the stranger
  woensdag 11 april 2012 @ 15:21:22 #16
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_110183678
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:17 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Hartstikke leuk allemaal. Maar hangt van TS zijn leeftijd af. En die van haar. Als je beiden thuis woont en fulltime studeert, zou ik het niet doen.
Leeftijd vind ik wel relevant ja,
het andere overigens niet.
Maja dat zal wel weer aan mijn eigen beleving liggen over hoe liefde kan voelen (haha voel me ineens heel meisjes-achtig..)

Je hebt n punt, elk persoon is anders.
De ene koppel kan het en de andere niet, maar ik vind zelf dat je niet te veel moet nadenken om haar 1x te zien.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_110185946
Gewoon gaan! Wat is vier uur reizen op een mensenleven. Als het niet leuk is kun je haar in ieder geval makkelijk ontwijken :P
pi_110185972
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:21 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:

[..]

Leeftijd vind ik wel relevant ja,
het andere overigens niet.
Maja dat zal wel weer aan mijn eigen beleving liggen over hoe liefde kan voelen (haha voel me ineens heel meisjes-achtig..)

Je hebt n punt, elk persoon is anders.
De ene koppel kan het en de andere niet, maar ik vind zelf dat je niet te veel moet nadenken om haar 1x te zien.
Hoe kan het chill zijn als je smoor verliefd bent, en elkaar 1 keer in de week maximaal, overdag kan zien. Dan vallen er zoveel dingen af. Samen uitgaan, " eventjes iets doen " etc. etc. Plus een hoop kosten, en je bent een complete dag kwijt om eventjes wat te drinken. Lijkt me echt niets.

(Uiteraard heb ik het over een relatie, en niet een keertje daten(tenzij de relatie daarbij een intentie is))
  woensdag 11 april 2012 @ 16:10:58 #19
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110186127
Je kunt het op zijn minst proberen als je haar echt leuk vindt. 4 uur reizen met de trein is niet mals, maar je kunt ook een keertje de auto pakken. Ik zou het proberen en kijken of het wat wordt. Doe een beetje moeite. :)
  woensdag 11 april 2012 @ 16:13:02 #20
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_110186222
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:07 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Hoe kan het chill zijn als je smoor verliefd bent, en elkaar 1 keer in de week maximaal, overdag kan zien. Dan vallen er zoveel dingen af. Samen uitgaan, " eventjes iets doen " etc. etc. Plus een hoop kosten, en je bent een complete dag kwijt om eventjes wat te drinken. Lijkt me echt niets.

(Uiteraard heb ik het over een relatie, en niet een keertje daten(tenzij de relatie daarbij een intentie is))
Chill??
Serieus?
Als je het niet waard vind om ervoor te gaan, dan moet je t niet eens proberen.
Niet alles word makkelijk op je bord gezet.

Je kan veel zeggen, maar soms is t het waard om elkaar zelfs maar 5minuten te zien..
Jij bent zeker ook iemand die gelijk opgeeft als t even moeilijk word of wanneer je n ruzie hebt?
RIP Rishi Chandrikasing
pi_110186241
even handig om erbij te vermelden, mijn vorige relatie ging uit omdat de afstand te groot werd. Was toen 2 uur uit mekaar.

ben zelf 18 jaar
pi_110186387
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:13 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:

[..]

Chill??
Serieus?
Als je het niet waard vind om ervoor te gaan, dan moet je t niet eens proberen.
Niet alles word makkelijk op je bord gezet.

Je kan veel zeggen, maar soms is t het waard om elkaar zelfs maar 5minuten te zien..
Jij bent zeker ook iemand die gelijk opgeeft als t even moeilijk word of wanneer je n ruzie hebt?
Absoluut niet. Het verschil is echter dat ik in het verleden, toen ik geloof ik 21 was gewoon merkte dat het na een tijdje mindergoed werkt. Simpelweg omdat je elkaar niet ontzettend goed leert kennen, je krijgt geen goede hoogte van iemand als je enkel iemand een half uurtje in volle verliefdheid meemaakt.

Nu heb ik 3 jaar een relatie met iemand die in dezelfde stad woont, zij in appartement ik in studentenhuis, 5 minuten lopen van elkaar af in het centrum, en dat bevalt een miljoen keer beter.

Dus ik weet niet waar je je vooroordelen vandaan haalt, maar misschien moet je uit je filmische droom-wereldje stappen.
pi_110186565
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:13 schreef AldoTheApache het volgende:
even handig om erbij te vermelden, mijn vorige relatie ging uit omdat de afstand te groot werd. Was toen 2 uur uit mekaar.

ben zelf 18 jaar
Do the math :P

Maar je kan er natuurlijk wel even langsgaan voor de gezelligheid etc.

[ Bericht 5% gewijzigd door Inverted_World op 11-04-2012 16:27:36 ]
  woensdag 11 april 2012 @ 16:43:08 #24
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_110187625
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:16 schreef Inverted_World het volgende:

[..]
Dus ik weet niet waar je je vooroordelen vandaan haalt, maar misschien moet je uit je filmische droom-wereldje stappen.
Vooroordelen?
Waar haal je die vandaan?
Ik zeg alleen dat t soms kan werken, zeg niet dat t ALTIJD beter is, dus wie heeft er hier eigenlijk vooroordelen?
RIP Rishi Chandrikasing
  woensdag 11 april 2012 @ 16:52:42 #25
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_110188115
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:13 schreef AldoTheApache het volgende:

ben zelf 18 jaar
Dat verteld dan al genoeg en hoef je het niet te vragen.
Probeer het dan maar niet, als je vorige relatie niet eens werkte met 2 uur afstand.
RIP Rishi Chandrikasing
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')