abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110169472

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Bekijk deze YouTube-video

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/
De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Guilds
We hebben zelf geen guild, maar we doen mee met twee andere grote guilds. Een Republic en een Empire guild.
No Win Scenario
Een internationale guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Galactic Republic
Server: Legions of Lettow - PVP English
Site: http://www.nowinscenario.co.uk/
Crimson Order
Een Nederlandse guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Sith Empire
Server: Lord Calypho - RP-PVP English
Site: www.crimson-order.nl/

Lijst met characters van FOK!kers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110169496
Spelen mensen dit nog? :o
pi_110169500
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 08:04 schreef kilozout het volgende:
Spelen mensen dit nog? :o
Waarom niet?
pi_110169579
Nog wel ja.

Het is dat ik nog niks anders leuks heb gevonden dat ik nog in deze game zit. Ik erger me echter dagelijks aan het feit dat er nog maar weinig mensen inloggen en hierdoor de game behoorlijk dood is.

Jammer, de game is opzich prima maar 80% van de enthousiastelingen welke vorig jaar december begon aan dit spel is alweer afgehaakt. Ik heb afgelopen weekend stiekum ook weer ingelogd in lotro waar direct al weer meer levendigheid op de server was dan in swtor
  woensdag 11 april 2012 @ 08:18:45 #5
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_110169612
die MMORPG zijn beetje ook beetje van het caliber geworden "Same Shit Different Asshole" XP grinden door telkens stukje nieuwe wereld en daarna gear grinden of grote baas en daarna nog grotere baas.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_110169618
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 08:14 schreef Roellie80 het volgende:
Nog wel ja.

Het is dat ik nog niks anders leuks heb gevonden dat ik nog in deze game zit. Ik erger me echter dagelijks aan het feit dat er nog maar weinig mensen inloggen en hierdoor de game behoorlijk dood is.

Jammer, de game is opzich prima maar 80% van de enthousiastelingen welke vorig jaar december begon aan dit spel is alweer afgehaakt. Ik heb afgelopen weekend stiekum ook weer ingelogd in lotro waar direct al weer meer levendigheid op de server was dan in swtor
Ik ken het gevoel, ik lijk Swtor nu meer te spelen ter overbrugging naar Guild Wars 2 dan gewoon de game te spelen omdat het nog net zo leuk is als de paar maanden net na de release. Jammer want met een volle server en een leuke guild is het een prima spel.
  woensdag 11 april 2012 @ 08:20:06 #7
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_110169629
Ik zit er aan te denken om er mee te kappen , heb de laatste maand hooguit 2 uurtjes gespeeld. Ik heb er gewoon geen tijd meer voor ;(
Ik ben inmiddels overleden
pi_110169652
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 08:18 schreef trigt013 het volgende:
die MMORPG zijn beetje ook beetje van het caliber geworden "Same Shit Different Asshole" XP grinden door telkens stukje nieuwe wereld en daarna gear grinden of grote baas en daarna nog grotere baas.
Ik denk dat het ook komt omdat bij de release van een nieuwe mmorpg veel mensen het vergelijken met een game als WoW. Als de game bij release niet minstens zo goed in elkaar zit als WoW dan haken al veel mensen af. Jammer want WoW is na jaren doorontwikkelen pas op het nivo gekomen die de game nu heeft, en bij release zat WoW ook nog niet zo heel goed in elkaarr.
pi_110169792
Ben benieuwd of de release van 1.2 weer een hoop oude spelers terug haalt, veel mensen die in het begin zijn afgehaakt die wel de game in de gaten zijn blijven houden.
Heb zelf ook niet veel ingelogd afgelopen maand, maar dat lag vooral aan Mass Effect 3 (en hetzelfde gold voor de rest van mijn Guild).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_110169832
Gisterenavond EV nightmare. We gingen voor de infernal titel.. ging allemaal super en soepel tot we bij Soa kwamen. Bug na bug na bug. Wat een drama. Hopelijk maakt 1.2 daar nu definitief een einde aan.
  woensdag 11 april 2012 @ 09:06:04 #11
34974 trigt013
pi_110170261
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 08:21 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook komt omdat bij de release van een nieuwe mmorpg veel mensen het vergelijken met een game als WoW. Als de game bij release niet minstens zo goed in elkaar zit als WoW dan haken al veel mensen af. Jammer want WoW is na jaren doorontwikkelen pas op het nivo gekomen die de game nu heeft, en bij release zat WoW ook nog niet zo heel goed in elkaarr.
mwa daar gaat het niet echt om, maar meer de die-hards die binnen 15 a 20 uur naar het eindlevel spelen en daarna alleen nog maar willen grinden voor eind gear. en als de ontwerper daarin niet teveel wilt faciliteren rent men huilend weg.
pi_110170925

:')
pi_110170952
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:06 schreef trigt013 het volgende:
mwa daar gaat het niet echt om, maar meer de die-hards die binnen 15 a 20 uur naar het eindlevel spelen en daarna alleen nog maar willen grinden voor eind gear. en als de ontwerper daarin niet teveel wilt faciliteren rent men huilend weg.
Ik ben zo'n die-hard.
In 2 weken na de lvl50 gestampt. Log bijna dagelijks in op dat character. Speel eigenlijk geen alts. Zit al ergens op de 2 weken playtime met m'n character.

Ik wil natuurlijk graag de ultime gear (bijna full rakata) maar verder speel ik zo'n spel omdat ik graag samen met andere content wil doen. challenges halen. flashpoints undermannen enz.
Hier kan ik me best een jaartje mee vermaken. Zo heeft swtor ook genoeg content om dagelijks een paar uurtjes met wat vrienden aan te kloten.

Maar helaas. die "vrienden" laten het afweten. En wanneer dat begint dan vallen er steeds meer mensen af. Ik ben een die-hard en zit op zaterdag en zondagmiddag me gewoon te vervelen op de fleet. Geen hond online. Dus zelfs ik heb maar uitgelogd. had graag een flashpoint gespeeld. ANY flashpoint. Ik krijg er niks meer voor. Heb al 999 tionese crystals dus dat kan me gestolen worden. Als er maar wat te teamplayen is.

Zo heb ik bijvoorbeeld zaterdagavond 0:30 tot 01:30 gezocht na een healer maar helaas.
Zondag was dit niet anders. Niemand te bekennen. Zo ben ik maar weer ingelogd in Lotro waar je zelfs om 03:30 nog binnen no-time een 6-man kan puggen

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 09:49:30 ]
pi_110171834
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:38 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik ben zo'n die-hard.
In 2 weken na de lvl50 gestampt. Log bijna dagelijks in op dat character. Speel eigenlijk geen alts. Zit al ergens op de 2 weken playtime met m'n character.

Ik wil natuurlijk graag de ultime gear (bijna full rakata) maar verder speel ik zo'n spel omdat ik graag samen met andere content wil doen. challenges halen. flashpoints undermannen enz.
Hier kan ik me best een jaartje mee vermaken. Zo heeft swtor ook genoeg content om dagelijks een paar uurtjes met wat vrienden aan te kloten.

Maar helaas. die "vrienden" laten het afweten. En wanneer dat begint dan vallen er steeds meer mensen af. Ik ben een die-hard en zit op zaterdag en zondagmiddag me gewoon te vervelen op de fleet. Geen hond online. Dus zelfs ik heb maar uitgelogd. had graag een flashpoint gespeeld. ANY flashpoint. Ik krijg er niks meer voor. Heb al 999 tionese crystals dus dat kan me gestolen worden. Als er maar wat te teamplayen is.

Zo heb ik bijvoorbeeld zaterdagavond 0:30 tot 01:30 gezocht na een healer maar helaas.
Zondag was dit niet anders. Niemand te bekennen. Zo ben ik maar weer ingelogd in Lotro waar je zelfs om 03:30 nog binnen no-time een 6-man kan puggen
Ik heb dit met pvp, het liefste log ik in en kan ik meteen beginnen met een WZ, en aangezien de WZ's op dit moment voor geen meter vol raken of een wachttijd hebben die veel te lang is begin ik ook steeds vaker snel uit te loggen.
  woensdag 11 april 2012 @ 10:12:21 #15
34974 trigt013
pi_110171860
misschien is pay-to-play wel dood Roellie, en bij Wow blijven soms mensen gewoon plakken omdat ze er gewoon zoveel tijd in hebben zitten. Ik vind het ook soms zonde van mijn toons in wow die ooit in hoogste TIER liepen met proto-drakes , maarja leven gaat door.
  woensdag 11 april 2012 @ 10:13:16 #16
256666 leeell
I know you're lonely
pi_110171884
als ze swtor gewoon hadden uitgeven om deze tijd met 1.2 had je gewoon een viable mmo gehad
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  woensdag 11 april 2012 @ 10:14:12 #17
34974 trigt013
pi_110171915
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:13 schreef leeell het volgende:
als ze swtor gewoon hadden uitgeven om deze tijd met 1.2 had je gewoon een viable mmo gehad
dan hadden ze de kerstrush gemist, investeerders hijgen ook in hun nek.
  woensdag 11 april 2012 @ 10:15:06 #18
34974 trigt013
pi_110171943
Ik heb de beta gespeeld maar kan het geld elke maand niet opbrengen, al helemaal niet als ik gratis Aion en Lotro kan spelen.
pi_110172128
Ik heb Lotro 2 jaar gespeeld (zelfs een life-time sub gekocht destijds) maar kan het echt niet opbrengen om dat verder te spelen... teveel geforceerde group-content.
SWTOR past helemaal bij mijn speelstijl en zie me dit ook nog wel lang doorspelen. Die maandelijkse kosten zijn het issue niet, ben wekelijks al meer geld kwijt aan de lunch op m'n werk :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_110172223
Wat ik bedoel te zeggen is dat het spel prima is. Het probleem (voor mij) is dat er simpelweg niet genoeg mensen online zijn om wat te ondernemen.

Wat ik ook heb gemerkt is dat naar mijn gevoel vooral oud-wow-spelers een hekel schijnen te hebben aan puggen. Nu kan het zijn dat er in wow nogal veel slechte spelers zijn, maar in lotro werkt het best goed. Inloggen en binnnen 10min zit je met een pug te rellen. heerlijk :)
  woensdag 11 april 2012 @ 10:27:28 #21
256666 leeell
I know you're lonely
pi_110172316
dat lotro he, is dat een beetje te spelen zonder geld te investeren?

je moest toch betalen voor content (quest packs ofzo) en instances of wat dan ook.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_110172340
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:24 schreef Roellie80 het volgende:
Wat ik bedoel te zeggen is dat het spel prima is. Het probleem (voor mij) is dat er simpelweg niet genoeg mensen online zijn om wat te ondernemen.

Wat ik ook heb gemerkt is dat naar mijn gevoel vooral oud-wow-spelers een hekel schijnen te hebben aan puggen. Nu kan het zijn dat er in wow nogal veel slechte spelers zijn, maar in lotro werkt het best goed. Inloggen en binnnen 10min zit je met een pug te rellen. heerlijk :)
Hoewel ik zelf niet speel, zou ik gezien het succes van de films wel een veel grotere spelersgroep verwachten.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_110172346
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:24 schreef Roellie80 het volgende:

Puggen en WoW is inderdaad niet iets wat altijd even goed ging (in ieder geval op mijn server) ;)
pi_110172377
Het probleem is dat veel mensen janken als ze niet met hun vaste groepje iets kunnen doen in de game, ze leunen te veel op een handvol andere spelers en niet iedereen heeft altijd tijd om te gamen.

Dus als anderen van hun kleine clubje niet online zijn, loggen ze uit in plaats van gewoonweg met anderen een flashpoint te doen of wat dan ook. Natuurlijk kan je wel eens een eikel tegen komen waar je niets aan hebt, maar dat heb ik eigenlijk vrij weinig gehad.

Scheelt ook wel dat RP servers meestal best wel sociaal zijn.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_110172385
Dat lotro is heel aardig te doen. Je gaat automatisch wel geld uitgeven maar dat zijn microtransacties waarbij je veel krijgt voor je geld ( als je de juiste dingen op het juiste moment koopt)

Maar. Nu je swtor gezien en gespeeld gaat lotro je misschien zwaar tegenvallen omdat je toch wel een paar jaar terug in de tijd gaat vooral mbt de combat mechanics. Verder is de overall gameplay is prima :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')