Nicequote:Op vrijdag 20 april 2012 08:29 schreef S1gnum het volgende:
Gisterenavond mijn Voidstar damage done record verbroken. 412k damage done, niet slecht voor een MM sniper.
Waar is dit?quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:11 schreef Questular het volgende:
In het begin was ik sceptisch over het aanmaken van een nieuw character op een andere server omdat ik met mn sniper nog 5 levels verwijderd ben van lvl 50, maar de switch is het waard. Drukke quest gebieden, volle WZ's , daadwerkelijk mensen die heroics doen en vooralsnog een volwassen community.
Gisteren de nieuwe WZ gedaan en hij bevalt prima
Zit je dan ook met een cover screen? Dat is wel apart ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:00 schreef Questular het volgende:
[..]
NiceIk ben voor het gemak een smuggler gunslinger (sniper) op republic kant begonnen (zodat ik snel kan levellen aangezien ik ook endgame content wil zien) maar daar speel je met 2 blasters ipv 1 sniper rifle... klein detail maar ik vind het maar niks
Oh cool, daar heb ik nog een level 17 scoundrel. Eens kijken of het wat is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:36 schreef Questular het volgende:
Server: Legions of Lettow - PVP English
de hele class opbouw is zover ik kan zien precies hetzelfde, zelfde skills, abilities alles, alleen 2 blasters ipv een mooi sniper rfiflequote:Op vrijdag 20 april 2012 09:37 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Zit je dan ook met een cover screen? Dat is wel apart ja.
Idd, wil ik bijvoorbeeld bij de eerste keer van een flashpoint spelen even rustig van het verhaal genieten, gaan mensen gelijk zeuren dat je moet skippenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:40 schreef Morthill het volgende:
mensen die klagen, omdat je de conversaties in een fp niet skipt
Ga WoW spelen of zo
Nou ja, is dat zo gek? Als je een FP al meerdere keren hebt gedaan, wat heel normaal is, dan ga je niet de filmpjes blijven kijken. Je moet het gewoon even afspreken met de groep waar je inzit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:12 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Idd, wil ik bijvoorbeeld bij de eerste keer van een flashpoint spelen even rustig van het verhaal genieten, gaan mensen gelijk zeuren dat je moet skippen
Kan ik alleen maar bevestigen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:51 schreef Morthill het volgende:
wil er niet aan denken wat een bitch dat is op HM
Mijn lvl 50 heeft geen guildiesquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:02 schreef VulpX het volgende:
[..]
Nou ja, is dat zo gek? Als je een FP al meerdere keren hebt gedaan, wat heel normaal is, dan ga je niet de filmpjes blijven kijken. Je moet het gewoon even afspreken met de groep waar je inzit.
Geforceerd alle filmpjes blijven kijken terwijl je groep je vraagt te skippen is ook. Dan loop je hem toch later nog een keer met guildies ofzo die ook alles willen zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |