quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
DO EEEEEET. Ik zal lief zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:39 schreef Skv het volgende:
Allemaal mooie mannen hier. Behalve Geester.
Meh meh. Ik vind ze hier wel wat te gewaagd in bed. DP, SM. Brrr.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:39 schreef Skv het volgende:
Je bent hardquote:Op woensdag 11 april 2012 13:39 schreef Skv het volgende:
I seriously doubt it.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heul niet.Ik ken jou ondertussen wel een beetje.
[..]
Mijn voxje.![]()
Ik doe enkel aan Brrr. Hete Brrr.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Meh meh. Ik vind ze hier wel wat te gewaagd in bed. DP, SM. Brrr.
Maar dat staat dan weer los van mooiheidquote:Op woensdag 11 april 2012 13:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Meh meh. Ik vind ze hier wel wat te gewaagd in bed. DP, SM. Brrr.
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heul niet.Ik ken jou ondertussen wel een beetje.
[..]
Mijn voxje.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is waar. Mur kan er goed mee door.
Jaaaaaa, dat klopt dan weer wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat staat dan weer los van mooiheid
Wat vinden jouw bedpartners ervan als je 'etc' roept, ik zou wel raar opkijken.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat vinden jouw bedpartners ervan als je 'etc' roept, ik zou wel raar opkijken.
Vinden ze niet altijd erg. Maar context is heel belangrijkquote:Op woensdag 11 april 2012 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
Wat vinden jouw bedpartners ervan als je 'etc' roept, ik zou wel raar opkijken.
Mijn hete chicks mogen dat zien.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
WAAROM WETEN JULLIE DAT ALLEMAAL, HEEFT IE STIEKEM FOTOS IN ZIJN FOTOBOEK OF ZO
Haten is verlaten, bro.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn hete chicks mogen dat zien.
Voxje en Myst.![]()
![]()
Ik leg de link niet?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarom stuur ik jou mijn foto niet.
Omdat je weer de bitch uithangt, popje.quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]!
!
Ik lachte zo hard toen ik dit zagEn zo leuk is dat helemaal niet.
Boeiend?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]!
!
Ik zou dat nooit doen. Ik pak mensen alleen op dingen waar ze zelf wat aan kunnen doenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan ga je haten op mij en ons verlaten.
Ik ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]!
!
Ging niet om jou, hoor. Gewoon die reactie zo vanuit het nietsquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou dat nooit doen. Ik pak mensen alleen op dingen waar ze zelf wat aan kunnen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij t zegtquote:Op woensdag 11 april 2012 13:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ging niet om jou, hoor. Gewoon die reactie zo vanuit het niets
Ik heb geen leuke foto'squote:Op woensdag 11 april 2012 13:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn collage is nog aardig leeg..
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:46 schreef Murdera het volgende:
[..]Haten omdat je me niet kan krijgen. Leek me evident.
Biiiiiiiiiitch, doe gewoon. Je bent net een wijf zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Biiiiiiiiiitch, doe gewoon. Je bent net een wijf zo
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als Geester een grindtegel is dan is Mur op z'n minst een kinderkopje
Daar kun je zo lekker overheen rijdenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Glad en hard?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar kun je zo lekker overheen rijden
Hadden jullie maar eerder moeten zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
Overigens te weinig mensen met een duidelijke foto in hun fobo, if any at all
In deel 2 ofzo sta ik hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 13:50 schreef Skv het volgende:
Jullie zijn wel pussy's hoor. Hara en ik onze bakkes maar posten en dan krijgen we nul op het rekest. Zo werkt dat natuurlijk niet.
kwiwi studeert aan dezelfde faculteit als ik doe.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:50 schreef muhahaha het volgende:
Ach ik heb tenminste kwiwi nog geziennu julllie weer
Doe nog is dan, dan mag je ook in de bazenclub.quote:
Klopt.. loop al een tijdje op fok rond en zo ook m'n fotosquote:Op woensdag 11 april 2012 13:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik jou al een keer ergens heb gezien.
Ga niet al die topics door om een foto te zoekenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Doe nog is dan, dan mag je ook in de bazenclub.
Een kop als een schuur>?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:51 schreef muhahaha het volgende:
Ik weet niet waarom je mijn bakkes wilt zien maar vooruit
[ afbeelding ]
En maar klagen en zeiken en klagenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:51 schreef Skv het volgende:
[..]
kwiwi studeert aan dezelfde faculteit als ik doe.
Bedankt voor de informatie, ik ga nu een hackpoging ondernemen want ik moet m zien hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb zelfs ergens nog een goede decolletéfoto staan
inb4 'pics'quote:Op woensdag 11 april 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Inderdaad. De toffe mensen club blijft aardig leeg zo.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:50 schreef Skv het volgende:
Jullie zijn wel pussy's hoor. Hara en ik onze bakkes maar posten en dan krijgen we nul op het rekest. Zo werkt dat natuurlijk niet.
Idem. En je hebt 'm vast zelf wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Ga niet al die topics door om een foto te zoekenLeef je uit als je je verveelt
Er is ooit een foto van mij van 5 jaar geleden (met afro) gebruikt voor een sjopquote:Op woensdag 11 april 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Als iemand aan dezelfde faculteit studeert wil het niet automatisch zeggen dat we elke dag seks hebben hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En maar klagen en zeiken en klagen
haha kewlquote:Op woensdag 11 april 2012 13:53 schreef shifto het volgende:
Er is ooit een foto van mij van 5 jaar geleden (met afro) gebruikt voor een sjopheeft heel mijn fobo nog mee volgestaan.
Zeg ik toch ook nietquote:Op woensdag 11 april 2012 13:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Als iemand aan dezelfde faculteit studeert wil het niet automatisch zeggen dat we elke dag seks hebben hoor.
Ik vind het goedquote:Op woensdag 11 april 2012 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor straf stuur ik IEDEREEN een foto, behalve jou.
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:55 schreef shifto het volgende:
5 jaar oude shops, alstu
http://i44.tinypic.com/i5qama.jpg
http://i39.tinypic.com/6jlr48.jpg
http://i40.tinypic.com/t977t0.jpg
http://i41.tinypic.com/b6etqg.jpg
http://i43.tinypic.com/2eea0cg.jpg
http://i40.tinypic.com/ff0doi.jpg
http://i44.tinypic.com/168eys2.jpg
http://i43.tinypic.com/xc8a4n.jpg
Zodat je mee mag met Skv?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:53 schreef Geester het volgende:
Skv & Hara wanneer spreken jullie nou af?
Wie is dit nou weer?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:55 schreef shifto het volgende:
5 jaar oude shops, alstu
http://i44.tinypic.com/i5qama.jpg
http://i39.tinypic.com/6jlr48.jpg
http://i40.tinypic.com/t977t0.jpg
http://i41.tinypic.com/b6etqg.jpg
http://i43.tinypic.com/2eea0cg.jpg
http://i40.tinypic.com/ff0doi.jpg
http://i44.tinypic.com/168eys2.jpg
http://i43.tinypic.com/xc8a4n.jpg
Lolwut?quote:
Het begon met die afro foto. Na een meet met het den bosch topic geloofde ze niet dat ik ooit een afro hadquote:
Zo ben ik nogsteeds vet incognito, bril en alles jwzquote:Op woensdag 11 april 2012 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lolwut?
Shifto, als je dat durft te laten zien kan je ook wel een recente posten
Hehe leuke paintsquote:Op woensdag 11 april 2012 13:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Het begon met die afro foto. Na een meet met het den bosch topic geloofde ze niet dat ik ooit een afro hadDus poste ik die foto, wat resulteerde in 1000 paints
Maar nee ik ben serieus jij en skv ik denk dat jullie wel matchenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien kan je het beter filmen.
Hara op dr knietjes.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien kan je het beter filmen.
dafuq?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:58 schreef Geester het volgende:
[..]
Maar nee ik ben serieus jij en skv ik denk dat jullie wel matchen
Dat heb je ontzettend mis, broski.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:58 schreef Geester het volgende:
[..]
Maar nee ik ben serieus jij en skv ik denk dat jullie wel matchen
WAAROM NIET DAN GODVERDOMME HOMOquote:Op woensdag 11 april 2012 13:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat heb je ontzettend mis, broski.
Twijfel je nu aan Geester?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Beschrijf jouw type eens dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, een nachte kkgeile secks zal ons wel lukken.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:59 schreef muhahaha het volgende:
Misschien doelt ie op physieke aantrekkingskracht. Jullie zien er beide leuk uit
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Twijfel je nu aan Geester?Bazen user
Dus Geester wil ons allebei doen?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:59 schreef muhahaha het volgende:
Misschien doelt ie op physieke aantrekkingskracht. Jullie zien er beide leuk uit
Dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, een nachte kkgeile secks zal ons wel lukken.
Duh dat lukt geester ook welquote:Op woensdag 11 april 2012 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, een nachte kkgeile secks zal ons wel lukken.
Mooi, meer van Skv's haar voor mij.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:00 schreef ovoxo het volgende:
Trouwens shifto, heb je een afro nu? Ik moet je haar aanraken.
Wa zeg je?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:00 schreef ovoxo het volgende:
kkgeile seks komt van twee kanten en hara valt niet op stukken straat.quote:
Halfquote:Op woensdag 11 april 2012 14:00 schreef ovoxo het volgende:
Dafaq is this?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, hij houdt er niet van als iemand aan z'n lul zit.
Mag ik wel een beetje?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mooi, meer van Skv's haar voor mij.
Klopt jaquote:Op woensdag 11 april 2012 14:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, hij houdt er niet van als iemand aan z'n lul zit.
je haaar is gewoon baas johquote:Op woensdag 11 april 2012 14:01 schreef shifto het volgende:
[..]
HalfMoet je snel zijn want volgende week is het weer kort! Duurt 2 weken though
Het ging over wederzijds kkgeile neucksecks.quote:
Ik snap dat niet zo, maar dat hoor ik kei vaakquote:
Wij kunnen elkaar alleen maar ontzettend tegenvallen, met onze mooiboifoto's.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het ging over wederzijds kkgeile neucksecks.
Gastquote:Op woensdag 11 april 2012 14:02 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee.. Kokosnoten hebben ook haar.. daar lijkt jouw kapsel op.. dat stugge haar
Ow dan corrigeer ik mijn uitspraakquote:Op woensdag 11 april 2012 14:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het ging over wederzijds kkgeile neucksecks.
Well playedquote:Op woensdag 11 april 2012 14:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Wij kunnen elkaar alleen maar ontzettend tegenvallen, met onze mooiboifoto's.
Doe me je facebook eens, dan kan ik je irl-pics ook zien, jij tijger.
Ik ben een ster in het ontwijken van camera's.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Wij kunnen elkaar alleen maar ontzettend tegenvallen, met onze mooiboifoto's.
Doe me je facebook eens, dan kan ik je irl-pics ook zien, jij tijger.
quote:
Kruinen?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn haar staat alle kanten op, ik heb serieus 4 groeirichtingen of van die draaiborsteldinges hoe je het noemt
Vrouwen: Oooohhh mooooooiquote:Op woensdag 11 april 2012 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
Ik krijg complimenten over mijn haar als ik een Biebertje heb
En ik danquote:Op woensdag 11 april 2012 14:05 schreef ovoxo het volgende:
Krullen net zoals Skv, jongens, geen lelijke krullen.
Ik heb vandaag geen krullen want ik heb er fucking gore wax in gesmeerdquote:Op woensdag 11 april 2012 14:05 schreef ovoxo het volgende:
Oh dan is het goed!quote:Op woensdag 11 april 2012 14:05 schreef ovoxo het volgende:
Ik weet niet hoe je het noemtquote:
pppffquote:Op woensdag 11 april 2012 14:05 schreef ovoxo het volgende:
In de regen naar t werk fietsen met een over-head koptelefoon op en dan de verkeerde wax. Episch.quote:
Jij bent zo raar..quote:Op woensdag 11 april 2012 14:09 schreef Geester het volgende:
Ik wou dat iedereen er hetzelfde uitzag net zoals in die aflevering van fairly odd parents dat iedereen een grijs kwakje was:
[ afbeelding ]
Ik las konthaarquote:Op woensdag 11 april 2012 14:09 schreef ovoxo het volgende:
![]()
![]()
. M'n ex had kort haar, wat ook wel leuk was maar lang haar is leuker.
![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH. Gaat jouw haar ook zo zitten tijdens wilde seksquote:
Dat is heul wat beter dan die afroquote:Op woensdag 11 april 2012 14:08 schreef shifto het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zit het nuErg afro alweer, vooral als er geen gel in zit
Nee waardelozer.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH. Gaat jouw haar ook zo zitten tijdens wilde seks
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is heul wat beter dan die afro
Ik schaam me dr niet voor ofzo. Anders had ik die ellende niet op fok gezet.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:11 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Geen geheimen voor Hara, weet ze iig wat ze kan verwachten.
Ik geloof niet in perfectie, ik vind het prima.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:11 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Geen geheimen voor Hara, weet ze iig wat ze kan verwachten.
Met lang haar zie ik eruit als een struikroverquote:Op woensdag 11 april 2012 14:09 schreef ovoxo het volgende:
![]()
![]()
. M'n ex had kort haar, wat ook wel leuk was maar lang haar is leuker.
![]()
Niet in mij geloven.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik geloof niet in perfectie, ik vind het prima.
Je weet toch dat vrouwen op woeste mannen vallen.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met lang haar zie ik eruit als een struikrover
Dat heeft ie ook nog maar 10 keer gepostquote:Op woensdag 11 april 2012 14:14 schreef Geester het volgende:
Maar skv de kapster gebruikte een soort creme wat wel beter is voor krullen ik gebruik gewoon wax of gel maar wat ze gebruikte werkte heel goed maar was vergeten welk merk enzo het is.. wat gebruik jij
Andrélon perfecte krul shampoo + conditioner en een borstel. En als het opgedroogd is een minimale hoeveelheid brylcreem, zoals ik al duizend keer postte vandaag.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:14 schreef Geester het volgende:
Maar skv de kapster gebruikte een soort creme wat wel beter is voor krullen ik gebruik gewoon wax of gel maar wat ze gebruikte werkte heel goed maar was vergeten welk merk enzo het is.. wat gebruik jij
Wat?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jezus, ff pauzeren, en ik mis de fun.
Nu even hosselen op de whatsapp brb
True, true.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je weet toch dat vrouwen op woeste mannen vallen.
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met lang haar zie ik eruit als een struikrover
Okequote:Op woensdag 11 april 2012 14:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Andrélon perfecte krul shampoo + conditioner en een borstel. En als het opgedroogd is een minimale hoeveelheid brylcreem, zoals ik al duizend keer postte vandaag.
Dat ben ik ook wel met kort haar hoor, ik heet geen Samsonquote:Op woensdag 11 april 2012 14:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je weet toch dat vrouwen op woeste mannen vallen.
Gelukkig kan ik met kort haar pretenderen een keurige vent te zijnquote:
Whud?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:
Als ik DM's mocht posten zouden de heren hier mij aanbidden als een god.
Want?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:
Wat een compliment zeg.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:
Jij ouwe geilbak!quote:
Wel een typische aandachtshoerenpost die je eerder van een labiel meisje op facebook zou verwachtenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:
Ik doe mijn best.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel een typische aandachtshoerenpost die je eerder van een labiel meisje op facebook zou verwachten
Neen.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
even switch van onderwerp:
Kunnen jullie lang bij iemand blijven als de sex goed is, maar de rest minder?
Andersom is beter.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
No idea, geen seks gehad. Denk het eigenlijk niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
De kat van me date die viel me aan, dus die kreeg vliegles tegen de keukenkast aan... enige minpuntje van de avond.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:18 schreef ovoxo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet m'n haar eruit als het regent.
? ben je maagd?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:20 schreef ovoxo het volgende:
[..]
No idea, geen seks gehad. Denk het eigenlijk niet.
Weinig mis met een kort kapsel, veel met stekelsquote:Op woensdag 11 april 2012 14:20 schreef Kloonhommel het volgende:
Wattisermis met mannen met gewoon korte kapsel zoals stekeltjes?
Ligt aan de relatie. Bolgens mij wordt het dan eerder een scharrel dan echte vriend. Dus een relatiequote:Op woensdag 11 april 2012 14:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
Neen.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
Huh maar je had toch een relatie? En ovo ookquote:Op woensdag 11 april 2012 14:22 schreef Geester het volgende:
Tja ik ben al een 20'tiger en nog geen seks.. vind het ook niet iets belangrijks
Dit verklaart een hoopquote:Op woensdag 11 april 2012 14:22 schreef Geester het volgende:
Tja ik ben al een 20'tiger en nog geen seks.. vind het ook niet iets belangrijks
laaaaaang verhaal manquote:Op woensdag 11 april 2012 14:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Huh maar je had toch een relatie? En ovo ook
Ik mag hopen dat je niet m'n ex bent.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:22 schreef Geester het volgende:
Wacht maar.....quote:Op woensdag 11 april 2012 14:22 schreef Geester het volgende:
stiekem wel alleen weet je het nog nietquote:Op woensdag 11 april 2012 14:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je niet m'n ex bent.
Geen seks gehadquote:Op woensdag 11 april 2012 14:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Huh maar je had toch een relatie? En ovo ook
Stalker alert...quote:Op woensdag 11 april 2012 14:23 schreef Geester het volgende:
[..]
stiekem wel alleen weet je het nog niet
Arm kereltje... heb het met hem te doen.quote:
De tering..quote:
Golfbal door een tuinslang? Dan piep je niet meer, dan schreeuw je het uit.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wacht maar.....
Tot ze je pijpt alsof ze een golfbal door een tuinslang haalt...
dan piep je wel anders.
Gast, doe normaal.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wacht maar.....
dan piep je wel anders.
Sommige mannen hierquote:Op woensdag 11 april 2012 14:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wacht maar.....
dan piep je wel anders.
Half jaar volgehoudenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
-_-quote:Op woensdag 11 april 2012 14:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Arm kereltje... heb het met hem te doen.
thnxquote:Op woensdag 11 april 2012 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Spreekt wel voor ovoxje.
Mensen met principes zijn schattig.
Nee, m'n ex is niet lelijk. Nvm.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:23 schreef Geester het volgende:
[..]
stiekem wel alleen weet je het nog niet
Ik heb geen andere keuze dankzij mijn slappe futloze babyhaar...quote:Op woensdag 11 april 2012 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weinig mis met een kort kapsel, veel met stekels.
Op die lijftijd doen mensen toch altijd konijntjes na.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Spreekt wel voor ovoxje.
Mensen met principes zijn schattig.
Suit yourselfquote:Op woensdag 11 april 2012 14:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb geen andere keuze dankzij mijn slappe futloze babyhaar...![]()
En nee, geen interesse in adviezen over shampoos en creme en dergelijke...![]()
*Badum-tssjquote:
Ik nog niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Op die lijftijd doen mensen toch altijd konijntjes na.In mijn herinnering iig.
Komt nog wel, meis.quote:
Awquote:
Doen ze nog steeds echter niet iedereenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Op die lijftijd doen mensen toch altijd konijntjes na.In mijn herinnering iig.
Is het ook niet, heel die heisa om sex is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:30 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Jawel hoor, vind het ook niet erg ofzo.
inbe4 hahahah je weet nietwat jemistwil je daten?!/1quote:Op woensdag 11 april 2012 14:30 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Jawel hoor, vind het ook niet erg ofzo.
Hoeft niet per se met krullen, maar een lieve jongenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:30 schreef shifto het volgende:
ovoxo wachtte gewoon op de mooie jonge met krullen
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:30 schreef Skv het volgende:
[..]
inbe4 hahahah je weet nietwat jemistwil je daten?!/1
Ik heb beidequote:Op woensdag 11 april 2012 14:31 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hoeft niet per se met krullen, maar een lieve jongen
Dat is wat er meestal gebeurd en ondertussen wel klagen hoe slecht het huidige vriendje wel niet isquote:Op woensdag 11 april 2012 14:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb beideBeter worden ze niet hoor
Maar je mag ook even rondkijken en dan over 5 jaar tot diezelfde conclusie komen
Die bestaan niet, tenminste tenzij ze iets van je willen...quote:Op woensdag 11 april 2012 14:31 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hoeft niet per se met krullen, maar een lieve jongen
Ach, voor meisjes met wie ik verkering heb ben ik de slechte vriend. Voor meisjes waar ik niets mee heb ben ik dan perfect, tot ze me hebben uiteraardquote:Op woensdag 11 april 2012 14:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wat er meestal gebeurd en ondertussen wel klagen hoe slecht het huidige vriendje wel niet is![]()
Kan ze lang wachten. Krullen staan mij niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:30 schreef shifto het volgende:
ovoxo wachtte gewoon op de mooie jonge met krullen
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:35 schreef Harajuku. het volgende:
Sorry jongens, hoe graag ik Murdera ook wil afzeiken, hij is niet lelijk
Ik heb New Girl nog niet gezien, Shifto.
Je hebt hem mogen zien?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:35 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:35 schreef Harajuku. het volgende:
Dan zeik je hem toch om iets anders af?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:35 schreef Harajuku. het volgende:
Alleen maar iemand op uiterlijk af kunnen zeikenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:35 schreef Harajuku. het volgende:
Goed idee, even pics van zn piemel regelen.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zeik je hem toch om iets anders af?
Hoe weet jij dat?quote:
Ben je nieuw hier? Ik heb jullie allemaal om alles behalve dat lopen afzeikenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen maar iemand op uiterlijk af kunnen zeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |