Maar ik krijg echt nooit de kans om reallife op haar af te stappen en te vragen. Ik ben nog niet in de friendzone bij haar gelukkig, maar ik denk van, ze heeft vast al lang besloten of ze geïnteresseerd is in mij of niet, dus dan kan ik het net zo goed via internet vragen.. Ik heb haar trouwens een half jaar geleden verteld dat ik verliefd op der was terwijl het nog aan was met mijn huidige. Ze reageerde op zich wel leuk maar erg oppervlakkig dus daarom denk ik dat het via internet beter is.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:46 schreef Knofl00k het volgende:
Nee niet via Internet.
Veel te grote kans voor de friendzone.
Stap reallife op haar af, met dit verhaal en vertel dat je al 2 jaar gek op dr bent.
echt doen hoor.
Ik ben al 2 jaar verliefd, maar het internet-contact is er misschien zo'n 10 keer geweest. Zoals ik al zei, het is geen friendzone. Alleen dit is ook al weer lang geleden. De laatste tijd heb ik niks meer ondernomen eigenlijk omdat ik er geen vertrouwen meer in had. Eigenlijk pas sinds zondag weer naar boven gekomen.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:51 schreef Roellie80 het volgende:
Ja, zou ik ook doen. Maar wanneer hij het na 2 jaar internet-contact nog niet in is geslaagd z'n gevoelens te uiten, hoe groot denk je dat de kans is dat hij het reallife wel zou durven
Ja, wil ik ook. Maar in het echt heb ik sowieso niet de kans haar te zien of spreken tenzij ik bij de supermarkt bij de kassa met haar ga praten (daar werkt ze) maar dat is ook weer zo geforceerd. Ik denk dat gewoon luchtig vragen van "Hoe lijkt je het om een keer wat te gaan doen samen" via internet goed genoeg is. Hopelijk. Ik bedoel, ze kent me en heeft vast al een antwoord klaar liggen, of ik het nou in het echt vraag of via internet.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:09 schreef strawberry_hill het volgende:
Dude ,
man up ! Laat haar zien dat je haar tof vind.
Wat zei ze dan precies?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:51 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Ik heb haar trouwens een half jaar geleden verteld dat ik verliefd op der was terwijl het nog aan was met mijn huidige. Ze reageerde op zich wel leuk maar erg oppervlakkig dus daarom denk ik dat het via internet beter is.
Ze zei "Wat lief van je" alleen ik denk dat ze niks toegaf omdat ik nog met iemand was, dat vond ze lullig. Ze zei wel dat ze het heel erg eerlijk van me vond toen ik haar dat vertelde en zo. Maar ik ga het maar gewoon vragen via internet dan maar denk ik..quote:Op woensdag 11 april 2012 13:13 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Wat zei ze dan precies?
En verder, niks mis mee vind ik om haar via internet te vragen of het haar leuk lijkt om een keertje samen iets leuks te doen.
En over jullie lengte hoef je je echt geen zorgen te maken. Mijn vriend is ook een stuk langer. Ik vind dat wel leuk juist, een kleiner meisje met een lange vriend.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:32 schreef Anonyappelmous het volgende:
Het feit wat mij trouwens het meest onderdrukt is dat ik haar niet goed ken. Ik zie mezelf niet als een stoere jongen of iets dergelijks maar iemand die niet lelijk, beetje verlegen maar als ik mezelf ben heel spontaan en eigenzinnig alleen ze komt op mij over als de perfecte en dan ga je al snel aan jezelf twijfelen of je wel goed genoeg bent. Ze is in alles perfect. Alleen over 1 ding twijfel ik, ik ben 1.94 en zij 1.64, kan dat wel? Voor de rest, ik ga het maar gewoon wagen wanneer ik haar weer eens online zie verschijnen.
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:37 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om misschien een hele uitgebreide mail kort mailtje te sturen met waarom ik zo graag met haar iets wil doen. Maar ik denk dat ik dat beter voor een later stadium kan bewaren, anders komt dat ook zo smekend over.
Beter dan via msn alleen vragen of om wat leuks te gaan doen? En wat moet ik dan in die mail zetten, want als ik zeg waarom ik graag af wil spreken, is dat in principe 't zelfde als vragen of ze me leuk vind, en daar is het te vroeg voor.. hmm..quote:
Je hebt gelijk. Ik ben sowieso iemand die over alles veel nadenkt. Zal ik echt minder moeten doen. Maar nu zie ik weer dat ze met zo'n 'perfecte' jongen aan het tweeten is, namelijk 19 jaar, sportief, ziet er goed uit, danser enzo.. ik ben zelf iets te 'apart/alternatief' ben ik bang. Maar ik ga het wel proberen uiteraard. Maar ik cijfer mezelf snel weg, ik weet niet wat zij zoekt, ik ben in ieder geval niet henk van henk en ingrid. Ik ben 17 trouwens en zij 18.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:55 schreef Roellie80 het volgende:
Je moet het jezelf niet zo moelijk maken. Niet zoveel over nadenken. Wanneer je met haar zit te kletsen dan neem je toch ook niet bij elke dingetje dat ze zegt de tijd om alles te analyseren
Of je d'r nu whatsappt/msn/facebook/whatever, je kan toch gewoon eerlijk zeggen dat je graag met haar wilt afspreken, dat je haar in het eggie wilt zien.
Niet moeilijk gaan doen met mails, moeilijke verhalen enzovoorts, het liefst zo spontaan mogelijk
Tja, dat werkt niet in je voordeel.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:58 schreef Anonyappelmous het volgende:
Je hebt gelijk. Ik ben sowieso iemand die over alles veel nadenkt. Zal ik echt minder moeten doen. Maar nu zie ik weer dat ze met zo'n 'perfecte' jongen aan het tweeten is, namelijk 19 jaar, sportief, ziet er goed uit, danser enzo.. ik ben zelf iets te 'apart' ben ik bang. Maar ik ga het wel proberen uiteraard. Maar ik cijfer mezelf snel weg, ik weet niet wat zij zoekt, ik ben in ieder geval niet henk van henk en ingrid.
Klopt. Heb ik ook wel gedaan af-en toe maar dan krijg je ook wel snel friendzone idee. Ik ben in principe niet gelukkig maar dan kun je niet afdwingen. En ongelukkige mensen kunnen toch ook relaties hebben? Ik ga het maar gewoon vragen denk ik, ik zie 't wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:06 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Tja, dat werkt niet in je voordeel.
Eigenlijk werkt het toch wel het meest aantrekkelijk wanneer jij uitstraalt dat je gelukkig bent. Dat je een onbezorgd leven leeft. Spontane grapjes, lachen en eerlijk. Dat werkt wel aantrekkelijk over het algemeen. Dat is een stuk belangrijker dan of je wel niet sportief bent of je lengte.
Maar dat kan je niet afdwingen natuurlijk.
Dus ga je in elk geval proberen om het contact wat te versterken. Praat over koetjes en kalfjes. Zoveel mogelijk zonder dat het stalkering overkomtWanneer je berichten verstuurd zorg dan dat je vaak kan eindigen met een vraagteken. Dit hoeft geen serieuze vraag te worden. Liever grappig; maar met een vraagteken "verplicht" je haar een beetje om te antwoorden en houd je het gesprek op gang
True, zo ben ik best wel ja. En dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:07 schreef zarGon het volgende:
Jij lijkt mij dus echt iemand die uren lult en uiteindelijk niets uitvoert. En in de tussentijd ook allerlei onnodige zaken erbij betrekt.
Daar komt het toch eigenlijk altijd op neer?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:49 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Beter dan via msn alleen vragen of om wat leuks te gaan doen? En wat moet ik dan in die mail zetten, want als ik zeg waarom ik graag af wil spreken, is dat in principe 't zelfde als vragen of ze me leuk vind, en daar is het te vroeg voor.. hmm..
'Perfecte jongens' zijn saai!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:58 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ben sowieso iemand die over alles veel nadenkt. Zal ik echt minder moeten doen. Maar nu zie ik weer dat ze met zo'n 'perfecte' jongen aan het tweeten is, namelijk 19 jaar, sportief, ziet er goed uit, danser enzo.. ik ben zelf iets te 'apart/alternatief' ben ik bang. Maar ik ga het wel proberen uiteraard. Maar ik cijfer mezelf snel weg, ik weet niet wat zij zoekt, ik ben in ieder geval niet henk van henk en ingrid. Ik ben 17 trouwens en zij 18.
Neuh, als er iets is dat chicks niet leuk vinden is dat een uitgebreide email. Gewoon, nooit doen. Ik leg altijd alles ook heel gedetailleerd en lang uit als ik het opschrijf maar dat moet je gewoon niet doen, de helft wordt niet gelezen en door de lengte ervan wordt je sowieso al vooraf bestempeld als wanhopig of op zijn minst vreemd.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:37 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om misschien een hele uitgebreide mail te sturen met waarom ik zo graag met haar iets wil doen. Maar ik denk dat ik dat beter voor een later stadium kan bewaren, anders komt dat ook zo smekend over.
Nee, gewoon doen, verdomme.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:32 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik denk er nu over na om het uit te stellen omdat ik in een echte down-periode zit op dit moment. Ik ben ongelooflijk depressief de laatste weken en ook erg onzeker en zo. Dus misschien is het beter het uit te stellen?
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:32 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik denk er nu over na om het uit te stellen omdat ik in een echte down-periode zit op dit moment. Ik ben ongelooflijk depressief de laatste weken en ook erg onzeker en zo. Dus misschien is het beter het uit te stellen?
Zeg het lul!quote:Op woensdag 11 april 2012 15:58 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar haten man, da's pas een goede eigenschap zeker.
WAAAAquote:Op woensdag 11 april 2012 15:59 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Niet zo makkelijk als je denkt ja!
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:15 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik denk niet dat ze zit te wachten op zo'n nog vol in ontwikkeling-gaande jongen als mij.. ik ga het wel proberen hoor, maar ik zie de kans klein. Maar wie weet!
quote:
quote:
quote:
Ik haat niet. Ik spreek je wel weer wanneer je 3 jaar verliefd bent en nog steeds geen stap hebt gezet. En zij een relatie heeft.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:58 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar haten man, da's pas een goede eigenschap zeker.
Ze werkt in de supermarktquote:Op woensdag 11 april 2012 16:20 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ja, ik moet eerst sowieso wachten tot ze überhaupt online is natuurlijk.
Ja, maar op dit moment ben ik echt te schijterig om dat te zeggen hoor..quote:
GOGOGOquote:Op woensdag 11 april 2012 16:24 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Ja, maar op dit moment ben ik echt te schijterig om dat te zeggen hoor..
SPARTAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 11 april 2012 16:26 schreef Anonyappelmous het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Dit kun je niet zelf verzonnen hebben! Dit is geniaal man! Maar niet voor in mijn context ben ik bang.. haha, dit is wel het laatste hoe is moet doen tegen haar.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:45 schreef Kleine_huichelaar_Joopie het volgende:
Oke als dit geen mooie datezin is dan weet ik het ook niet meer:
Zeg dan dit tegen haar
Jouwn glimlach is mijn pasie , mijn pasie is mijn liefde voor jouw , mijn liefde voor jouw is mijn geloof , mijn geloof ben jij , mijn geloof in jouw is mijn leven , dus zeg me of je van mij hou. (Zelf verzonnen)
Gewoon, ''hou je van wijn?''quote:Op woensdag 11 april 2012 16:47 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Dit kun je niet zelf verzonnen hebben! Dit is geniaal man! Maar niet voor in mijn context ben ik bang.. haha, dit is wel het laatste hoe is moet doen tegen haar.
Ik dacht zelf iets van "Hey, tijdje niet gesproken, hoe issie?" "Ik zag je zondag nog, was een tof feest he!" en dan kijken naar haar antwoorden.
Whut? Wachten op hun beurt?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:58 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik wil het liefst ook in het echt vragen, alleen ik vind het zo awkward om dat in de supermarkt te doen terwijl ze aan het werk is en mensen achter mij wachten voor hun beurt.
''Ik zag je zondag nog, was een tof feest he?''quote:Op woensdag 11 april 2012 16:47 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Dit kun je niet zelf verzonnen hebben! Dit is geniaal man! Maar niet voor in mijn context ben ik bang.. haha, dit is wel het laatste hoe is moet doen tegen haar.
Ik dacht zelf iets van "Hey, tijdje niet gesproken, hoe issie?" "Ik zag je zondag nog, was een tof feest he!" en dan kijken naar haar antwoorden.
Meh! Ik kan misschien beter langs de huisarts. Ik ga nog even wat moed verzamelen hoor, maar ik moet het gewoon doen, ben ik bang. Argh!quote:Op woensdag 11 april 2012 17:06 schreef kingtoppie het volgende:
Gast, doe gewoon iets, zo snel mogelijk. Ga morgen naar de supermarkt anders.
Oh sorry Hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 17:01 schreef kingtoppie het volgende:
Als ze interesse heeft krijg je wel een uitgebreider antwoord terug dan ''ja'' Hoor.
Tis maar goed dat je je excuses aanbied.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh sorry Hoor
Was vergeten dat jij de expert was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door kingtoppie op 11-04-2012 17:24:03 ]Rustig aan.
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis maar goed dat je je excuses aanbied.Maar goed dat jij die spoiler er nog ff ondergezet hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neeee, wijs me niet afquote:Op woensdag 11 april 2012 17:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Maar goed dat jij die spoiler er nog ff ondergezet hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Waarom? Als je toch al met elkaar aan het kletsen bent kan het toch makkelijk? En als zij dan zegt "Ja, lijkt me heel leuk" kan hij haar nummer vragen om het verder te bespreken...quote:Op woensdag 11 april 2012 16:18 schreef ovoxo het volgende:
Praat gewoon tegen haar in het echt, via internet haar mee uit vragen is een afknapper.
Ik weet het nog steeds niet eigenlijk. Ik twijfel tussen in het echt vragen of via internet. Als ik in het echt ga, dan zal dat vast nog wel tijdje duren, zij werkt niet iedere dag en ik ben niet iedere dag in staat naar die supermarkt te gaan. En ik denk van, misschien kan ik 't even uitstellen. Ook omdat ik depri in me vel zit. Ik weet het echt nog niet!quote:
Ik zou het niet doen in de supermarkt in ieder geval, misschien voelt zij zich dan ook helemaal niet op haar gemaak.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:54 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet eigenlijk. Ik twijfel tussen in het echt vragen of via internet. Als ik in het echt ga, dan zal dat vast nog wel tijdje duren, zij werkt niet iedere dag en ik ben niet iedere dag in staat naar die supermarkt te gaan. En ik denk van, misschien kan ik 't even uitstellen. Ook omdat ik depri in me vel zit. Ik weet het echt nog niet!
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:59 schreef Anonyappelmous het volgende:
Yay, oke, dat zal ik maar doen dan. Ik had dat idee ook, in de supermarkt is niet bepaald een fijne situatie. Stel ik zou bij haar op school zitten of zo, was gemakkelijker geweest. Maar ik zal 't via internet dan maar doen, ook minder eng. En niet bellen of zo, want dat is ook raar als je elkaar al maanden niet gesproken hebt.
Gewoon proberenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:03 schreef Anonyappelmous het volgende:
Hopelijk zo snel mogelijk, maar ik moet wel even het goede moment pakken.
Veel succesquote:Op woensdag 11 april 2012 20:05 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ze is ook fotomodel en alles, dus als dit lukt, oei oei oei.
Ik bedoel meer bij wijze van spreken.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:11 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Ik bedoel meer bij wijze van spreken.Maar ik moet wat minder in mezelf twijfelen. Ik hou jullie wel op de hoogte, haha.
Of het gewoon bij voorbaat niet doen, zoals ik dat doequote:Op woensdag 11 april 2012 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vanavond DOET HET. Krijg je geen spijt van. Wat de uitkomst ook is, alles beter dan onzekerheid.
Onzin dat je dan nergens mee zit. En je weet het.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:25 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Of het gewoon bij voorbaat niet doen, zoals ik dat doe
Dat werkt ook heel goed. Dan zit je tenminste nergens mee op dat gebied
Ik zit er in ieder geval niet mee, want ik maak toch geen schijn van kans. Ik heb verder ook nergens gezegd dat ik een vriendin wil. Ik heb het aldoor alleen maar gehad over het willen hebben van meer contact met mensen.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Onzin dat je dan nergens mee zit. En je weet het.
Dat je hier post zegt al iets over jezelf.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zit er in ieder geval niet mee, want ik maak toch geen schijn van kans. Ik heb verder ook nergens gezegd dat ik een vriendin wil. Ik heb het aldoor alleen maar gehad over het willen hebben van meer contact met mensen.
Wat zegt het dan over mezelf?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat je hier post zegt al iets over jezelf.
Helemaal mee eens! TS, je moet het jezelf wel gunnen! Misschien wordt het wel iets heel moois en helpt het je al die shit te vergeten/verwerken, Probeer te genieten van jezelf en je leven, hoe moeilijk ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
Maakt niet uit, je bent een prima kerel en waarschijnlijk beter dan de meeste mesnen in deze wereld, hup vragen.
Dat is waar. Maar wat als ik wacht totdat ik wat beter in 'shape' ben en dan vraag? In principe wacht ik nu toch al een half jaar, dus dan kan er nog wel een half jaar boven op..quote:Op woensdag 11 april 2012 20:45 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! TS, je moet het jezelf wel gunnen! Misschien wordt het wel iets heel moois en helpt het je al die shit te vergeten/verwerken, Probeer te genieten van jezelf en je leven, hoe moeilijk ook.
En je weet toch helemaal niet of zij een heel gemakkelijk leven heeft?
Als het niet lukt he, dan is het ook helemaal over. Het voelt als een strafschop in de 90'e minuut bij een 0-1 achterstand en met gelijkspel ga je door naar het WK.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
Nog nooit iemand zo bang gezien om wat woorden te zeggen
Harden the fuck up, mietje. Ga op haar af, man, en doe niet zo zeikerig.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:56 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar wat als ik wacht totdat ik wat beter in 'shape' ben en dan vraag? In principe wacht ik nu toch al een half jaar, dus dan kan er nog wel een half jaar boven op..
Beter dan niets doen. Allemaal slap gelul.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:10 schreef kingtoppie het volgende:
Als het niet lukt dan is het niet over.
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Harden the fuck up, mietje. Ga op haar af, man, en doe niet zo zeikerig.
Natuurlijk heb ik gelijk. Doe het gewoon, nee heb je en ja kan je krijgen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:13 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
But you're right.
Ja, maar ik wil mijn kans vergroten door bepaalde zaken goed voor te bereiden voor een hoger slagingspercentage.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en zo makkelijk is het, TS
En ''nee'' is niet het einde van de wereld. Van die onzekerheid die je nu hebt wil je af.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:14 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik gelijk. Doe het gewoon, nee heb je en ja kan je krijgen.
Precies. Deze man snapt het.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ''nee'' is niet het einde van de wereld. Van die onzekerheid die je nu hebt wil je af.
Als je haar zolang kent is langer wachten funest.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:15 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil mijn kans vergroten door bepaalde zaken goed voor te bereiden voor een hoger slagingspercentage.
perfecte uitleg.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je haar zolang kent is langer wachten funest.
http://9gag.com/gag/3796994
Ik begrijp het. Maar in principe ben ik nog niet eens echt vrienden met haar, meer een soort contact via internet terwijl we al een half jaar elkaar niet gesproken hebben en een paar keer elkaar gesproken hebben in het echt, wat ook al weer een half jaar geleden is.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je haar zolang kent is langer wachten funest.
http://9gag.com/gag/3796994
Neemt zij wel eens contact met je op? Of stuur je haar gewoon berichten met de hoop dat ze reageert?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:23 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Maar in principe ben ik nog niet eens echt vrienden met haar, meer een soort contact via internet terwijl we al een half jaar elkaar niet gesproken hebben en een paar keer elkaar gesproken hebben in het echt, wat ook al weer een half jaar geleden is.
Of is dat juist goed?
In ieder geval geen overduidelijke friendzone, maar als ze je niet wilde was dat al wel duidelijk en dat is het dus niet. Je kansen liggen goed wat dat betreft. Als je de kans hebt, vraag haar mee uit. Al is het via msn etc. Zet alvast je zinnetje-verhaaltje in je klembordje, dan is het Ctrl-v + Enter en klaar.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:23 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Maar in principe ben ik nog niet eens echt vrienden met haar, meer een soort contact via internet terwijl we al een half jaar elkaar niet gesproken hebben en een paar keer elkaar gesproken hebben in het echt, wat ook al weer een half jaar geleden is.
Of is dat juist goed?
Ik heb vaak gehad dat ik het contact zocht en dat zou daarna heel leuk en uitgebreid reageerde.. maar niet zo van, uren achter elkaar.. weet niet hoe dat komt, dit is allemaal via internet. In real-life ging het juist perfect en flirtte ze met me waar mijn huidige vriendin van toen bij stond. Dus wat dat betreft is het moeilijk in te schatten.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:28 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Neemt zij wel eens contact met je op? Of stuur je haar gewoon berichten met de hoop dat ze reageert?
Als ik het laatste zo lees, dan maak je wel kans denk ik.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:29 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Ik heb vaak gehad dat ik het contact zocht en dat zou daarna heel leuk en uitgebreid reageerde.. maar niet zo van, uren achter elkaar.. weet niet hoe dat komt, dit is allemaal via internet. In real-life ging het juist perfect en flirtte ze met me waar mijn huidige vriendin van toen bij stond. Dus wat dat betreft is het moeilijk in te schatten.
Toen heb ik het uitgemaakt voor haar, dat weet ze ook. Maar daarna heeft zij alsnog geen contact met mij gezocht en ik was het zelf even zat met de meiden en ben nu pas weer op zoek. Dus of ze heeft me even op stand-by gezet of afgesloten, das de vraag.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:33 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als ik het laatste zo lees, dan maak je wel kans denk ik.
Vrouwen zijn niet te snappen, ze snappen ook regelmatig zichzelf niet is mijn ervaring. Ga er nou voor, je maakt jezelf alleen maar onzekerder.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:35 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Toen heb ik het uitgemaakt voor haar, dat weet ze ook. Maar daarna heeft zij alsnog geen contact met mij gezocht en ik was het zelf even zat met meiden en ben nu pas weer op zoek. Dus of ze heeft me even op stand-by gezet of afgesloten, das de vraag.
Jep, ik ben eigenlijk een wijf ja. Qua gedrag zit ik er niet ver naast.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:41 schreef ovoxo het volgende:
Ik word zo moe van dit. TS zeg wat tegen haar, wat voor wijf ben je man.
Het enige probleem is dat jij nog geen actie hebt ondernomenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:44 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Jep, ik ben eigenlijk een wijf ja. Qua gedrag zit ik er niet ver naast.Maar ik ben wel hetero daarentegen
Ik stel gewoon wat vragen en ik krijg goed, bruikbaar advies dus ik zie het probleem niet.
Dat komt omdat ze nog niet online is geweest..quote:Op woensdag 11 april 2012 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het enige probleem is dat jij nog geen actie hebt ondernomen
in dit geval is dat de enige geldige reden.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:45 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze nog niet online is geweest..
Ik durf mensen normaal makkelijk aan te spreken. Dit is een ander verhaal, dit is een verliefdheid.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:45 schreef afraid_tech het volgende:
Volgens mij zijn mensen tegenwoordig bang voor elkaar. dat men irl elkaar niet aan durven te spreken.
Dan moet hij, als ze on komt, meteen wat zeggen. Zo niet, is TS een opperwatje.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
in dit geval is dat de enige geldige reden.
Als je die state of mind vast houd komt alles wat betreft de meiden vanzelf goedquote:Op woensdag 11 april 2012 21:49 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ook al lukt het niet, dit is tenminste wel een push voor mij om mezelf verder te ontwikkelen op gebied van meiden. Maar dit moet even afgesloten worden, anders word ik ook niet verliefd op anderen.
Doelde eigenlijk niet op jouw, maar dit soort kwesties kom ik steeds vaker tegen, iedereen gaat schijten dus zij ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:47 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Ik durf mensen normaal makkelijk aan te spreken. Dit is een ander verhaal, dit is een verliefdheid.
Toen ik verliefd was, was hij ook verliefd. Ik ben ook nog maar 1 keer verliefd geweest tho, dus weet het niet zo goed.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef Anonyappelmous het volgende:
Wat ik me trouwens ook afvraag. Is het niet heel ongewoon en super toevallig dat twee mensen verliefd op elkaar zijn? Het lijkt soms wel dat als er een van de twee verliefd is, dat dat al genoeg is. Je kan toch niet 100% score hebben, ik ben zo'n 6x echt verliefd geweest en nog maar 1x raak gehad.
Soort zoekt soort, dat maakt de kans een stuk groter.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef Anonyappelmous het volgende:
Wat ik me trouwens ook afvraag. Is het niet heel ongewoon en super toevallig dat twee mensen verliefd op elkaar zijn? Het lijkt soms wel dat als er een van de twee verliefd is, dat dat al genoeg is. Je kan toch niet 100% score hebben, ik ben zo'n 6x echt verliefd geweest en nog maar 1x raak gehad.
Ik behoor niet tot een soort, van alles een beetje. Daardoor is het moeilijk voor andere meiden mij ergens bij te plaatsen denk ik.. evenals voor mij om iemand te vinden.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Soort zoekt soort, dat maakt de kans een stuk groter.
Ik heb het niet perse over stereotypes als skaters gothics chimeids en mooiboys etc.Gewoon eigenschappen die je hebt.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:15 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot een soort, van alles een beetje. Daardoor is het moeilijk voor andere meiden mij ergens bij te plaatsen denk ik.. evenals voor mij om iemand te vinden.
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 11 april 2012 21:45 schreef afraid_tech het volgende:
Volgens mij zijn mensen tegenwoordig bang voor elkaar. dat men irl elkaar niet aan durven te spreken.
0 uit 4 hierquote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef Anonyappelmous het volgende:
Lekker leuk! Is het niet gewoon een flirt die geniet van aandacht?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:29 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Ik heb vaak gehad dat ik het contact zocht en dat zou daarna heel leuk en uitgebreid reageerde.. maar niet zo van, uren achter elkaar.. weet niet hoe dat komt, dit is allemaal via internet. In real-life ging het juist perfect en flirtte ze met me waar mijn huidige vriendin van toen bij stond. Dus wat dat betreft is het moeilijk in te schatten.
Hoezo social media? Hij moet eens de ballen hebben om haar in het echt uit te vragen. TS, je bent niet veel verder. Vraag haar gewoon mee uit, wees niet zo'n wijf.quote:Op maandag 16 april 2012 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
Zeggen via facebook dat je haar eigenlijk uit wou vragen en of ze wilt
Omdat hij het in het echt dus niet doet...quote:Op maandag 16 april 2012 20:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hoezo social media? Hij moet eens de ballen hebben om haar in het echt uit te vragen. TS, je bent niet veel verder. Vraag haar gewoon mee uit, wees niet zo'n wijf.
Of volgende week?quote:Op maandag 16 april 2012 19:59 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ja, ik ga inderdaad vanavond of morgen vragen om een keer iets leuks te doen gewoon om elkaar wat beter te leren kennen, voor de fun. Zij kent mij gewoon nog niet doordat ik zo verlegen deed, ik heb iets meer tijd nodig voor gewenning. Maar ja, ben benieuwd.
Hallo, ik heb geen kans om haar in het echt te vragen tenzij ik haar ga stalken bij haar voordeur of zo.. weet niet eens waar ze woont overigens.quote:Op maandag 16 april 2012 20:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hoezo social media? Hij moet eens de ballen hebben om haar in het echt uit te vragen. TS, je bent niet veel verder. Vraag haar gewoon mee uit, wees niet zo'n wijf.
Vraag waar ze woont via facebook en ga haar stalken.quote:Op maandag 16 april 2012 20:07 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Hallo, ik heb geen kans om haar in het echt te vragen tenzij ik haar ga stalken bij haar voordeur of zo.. weet niet eens waar ze woont overigens.
Lijkt me geen goed plan. Ik ga gewoon vragen om een keer wat te doen.quote:Op maandag 16 april 2012 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vraag waar ze woont via facebook en ga haar stalken.
Ik heb al vaker gezegd dat je een deadline moet maken. En je er aan moet houden. Dus dat doe ik nog maar een keer...quote:Op maandag 16 april 2012 20:09 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan. Ik ga gewoon vragen om een keer wat te doen.
Enne, even voor de duidelijkheid, in het dagelijkse leven ben ik helemaal niet zo zenuwachtig maar dit is een ander verhaal > hormonen.
Vandaag of morgen.quote:Op maandag 16 april 2012 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb al vaker gezegd dat je een deadline moet maken. En je er aan moet houden. Dus dat doe ik nog maar een keer...
Maak een deadline, wanneer heb je het gezegd?
Te snel?quote:Op maandag 16 april 2012 20:27 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Misschien komt ze niet online, en dat is misschien iets te snel?
Ze moest vandaag pas werken.quote:Op maandag 16 april 2012 20:27 schreef EilandjeOnline het volgende:
deze topic is al een week oud!! je vraagt het vandaag!!
quote:Op maandag 16 april 2012 20:27 schreef EilandjeOnline het volgende:
deze topic is al een week oud!! je vraagt het vandaag!!
GEEN SMOESJESquote:Op maandag 16 april 2012 20:27 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Misschien komt ze niet online, en dat is misschien iets te snel?
Ja, maar het contact was ook alweer paar maanden weg he.quote:Op maandag 16 april 2012 20:31 schreef EilandjeOnline het volgende:
* EilandjeOnline hoort een kip digitaal kakelen hier
je bent al 2 jaar tactisch bezig, tijd voor actie meneer
Ik noem het eerder "Ik durf niet zo goed".quote:Op maandag 16 april 2012 20:29 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Ik noem dat eerder tactisch bekijken wat beste moment is maar goed.
Neem nou 's IRL actie en niet via mail of internet. Beetje erg als je alleen via internet met haar durft te praten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:57 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ze was gisteren niet online, dus ik twijfel nu om te wachten of ze vandaag online komt (niet vaak) of gewoon offline berichtje sturen..
Lees eens mijn vorige posts, dan kun je daaruit opmaken dat ik geen kans heb om het via IRL te doen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:37 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Neem nou 's IRL actie en niet via mail of internet. Beetje erg als je alleen via internet met haar durft te praten.
Mail al gestuurd?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:41 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Lees eens mijn vorige posts, dan kun je daaruit opmaken dat ik geen kans heb om het via IRL te doen.
Jawel, die kans had je gisteren, maar je hebt er niks mee gedaan. You chickened out.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:41 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Lees eens mijn vorige posts, dan kun je daaruit opmaken dat ik geen kans heb om het via IRL te doen.
Dat heb je wel. Je zegt zelf dat 'n vriend van je haar collega is. Desnoods ga je vaker naar die supermarkt als ze daar aan 't werk is, of je vraagt die vriend van je of hij weet waar ze op stap gaat etc. Mogelijkheden genoeg.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:41 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Is goed. http://www.facebook.com/profile.php?id=100003266440802quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:54 schreef EilandjeOnline het volgende:
geef mij haar facebook/email gegevens maar ik doe het wel voor je
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:23 schreef Anonyappelmous het volgende:
Berichtje verstuurd van om een keer wat te gaan doen etc..! Ben benieuwd!
EINDELIJKquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:23 schreef Anonyappelmous het volgende:
Berichtje verstuurd van om een keer wat te gaan doen etc..! Ben benieuwd!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:36 schreef Anonyappelmous het volgende:
Haha, ben ook benieuwd. Ik heb gewoon gezegd op een laidback manier (niet opdringerig) om een keer wat te doen. Dus ben echt benieuwd. Als 't niet lukt, jammer dan.. ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben.
Uhuh.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:07 schreef Anonyappelmous het volgende:
Maakt mij niet zoveel uit meer,
Niet reageren is gewoon stijlloos.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
ach zo weet je ook hoe het ervoor staat
Ja, erg jammer inderdaad. Ik had het stiekem wel een beetje verwacht van haar. Maar goed, ik weet niet of ik nu alsnog via twitter of zo moet vragen of maar gewoon moet laten zitten, ben er nu toch wel redelijk over uit dat ik niet toe ben aan zo'n perfecte dame als zij nog. Mijn leven is verre van perfect en ik sta erg anders in het leven denk ik. Zij is nogal burgelijk, te burgelijk voor mij denk ik en wederzijds ik te alternatief of whatever.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet reageren is gewoon stijlloos.
stijlloos, maar zo rottig zitten sommige mensen in elkaarquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet reageren is gewoon stijlloos.
Wat ben ikzelf toch een leuk persoon eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:08 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
stijlloos, maar zo rottig zitten sommige mensen in elkaar
Eh, nee geen gothic want dan had ik dat wel genoemd. Ik ben niet echt qua kleding alternatief maar wel qua levensstijl en mijn kijk naar de wereld.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
gothic en koos werkeloos alternatief ?
en nee vraag het nooit 2 keer, geen kruipgedrag vertonen graag, er zijn nog zat andere visjes in de zee
Heb je mijn berichtje nog gelezen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:54 schreef EilandjeOnline het volgende:
alleen dan zou ik het vragen, dan krijg je tenminste rechtstreeks antwoord
Gewoon zeggen van "nog bedankt voor je reactie" en dan een dikke vettequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je mijn berichtje nog gelezen?
''Welk berichtje''
En bedankt...................
Dit dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:53 schreef Harajuku. het volgende:
Dit topic deed me pijn om te lezen..
Kut voor je TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |