Dare I say Podolski?quote:Op woensdag 11 april 2012 11:56 schreef SpamNinja het volgende:
Grootste probleem wat mij betreft is de spits positie, van Persie is natuurlijk beest dit seizoen maar die raakt ook nog wel een keer geblesseerd en voor hetzelfde geld tekent ie niet bij. Las ergens dat wij Pappis Cisse, nu bij Newcastle, hebben laten gaan toen we hem konden kopen. Misschien geen wereldster maar die doet het toch heel aardig de laatste tijd en stukken beter als Chamakh of Park als je het mij vraagt.
Lukte Owen toch ook prima, wanneer hij niet geblesseerd was!?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:10 schreef daftme het volgende:
Walcott in de spits met al die kleerkasten in de premier league?
Was Owen's sterke punt juist niet zijn afronding, terwijl dat bij Walcott een veel zwakker punt is?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Lukte Owen toch ook prima, wanneer hij niet geblesseerd was!?
Szczesny op het einde blijft goudquote:
Neuken op z'n keepers.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Szczesny op het einde blijft goud
[ afbeelding ]
Vooral die 2e.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:54 schreef lordteddybeer het volgende:
De Arshavin/arsenal wedstrijd die ik voor altijd zal blijven onthouden
Daar ga ik wel vanuit. Wordt angst en beven vanavond.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Koscielny vanavond geschorst, toch? Djourou zal dus wel spelen?
Inderdaad. Komt altijd onzeker over.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:30 schreef tech4u het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit. Wordt angst en beven vanavond.
Mooi is dat altijd hè, dat het nu misschien weer spannend gaat worden terwijl het zondag nog helemaal afgelopen was met City.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:07 schreef sylvietjoo het volgende:
Ik heb niks gezien van de wedstrijd dus ik ga maar even lekker op de Player kijkenManU verloren, zeg... wordt het misschien nog een beetje spannend??
Jij bent zeker de leukste thuis?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:17 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Ik wist niet dat RvP bij City speelt.
"All of Arsenal's players". De eerste naam die mij dan te binnen schiet is RvP, for obvious reasons.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:35 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis?
Je kent Nasri en Clichy niet?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:41 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
"All of Arsenal's players". De eerste naam die mij dan te binnen schiet is RvP, for obvious reasons.
Point being? RvP >>>>> hun. Grap is niet geslaagd, want slaat nergens op.quote:
Volgens mij heb jij een harde vorm van autisme.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:55 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Point being? RvP >>>>> hun. Grap is niet geslaagd, want slaat nergens op.
Wat dat betreft vond ik dat plaatje met ik geloof Nasri die zei dat hij naar City ging "to win titles" waarna alle Arsenal spelers hem uitlachen een stuk geslaagderKan hem alleen niet vinden
Vielleicht.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een harde vorm van autisme.
Adebayor en Toure horen ook nog bij de spelers die de overstap maakten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:55 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Point being? RvP >>>>> hun. Grap is niet geslaagd, want slaat nergens op.
Wat dat betreft vond ik dat plaatje met ik geloof Nasri die zei dat hij naar City ging "to win titles" waarna alle Arsenal spelers hem uitlachen een stuk geslaagderKan hem alleen niet vinden
Je maakt een grapje hoop ik? hij heeft af en toe een leuke freekick... hij heeft het niveau van arsenal niet... Maarja wenger koopt welk vaker slecht in... 3 fringe players heeft hij van de zomer weer gekocht, Mert, Park, Santosquote:Op woensdag 11 april 2012 14:20 schreef Yellowcard het volgende:
Messi doet het toch ook prima tegen kleerkasten?
Tip: haal Sebastian Larsson terug van Sunderland. Doorliep de jeugdopleiding van Arsenal en een geweldige speler.
Hij scoorde ook 2 x tegen City (3-3) en tegen Nederland. Ook schakelde hij zijn oude club Arsenal uit in de FA Cup. Ik vind hem momenteel de uitblinker van het Zweedse team. Over 2 maanden eens kijken hoe ze het doen op Euro 2012.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:35 schreef OreO het volgende:
[..]
Je maakt een grapje hoop ik? hij heeft af en toe een leuke freekick... hij heeft het niveau van arsenal niet... Maarja wenger koopt welk vaker slecht in... 3 fringe players heeft hij van de zomer weer gekocht, Mert, Park, Santos
twitter:YoungGunsBlog twitterde op zondag 15-04-2012 om 13:32:54Peter Hill-Wood typically vocal. Says Arsène Wenger should sign a new deal, after proving 'stupid people' there's 'nobody better'. reageer retweet
Voor de goede orde; Peter Hill-Wood is de chairman.twitter:YoungGunsBlog twitterde op zondag 15-04-2012 om 13:36:01AW's current deal due to expire in 2014. I expect he'll sign one more extension. Club not thinking at future after him yet. reageer retweet
Dit roepen ze echt al 6 jaar ofzo.quote:"Maar diverse onbedachtzame mensen riepen dat Wenger moesten vertrekken, dat zijn houdbaarheidsdatum was verstreken. Dat is onzin gebleken", aldus de preses. "Hij heeft een jonge selectie met uitstekende talenten. Hij is een jong team met geweldige toekomst aan het bouwen en ik weet zeker dat er progressie gaat ontstaan."
Maar hij doet het uiteindelijk toch weer redelijk goed? Ik wordt af en toe ook weleens moe van die zuurpruim maar Arsenal staat nu toch weer 3e en als je dat uiteindelijk wordt na verkoop van je belangrijkste speler en wat paniekaankopen is dat een goed resultaat.quote:Op zondag 15 april 2012 15:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
Gewoon wachten totdat Wenger sterft.
Redelijk goed is niet goed genoeg. We hebben dit jaar gewoon totaal geen kans op prijzen gehad en dat steekt.quote:Op maandag 16 april 2012 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar hij doet het uiteindelijk toch weer redelijk goed? Ik wordt af en toe ook weleens moe van die zuurpruim maar Arsenal staat nu toch weer 3e en als je dat uiteindelijk wordt na verkoop van je belangrijkste speler en wat paniekaankopen is dat een goed resultaat.
Wie zou jij dan als trainer/manager willen zien?quote:Op maandag 16 april 2012 15:44 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Redelijk goed is niet goed genoeg. We hebben dit jaar gewoon totaal geen kans op prijzen gehad en dat steekt.
Je kan zeggen dat 3e staan goed is gezien de verkoop van belangrijke spelers, maar je kan ook zeggen dat het mismanagement is en dat is ook mijn mening. En manager die adequater was opgetreden op de transfermarkt had dit verlies beter op gevangen, want het was nou niet echt een verrassing dat Cesc en nasri verkocht gingen worden.
Geen idee, eigenlijk niet veel over nagedacht. Beste stuurlui aan wal, ik weet, maar feit is gewoon dat Wenger geen progressie vertoont en er moet door de hele organisatie een frisse wind waaien. Dus niet alleen de manager moet weg, maar met het aanstaande vertrek van Pat Rice (ass. manager) biedt er zich wel een kans aan. Je hoort namen als Tony Adams, maar ook Steve Bould (Arsenal u18s) of Neil Banfield (reserves).quote:Op maandag 16 april 2012 22:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie zou jij dan als trainer/manager willen zien?
Gemakzucht is wat Arsenal toch wel kenmerkt de afgelopen jaren. Als het even een periode goed gaat, en er een kleiner team op bezoek komt, dan gaat het geheid fout.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:12 schreef sylvietjoo het volgende:
Als het niet loopt, dan loopt het ook ECHT niet. Heel raar, want dat vond ik de afgelopen wedstrijden juist een stuk beter gaan. Ze wisten zich wat beter bij elkaar te rapen als de nood aan de man kwam, maar nu leek het ineens weer op vorig jaar... Ik kan me niet voorstellen dat ze Wigan zo onderschat zouden hebben na hun wedstrijden tegen Chelsea en ManU.
Wordt een lastige zaterdag, hoor. Chelsea is best in vorm vind ik en ik geef ze ook best een kans tegen Barcelona. Arsenal moet die vastberadenheid en precisie uit de laatste weken terug zien te krijgen want die 3 punten zijn een must voor plek 3.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:06 schreef Banaanensuiker het volgende:
Enkel van Arteta waarschijnlijk gebroken, maar heeft vandaag een scan om uitsluitsel te geven.
Je hoeft ook weer niet te overdrijven he.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:53 schreef tech4u het volgende:
[..], Ik zie het nu nog heel lastig worden om bij de 1e 4 te eindigen. Hopelijk blijft Tottenham de rest van het seizoen in een vormdip.
Middenveld is nu echt een heel stuk minder zonder Arteta, en ik vind Ramsay heel matig spelen dit seizoen.
Slechte herinneringen van vorige seizoenen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:40 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Je hoeft ook weer niet te overdrijven he.
Fixtures van Newcastle:
Stoke thuis, Wigan uit, Chelsea uit, Man city thuis en Everton uit.
Zij zullen dus echt nog wel wat punten morsen hoor
Kutzooi...quote:Op donderdag 19 april 2012 13:20 schreef Tweek het volgende:
Arteta ligt er voor de rest van het seizoen uit: http://www.guardian.co.uk(...)ta-injury-out-season
Het is nog lang genoeg zonder Arteta om belangrijke punten te verspelen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:40 schreef Banaanensuiker het volgende:
Was te verwachten. Seizoen is ook nog maar kort, dus klinkt dramatischer dan dat het eigenlijk is. Wel een groot gemis.
quote:Op zondag 22 april 2012 22:44 schreef Banaanensuiker het volgende:
Robin van Persie voted PFA Player of the Year.
Ik zie veel liever Gervinho.quote:Op maandag 23 april 2012 13:51 schreef Tarado het volgende:
Arsenal winger Walcott to miss rest of the season
Voorlopig liever Walcott, misschien moet Gervinho gewoon wat meer regelmatige speeltijd krijgen... Volgens mij kan hij veel meer dan we tot nu gezien hebben (snel rennen + dan vastlopen op 2 man...). Hij verdedigt wel goed mee, dat is bij Walcott niet altijd zo.quote:
Omdat wij totaal niet als team kunnen verdedigen. Arsenal is een team dat het vooral van de aanval moet hebben.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:15 schreef sylvietjoo het volgende:
waarom kon Arsenal dat niet en Chelski wel met 10 man, beurk!
Denk vanaf links en als vervanger voor rvp als hij geblesseerd is.quote:Op maandag 30 april 2012 14:53 schreef tochweerhenk het volgende:
Zeer leuke spelers, heeft zich al vaak laten zien bij nationale elftal.
Welke positie komt hij nu te spelen?
In ieder geval een speler met scorend vermogen, dat mag best wel naast RvPquote:Op maandag 30 april 2012 15:25 schreef sylvietjoo het volgende:
Ben hier wel blij mee. Het zat er wel aan te komen maar je weet het nooit tot het officieel aangekondigd is... Altijd een goeie speler gevonden, het Arsenal-shirt zal 'm goed staan
Als Arsenal de 3e plek haalt acht ik de kans erg groot dat hij blijft.quote:Op maandag 30 april 2012 16:22 schreef tochweerhenk het volgende:
We weten niet of RvP er volgend jaar nog is he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |