Dan heb ik gisteren volgens mij een WZ met je gedaanquote:Op maandag 23 april 2012 08:55 schreef Morthill het volgende:
Ik heb Kel'Noral, Smugglerinmiddels lvl 37 en gisteren weer geownd in WZ. (38 kills, 150k healing, 4 deaths). Wel bijna de meeste deaths, maar dat komt omdat ik iedereen in leven hield
En je als healer een beetje verdekt opstellen helpt ookquote:Op maandag 23 april 2012 10:39 schreef LeaderRoel het volgende:
Gister trouwens met Morthill een potje Alderaan WZ gedaan, wij Republics hadden 7 mensen en de Empire had er 8. En alsnog hadden wij gewonnen, was echt een mooi potje
Bij WZ is goeie tactiek en communicatie altijd de sleutel tot een overwinning
Bij de PVP Items vendor op de fleet kan je ze 1:1 inwisselen tegen WZ comms.quote:Op maandag 23 april 2012 22:04 schreef Rahl het volgende:
Zijn mercenary commendations nutteloos trouwens, tegenwoordig? Zie nergens een vendor waar ik ze kan inwisselen.
Ik ben al meer dan een week je guildy...quote:Op donderdag 19 april 2012 22:41 schreef DaFan het volgende:
nummer_zoveel, wil je nog bij NWS?
Als je voor het weekend niet reageert/invite accepteert gaat je applicatie door de shredder. Aldus de GM.
Toen nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan een week je guildy...
"medici" healer trooper
Ik verwacht eigenlijk ook niks van een guild als ze een member als ik aannemen alleen wat guildchat en mischien af en toe wat pvp samenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:00 schreef DaFan het volgende:
Kan wel maar reken er dan niet teveel op dat je met guildruns mee kan op ops. Daar is een inschrijf systeem voor en vaak snel vol
Alleen jammer dat de oplossing voor het probleem bepaalde items bij je companion niet werkten nog steeds niet werkte. Dat is vervelend, steeds weer de items verwijderen en opnieuw plaatsen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:37 schreef S1gnum het volgende:
Krijg ik daar zomaar ineens even een damage increase voor mijn sniper. Leuke patch.
Goedzo, welkom dan maar vanaf hierquote:Op woensdag 25 april 2012 08:01 schreef Questular het volgende:
[..]
gedaan en application is goedgekeurd
Elke class heeft zo een slot voor zichzelf, niet te weinig toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:33 schreef Rhalius het volgende:
Ik hoop dat we nog eens meer characters kunnen krijgen per server, acht is te weinig.
Acht te weinigquote:Op donderdag 26 april 2012 11:33 schreef Rhalius het volgende:
Ik hoop dat we nog eens meer characters kunnen krijgen per server, acht is te weinig.
Anders op meerdere servers. Ik heb op dit moment 10 chars. Waarvan de meesten nog level 25 of lager zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Acht te weiniggast, slaap/werk/studeer jij niet of zo
Valt toch wel mee? 100+ man op de fleet op een gemiddelde avond is best okquote:Op donderdag 26 april 2012 22:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik vind het jammer dat er tegenwoordig steeds minder Republics online zijn op Legions of Lettow.
Ik tel er nu iets van 70quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? 100+ man op de fleet op een gemiddelde avond is best ok
Leuk om te horen:quote:Arymono: When will character transfers be available for everybody?
Dallas Dickinson (Senior Producer, Live Services): We will be rolling out our Character Transfer Service in early summer. First we’ll have some targeted free transfers from/to specific servers, but that will be followed with a broader system where you can either take advantage of free promotional transfers to specific servers or paid transfers to the server of your choice. We know everyone has more questions about character transfer, and we’ll reveal more details closer to the launch date.
Blij dat ik de gear van de Rakghoul event heb gehouden:quote:JimG: Is there any sort of ETA on adding completely new playable species into the game such as Togruta, Mon Calamari, Nautolan, etc.?
Daniel: Can’t comment on what species you might see, but you can expect the roster of playable species to expand... this year.
quote:Trietxan: Is there a plan to make social armor adjustable to armor rating? For example, I would really like to dress my Powertech in the Imperial Trooper armor without losing the heavy armor rating.
Daniel: Yes, adaptable social gear that automatically changes to your character’s gear type is coming in Game Update 1.3.
GRAAGquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:32 schreef LeaderRoel het volgende:
Als ze nou eens bijvoorbeeld twee rustige English PVP servers met elkaar gaan samenvoegen, en dit voor veel soortgelijke servers doen!
quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:15 schreef Fir3fly het volgende:
Gaat niet gebeuren. Servers samenvoegen is een groot teken dat een mmo dood gaat.
LoL ja, kom met Republic onze guild joinenquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:17 schreef Rahl het volgende:
Rift heeft het ook gedaan en die zijn nog springlevend.
Op welke server kan ik fulltime WZ's spelen? LoL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |