abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 april 2012 @ 23:52:00 #226
126783 pjats
The Pjatser
pi_110547336
Vandaag even alle tainted world bosses verslagen met een PUG-groep. Level 30 ging in 1 keer neer, de level 50 bij de pit ging ook in 1 keer neer. Maar die in de PVP-gedeelte daar gingen we toch 4 keer dood. Gelukkig hadden we voor de vijfde keer wat meer man en meer healers en toen haalde we het zonder 1 persoon dood te laten gaan. En meteen codex compleet. Ook maar even op mijn BH de eerste daily gedaan, wil toch alle oranje gear zien te krijgen. Misschien dat ik ze in de toekomst kan gebruiken.
pi_110548728
Zo, even doorgetrokken, maar Act 1 is afgerond :) Wat is de Smuggler gaaf _O_ Nu nog een toffe Legacynaam kiezen. Was de eerste keer al lastig genoeg.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110550635
In het begin was ik sceptisch over het aanmaken van een nieuw character op een andere server omdat ik met mn sniper nog 5 levels verwijderd ben van lvl 50, maar de switch is het waard. Drukke quest gebieden, volle WZ's , daadwerkelijk mensen die heroics doen en vooralsnog een volwassen community.

Gisteren de nieuwe WZ gedaan en hij bevalt prima :)
pi_110550851
Gisterenavond mijn Voidstar damage done record verbroken. 412k damage done, niet slecht voor een MM sniper.
pi_110551274
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 08:29 schreef S1gnum het volgende:
Gisterenavond mijn Voidstar damage done record verbroken. 412k damage done, niet slecht voor een MM sniper.
Nice :) Ik ben voor het gemak een smuggler gunslinger (sniper) op republic kant begonnen (zodat ik snel kan levellen aangezien ik ook endgame content wil zien) maar daar speel je met 2 blasters ipv 1 sniper rifle... klein detail maar ik vind het maar niks :(
  vrijdag 20 april 2012 @ 09:29:50 #231
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_110551838
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 08:11 schreef Questular het volgende:
In het begin was ik sceptisch over het aanmaken van een nieuw character op een andere server omdat ik met mn sniper nog 5 levels verwijderd ben van lvl 50, maar de switch is het waard. Drukke quest gebieden, volle WZ's , daadwerkelijk mensen die heroics doen en vooralsnog een volwassen community.

Gisteren de nieuwe WZ gedaan en hij bevalt prima :)
Waar is dit?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_110551964
Server: Legions of Lettow - PVP English
pi_110551984
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 09:00 schreef Questular het volgende:

[..]

Nice :) Ik ben voor het gemak een smuggler gunslinger (sniper) op republic kant begonnen (zodat ik snel kan levellen aangezien ik ook endgame content wil zien) maar daar speel je met 2 blasters ipv 1 sniper rifle... klein detail maar ik vind het maar niks :(
Zit je dan ook met een cover screen? Dat is wel apart ja.
  vrijdag 20 april 2012 @ 09:39:05 #234
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_110552036
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 09:36 schreef Questular het volgende:
Server: Legions of Lettow - PVP English
Oh cool, daar heb ik nog een level 17 scoundrel. Eens kijken of het wat is.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_110552084
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 09:37 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Zit je dan ook met een cover screen? Dat is wel apart ja.
de hele class opbouw is zover ik kan zien precies hetzelfde, zelfde skills, abilities alles, alleen 2 blasters ipv een mooi sniper rfifle :)
pi_110563146
mensen die klagen, omdat je de conversaties in een fp niet skipt _O-

Ga WoW spelen of zo
pi_110572188
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:40 schreef Morthill het volgende:
mensen die klagen, omdat je de conversaties in een fp niet skipt _O-

Ga WoW spelen of zo
Idd, wil ik bijvoorbeeld bij de eerste keer van een flashpoint spelen even rustig van het verhaal genieten, gaan mensen gelijk zeuren dat je moet skippen :')
pi_110577767
Zo, Directive 7 zojuist gedaan, toffe en erg lange FP :D paar keer gewiped, maar agh /care. Binnenkort maar eens wat HMs doen.
pi_110579392
D7 HM is echt super. Laatste fight vooral.
pi_110580024
wil er niet aan denken wat een bitch dat is op HM
pi_110586088
Als ik het goed begrijp als ik nu sub dan krijg ik dus 60 dagen i.p.v. 30 dagen dus eigenlijk 2 maanden voor zo'n 6,5 euro p/m en een lelijke tauntaun pet..

Hm decisions, had het wel naar mijn zin met m'n nieuwe Jedi Sentinel.
pi_110589093
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:12 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Idd, wil ik bijvoorbeeld bij de eerste keer van een flashpoint spelen even rustig van het verhaal genieten, gaan mensen gelijk zeuren dat je moet skippen :')
Nou ja, is dat zo gek? Als je een FP al meerdere keren hebt gedaan, wat heel normaal is, dan ga je niet de filmpjes blijven kijken. Je moet het gewoon even afspreken met de groep waar je inzit.

Geforceerd alle filmpjes blijven kijken terwijl je groep je vraagt te skippen is ook :') . Dan loop je hem toch later nog een keer met guildies ofzo die ook alles willen zien?
pi_110593291
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 23:51 schreef Morthill het volgende:
wil er niet aan denken wat een bitch dat is op HM
Kan ik alleen maar bevestigen.
  zaterdag 21 april 2012 @ 15:09:54 #244
189961 ex
aperture science
pi_110594271
Zo, eindelijk weer tijd om te spelen na 4/5 dagen.
The cake is a lie!
pi_110597969
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:02 schreef VulpX het volgende:

[..]

Nou ja, is dat zo gek? Als je een FP al meerdere keren hebt gedaan, wat heel normaal is, dan ga je niet de filmpjes blijven kijken. Je moet het gewoon even afspreken met de groep waar je inzit.

Geforceerd alle filmpjes blijven kijken terwijl je groep je vraagt te skippen is ook :') . Dan loop je hem toch later nog een keer met guildies ofzo die ook alles willen zien?
Mijn lvl 50 heeft geen guildies :{ en ik ga niet rerunnen omdat mensen niet even 30 seconden willen wachten op een filmpje, maar tussendoor wel 10 minuten afk kunnen zijn.
pi_110617677
afgesloten met een heerlijke WZ :) tegenstander kwam pas in de laatste seconde door de eerste deur, dus eenvoudig gewonnen. En daarnaast voor het eerst meeste medals -> had de meeste kills, meeste geheald, minste deaths :D
pi_110638675
Wat blijft Balmorra een ongelofelijke kutplaneet, of je er nu bent als Imp of Rep, het is echt veruit de saaiste planeet in de game :O
pi_110638756
Taris kan er ook wel wat van :P
  zondag 22 april 2012 @ 17:41:05 #249
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_110638845
Vind het toch wel saai in de wereld delen .
Maar ja als er geen spelers zijn ?
Vult dat ook niet zo op .
alle vijanden staat daar maar stil te wachten .

Ze moeten gewoon voor zorgen dat je pop niet vast zit op een server .
De free for play games kunnen het wel waarom ea game dan niet ?
pi_110638976
Wie zegt dat EA het niet kan :? Als dat vanaf het begin mogelijk was, werd het een chaos. Het was nu al onoverzichtelijk genoeg.

Het moet er wel in komen, natuurlijk, maar dat het er niet gelijk in zat was alleen maar logisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')