abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110176911
Hoi,

Ik zit met een probleem. Ik ben echt al zo'n 1.5-2 jaar hopeloos verliefd op een meid. Deze meid heb ik ondertussen wel al redelijk vaak via internet gesproken, maar in het echt eigenlijk maar twee keer. Ik kreeg opeens een andere vriendin dus ik heb het een beetje laten verwateren. Alleen toen ik eenmaal mijn oude liefde terugzag met de vriendin die ik toen had, werd ik weer verliefd en had ik het ook uitgemaakt. Sindsdien ben ik alleen en geen andere meisjes meer leuk gevonden. Ik vind nog altijd dit meisje zo ontzettend leuk dat als ik het perfecte plaatje moest beschrijven, dan is het zij, absoluut. Maar ik kwam haar zondag tegen tijdens het uitgaan en ik zag haar eerst niet en plotseling stond ik voor haar en ik was door mijn verliefdheid en verlegenheid te angstig om wat te zeggen. Hier heb ik dus ook spijt van, maar dit is wel een soort trigger voor me om dan maar gewoon via internet te vragen of een keer wat te gaan doen want dit hou ik niet langer vol. Ik twijfel dus of ik moet wachten tot ik haar weer in het echt zie, of gewoon vragen of ze een keer wilt afspreken via internet met alle gevolgen van dien.. ze kijkt daarentegen wel af- en toe naar me tijdens het uitgaan als ik haar zie en het is heel moeilijk in te schatten of ze mij nou wel of niet leuk vindt.. een andere trigger dat ik nu dit topic schrijf is omdat ik weer eens over haar gedroomd heb. Echt waar, ik ben nog nooit zo verliefd geweest.

Samenvatting: Ik vind meisje leuk, geen idee of ze mij ook leuk vindt, doorgaan met wachten tot ik haar een keer in het echt weer spreek, of gewoon de knoop doorhakken en via internet vragen of ze wilt afspreken. Weten jullie wat ik moet doen? :'( :)
pi_110177064
Nee niet via Internet.
Veel te grote kans voor de friendzone.

Stap reallife op haar af, met dit verhaal en vertel dat je al 2 jaar gek op dr bent.

echt doen hoor.
pi_110177130
sjezus...
Je bent niet echt het type dat stevig in z'n schoenen staat ofwel?!

Waar heb je het 1.5-2 jaar aan chatsessie's allemaal over gehad dan? Nooit een idee geweest elkaar te zien? Je kan er naar mijn idee vanuit gaan dat ze best met je wilt afspreken, ze vind het immers blijkbaar wel leuk met je te kletsen.

Ik vraag me alleen af of het wat gaat toevoegen wanneer je met haar afspreekt. Ik durf er wel geld op in te zetten dat je face-2-face haar echt niet gaat vertellen hoe leuk je haar wel niet vind.

Ik zou zeggen, spreek wat met haar af, en dan de volgende keer dat je d'r weer online spreekt vertel haar wat je echt over haar voelt.
pi_110177222
Waarom via internet?
Omdat TS vet onzeker is?
Na 2 jaar zou ik t gewoon reallife zeggen hoor
pi_110177249
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:46 schreef Knofl00k het volgende:
Nee niet via Internet.
Veel te grote kans voor de friendzone.

Stap reallife op haar af, met dit verhaal en vertel dat je al 2 jaar gek op dr bent.

echt doen hoor.
Maar ik krijg echt nooit de kans om reallife op haar af te stappen en te vragen. Ik ben nog niet in de friendzone bij haar gelukkig, maar ik denk van, ze heeft vast al lang besloten of ze geïnteresseerd is in mij of niet, dus dan kan ik het net zo goed via internet vragen.. Ik heb haar trouwens een half jaar geleden verteld dat ik verliefd op der was terwijl het nog aan was met mijn huidige. Ze reageerde op zich wel leuk maar erg oppervlakkig dus daarom denk ik dat het via internet beter is.
pi_110177261
Ja, zou ik ook doen. Maar wanneer hij het na 2 jaar internet-contact nog niet in is geslaagd z'n gevoelens te uiten, hoe groot denk je dat de kans is dat hij het reallife wel zou durven
pi_110177321
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:51 schreef Roellie80 het volgende:
Ja, zou ik ook doen. Maar wanneer hij het na 2 jaar internet-contact nog niet in is geslaagd z'n gevoelens te uiten, hoe groot denk je dat de kans is dat hij het reallife wel zou durven
Ik ben al 2 jaar verliefd, maar het internet-contact is er misschien zo'n 10 keer geweest. Zoals ik al zei, het is geen friendzone. Alleen dit is ook al weer lang geleden. De laatste tijd heb ik niks meer ondernomen eigenlijk omdat ik er geen vertrouwen meer in had. Eigenlijk pas sinds zondag weer naar boven gekomen.
pi_110177339
Vraag haar nummer via internet, bel der op :P
Rustig aan.
pi_110177838
Je hebt al 2 jaar contact met haar, en je denkt niet dat je in de friendzone zit? Toen je eerder vertelde dat je verliefd op haar was reageerde ze oppervlakkig? Afgelopen week zag je haar maar hebt niks tegen haar gezegd?

Crash&burn!
pi_110178008
Bellen, vragen of ze wilt afspreken.
Rustig aan.
pi_110178083
Dude ,
man up ! Laat haar zien dat je haar tof vind.
i'm just a figment of your imagination
pi_110178222
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:09 schreef strawberry_hill het volgende:
Dude ,
man up ! Laat haar zien dat je haar tof vind.
Ja, wil ik ook. Maar in het echt heb ik sowieso niet de kans haar te zien of spreken tenzij ik bij de supermarkt bij de kassa met haar ga praten (daar werkt ze) maar dat is ook weer zo geforceerd. Ik denk dat gewoon luchtig vragen van "Hoe lijkt je het om een keer wat te gaan doen samen" via internet goed genoeg is. Hopelijk. Ik bedoel, ze kent me en heeft vast al een antwoord klaar liggen, of ik het nou in het echt vraag of via internet.
pi_110178236
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:51 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Ik heb haar trouwens een half jaar geleden verteld dat ik verliefd op der was terwijl het nog aan was met mijn huidige. Ze reageerde op zich wel leuk maar erg oppervlakkig dus daarom denk ik dat het via internet beter is.
Wat zei ze dan precies?

En verder, niks mis mee vind ik om haar via internet te vragen of het haar leuk lijkt om een keertje samen iets leuks te doen.
pi_110178527
Hup doen.
Rustig aan.
pi_110178757
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:13 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Wat zei ze dan precies?

En verder, niks mis mee vind ik om haar via internet te vragen of het haar leuk lijkt om een keertje samen iets leuks te doen.
Ze zei "Wat lief van je" alleen ik denk dat ze niks toegaf omdat ik nog met iemand was, dat vond ze lullig. Ze zei wel dat ze het heel erg eerlijk van me vond toen ik haar dat vertelde en zo. Maar ik ga het maar gewoon vragen via internet dan maar denk ik..

En die onzekerheid van haar niet in het echt durven aan te spreken is niet helemaal waar want ik heb haar weleens goed gesproken toen ik 1-op-1 was, maar in een discotheek kan ik dat gewoon niet.
pi_110178845
Nou hup vragen!
Rustig aan.
pi_110178906
Het feit wat mij trouwens het meest onderdrukt is dat ik haar niet goed ken. Ik zie mezelf niet als een stoere jongen of iets dergelijks maar iemand die niet lelijk, beetje verlegen maar als ik mezelf ben heel spontaan en eigenzinnig alleen ze komt op mij over als de perfecte en dan ga je al snel aan jezelf twijfelen of je wel goed genoeg bent. Ze is in alles perfect. Alleen over 1 ding twijfel ik, ik ben 1.94 en zij 1.64, kan dat wel? Voor de rest, ik ga het maar gewoon wagen wanneer ik haar weer eens online zie verschijnen.
pi_110178974
Ja het kan, gewoon doen :)
Je hebt ook geen andere optie, je gaat je uiteindelijk kutter voelen dat je het niet vraagt dan als je afgewezen wordt.
Rustig aan.
pi_110179092
Ik zit er ook aan te denken om misschien een hele uitgebreide mail te sturen met waarom ik zo graag met haar iets wil doen. Maar ik denk dat ik dat beter voor een later stadium kan bewaren, anders komt dat ook zo smekend over.
pi_110179308
En als het toch niet lukt. Dan luister ik dit liedje en ga ik maar verder.. :) (Hoop het niet natuurlijk) :P
pi_110179343
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:32 schreef Anonyappelmous het volgende:
Het feit wat mij trouwens het meest onderdrukt is dat ik haar niet goed ken. Ik zie mezelf niet als een stoere jongen of iets dergelijks maar iemand die niet lelijk, beetje verlegen maar als ik mezelf ben heel spontaan en eigenzinnig alleen ze komt op mij over als de perfecte en dan ga je al snel aan jezelf twijfelen of je wel goed genoeg bent. Ze is in alles perfect. Alleen over 1 ding twijfel ik, ik ben 1.94 en zij 1.64, kan dat wel? Voor de rest, ik ga het maar gewoon wagen wanneer ik haar weer eens online zie verschijnen.
En over jullie lengte hoef je je echt geen zorgen te maken. Mijn vriend is ook een stuk langer. Ik vind dat wel leuk juist, een kleiner meisje met een lange vriend.
pi_110179421
Vraag om haar nummer en bel haar op. Al doe je het stotterend, het is beter dan via internet vragen. En alsjeblieft stuur haar geen lange mail. Ik smeek je.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 13:45:47 ]
pi_110179436
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:37 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om misschien een hele uitgebreide mail kort mailtje te sturen met waarom ik zo graag met haar iets wil doen. Maar ik denk dat ik dat beter voor een later stadium kan bewaren, anders komt dat ook zo smekend over.
^O^
pi_110179566
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:46 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

^O^
Beter dan via msn alleen vragen of om wat leuks te gaan doen? En wat moet ik dan in die mail zetten, want als ik zeg waarom ik graag af wil spreken, is dat in principe 't zelfde als vragen of ze me leuk vind, en daar is het te vroeg voor.. hmm..
pi_110179861
Je moet het jezelf niet zo moelijk maken. Niet zoveel over nadenken. Wanneer je met haar zit te kletsen dan neem je toch ook niet bij elke dingetje dat ze zegt de tijd om alles te analyseren :?

Of je d'r nu whatsappt/msn/facebook/whatever, je kan toch gewoon eerlijk zeggen dat je graag met haar wilt afspreken, dat je haar in het eggie wilt zien.

Niet moeilijk gaan doen met mails, moeilijke verhalen enzovoorts, het liefst zo spontaan mogelijk :)
pi_110179979
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:55 schreef Roellie80 het volgende:
Je moet het jezelf niet zo moelijk maken. Niet zoveel over nadenken. Wanneer je met haar zit te kletsen dan neem je toch ook niet bij elke dingetje dat ze zegt de tijd om alles te analyseren :?

Of je d'r nu whatsappt/msn/facebook/whatever, je kan toch gewoon eerlijk zeggen dat je graag met haar wilt afspreken, dat je haar in het eggie wilt zien.

Niet moeilijk gaan doen met mails, moeilijke verhalen enzovoorts, het liefst zo spontaan mogelijk :)
Je hebt gelijk. Ik ben sowieso iemand die over alles veel nadenkt. Zal ik echt minder moeten doen. Maar nu zie ik weer dat ze met zo'n 'perfecte' jongen aan het tweeten is, namelijk 19 jaar, sportief, ziet er goed uit, danser enzo.. ik ben zelf iets te 'apart/alternatief' ben ik bang. Maar ik ga het wel proberen uiteraard. Maar ik cijfer mezelf snel weg, ik weet niet wat zij zoekt, ik ben in ieder geval niet henk van henk en ingrid. Ik ben 17 trouwens en zij 18.

[ Bericht 0% gewijzigd door Anonyappelmous op 11-04-2012 14:03:54 ]
pi_110180373
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:58 schreef Anonyappelmous het volgende:
Je hebt gelijk. Ik ben sowieso iemand die over alles veel nadenkt. Zal ik echt minder moeten doen. Maar nu zie ik weer dat ze met zo'n 'perfecte' jongen aan het tweeten is, namelijk 19 jaar, sportief, ziet er goed uit, danser enzo.. ik ben zelf iets te 'apart' ben ik bang. Maar ik ga het wel proberen uiteraard. Maar ik cijfer mezelf snel weg, ik weet niet wat zij zoekt, ik ben in ieder geval niet henk van henk en ingrid.
Tja, dat werkt niet in je voordeel.
Eigenlijk werkt het toch wel het meest aantrekkelijk wanneer jij uitstraalt dat je gelukkig bent. Dat je een onbezorgd leven leeft. Spontane grapjes, lachen en eerlijk. Dat werkt wel aantrekkelijk over het algemeen. Dat is een stuk belangrijker dan of je wel niet sportief bent of je lengte.

Maar dat kan je niet afdwingen natuurlijk.

Dus ga je in elk geval proberen om het contact wat te versterken. Praat over koetjes en kalfjes. Zoveel mogelijk zonder dat het stalkering overkomt :P Wanneer je berichten verstuurd zorg dan dat je vaak kan eindigen met een vraagteken. Dit hoeft geen serieuze vraag te worden. Liever grappig; maar met een vraagteken "verplicht" je haar een beetje om te antwoorden en houd je het gesprek op gang ;)
pi_110180408
Jij lijkt mij dus echt iemand die uren lult en uiteindelijk niets uitvoert. En in de tussentijd ook allerlei onnodige zaken erbij betrekt.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 14:07:49 ]
pi_110180772
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:06 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Tja, dat werkt niet in je voordeel.
Eigenlijk werkt het toch wel het meest aantrekkelijk wanneer jij uitstraalt dat je gelukkig bent. Dat je een onbezorgd leven leeft. Spontane grapjes, lachen en eerlijk. Dat werkt wel aantrekkelijk over het algemeen. Dat is een stuk belangrijker dan of je wel niet sportief bent of je lengte.

Maar dat kan je niet afdwingen natuurlijk.

Dus ga je in elk geval proberen om het contact wat te versterken. Praat over koetjes en kalfjes. Zoveel mogelijk zonder dat het stalkering overkomt :P Wanneer je berichten verstuurd zorg dan dat je vaak kan eindigen met een vraagteken. Dit hoeft geen serieuze vraag te worden. Liever grappig; maar met een vraagteken "verplicht" je haar een beetje om te antwoorden en houd je het gesprek op gang ;)
Klopt. Heb ik ook wel gedaan af-en toe maar dan krijg je ook wel snel friendzone idee. Ik ben in principe niet gelukkig maar dan kun je niet afdwingen. En ongelukkige mensen kunnen toch ook relaties hebben? Ik ga het maar gewoon vragen denk ik, ik zie 't wel.
pi_110180786
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:07 schreef zarGon het volgende:
Jij lijkt mij dus echt iemand die uren lult en uiteindelijk niets uitvoert. En in de tussentijd ook allerlei onnodige zaken erbij betrekt.
True, zo ben ik best wel ja. En dan?
pi_110180828
Het beste is om haar aantespreken.
Oké , ik geef u een tip u moet het wel durven:

Spreek haar aan (chat) en zeg dit: Ik vind je leuk.
pi_110181109
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:49 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Beter dan via msn alleen vragen of om wat leuks te gaan doen? En wat moet ik dan in die mail zetten, want als ik zeg waarom ik graag af wil spreken, is dat in principe 't zelfde als vragen of ze me leuk vind, en daar is het te vroeg voor.. hmm..
Daar komt het toch eigenlijk altijd op neer?

"Hoi ..., Leuk dat ik je weer eens spreek online! Maar wat me nog véél leuker lijkt is om een keertje met je af te spreken. Zullen we binnenkort gewoon iets leuks gaan doen samen?"

Beetje veel 'leuk' misschien, ik ben er ook geen ster in :') maar zoiets...
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:58 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik ben sowieso iemand die over alles veel nadenkt. Zal ik echt minder moeten doen. Maar nu zie ik weer dat ze met zo'n 'perfecte' jongen aan het tweeten is, namelijk 19 jaar, sportief, ziet er goed uit, danser enzo.. ik ben zelf iets te 'apart/alternatief' ben ik bang. Maar ik ga het wel proberen uiteraard. Maar ik cijfer mezelf snel weg, ik weet niet wat zij zoekt, ik ben in ieder geval niet henk van henk en ingrid. Ik ben 17 trouwens en zij 18.
'Perfecte jongens' zijn saai!
pi_110181544
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:37 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om misschien een hele uitgebreide mail te sturen met waarom ik zo graag met haar iets wil doen. Maar ik denk dat ik dat beter voor een later stadium kan bewaren, anders komt dat ook zo smekend over.
Neuh, als er iets is dat chicks niet leuk vinden is dat een uitgebreide email. Gewoon, nooit doen. Ik leg altijd alles ook heel gedetailleerd en lang uit als ik het opschrijf maar dat moet je gewoon niet doen, de helft wordt niet gelezen en door de lengte ervan wordt je sowieso al vooraf bestempeld als wanhopig of op zijn minst vreemd.
pi_110184220
Ik denk er nu over na om het uit te stellen omdat ik in een echte down-periode zit op dit moment. Ik ben ongelooflijk depressief de laatste weken en ook erg onzeker en zo. Dus misschien is het beter het uit te stellen?
pi_110184232
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:32 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik denk er nu over na om het uit te stellen omdat ik in een echte down-periode zit op dit moment. Ik ben ongelooflijk depressief de laatste weken en ook erg onzeker en zo. Dus misschien is het beter het uit te stellen?
Nee, gewoon doen, verdomme.
Rustig aan.
pi_110185353
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:32 schreef Anonyappelmous het volgende:
:').
pi_110185546
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

:').
Jij kan alleen maar haten man, da's pas een goede eigenschap zeker. :')
pi_110185586
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:58 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Zeg het lul!
Rustig aan.
pi_110185614
quote:
8s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zeg het lul!
Niet zo makkelijk als je denkt ja! :P
pi_110185625
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:59 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Niet zo makkelijk als je denkt ja! :P
WAAAA
Rustig aan.
  woensdag 11 april 2012 @ 16:03:03 #41
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_110185767
Gewoon doen! Nu!
pi_110186344
Ik denk niet dat ze zit te wachten op zo'n nog vol in ontwikkeling-gaande jongen als mij.. ik ga het wel proberen hoor, maar ik zie de kans klein. Maar wie weet!
pi_110186385
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:15 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik denk niet dat ze zit te wachten op zo'n nog vol in ontwikkeling-gaande jongen als mij.. ik ga het wel proberen hoor, maar ik zie de kans klein. Maar wie weet!
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:03 schreef Verbodsbord het volgende:
Gewoon doen! Nu!
quote:
8s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

WAAAA
quote:
8s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zeg het lul!
Rustig aan.
pi_110186411
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:58 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Ik haat niet. Ik spreek je wel weer wanneer je 3 jaar verliefd bent en nog steeds geen stap hebt gezet. En zij een relatie heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 16:17:33 ]
pi_110186448
Praat gewoon tegen haar in het echt, via internet haar mee uit vragen is een afknapper.
XO till we overdose
pi_110186502
KOMOP dit is tijdverspilling niet wachten maar doen! Kom op ga praten DAN WEET JE HET ANTWOORD OOK!
pi_110186549
Ja, ik moet eerst sowieso wachten tot ze überhaupt online is natuurlijk. :P
pi_110186628
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:20 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ja, ik moet eerst sowieso wachten tot ze überhaupt online is natuurlijk. :P
Ze werkt in de supermarkt :(
Rustig aan.
pi_110186726
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ze werkt in de supermarkt :(
Ja, maar op dit moment ben ik echt te schijterig om dat te zeggen hoor.. :P Ik ben van mezelf al redelijk verlegen, stel je voor als je óók nog eens verliefd bent! Niet te harden, geloof me.
pi_110186753
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:24 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Ja, maar op dit moment ben ik echt te schijterig om dat te zeggen hoor.. :P
GOGOGO

Komop man!
Rustig aan.
pi_110186815
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
pi_110186855
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:26 schreef Anonyappelmous het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
SPARTAAAAAAAAAAAAA
Rustig aan.
pi_110186968
pi_110187177
En ben je al weg? Haal een bak ben en jerry's en vraag of ze daarvan houdt, en zeg dan dat ze mag komen mee eten :)

Vrouwen vreten allemaal ben en jerry's, kan niet missen.
Rustig aan.
pi_110187425
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM OPPPPPPPPPPPP GAN MET DIE HANDEL GOOGOGOGOOGOG

IK WORD GEK HIER SWA IK WORD GEK KOM MAAR OP !!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_110187441
IK WORD GEK HIER MAN!!!!!!!!!!!!!!!
pi_110187451
Gooit zijn laptop naar beneden
pi_110187462
Ze is niet aan het werk. Hahaha :P
pi_110187509
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:40 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ze is niet aan het werk. Hahaha :P
:? :? :?
SPILL IT OUT
Rustig aan.
pi_110187741
Oke als dit geen mooie datezin is dan weet ik het ook niet meer:

Zeg dan dit tegen haar

[ Bericht 52% gewijzigd door Kleine_huichelaar_Joopie op 11-04-2012 16:54:05 ]
pi_110187876
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:45 schreef Kleine_huichelaar_Joopie het volgende:
Oke als dit geen mooie datezin is dan weet ik het ook niet meer:

Zeg dan dit tegen haar
Jouwn glimlach is mijn pasie , mijn pasie is mijn liefde voor jouw , mijn liefde voor jouw is mijn geloof , mijn geloof ben jij , mijn geloof in jouw is mijn leven , dus zeg me of je van mij hou. (Zelf verzonnen)
Dit kun je niet zelf verzonnen hebben! Dit is geniaal man! Maar niet voor in mijn context ben ik bang.. haha, dit is wel het laatste hoe is moet doen tegen haar.

Ik dacht zelf iets van "Hey, tijdje niet gesproken, hoe issie?" "Ik zag je zondag nog, was een tof feest he!" en dan kijken naar haar antwoorden.
pi_110187899
ja maar dit zeg je ook in je date
pi_110187998
vraag haar gewoon uit

[ Bericht 86% gewijzigd door Kleine_huichelaar_Joopie op 11-04-2012 16:56:26 ]
pi_110188337
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:47 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Dit kun je niet zelf verzonnen hebben! Dit is geniaal man! Maar niet voor in mijn context ben ik bang.. haha, dit is wel het laatste hoe is moet doen tegen haar.

Ik dacht zelf iets van "Hey, tijdje niet gesproken, hoe issie?" "Ik zag je zondag nog, was een tof feest he!" en dan kijken naar haar antwoorden.
Gewoon, ''hou je van wijn?''
''JA HOEZO''

Nou ik heb nog een flesje staan. :@
Rustig aan.
pi_110188451
Ik wil het liefst ook in het echt vragen, alleen ik vind het zo awkward om dat in de supermarkt te doen terwijl ze aan het werk is en mensen achter mij wachten voor hun beurt. (niet doordenken :P)
pi_110188487
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:58 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik wil het liefst ook in het echt vragen, alleen ik vind het zo awkward om dat in de supermarkt te doen terwijl ze aan het werk is en mensen achter mij wachten voor hun beurt.
Whut? Wachten op hun beurt? O+ (Te laat)
Doe nou gewoon lullo. Of geef een briefje met je nummer erop :P
Rustig aan.
pi_110188546
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:47 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

''Ik zag je zondag nog, was een tof feest he?''
''Ja...."

En dan? :P misschien kun je beter een open vraag stellen dan
pi_110188615
Als ze interesse heeft krijg je wel een uitgebreider antwoord terug dan ''ja'' Hoor.
Rustig aan.
pi_110188706
Ik heb al een keer gehad dat ik toevallig bij haar kassa kwam, en dat ze had gelezen op mijn twitter dat ik een nieuwe telefoon gekocht had en toen vroeg ze er zelf helemaal naar en liet ik hem zien en pakte ze hem uit mijn hand en zo. Dus vet goede signalen. Alleen via internet was het nooit een succes, maar in het echt leek het altijd op flirten.
pi_110188770
Dus ze heeft het niet zo met internet denk ik :P
Gotverde gotver, ik wil een plan van aanpak lezen TS

HUP!
Rustig aan.
pi_110188850
Maar dit is alweer langer dan een half jaar geleden. Ik baal er zo van he dat ik haar niet aangesproken heb zondag. Dus misschien kan ik dus beter maar gewoon haar aanspreken in de supermarkt weer, maar dan moet ik het wel goed doen. Argh! XD Normaal heb ik niet zo'n last met mensen aanspreken, ik ben zelfs interviewer bij een omroep, maar als het aankomt op liefde, ben ik de grootste angsthaas.
pi_110188895
Gast, doe gewoon iets, zo snel mogelijk. Ga morgen naar de supermarkt anders.
Rustig aan.
pi_110189071
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:06 schreef kingtoppie het volgende:
Gast, doe gewoon iets, zo snel mogelijk. Ga morgen naar de supermarkt anders.
Meh! Ik kan misschien beter langs de huisarts. Ik ga nog even wat moed verzamelen hoor, maar ik moet het gewoon doen, ben ik bang. Argh!

Ik wou trouwens dat internet niet bestond. Sinds internet bestaat is het leven zo veel minder geheimzinnig geworden. Vroeger waren dingen nog eens speciaal, nu is niks meer een geheim. Maar goed, dit is off-topic.
pi_110189257
Kvind je toch behoorlijk geheimzinnig met je geraadsel :P
Rustig aan.
pi_110189295
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:01 schreef kingtoppie het volgende:
Als ze interesse heeft krijg je wel een uitgebreider antwoord terug dan ''ja'' Hoor.
Oh sorry Hoor
Was vergeten dat jij de expert was ;(
pi_110189335
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Oh sorry Hoor
Was vergeten dat jij de expert was ;(
Tis maar goed dat je je excuses aanbied.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 19% gewijzigd door kingtoppie op 11-04-2012 17:24:03 ]
Rustig aan.
pi_110189786
Spanning stijgt.
pi_110189989
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tis maar goed dat je je excuses aanbied.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed dat jij die spoiler er nog ff ondergezet hebt :6
pi_110190013
quote:
12s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Maar goed dat jij die spoiler er nog ff ondergezet hebt :6
Neeee, wijs me niet af :'(
SPOILER
Rustig aan.
pi_110193072
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:18 schreef ovoxo het volgende:
Praat gewoon tegen haar in het echt, via internet haar mee uit vragen is een afknapper.
Waarom? Als je toch al met elkaar aan het kletsen bent kan het toch makkelijk? En als zij dan zegt "Ja, lijkt me heel leuk" kan hij haar nummer vragen om het verder te bespreken...
pi_110194590
Heeft TS al geneukt?
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_110196610
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:25 schreef Anonyappelmous het volgende:
Spanning stijgt.
Wat ga je nou doen?
pi_110197021
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:47 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Wat ga je nou doen?
Ik weet het nog steeds niet eigenlijk. Ik twijfel tussen in het echt vragen of via internet. Als ik in het echt ga, dan zal dat vast nog wel tijdje duren, zij werkt niet iedere dag en ik ben niet iedere dag in staat naar die supermarkt te gaan. En ik denk van, misschien kan ik 't even uitstellen. Ook omdat ik depri in me vel zit. Ik weet het echt nog niet! :(
pi_110197066
GHaaaaaaaaaaaaaasttttt, verneuk je leven niet.
Rustig aan.
pi_110197131
Ja, misschien beter om gewoon te doen. Niet nadenken maar doen. Zucht.
pi_110197239
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:54 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Ik weet het nog steeds niet eigenlijk. Ik twijfel tussen in het echt vragen of via internet. Als ik in het echt ga, dan zal dat vast nog wel tijdje duren, zij werkt niet iedere dag en ik ben niet iedere dag in staat naar die supermarkt te gaan. En ik denk van, misschien kan ik 't even uitstellen. Ook omdat ik depri in me vel zit. Ik weet het echt nog niet! :(
Ik zou het niet doen in de supermarkt in ieder geval, misschien voelt zij zich dan ook helemaal niet op haar gemaak.
pi_110197265
Ik zou je aanraden om het gewoon via internet te doen, in het echt durf en doe je toch niet :)
pi_110197386
Yay, oke, dat zal ik maar doen dan. Ik had dat idee ook, in de supermarkt is niet bepaald een fijne situatie. Stel ik zou bij haar op school zitten of zo, was gemakkelijker geweest. Maar ik zal 't via internet dan maar doen, ook minder eng. En niet bellen of zo, want dat is ook raar als je elkaar al maanden niet gesproken hebt.
pi_110197566
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:59 schreef Anonyappelmous het volgende:
Yay, oke, dat zal ik maar doen dan. Ik had dat idee ook, in de supermarkt is niet bepaald een fijne situatie. Stel ik zou bij haar op school zitten of zo, was gemakkelijker geweest. Maar ik zal 't via internet dan maar doen, ook minder eng. En niet bellen of zo, want dat is ook raar als je elkaar al maanden niet gesproken hebt.
^O^ Wanneer ga je het doen? :)
pi_110197614
Hopelijk zo snel mogelijk, maar ik moet wel even het goede moment pakken.
pi_110197674
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:03 schreef Anonyappelmous het volgende:
Hopelijk zo snel mogelijk, maar ik moet wel even het goede moment pakken.
Gewoon proberen :)
Jij bent nu al een grotere held dan ik ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_110197749
Haha, nou.. dat zegt niks hoor, volgens mij ga ik keihard op me snuffert.. MAAR als het lukt, dan heb ik echt een pareltje binnen handbereik. Ze is ook fotomodel en alles, dus als dit lukt, oei oei oei.
pi_110197889
Ga er voor knul!
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_110197911
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:05 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ze is ook fotomodel en alles, dus als dit lukt, oei oei oei.
Veel succes :)
Ik had het persoonlijk niet gedaan, omdat ik de uitstraling heb van een afgekauwd stuk hondenbot, maar je mag blij zijn dat je mij niet bent ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_110197920
Fotomodel maakt niemand knapper.
Rustig aan.
pi_110198120
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
Fotomodel maakt niemand knapper.
Ik bedoel meer bij wijze van spreken. :P Maar ik moet wat minder in mezelf twijfelen. Ik hou jullie wel op de hoogte, haha. :D
pi_110198352
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:11 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Ik bedoel meer bij wijze van spreken. :P Maar ik moet wat minder in mezelf twijfelen. Ik hou jullie wel op de hoogte, haha. :D
:s)
pi_110198368
Wanneer doe je het? Maak is een deadline voor jezelf (en voor ons)
Rustig aan.
pi_110198636
Als ik naar haar foto's kijk he.. echt, dat is gewoon te perfect. Het voelt als het versieren van iemand die keus heeft uit iedereen. Ik ben niet perfect, verre van. Hopelijk ziet ze dat is en vind ze dat niet erg.

Deadline? Kan ik niet geven, wel zo snel mogelijk.
pi_110198827
Vanavond DOET HET. Krijg je geen spijt van. Wat de uitkomst ook is, alles beter dan onzekerheid.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_110198921
Geef die deadline alsjeblieft... Je moet jezelf echt druk opzetten.
Rustig aan.
pi_110198979
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vanavond DOET HET. Krijg je geen spijt van. Wat de uitkomst ook is, alles beter dan onzekerheid.
Of het gewoon bij voorbaat niet doen, zoals ik dat doe :)
Dat werkt ook heel goed. Dan zit je tenminste nergens mee op dat gebied ;)
pi_110199129
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:25 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Of het gewoon bij voorbaat niet doen, zoals ik dat doe :)
Dat werkt ook heel goed. Dan zit je tenminste nergens mee op dat gebied ;)
Onzin dat je dan nergens mee zit. En je weet het.
Rustig aan.
pi_110199316
TS:

http://www.chinasmack.com(...)etty-girlfriend.html

HIJ HEEFT HET GEVRAAGD. HIJ HEEFT HET GEKREGEN.
pi_110199394
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Onzin dat je dan nergens mee zit. En je weet het.
Ik zit er in ieder geval niet mee, want ik maak toch geen schijn van kans. Ik heb verder ook nergens gezegd dat ik een vriendin wil. Ik heb het aldoor alleen maar gehad over het willen hebben van meer contact met mensen.
pi_110199481
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:32 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik zit er in ieder geval niet mee, want ik maak toch geen schijn van kans. Ik heb verder ook nergens gezegd dat ik een vriendin wil. Ik heb het aldoor alleen maar gehad over het willen hebben van meer contact met mensen.
Dat je hier post zegt al iets over jezelf.
Rustig aan.
pi_110199659
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat je hier post zegt al iets over jezelf.
Wat zegt het dan over mezelf?
Ik zit hem alleen maar op mijn manier aan te moedigen, want ik vind het ook wel interessant om te zien hoe dit afloopt.
pi_110199764
Guys.. dit is een ander onderwerp maar ik heb al jaren een hele slechte thuissituatie met dagelijks flinke ruzie. Hierdoor ben ik nooit mezelf thuis en als ik verder denk dan alleen het vragen, dus het afspraakje zelf, dan denk ik dat ik geen toegevoegde waarde voor haar ben. Ik zit nog zo erg met mezelf en met problemen over van alles en nog wat. En zij is gewoon al een echte vrouw aan het worden en heeft gewoon een heel gemakkelijk leven. Ik wou dat ik niet meer thuis woonde, want dit houdt mijn ontwikkeling tegen. Maar goed, dat is eruit. Dit is waardoor ik ook twijfel.
pi_110199815
Maakt niet uit, je bent een prima kerel en waarschijnlijk beter dan de meeste mesnen in deze wereld, hup vragen.
Rustig aan.
pi_110200179
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
Maakt niet uit, je bent een prima kerel en waarschijnlijk beter dan de meeste mesnen in deze wereld, hup vragen.
Helemaal mee eens! TS, je moet het jezelf wel gunnen! Misschien wordt het wel iets heel moois en helpt het je al die shit te vergeten/verwerken, Probeer te genieten van jezelf en je leven, hoe moeilijk ook.
En je weet toch helemaal niet of zij een heel gemakkelijk leven heeft?
pi_110200946
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:45 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! TS, je moet het jezelf wel gunnen! Misschien wordt het wel iets heel moois en helpt het je al die shit te vergeten/verwerken, Probeer te genieten van jezelf en je leven, hoe moeilijk ook.
En je weet toch helemaal niet of zij een heel gemakkelijk leven heeft?
Dat is waar. Maar wat als ik wacht totdat ik wat beter in 'shape' ben en dan vraag? In principe wacht ik nu toch al een half jaar, dus dan kan er nog wel een half jaar boven op.. :'(
pi_110201184
GA IETS ONDERNEMEN Zet een deadline, zodat je het echt doet.
Rustig aan.
pi_110201206
Nog nooit iemand zo bang gezien om wat woorden te zeggen _O-
Rustig aan.
pi_110201852
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
Nog nooit iemand zo bang gezien om wat woorden te zeggen _O-
Als het niet lukt he, dan is het ook helemaal over. Het voelt als een strafschop in de 90'e minuut bij een 0-1 achterstand en met gelijkspel ga je door naar het WK.
pi_110201885
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:56 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar wat als ik wacht totdat ik wat beter in 'shape' ben en dan vraag? In principe wacht ik nu toch al een half jaar, dus dan kan er nog wel een half jaar boven op.. :'(
Harden the fuck up, mietje. Ga op haar af, man, en doe niet zo zeikerig.
XO till we overdose
pi_110201927
Of praat tegen haar. Ofzo. Doe gewoon wat en doe niet zo slap.
XO till we overdose
pi_110201939
Als het niet lukt dan is het niet over.
Rustig aan.
pi_110201982
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:10 schreef kingtoppie het volgende:
Als het niet lukt dan is het niet over.
Beter dan niets doen. Allemaal slap gelul.
XO till we overdose
pi_110202046
Ovoxo, daten?
Rustig aan.
pi_110202090
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
Ovoxo, daten?
Nee.
XO till we overdose
pi_110202124
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:12 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Nee.
:'(
Rustig aan.
pi_110202134
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
Ovoxo, daten?
en zo makkelijk is het, TS
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_110202137
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:09 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Harden the fuck up, mietje. Ga op haar af, man, en doe niet zo zeikerig.

But you're right.
pi_110202191
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:13 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

But you're right.
Natuurlijk heb ik gelijk. Doe het gewoon, nee heb je en ja kan je krijgen.
XO till we overdose
pi_110202262
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

en zo makkelijk is het, TS
Ja, maar ik wil mijn kans vergroten door bepaalde zaken goed voor te bereiden voor een hoger slagingspercentage.
pi_110202278
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:14 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik gelijk. Doe het gewoon, nee heb je en ja kan je krijgen.
En ''nee'' is niet het einde van de wereld. Van die onzekerheid die je nu hebt wil je af.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_110202393
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

En ''nee'' is niet het einde van de wereld. Van die onzekerheid die je nu hebt wil je af.
Precies. Deze man snapt het.
XO till we overdose
pi_110202432
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:15 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Ja, maar ik wil mijn kans vergroten door bepaalde zaken goed voor te bereiden voor een hoger slagingspercentage.
Als je haar zolang kent is langer wachten funest.
http://9gag.com/gag/3796994
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_110202601
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

perfecte uitleg. _O_ :D
XO till we overdose
pi_110203005
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik begrijp het. Maar in principe ben ik nog niet eens echt vrienden met haar, meer een soort contact via internet terwijl we al een half jaar elkaar niet gesproken hebben en een paar keer elkaar gesproken hebben in het echt, wat ook al weer een half jaar geleden is.

Of is dat juist goed?
pi_110203409
Is deze shit nog steeds aan de gang?
pi_110203440
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:23 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Ik begrijp het. Maar in principe ben ik nog niet eens echt vrienden met haar, meer een soort contact via internet terwijl we al een half jaar elkaar niet gesproken hebben en een paar keer elkaar gesproken hebben in het echt, wat ook al weer een half jaar geleden is.

Of is dat juist goed?
Neemt zij wel eens contact met je op? Of stuur je haar gewoon berichten met de hoop dat ze reageert?
pi_110203522
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:23 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Of is dat juist goed?
In ieder geval geen overduidelijke friendzone, maar als ze je niet wilde was dat al wel duidelijk en dat is het dus niet. Je kansen liggen goed wat dat betreft. Als je de kans hebt, vraag haar mee uit. Al is het via msn etc. Zet alvast je zinnetje-verhaaltje in je klembordje, dan is het Ctrl-v + Enter en klaar.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_110203538
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:28 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Neemt zij wel eens contact met je op? Of stuur je haar gewoon berichten met de hoop dat ze reageert?
Ik heb vaak gehad dat ik het contact zocht en dat zou daarna heel leuk en uitgebreid reageerde.. maar niet zo van, uren achter elkaar.. weet niet hoe dat komt, dit is allemaal via internet. In real-life ging het juist perfect en flirtte ze met me waar mijn huidige vriendin van toen bij stond. Dus wat dat betreft is het moeilijk in te schatten.
pi_110203573
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_110203833
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:29 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Ik heb vaak gehad dat ik het contact zocht en dat zou daarna heel leuk en uitgebreid reageerde.. maar niet zo van, uren achter elkaar.. weet niet hoe dat komt, dit is allemaal via internet. In real-life ging het juist perfect en flirtte ze met me waar mijn huidige vriendin van toen bij stond. Dus wat dat betreft is het moeilijk in te schatten.
Als ik het laatste zo lees, dan maak je wel kans denk ik.
pi_110204019
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:33 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Als ik het laatste zo lees, dan maak je wel kans denk ik.
Toen heb ik het uitgemaakt voor haar, dat weet ze ook. Maar daarna heeft zij alsnog geen contact met mij gezocht en ik was het zelf even zat met de meiden en ben nu pas weer op zoek. Dus of ze heeft me even op stand-by gezet of afgesloten, das de vraag.
pi_110204136
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:35 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Toen heb ik het uitgemaakt voor haar, dat weet ze ook. Maar daarna heeft zij alsnog geen contact met mij gezocht en ik was het zelf even zat met meiden en ben nu pas weer op zoek. Dus of ze heeft me even op stand-by gezet of afgesloten, das de vraag.
Vrouwen zijn niet te snappen, ze snappen ook regelmatig zichzelf niet is mijn ervaring. Ga er nou voor, je maakt jezelf alleen maar onzekerder.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_110204144
Kerel ze is ook maar een mens, vraag haar gewoon is het ja dan is het dikke pret, is het nee dan ben je ook meteen uit die bubbel waar je nu in zit.
if you go chasing rabbits, And you know you're going to fall, Tell 'em a hookah smoking caterpillar, Has given you the call
pi_110204451
Ik word zo moe van dit. TS zeg wat tegen haar, wat voor wijf ben je man.
XO till we overdose
pi_110204710
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:41 schreef ovoxo het volgende:
Ik word zo moe van dit. TS zeg wat tegen haar, wat voor wijf ben je man.
Jep, ik ben eigenlijk een wijf ja. Qua gedrag zit ik er niet ver naast. :') Maar ik ben wel hetero daarentegen :) Ik stel gewoon wat vragen en ik krijg goed, bruikbaar advies dus ik zie het probleem niet.
pi_110204769
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:44 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Jep, ik ben eigenlijk een wijf ja. Qua gedrag zit ik er niet ver naast. :) Maar ik ben wel hetero daarentegen :) Ik stel gewoon wat vragen en ik krijg goed, bruikbaar advies dus ik zie het probleem niet.
Het enige probleem is dat jij nog geen actie hebt ondernomen
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_110204811
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Het enige probleem is dat jij nog geen actie hebt ondernomen
Dat komt omdat ze nog niet online is geweest..
pi_110204838
Volgens mij zijn mensen tegenwoordig bang voor elkaar. dat men irl elkaar niet aan durven te spreken.
if you go chasing rabbits, And you know you're going to fall, Tell 'em a hookah smoking caterpillar, Has given you the call
pi_110204878
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:45 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze nog niet online is geweest..
in dit geval is dat de enige geldige reden.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_110204982
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:45 schreef afraid_tech het volgende:
Volgens mij zijn mensen tegenwoordig bang voor elkaar. dat men irl elkaar niet aan durven te spreken.
Ik durf mensen normaal makkelijk aan te spreken. Dit is een ander verhaal, dit is een verliefdheid.
pi_110204997
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

in dit geval is dat de enige geldige reden.
Dan moet hij, als ze on komt, meteen wat zeggen. Zo niet, is TS een opperwatje.
XO till we overdose
pi_110205192
Ook al lukt het niet, dit is tenminste wel een push voor mij om mezelf verder te ontwikkelen op gebied van meiden. Maar dit moet even afgesloten worden, anders word ik ook niet verliefd op anderen.
pi_110205322
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:49 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ook al lukt het niet, dit is tenminste wel een push voor mij om mezelf verder te ontwikkelen op gebied van meiden. Maar dit moet even afgesloten worden, anders word ik ook niet verliefd op anderen.
Als je die state of mind vast houd komt alles wat betreft de meiden vanzelf goed ;)
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_110205323
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:47 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Ik durf mensen normaal makkelijk aan te spreken. Dit is een ander verhaal, dit is een verliefdheid.
Doelde eigenlijk niet op jouw, maar dit soort kwesties kom ik steeds vaker tegen, iedereen gaat schijten dus zij ook.

Kop op man vraag haar gewoon en sms/whatsapp haar ofzo, zou op mij een stuk hopelozer over.

:) en daarbij wens ik je alle succes
pi_110205426
Edit hmmm :)
pi_110205679
Wat ik me trouwens ook afvraag. Is het niet heel ongewoon en super toevallig dat twee mensen verliefd op elkaar zijn? Het lijkt soms wel dat als er een van de twee verliefd is, dat dat al genoeg is. Je kan toch niet 100% score hebben, ik ben zo'n 6x echt verliefd geweest en nog maar 1x raak gehad.
pi_110206660
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef Anonyappelmous het volgende:
Wat ik me trouwens ook afvraag. Is het niet heel ongewoon en super toevallig dat twee mensen verliefd op elkaar zijn? Het lijkt soms wel dat als er een van de twee verliefd is, dat dat al genoeg is. Je kan toch niet 100% score hebben, ik ben zo'n 6x echt verliefd geweest en nog maar 1x raak gehad.
Toen ik verliefd was, was hij ook verliefd. Ik ben ook nog maar 1 keer verliefd geweest tho, dus weet het niet zo goed. :P.
XO till we overdose
pi_110207100
quote:
Soort zoekt soort, dat maakt de kans een stuk groter.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_110207317
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Soort zoekt soort, dat maakt de kans een stuk groter.
Ik behoor niet tot een soort, van alles een beetje. Daardoor is het moeilijk voor andere meiden mij ergens bij te plaatsen denk ik.. evenals voor mij om iemand te vinden. :P
pi_110208590
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:15 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Ik behoor niet tot een soort, van alles een beetje. Daardoor is het moeilijk voor andere meiden mij ergens bij te plaatsen denk ik.. evenals voor mij om iemand te vinden. :P
Ik heb het niet perse over stereotypes als skaters gothics chimeids en mooiboys etc.Gewoon eigenschappen die je hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_110209019
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:45 schreef afraid_tech het volgende:
Klopt inderdaad
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_110209104
TS: Je lijkt me vrij wanhopig naar haar toe. Zorg ervoor dat je andere opties hebt, dan doe je een stuk minder op deze manier tegen haar en ben je wat aantrekkelijker voor haar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_110209309
quote:
0 uit 4 hier
pi_110217188
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:29 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Lekker leuk! Is het niet gewoon een flirt die geniet van aandacht?

Misschien moet je gewoon weer contact met haar opnemen via internet en een gesprek beginnen en als ze weer leuk reageert kan je vragen of het haar leuk lijkt om een keertje af te spreken...
pi_110309273
Hee, ik dacht laat ik eens even een update geven. Ik ben nog steeds smoor, maar dan ook echt SMOOR verliefd op haar. Ik heb de afgelopen dagen niet kunnen slapen, ik heb mijn eerste nummer geschreven en mijn kritische vader (muzikant) vond het een schitterende compositie! Awesome! Maar goed, ik heb een vriend van me gevraagd wanneer ze moet werken (hij werkt daar ook) en dat is maandag, dus dan maar even een praatje maken en even pols hoogte nemen. En naar aanleiding van dat ga ik waarschijnlijk vragen om een keer wat te doen. Ik twijfel alleen wel of ik nu al contact moet zoeken via internet of echt wachten tot maandag, want ik ben echt bang dat ze opeens een ander heeft lol, zou echt weer iets voor mij zijn.

Dus. :)
pi_110400781
Ik ga der zo heen, spannund! :p
pi_110401228
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:39 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik ga der zo heen, spannund! :p
Succes! Laat je weten hoe het gegaan is? O+.
XO till we overdose
pi_110401316
Tijd voor (p)actie!
pi_110401621
Na 7 pagina's eindelijk actie!

Hou ons op de hoogte TS :7
pi_110401776
Tis wat _O-

Ik heb dit soort dingen nou nooit eigenlijk.
Rustig aan.
pi_110407103
Alright guys, komt ie:

Ik ben volle moed naar de supermarkt gelopen. In de supermarkt zelf nog ff met een kennis gepraat die daar werkt. Vervolgens gepakt wat ik wilde kopen en toen naar de kassa waar ze werkte. Hoe dichter ik bij kwam, hoe harder mijn hart ging kloppen. Echt HEEL hard! Ik werd er echt buiten adem van en er kwam amper wat uit mijn mond. Ik sloot me aan bij de rij van de kassa en ik keek haar aan en zij keek mij aan. Ik zei nog geen hoi omdat ik nog niet aan de beurt was, meer een soort klein lachje. Vervolgens even kort gepraat over haar rijbewijs die ze gehaald heeft alleen mijn humor was ver te zoeken omdat ik gewoon te weinig zuurstof in me hoofd had, of zo.. dus ik reageerde redelijk monotoon, helaas. Vervolgens zei ik werkse nog, en toen ben ik weg gegaan.

Ze reageerde vrijwel heel erg zelfverzekerd en comfortabel maar wel heel enthousiast. Dat vind ik aan de ene kant wel jammer, want dat betekent dat ze blijkbaar niet zenuwachtig is tegenover mij, maar dat kun je natuurlijk niet helemaal zeker weten. Ze heeft me wel sowieso weer bevestigd hoe verschrikkelijk leuk ze wel niet is, maar goed. Als ik niet mezelf kan zijn door die spanningen kan zij ook niet weten wie ik ben en of ze moet afspreken met mij.

Dus wat denken jullie hiervan, hoe schatten jullie de kansen in en welke vervolg stappen zal ik moeten gaan nemen? :-)
pi_110408222
:{ :|W :N

En je bent weer terug bij af, hier schiet je niet echt iets mee op. Ik weet best hoe het is om ongelofelijk verlegen te zijn (daar heb ik zelf ook een handje van), maar als je d'r echt iets vind, dan moet je er toch zo vlug mogelijk iets van maken. En het liefst meteen de volgende keer dat je d'r ziet, want iedere dag dat jij geen actie onderneemt, kan iemand anders dat natuurlijk wel doen. Gebeurt dat, dan kan je hele kans vervlogen zijn terwijl je nog een half jaar de moed bij elkaar probeert te rapen op haar uit te vragen.

Vraag haar om een date, zo simpel is het. Persoonlijk is natuurlijk beter dan online, maar met zo'n gesprekje als dat je gehad hebt kom je nergens.
pi_110408653
Zeggen via facebook dat je haar eigenlijk uit wou vragen en of ze wilt :)
Rustig aan.
pi_110409282
Ja, ik ga inderdaad vanavond of morgen vragen om een keer iets leuks te doen gewoon om elkaar wat beter te leren kennen, voor de fun. Zij kent mij gewoon nog niet doordat ik zo verlegen deed, ik heb iets meer tijd nodig voor gewenning. Maar ja, ben benieuwd.
pi_110409417
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
Zeggen via facebook dat je haar eigenlijk uit wou vragen en of ze wilt :)
Hoezo social media? Hij moet eens de ballen hebben om haar in het echt uit te vragen. TS, je bent niet veel verder. Vraag haar gewoon mee uit, wees niet zo'n wijf.
XO till we overdose
pi_110409639
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:01 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Hoezo social media? Hij moet eens de ballen hebben om haar in het echt uit te vragen. TS, je bent niet veel verder. Vraag haar gewoon mee uit, wees niet zo'n wijf.
Omdat hij het in het echt dus niet doet...
Rustig aan.
pi_110409687
En als hij haar uitvraagt, wat moet hij dan doen? Drankje gewoon?
Rustig aan.
pi_110409704
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:59 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ja, ik ga inderdaad vanavond of morgen vragen om een keer iets leuks te doen gewoon om elkaar wat beter te leren kennen, voor de fun. Zij kent mij gewoon nog niet doordat ik zo verlegen deed, ik heb iets meer tijd nodig voor gewenning. Maar ja, ben benieuwd.
Of volgende week? ;)
pi_110409768
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:01 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Hallo, ik heb geen kans om haar in het echt te vragen tenzij ik haar ga stalken bij haar voordeur of zo.. weet niet eens waar ze woont overigens.
pi_110409846
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:07 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Hallo, ik heb geen kans om haar in het echt te vragen tenzij ik haar ga stalken bij haar voordeur of zo.. weet niet eens waar ze woont overigens.
Vraag waar ze woont via facebook en ga haar stalken.
Rustig aan.
pi_110409899
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vraag waar ze woont via facebook en ga haar stalken.
Lijkt me geen goed plan. Ik ga gewoon vragen om een keer wat te doen.

Enne, even voor de duidelijkheid, in het dagelijkse leven ben ik helemaal niet zo zenuwachtig maar dit is een ander verhaal > hormonen.
pi_110410119
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:09 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Lijkt me geen goed plan. Ik ga gewoon vragen om een keer wat te doen.

Enne, even voor de duidelijkheid, in het dagelijkse leven ben ik helemaal niet zo zenuwachtig maar dit is een ander verhaal > hormonen.
Ik heb al vaker gezegd dat je een deadline moet maken. En je er aan moet houden. Dus dat doe ik nog maar een keer...

Maak een deadline, wanneer heb je het gezegd?
Rustig aan.
pi_110410563
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb al vaker gezegd dat je een deadline moet maken. En je er aan moet houden. Dus dat doe ik nog maar een keer...

Maak een deadline, wanneer heb je het gezegd?
Vandaag of morgen.
pi_110410704
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Vandaag of morgen.
Waarom niet vandaag?
Rustig aan.
pi_110410972
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom niet vandaag?
Misschien komt ze niet online, en dat is misschien iets te snel?
pi_110410985
deze topic is al een week oud!! je vraagt het vandaag!! o|O
pi_110411006
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:27 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Te snel?
Je hebt haar vandaag gezien in de supermarkt, dus het is nu even iets ''normaler'' om haar aan te spreken omdat je haar gezien hebt....

Maargoed, uberhaupt moeilijk doen over die shit.. Doe niet man.
Rustig aan.
pi_110411014
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:27 schreef EilandjeOnline het volgende:
Ze moest vandaag pas werken. ;)
pi_110411017
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:27 schreef EilandjeOnline het volgende:
*O*
Rustig aan.
pi_110411051
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:27 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

GEEN SMOESJES :(
pi_110411117
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:28 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

GEEN SMOESJES :(
Ik noem dat eerder tactisch bekijken wat beste moment is maar goed. :P
pi_110411242
* EilandjeOnline hoort een kip digitaal kakelen hier oO<

je bent al 2 jaar tactisch bezig, tijd voor actie meneer
pi_110412048
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:31 schreef EilandjeOnline het volgende:
* EilandjeOnline hoort een kip digitaal kakelen hier oO<

je bent al 2 jaar tactisch bezig, tijd voor actie meneer
Ja, maar het contact was ook alweer paar maanden weg he.
pi_110412538
Wauw, dat je het uberhaupt al 2 jaar hebt weten vol te houden zonder toenadering te zoeken :o
Stuur haar een berichtje op facebook, dat is laagdrempelig en je weet sowieso dat ze het ontvangt.
Straks gaat iemand anders er met haar vandoor! ;(
pi_110416003
Vind het alsnog zo dubbel, omdat ze eigenlijk weinig laat blijken dat ze geïnteresseert is in mij of zo.. daarom heeft 't ook zo lang geduurd.
pi_110418901
Wat zeggen jullie, offline berichtje sturen of afwachten tot ze online komt (waarschijnlijk niet)
pi_110418951
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Stel zij vind je inderdaad niet interessant dan kan jij dat hoofdstuk afsluiten en opzoek gaan naar iemand die jou wel leuk vind en vice versa. Natuurlijk zal dat dan even behoorlijk balen zijn maar met de huidige situatie schiet je ook niks op.

edit:

offline berichtje sturen :)
pi_110419116
Je hoeft haar ook niet meteen de liefde te verklaren, vraag haar anders eerst of ze zin heeft om eens een drankje met jou te doen (al was je dat misschien al van plan).
pi_110428626
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Vandaag of morgen.
*O*
pi_110428715
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:29 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Ik noem dat eerder tactisch bekijken wat beste moment is maar goed. :P
Ik noem het eerder "Ik durf niet zo goed".
Kom op TS, spring eens in het diepe.
pi_110429574
Herkenbaar. Derhalve ordinaire terugvindpost :@.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_110435573
Ze was gisteren niet online, dus ik twijfel nu om te wachten of ze vandaag online komt (niet vaak) of gewoon offline berichtje sturen..
pi_110439505
Stuur een email.
Rustig aan.
pi_110439871
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:57 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ze was gisteren niet online, dus ik twijfel nu om te wachten of ze vandaag online komt (niet vaak) of gewoon offline berichtje sturen..
Neem nou 's IRL actie en niet via mail of internet. Beetje erg als je alleen via internet met haar durft te praten.
pi_110440067
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:37 schreef rapelsen het volgende:

[..]

Neem nou 's IRL actie en niet via mail of internet. Beetje erg als je alleen via internet met haar durft te praten.
Lees eens mijn vorige posts, dan kun je daaruit opmaken dat ik geen kans heb om het via IRL te doen.
pi_110440113
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:41 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Lees eens mijn vorige posts, dan kun je daaruit opmaken dat ik geen kans heb om het via IRL te doen.
Mail al gestuurd?
Rustig aan.
pi_110440225
quote:

[..]

Jawel, die kans had je gisteren, maar je hebt er niks mee gedaan. You chickened out.
pi_110440245
quote:

[..]

Dat heb je wel. Je zegt zelf dat 'n vriend van je haar collega is. Desnoods ga je vaker naar die supermarkt als ze daar aan 't werk is, of je vraagt die vriend van je of hij weet waar ze op stap gaat etc. Mogelijkheden genoeg.
pi_110443144
geef mij haar facebook/email gegevens maar ik doe het wel voor je :Y
pi_110443342
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:54 schreef EilandjeOnline het volgende:
geef mij haar facebook/email gegevens maar ik doe het wel voor je :Y
Is goed. http://www.facebook.com/profile.php?id=100003266440802

Lol joke, maar ik kan gewoon in het echt niet in contact komen. Ik ga haar niet iedere keer zitten stalken bij de kassa en ik weet wel waar ze uit gaat maar ze gaat bijna nooit dus dat word dan weer weken wachten.
pi_110444066
is dat de facebookaccount van je moeder ? :D

en alles kan
pi_110449591
Berichtje verstuurd van om een keer wat te gaan doen etc..! Ben benieuwd! :)
pi_110449776
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:23 schreef Anonyappelmous het volgende:
:o eindelijk _O_
pi_110449799
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

:o eindelijk _O_
Rustig aan.
pi_110449842
Ik wilde niet van uit het niets dit vragen, vandaar dat dat supermarkt bezoekje nuttig is geweest, hopelijk. :P
pi_110449958
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:23 schreef Anonyappelmous het volgende:
EINDELIJK *O* Ben benieuwd naar het vervolg c_/
pi_110450094
Haha, ben ook benieuwd. Ik heb gewoon gezegd op een laidback manier (niet opdringerig) om een keer wat te doen. Dus ben echt benieuwd. Als 't niet lukt, jammer dan.. ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben.
pi_110454485
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:36 schreef Anonyappelmous het volgende:
Haha, ben ook benieuwd. Ik heb gewoon gezegd op een laidback manier (niet opdringerig) om een keer wat te doen. Dus ben echt benieuwd. Als 't niet lukt, jammer dan.. ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben.
pi_110534339
Al een antwoord gekregen?
pi_110541272
Denk dat het niks gaat worden. Ze heeft nog niet gereageerd en ik denk dat dat niet gebeuren gaat ook. Maakt mij niet zoveel uit meer, want aan de ene kant zijn onze verschillen wel redelijk groot, zij is zeg maar het perfecte plaatje en ik ben nogal alternatief. Maar desalniettemin zal ik wachten op een reactie maar de druk is er grotendeels wel vanaf.
pi_110543406
TS dekt zich in
pi_110543531
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:07 schreef Anonyappelmous het volgende:
Maakt mij niet zoveel uit meer,
Uhuh. :').
pi_110544500
ach zo weet je ook hoe het ervoor staat :*
pi_110556872
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
ach zo weet je ook hoe het ervoor staat :*
Niet reageren is gewoon stijlloos.
Rustig aan.
pi_110558281
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 12:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja, erg jammer inderdaad. Ik had het stiekem wel een beetje verwacht van haar. Maar goed, ik weet niet of ik nu alsnog via twitter of zo moet vragen of maar gewoon moet laten zitten, ben er nu toch wel redelijk over uit dat ik niet toe ben aan zo'n perfecte dame als zij nog. Mijn leven is verre van perfect en ik sta erg anders in het leven denk ik. Zij is nogal burgelijk, te burgelijk voor mij denk ik en wederzijds ik te alternatief of whatever.
pi_110558593
Niet 2x vragen, alsjeblieft niet.
NOOIT 2x vragen, tenzij het plausibel is dat iemand je bericht daadwerkelijk niet gelezen heeft.

En ga haar niet naar beneden praten.. :( Of jezelf.
Rustig aan.
  vrijdag 20 april 2012 @ 16:01:48 #223
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_110559603
Hoe alternatief is alternatief?
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_110559816
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 12:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

stijlloos, maar zo rottig zitten sommige mensen in elkaar
pi_110559848
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:08 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

stijlloos, maar zo rottig zitten sommige mensen in elkaar
Wat ben ikzelf toch een leuk persoon eigenlijk. *O*
Rustig aan.
pi_110559914
gothic en koos werkeloos alternatief ?
en nee vraag het nooit 2 keer, geen kruipgedrag vertonen graag, er zijn nog zat andere visjes in de zee
  vrijdag 20 april 2012 @ 16:12:17 #227
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_110559939
Met de volgende visjes wel iets sneller vragen dan.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  vrijdag 20 april 2012 @ 16:12:40 #228
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_110559953
Oh gaaawwwwwd. :|W

Vergeet het maar.

Probeer eens niet eerst verliefd te worden.
Je moeder is een hamster
pi_110560042
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
gothic en koos werkeloos alternatief ?
en nee vraag het nooit 2 keer, geen kruipgedrag vertonen graag, er zijn nog zat andere visjes in de zee
Eh, nee geen gothic want dan had ik dat wel genoemd. Ik ben niet echt qua kleding alternatief maar wel qua levensstijl en mijn kijk naar de wereld.

En nee, ik vroeg me meer af om te vragen of ze het wel gelezen heeft of iets dergelijks..
pi_110560264
Ik heb de topic niet gelezen, op de eerste en de 2 laatste paginas na :)
Ook niet vragen of ze het al heeft gelezen, dat heeft ze nl vast
pi_110560492
Wat moet hij doen als hij weer in de supermarkt is Eilandje? Doen alsof er niks gebeurt is?
Rustig aan.
pi_110561454
alleen dan zou ik het vragen, dan krijg je tenminste rechtstreeks antwoord
pi_110575016
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:54 schreef EilandjeOnline het volgende:
alleen dan zou ik het vragen, dan krijg je tenminste rechtstreeks antwoord
Heb je mijn berichtje nog gelezen?
''Welk berichtje''

En bedankt...................
Rustig aan.
pi_110581876
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 22:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Heb je mijn berichtje nog gelezen?
''Welk berichtje''

En bedankt...................
Gewoon zeggen van "nog bedankt voor je reactie" en dan een dikke vette ;) erachteraan.

Meer niet :)
Hi, this is Mike Mareen
pi_110801249
Heb je haar nog gezien TS?
  donderdag 26 april 2012 @ 12:53:03 #236
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_110810424
Dit topic deed me pijn om te lezen. :').

Kut voor je TS.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_110994202
is idd kut mja dat soort dingen gebeuren en uiteindelijk komt t wel weer goed
pi_111012023
quote:
7s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:53 schreef Harajuku. het volgende:
Dit topic deed me pijn om te lezen. :').

Kut voor je TS.
Dit dus.

Maar ik begrijp het ook niet. Als je al te schijterig bent om iemand irl mee uit te vragen, vraag ik me af hoe je in godsnaam kunt denken dat je een eventuele date wel aan durft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')