quote:
Geeft niets, zijn er meerdere die er niet meer wonen.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:37 schreef JeMoeder het volgende:
Hier nog een tukker, maar ik woon niet meer in Twente...
Deze heb ik zelf geschoten in Nieuw-Zeeland, toen ik daar nog woonde:quote:
Winquote:Op woensdag 11 april 2012 14:41 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Deze heb ik zelf geschoten in Nieuw-Zeeland, toen ik daar nog woonde:
[ afbeelding ]
Ze hebben daar blijkbaar geen NL'se spellingcontrole/woordendatabase bij de NZTA.
Hahahahaquote:Op woensdag 11 april 2012 14:41 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Deze heb ik zelf geschoten in Nieuw-Zeeland, toen ik daar nog woonde:
[ afbeelding ]
Ze hebben daar blijkbaar geen NL'se spellingcontrole/woordendatabase bij de NZTA.
Er staat 'kutbak'quote:Op woensdag 11 april 2012 14:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik kan niet zien wat er staat. (ivm mobiel)
Heb ik al eerder gepostquote:
Ik lig hier godverdomme te hinniken van het lachenquote:Laatste jaar HAVO, Tijke, een snoeiharde gabber met bijbehorend kapsel (denk aan kaal met lange vlecht). Hij had de meest achterlijke zooi, kwam op school, altijd te laat, discman snoeihard met de meest brute terror. Hij weigerde pertinent om naar enige docent te luisteren behalve onze wiskunde docent (goede gast trouwens) en begon meestal als het doodstil was dingen te fluisteren. Tijdens mijn eindexamen wiskunde fluisterde hij herhaaldelijk 'sperma' om dan gniffelend om zich heen te kijken, wat een figuur... Uiteindelijk moest ie de cel in omdat ie iemand had neergestoken ofzo...
Waarom?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:10 schreef smitjew het volgende:
Laat ik dit topic maar eens gaan volgen
Nijverdal nijverdal nijverdalquote:Op woensdag 11 april 2012 16:10 schreef smitjew het volgende:
Laat ik dit topic maar eens gaan volgen
's avonds vliegen ze d'r door.quote:
Ligt eraan wat voor een vakantie je wilt natuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2012 17:42 schreef Oldenzaal het volgende:
Goed! Alleen ik kijk uit naar vakantie, zijn nog even aan het kijken naar welk land we gaan (vriendin en ik)
Nog suggesties of tips?
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Omg
kosten huurhuis:
Huurprijs: 600
Servicekosten: 25
Eenmalige kosten: 625
Borgsom: 625
Bemiddelingskosten: 743,75
Administratiekosten: 95,20
Totaal: 2088,95
Kroatiëquote:Op woensdag 11 april 2012 17:46 schreef Oldenzaal het volgende:
Hotel, wel redelijk zonnig (Oostenrijk zitten we een beetje aan te denken omdat je daar zo mooi kunt wandelen)
Maar Portugal, Spanje, Kroatië, Griekenland zouden ook wel goed zijn!
Zeker geen low-budget.
Op de huur na is dat toch 1 malig?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Omg
kosten huurhuis:
Ja. maar 2000 euro 1 malig..quote:Op woensdag 11 april 2012 18:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Op de huur na is dat toch 1 malig?
Is dat niet standaard dan? En heb je dat niet?quote:
Via een makelaar. want ik wil/moet het huis uit ivm de wetswijziging. En ik sta nog te kort ingeschreven bij de woningstichtingquote:Op woensdag 11 april 2012 18:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Huur jij dan particulier of via een makelaar Marko? Bij de woningstichting heb je die kosten niet...
Thanks!quote:Op woensdag 11 april 2012 18:29 schreef haakon het volgende:
[..]
Kroatië
Istrië dan
Betaalbaar, fatsoenlijke restaurants, aardige mensen(als je meer naar het zuiden gaat heb je allemaal van die zuurpruimen), het gebied
Allemaal erg leuk vond ik
Ah.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Via een makelaar. want ik wil/moet het huis uit ivm de wetswijziging. En ik sta nog te kort ingeschreven bij de woningstichting
Heb jij op een huis gereageerd of hebben zij een huis voor je gezocht?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Omg
kosten huurhuis:
Matig, matigquote:Op woensdag 11 april 2012 19:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Een doelpunt van fc twente is ferwegbramatisch team is het
Ik heb gereageerd.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:10 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Heb jij op een huis gereageerd of hebben zij een huis voor je gezocht?
Griekenland lijkt mij zelf ook nog erg mooi om heen te gaan. Dus dat is het eerste dat in mij opkomt om je aan te radenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Thanks!
Zit er zelfs over na te denken om er dan zelf heen te rijden met de auto.
Koffers achterin, voor 3 dagen aan muziek bij, eten, drinken en gaan!
Dan kan er nooit sprake zijn van bemiddelingskosten omdat jij geen opdracht hebt gegeven tot bemiddeling.quote:
tof! Bedankt!quote:Op woensdag 11 april 2012 19:12 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dan kan er nooit sprake zijn van bemiddelingskosten omdat jij geen opdracht hebt gegeven tot bemiddeling.
http://www.geldenrecht.nl(...)ng-vaak-veel-te-hoog
Ja maar pas aan het einde van de huurquote:Op woensdag 11 april 2012 19:18 schreef rulerofdeath het volgende:
en ik neem aan dat je die borgsom terugkrijgt
Jep.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja maar pas aan het einde van de huur
Ze spelen in de verhoekquote:Op woensdag 11 april 2012 19:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Een doelpunt van fc twente is ferwegbramatisch team is het
pffquote:Op woensdag 11 april 2012 19:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja maar pas aan het einde van de huur
Particulier niks te vinden?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Anders ga ik wel een kamer huren voor 300 euro per maand tijdelijk
Voor 300 blowjobs per maand heb ik nog wel een kamer voor je.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Anders ga ik wel een kamer huren voor 300 euro per maand tijdelijk
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Voor 300 blowjobs per maand heb ik nog wel een kamer voor je.Oh wacht...
Fucking eindbaas jij met westmallequote:Op woensdag 11 april 2012 22:28 schreef 100% Tukker het volgende:
M'n pens vind de combo avondeten + smoothie + Westmalle Tripel niet zo heul ToF.
quote:
Had liever Twente zien winnen, ajax gelijk zien spelen en PSV zien winnenquote:
iddquote:Op woensdag 11 april 2012 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die 1-1, wat een fijne goal was dat
Die van Luuk was ook mooi. Lekker beheerst.quote:
Hoi Il. Doei Il. Doei rest. Lekker slapen doenquote:
Ja wel gtpquote:Op donderdag 12 april 2012 00:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
GTP?
Kan ik u nog voorzien van een jagermeester?
Gaat zn gangetje..quote:Op donderdag 12 april 2012 00:07 schreef norich het volgende:
[..]
Ja wel gtpen nee dankje
met jou alles goed?
Ga metal makenquote:Op donderdag 12 april 2012 00:17 schreef Under_Score het volgende:
hurr, zo pizza achter de kiezen. nu iets doen.. geen idee wat.
en goedenavond.
goedenavondquote:
quote:
quote:
Een wondermiddel?quote:Op donderdag 12 april 2012 08:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met Boerenkracht®! Whatever that is...
'Normaal' bier verdooft niet meer genoeg.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Fucking eindbaas jij met westmalle
http://www.betuwsegeschenkmand.nl/product-detail.asp?gid=3&pos=3quote:Boerenkracht is een nieuwe frisse fruitdrank zonder toegevoegde suikers, zoet- of kleurstoffen en zonder conserveermiddelen.
Het is een pure dorstlesser met een hoge energiewaarde uit natuurlijke koolhydraten.
De grondstoffen appel, framboos, blauwe bes en ginseng komen allemaal van hollandse bodem.
Boerenkracht wordt in Nederland geproduceerd en is dus een oer-Hollands product.
Ginseng geeft je een oppepper, houdt je vitaal en verbetert de lichaamelijke en geestelijke prestaties.
Appels, frambozen en blauwe bessen zijn een rijke bron van zogenaamde bio-actieve stoffen waaronder talrijke anti-oxidanten die een sterk reinigende werking in ons lichaam hebben en zodoende belangrijk zijn bij het voorkomen van allerlei ziekten.
Boerenkracht is rijk aan natuurlijke energie en vitaminen en is bovendien erg lekker en verfrissend.
Een idee voor u of uw sportvereniging ?
De selectie van PSV ging u voor !
Er zijn twee smaken: appel/blauwe bes en appel/framboos
prijs per 12 stuks
¤ 22,50
Ah, kijkquote:Op donderdag 12 april 2012 09:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.betuwsegeschenkmand.nl/product-detail.asp?gid=3&pos=3
De selectie van PSV ging u voor !quote:Op donderdag 12 april 2012 09:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.betuwsegeschenkmand.nl/product-detail.asp?gid=3&pos=3
Ik las het ja. Ik hoef het niet meer.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
De selectie van PSV ging u voor !
Dan kun je het beter niet nemen. Die kunnen niet eens winnen van RKC![]()
Dus dan presteer je alleen maar slechter door dat spul.
Ik dan ook niet meer inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2012 09:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik las het ja. Ik hoef het niet meer.
Hehe je kapper straks mooi rooie ogen.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik dan ook niet meer inderdaad![]()
Zo lekker naar de kapper. Zit ik daar met mn zieke hoofd volgesmeerd met Vicks
Hahaquote:Op donderdag 12 april 2012 11:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hehe je kapper straks mooi rooie ogen.
Alleen je keel maar?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb geslapen!!!
Wel een hele hele dikke keel.
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:51 schreef Redbaron het volgende:
Pff nog altijd thuis..
Wat haat ik dit!
Ga buiten staanquote:Op donderdag 12 april 2012 11:51 schreef Redbaron het volgende:
Pff nog altijd thuis..
Wat haat ik dit!
Dat weet ik dus nog niet.. Plannenmaker belt me rond 13u op wat de bedoeling isquote:Op donderdag 12 april 2012 12:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ga buiten staan![]()
Vamiddag Berlijn ofwa?
Kontneukn!quote:
Kiek 'emquote:
Joah, gaat goed hequote:Op donderdag 12 april 2012 13:18 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Goed, lam , brak en zulks.
En met jou?
Tuulk! Enschedeeeee
EEN VOLDOENDEquote:Op donderdag 12 april 2012 13:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bouwjaar: '91 +10
Seksualiteit: Hetero -1
Relatie: Ja -1
= +8
Is Lonaa hard door die Kev gepakt ofzo?quote:
Denk t, maar niet goed genoeg want ze haten op elkaarquote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is Lonaa hard door die Kev gepakt ofzo?
Jij zou haar toch kontneuk'n?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhm, nee?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind je wel lief hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 13:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ok, bij wie heb je nog geengeplaatst??
Ik ben iets te autistisch daarvoor. Wat wil je wetenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Had je je al voorgesteld of moet ik me inlezen?
Ga achter Lonaa aanquote:Op donderdag 12 april 2012 13:33 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Ik ben iets te autistisch daarvoor. Wat wil je weten
Wat zal ik uberhaupt eens gaan doen vandaag. Steam is ook dood.
Echt alles! Maar gezien het zonnige weer kunnen we natuurlijk ook op een terrasje op de Oude Markt afspreken.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:33 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Ik ben iets te autistisch daarvoor. Wat wil je weten
Wat zal ik uberhaupt eens gaan doen vandaag. Steam is ook dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie ben je? Wat doe je zoal? Waar woon je (zo ongeveer)? Wat doe je op Steam? Zeg niet dat je een fanatieke TF2'er bent, want dan ga ik *nu* een trouwring aanschaffen!
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Echt alles! Maar gezien het zonnige weer kunnen we natuurlijk ook op een terrasje op de Oude Markt afspreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie ben je? Wat doe je zoal? Waar woon je (zo ongeveer)? Wat doe je op Steam? Zeg niet dat je een fanatieke TF2'er bent, want dan ga ik *nu* een trouwring aanschaffen!
Err. Ik ben Ruby, doe nu geen zak, begin in september aan Saxion, werk bij The Sales Unit, woon in Enschede, in de ghetto Boswinkel (toen vond ik de c1k nog een toffe naam hebben). TF2 al tijd niet meer gespeeld, laatste tijd voornamelijk cs 1.6 (yeayea I know) en l4d2 maar weer eens. Ik hou van Star Wars, Post-Hardcore, QOTSA, en mijn jeugdsentimentje Blink, en van FCT natuurlijk. Anders nog iets?![]()
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
Omg.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:42 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Err. Ik ben Ruby, doe nu geen zak, begin in september aan Saxion, werk bij The Sales Unit, woon in Enschede, in de ghetto Boswinkel (toen vond ik de c1k nog een toffe naam hebben). TF2 al tijd niet meer gespeeld, laatste tijd voornamelijk cs 1.6 (yeayea I know) en l4d2 maar weer eens. Ik hou van Star Wars, Post-Hardcore, QOTSA, en mijn jeugdsentimentje Blink, en van FCT natuurlijk. Anders nog iets?![]()
![]()
Wanneer kwam je oud vriendje ook weer langs??quote:Op donderdag 12 april 2012 13:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omg.
mijn vriendinnetje zit hier, en ik vertel over dat je in de ghetto Boswinkel woont, toen wilde ze je naam weten, en nu krijg je de groeten van Lyze.
Ah, QOTSA.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:42 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
![]()
Gisteren.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wanneer kwam je oud vriendje ook weer langs??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Bas is liefquote:Op donderdag 12 april 2012 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Anyway, welkom. En pas op voor Bas, want da's een leipe geile donder. Voor je het weet lig je tegen je zin achter in de vrachtwagencabine met je slipje op de enkels.
Ik woon in die hippe met die groene balkonnetjes, recht boven het WKC. Mooie flats hoor!quote:Op donderdag 12 april 2012 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ah, QOTSA.Je avatar kwam me al bekend voor.
Sneu voor je dat je op Boswinkel woont. Toch niet in één van die (medelander)flats aan de Burg. van Veenlaan? Ik heb met je te doen.
Andere vragen schieten me nu nog even niet binnen.
Anyway, welkom. En pas op voor Bas, want da's een leipe geile donder. Voor je het weet lig je tegen je zin achter in de vrachtwagencabine met je slipje op de enkels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]Ik wilde er net naar vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal wel aan het zonnige weer liggen. Testosteron aan de kook en zo.
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wilde er net naar vragen.Zal wel aan het zonnige weer liggen. Testosteron aan de kook en zo.
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:49 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Ik woon in die hippe met die groene balkonnetjes, recht boven het WKC. Mooie flats hoor!Ziet er (van buiten) prima uit ja, die flats. Mattie van me woont dus wel in één van die pauperflats. Je waant je zowaar in communistisch Moskau. Maar goed, het kost dan ook geen drol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dan niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Blijkbaar ken je mij nog niet goed genoeg
Uh-huh. Hoe is het nu tussen jou en Henrike? Wordt dat nog wat of?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]Jij wel weer.. ik zou dat nooit doen
Volgens mij zijn ze niet eens zo veel goedkoper als die waar ik in zit.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ziet er (van buiten) prima uit ja, die flats. Mattie van me woont dus wel in één van die pauperflats. Je waant je zowaar in communistisch Moskau. Maar goed, het kost dan ook geen drol.
quote:
Hen en ik zijn gewoon vriendenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uh-huh. Hoe is het nu tussen jou en Henrike? Wordt dat nog wat of?
Iets van 350 euro betaalt ie per maand dacht ik. Als het goed is gaan die flats sowieso over een paar jaar tegen de vlakte. Hulde!quote:Op donderdag 12 april 2012 13:52 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze niet eens zo veel goedkoper als die waar ik in zit.Maar die oostblokflatjes zijn wel dramatisch ja
Dat scheelt maar 50 euroquote:Op donderdag 12 april 2012 13:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Iets van 350 euro betaalt ie per maand dacht ik. Als het goed is gaan die flats sowieso over een paar jaar tegen de vlakte. Hulde!Krijg je een beter uitzicht.
Ik ga wel voor EODMquote:Op donderdag 12 april 2012 13:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, en nu ff lekker relaxed Fleetwood Mac luisteren
Ik las Ruby en toen kwam dat nummer in me opquote:
Toch niet veel eraf?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Terug van de kapper. Nu wachten tot oven voorverwarmd is en dan even brownies erin gooien
Nee, qua lengte alleen wat bijgeknipt zodat het model weer goed zit. Maar heb het nu weer een stuk lichter blondquote:Op donderdag 12 april 2012 14:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Toch niet veel eraf?
Hoe laat zijn ze klaar? Dan kom ik helpen opeten
Pics pleasequote:Op donderdag 12 april 2012 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, qua lengte alleen wat bijgeknipt zodat het model weer goed zit. Maar heb het nu weer een stuk lichter blond
Ik heb nu een ziek hoofd, dus zie er op mijn haar na gewoonweg niet uitquote:
heb daar valkbij in die torenflats gewoont, er zitten nog net geen tralies voor. en stinken in die gemeenschappelijke hal altijdquote:Op donderdag 12 april 2012 13:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ziet er (van buiten) prima uit ja, die flats. Mattie van me woont dus wel in één van die pauperflats. Je waant je zowaar in communistisch Moskau. Maar goed, het kost dan ook geen drol.
Ah dat zal toch ook wel meevallenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb nu een ziek hoofd, dus zie er op mijn haar na gewoonweg niet uit
Eh, neequote:Op donderdag 12 april 2012 14:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ah dat zal toch ook wel meevallen
Nja omdat jij t bentquote:Op donderdag 12 april 2012 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eh, nee![]()
Zaterdag heb ik een feestje, dan worden er vast wel foto's gemaakt, dan ga ik daar wel 1 van hier posten, goed?
quote:
Heujquote:Op donderdag 12 april 2012 14:13 schreef Redbaron het volgende:
Heuj ik zit ineens over mn 10k posts heen
Die vier blokkendozen? Daar 'speelde' ik als klein manneke altijd met de lift.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:08 schreef Under_Score het volgende:
[..]
heb daar valkbij in die torenflats gewoont, er zitten nog net geen tralies voor. en stinken in die gemeenschappelijke hal altijd
Dat hoop ik wel voor je.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:00 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Nouja, ik hoop over een paar jaar wel in een beter stuk te zitten tbh
Awesome, CS 1.6. Hier ookquote:Op donderdag 12 april 2012 13:42 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb deze even van iemand gejat, maar vond 'm wel geniaal:
Cocu, Koeman, Mclaren en Verbeek staan bij de kassa met een schaal.
De verkoopster vraagt......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Newbquote:Op donderdag 12 april 2012 14:13 schreef Redbaron het volgende:
Heuj ik zit ineens over mn 10k posts heen
mensen uit almelo en enschedequote:
quote:
quote:
Woarveur?quote:
Werk zequote:
Hoi enigszins lekker wijf!quote:
Enigszins? Boh!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:18 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hoi enigszins lekker wijf!
Welkom!
David!quote:
Boh? Ik weet niet of je weleens buiten komt?quote:
Hoax, dat zijn Bas en Justin alquote:Op donderdag 12 april 2012 18:28 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Boh? Ik weet niet of je weleens buiten komt?
Maar sowieso de lekkerste actieve poster hier!
Ohja, is ook zoquote:Op donderdag 12 april 2012 18:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoax, dat zijn Bas en Justin al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Oldenzaal op 12-04-2012 18:51:14 (Moest van de SuperMod David die braaf is..) ]Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Ik snap je niequote:Op donderdag 12 april 2012 18:28 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Boh? Ik weet niet of je weleens buiten komt?
Maar sowieso de lekkerste actieve poster hier!
quote:Op donderdag 12 april 2012 18:30 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ohja, is ook zoHaal dat plaatje ff wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door -_Guitarist_- op 12-04-2012 18:51:49 ]Brutal. Fucking. Metal.
Nice! Waar?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik word morgen gebeld of ik op een sollicitatiegesprek mag komen
Naja, het is kutwerk en alles, maar bij Eurol in Nijverdalquote:
Daarom. En je kunt vanaf daar altijd verder kijken.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, het is kutwerk en alles, maar bij Eurol in Nijverdal
Maar goed, beter dan thuiszitten en uitkering trekken.
Nope, misschien kan ik in oktober wel terug naar waar ik al zat.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Daarom. En je kunt vanaf daar altijd verder kijken.
Ten Cate kon je intern niet verplaatsen?
Done..quote:
Wat ik al zei op FB, van mij mogen er 100.000 tieten per topic gepost worden, maar FOK! mag het niet van google dingen.quote:
Hrm.. Dat duurt nog ff.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nope, misschien kan ik in oktober wel terug naar waar ik al zat.
Voorlopig nog niet.. Kan ik nu niet betalen he.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hrm.. Dat duurt nog ff.
Niet van plan om weer naar school te gaan?
In jouw vakgebied ook geen BOL opleiding..quote:Op donderdag 12 april 2012 18:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet.. Kan ik nu niet betalen he.
Ja, die zijn er wel, maar dat is ongelooflijk zwaar naar het schijnt.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
In jouw vakgebied ook geen BOL opleiding..
Dat zou nog kunnen
quote:Op donderdag 12 april 2012 18:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat ik al zei op FB, van mij mogen er 100.000 tieten per topic gepost worden, maar FOK! mag het niet van google dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Als t beestje maar een naam heeft..quote:Op donderdag 12 april 2012 18:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, die zijn er wel, maar dat is ongelooflijk zwaar naar het schijnt.
Al noem je dat op hbo geloof ik deeltijdopleidingen
Wat voor plaatje stond er?quote:
(1 minuut David, dit zie je niet.. binnen 1 minuut is het weg)quote:
1 minuutquote:Op donderdag 12 april 2012 19:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
(1 minuut David, dit zie je niet.. binnen 1 minuut is het weg)
[ afbeelding ]
Dit plaatje
Computer liep vast en moest opnieuw opgestart wordenquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:00 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.held
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PETER! Heb jij Generals nou al geïnstalleerd?
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PETER! Heb jij Generals nou al geïnstalleerd?
Blij dat je toch nog om me kunt lachen!quote:
Lach altijd om jou, schatjequote:Op donderdag 12 april 2012 20:06 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Blij dat je toch nog om me kunt lachen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |