dat kan je nog steeds doen, alleen krijg je dan een beetje het idee van het wiel opnieuw uitvinden..quote:Op woensdag 25 april 2012 16:17 schreef stefanhaan het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat je alles zelf moest doen zeg
het is goed om de achterliggende theorie te kennen. Je hebt tegenwoordig zoveel mensen die gewoon maar functies toepassen en niet eens weten hoe het werkt en dan gaan klagen.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan je nog steeds doen, alleen krijg je dan een beetje het idee van het wiel opnieuw uitvinden..
positioneren met bottom: en right:quote:Op donderdag 26 april 2012 12:22 schreef MrNiles het volgende:
nog niet echt een goed antwoord gevonden...
kan ik het origin van een div verleggen?
van linksboven naar bv rechts onder...
als ik dan een height en width geef dan blijft de rechteronder hoek staan
Gewoon met bootstrap gewerkt om het responsive te maken?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:11 schreef Neraice het volgende:
Misschien niet heel relevant in dit topic maar ik heb voor het eerst een theme in de verkoop gedaan waar ik stiekem best wel trots op ben
http://themeforest.net/item/summit-responsive-vcard-theme/2250095
Hij is niet IE7-proof.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:39 schreef Neraice het volgende:
Nee, met Skeleton Grid.
Hoefde ook niet echt een wow-factor te hebben. Het is m'n eerste theme, dus alles laten werkend was prioriteit nummer 1
Menu en alle content laadt in één keer (onder elkaar) in.quote:
heb zojuist wat zitten pielenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:02 schreef KomtTijd... het volgende:
http://docs.jquery.com/UI/Effects
Ik zou zeggen blader zelf even.
1 2 3 4 5 | $("#effect").hide(); $("#blok").mouseenter (function () { $("#effect").show("slide", { direction: "down" }, 1000); }).mouseleave(function() { $("#effect").hide("slide", { direction: "down" }, 1000); |
wat je zegt kan wel eens kloppen..klinkt logisch...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe bedoel je? Blijft hij de animatie herhalen?
Kan het misschien zo zijn dat #effect over #blok heen komt te liggen en daardoor de cursor niet meer op #blok staat als deze verschenen is?
volgens mij welquote:
je moet de click event bij de parent afvanggn en annuleren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb hier weleens eerder problemen mee gehad.
Blijkt dat als je over een child heen muist, dat op de parent direct een onmouseout + onmouseover event plaatsvindt.
Denk dat je dit moet afvangen door misschien een korte vertraging in te bouwen ofzo.
Er stond in het vorige topic ook een stukje discussie over css pointer-events, misschien kun je daar wat mee (weet niet hoe dat ondersteund wordt in verschillende browsers)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |