Dat is helemaal niet nodig. Zonder gaat het ook snel zat.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:01 schreef Rhalius het volgende:
Zolang je alleen leveled als je uitgerust bent (met een groen XP balkje) gaat het best snel.
Ik speel hetzelfde, maar merk bar weingi van die rested xp... vorige week zaterdag m'n Jedi Knight van begin lvl 29 naar eind lvl 32 doorgetrokken in 3 uur tijd en ik had nog steeds rested xp over.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:59 schreef Rhalius het volgende:
Ieder zijn eigen keuzes natuurlijk, persoonlijk doe ik niet aan PvP en flashpoints is vrijwel nooit een groep voor te vinden dus ik heb die rested xp nodig om mijn level op niveau bij het verhaal te houden.
Dat is natuurlijk onzin. Die tijd die je spendeert wachten tot je weer genoeg rested hebt had je ook door kunnen spelen. Het netto resultaat is min of meer hetzelfde. Die rested xp is alleen bedoeld om het makkelijker te maken voor mensen die niet zo veel spelen, zo raken ze niet te veel achter op.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:59 schreef Rhalius het volgende:
Ieder zijn eigen keuzes natuurlijk, persoonlijk doe ik niet aan PvP en flashpoints is vrijwel nooit een groep voor te vinden dus ik heb die rested xp nodig om mijn level op niveau bij het verhaal te houden.
Jaquote:Op donderdag 12 april 2012 08:32 schreef Questular het volgende:
Ik heb gisteren een character aangemaakt op Legions of Lettow republic kant. Gekozen voor een smuggler. Eens kijken of deze server wel aktief is
Morgenmiddag 16.00quote:Op donderdag 12 april 2012 08:49 schreef LeaderRoel het volgende:
Dus hoe laat is die update beschikbaar?
Voor mijn gevoel is de server/het spel net zo actief als WoW, en ik speel dus vanaf dag 1 op LoL. Denk dat het je wel bevalt.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:32 schreef Questular het volgende:
Ik heb gisteren een character aangemaakt op Legions of Lettow republic kant. Gekozen voor een smuggler. Eens kijken of deze server wel aktief is
quote:
Morthill is gewoon een beetje stout.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:04 schreef DaFan het volgende:
Volgens swtor forum is ie al lang beschikbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteraard. Maar je zult zien dat het langer duurt dan gepland.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Morthill is gewoon een beetje stout.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Zeer waarschijnlijk ja. Ik verwacht ook een paar queues op de drukke servers.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef Morthill het volgende:
Uiteraard. Maar je zult zien dat het langer duurt dan gepland.
queuesquote:Op donderdag 12 april 2012 13:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk ja. Ik verwacht ook een paar queues op de drukke servers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |