quote:
Geeft niets, zijn er meerdere die er niet meer wonen.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:37 schreef JeMoeder het volgende:
Hier nog een tukker, maar ik woon niet meer in Twente...
Deze heb ik zelf geschoten in Nieuw-Zeeland, toen ik daar nog woonde:quote:
Winquote:Op woensdag 11 april 2012 14:41 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Deze heb ik zelf geschoten in Nieuw-Zeeland, toen ik daar nog woonde:
[ afbeelding ]
Ze hebben daar blijkbaar geen NL'se spellingcontrole/woordendatabase bij de NZTA.
Hahahahaquote:Op woensdag 11 april 2012 14:41 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Deze heb ik zelf geschoten in Nieuw-Zeeland, toen ik daar nog woonde:
[ afbeelding ]
Ze hebben daar blijkbaar geen NL'se spellingcontrole/woordendatabase bij de NZTA.
Er staat 'kutbak'quote:Op woensdag 11 april 2012 14:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik kan niet zien wat er staat. (ivm mobiel)
Heb ik al eerder gepostquote:
Ik lig hier godverdomme te hinniken van het lachenquote:Laatste jaar HAVO, Tijke, een snoeiharde gabber met bijbehorend kapsel (denk aan kaal met lange vlecht). Hij had de meest achterlijke zooi, kwam op school, altijd te laat, discman snoeihard met de meest brute terror. Hij weigerde pertinent om naar enige docent te luisteren behalve onze wiskunde docent (goede gast trouwens) en begon meestal als het doodstil was dingen te fluisteren. Tijdens mijn eindexamen wiskunde fluisterde hij herhaaldelijk 'sperma' om dan gniffelend om zich heen te kijken, wat een figuur... Uiteindelijk moest ie de cel in omdat ie iemand had neergestoken ofzo...
Waarom?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:10 schreef smitjew het volgende:
Laat ik dit topic maar eens gaan volgen
Nijverdal nijverdal nijverdalquote:Op woensdag 11 april 2012 16:10 schreef smitjew het volgende:
Laat ik dit topic maar eens gaan volgen
's avonds vliegen ze d'r door.quote:
Ligt eraan wat voor een vakantie je wilt natuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2012 17:42 schreef Oldenzaal het volgende:
Goed! Alleen ik kijk uit naar vakantie, zijn nog even aan het kijken naar welk land we gaan (vriendin en ik)
Nog suggesties of tips?
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Omg
kosten huurhuis:
Huurprijs: 600
Servicekosten: 25
Eenmalige kosten: 625
Borgsom: 625
Bemiddelingskosten: 743,75
Administratiekosten: 95,20
Totaal: 2088,95
Kroatiëquote:Op woensdag 11 april 2012 17:46 schreef Oldenzaal het volgende:
Hotel, wel redelijk zonnig (Oostenrijk zitten we een beetje aan te denken omdat je daar zo mooi kunt wandelen)
Maar Portugal, Spanje, Kroatië, Griekenland zouden ook wel goed zijn!
Zeker geen low-budget.
Op de huur na is dat toch 1 malig?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Omg
kosten huurhuis:
Huurprijs: 600
Servicekosten: 25
Eenmalige kosten: 625
Borgsom: 625
Bemiddelingskosten: 743,75
Administratiekosten: 95,20
Totaal: 2088,95
Ja. maar 2000 euro 1 malig..quote:Op woensdag 11 april 2012 18:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Op de huur na is dat toch 1 malig?
Is dat niet standaard dan? En heb je dat niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |