quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
DO EEEEEET. Ik zal lief zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:39 schreef Skv het volgende:
Allemaal mooie mannen hier. Behalve Geester.
Meh meh. Ik vind ze hier wel wat te gewaagd in bed. DP, SM. Brrr.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:39 schreef Skv het volgende:
Je bent hardquote:Op woensdag 11 april 2012 13:39 schreef Skv het volgende:
I seriously doubt it.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heul niet.Ik ken jou ondertussen wel een beetje.
[..]
Mijn voxje.![]()
Ik doe enkel aan Brrr. Hete Brrr.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Meh meh. Ik vind ze hier wel wat te gewaagd in bed. DP, SM. Brrr.
Maar dat staat dan weer los van mooiheidquote:Op woensdag 11 april 2012 13:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Meh meh. Ik vind ze hier wel wat te gewaagd in bed. DP, SM. Brrr.
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heul niet.Ik ken jou ondertussen wel een beetje.
[..]
Mijn voxje.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is waar. Mur kan er goed mee door.
Jaaaaaa, dat klopt dan weer wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat staat dan weer los van mooiheid
Wat vinden jouw bedpartners ervan als je 'etc' roept, ik zou wel raar opkijken.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat vinden jouw bedpartners ervan als je 'etc' roept, ik zou wel raar opkijken.
Vinden ze niet altijd erg. Maar context is heel belangrijkquote:Op woensdag 11 april 2012 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
Wat vinden jouw bedpartners ervan als je 'etc' roept, ik zou wel raar opkijken.
Mijn hete chicks mogen dat zien.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
WAAROM WETEN JULLIE DAT ALLEMAAL, HEEFT IE STIEKEM FOTOS IN ZIJN FOTOBOEK OF ZO
Haten is verlaten, bro.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn hete chicks mogen dat zien.
Voxje en Myst.![]()
![]()
Ik leg de link niet?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarom stuur ik jou mijn foto niet.
Omdat je weer de bitch uithangt, popje.quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]!
!
Ik lachte zo hard toen ik dit zagEn zo leuk is dat helemaal niet.
Boeiend?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]!
!
Ik zou dat nooit doen. Ik pak mensen alleen op dingen waar ze zelf wat aan kunnen doenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan ga je haten op mij en ons verlaten.
Ik ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]!
!
Ging niet om jou, hoor. Gewoon die reactie zo vanuit het nietsquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou dat nooit doen. Ik pak mensen alleen op dingen waar ze zelf wat aan kunnen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij t zegtquote:Op woensdag 11 april 2012 13:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ging niet om jou, hoor. Gewoon die reactie zo vanuit het niets
Ik heb geen leuke foto'squote:Op woensdag 11 april 2012 13:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn collage is nog aardig leeg..
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:46 schreef Murdera het volgende:
[..]Haten omdat je me niet kan krijgen. Leek me evident.
Biiiiiiiiiitch, doe gewoon. Je bent net een wijf zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Biiiiiiiiiitch, doe gewoon. Je bent net een wijf zo
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als Geester een grindtegel is dan is Mur op z'n minst een kinderkopje
Daar kun je zo lekker overheen rijdenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Glad en hard?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar kun je zo lekker overheen rijden
Hadden jullie maar eerder moeten zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
Overigens te weinig mensen met een duidelijke foto in hun fobo, if any at all
In deel 2 ofzo sta ik hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 13:50 schreef Skv het volgende:
Jullie zijn wel pussy's hoor. Hara en ik onze bakkes maar posten en dan krijgen we nul op het rekest. Zo werkt dat natuurlijk niet.
kwiwi studeert aan dezelfde faculteit als ik doe.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:50 schreef muhahaha het volgende:
Ach ik heb tenminste kwiwi nog geziennu julllie weer
Doe nog is dan, dan mag je ook in de bazenclub.quote:
Klopt.. loop al een tijdje op fok rond en zo ook m'n fotosquote:Op woensdag 11 april 2012 13:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik jou al een keer ergens heb gezien.
Ga niet al die topics door om een foto te zoekenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Doe nog is dan, dan mag je ook in de bazenclub.
Een kop als een schuur>?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:51 schreef muhahaha het volgende:
Ik weet niet waarom je mijn bakkes wilt zien maar vooruit
[ afbeelding ]
En maar klagen en zeiken en klagenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:51 schreef Skv het volgende:
[..]
kwiwi studeert aan dezelfde faculteit als ik doe.
Bedankt voor de informatie, ik ga nu een hackpoging ondernemen want ik moet m zien hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb zelfs ergens nog een goede decolletéfoto staan
inb4 'pics'quote:Op woensdag 11 april 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Inderdaad. De toffe mensen club blijft aardig leeg zo.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:50 schreef Skv het volgende:
Jullie zijn wel pussy's hoor. Hara en ik onze bakkes maar posten en dan krijgen we nul op het rekest. Zo werkt dat natuurlijk niet.
Idem. En je hebt 'm vast zelf wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Ga niet al die topics door om een foto te zoekenLeef je uit als je je verveelt
Er is ooit een foto van mij van 5 jaar geleden (met afro) gebruikt voor een sjopquote:Op woensdag 11 april 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |