o daar zou ik toch zo mee uitkijken ivm met klimmen enzoquote:Op zondag 20 mei 2012 11:58 schreef livelink het volgende:
Is het balkon een beetje geschikt om te kunnen spelen? Bijvoorbeeld met een waterbaan of een water/zandtafel?
daarom kom ik e.e.a. kindveilig makenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o daar zou ik toch zo mee uitkijken ivm met klimmen enzo
uhuh! Ik vind het wel eng hoor, een balkon. (3 zelfs) Maar Simmu komt dus helpen!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:34 schreef livelink het volgende:
Nou ja, ik neem aan dat ze niet op het balkon mogen zonder dat Ingrid er bij is? Ik zou het ook eng vinden, maar ze moeten toch ook wel buiten kunnen spelen. En een waterbaan kunnen ze niet op klimmen.
Tnx!Hier heb ik wel wat aan. ik hoorde Simmu ook al over kippengaas.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:55 schreef Moonah het volgende:
Joh Ingrid, ik lees nu pas dat jullie uit elkaar gaan/zijn... Succes!
Wat betreft het balkon, wij hebben indertijd de volgende oplossing bedacht.
Aan de binnenkant van het balkonhek (bij ons -muurtje, maar maakt niet uit) haken en daar kippengaas aan vastgemaakt. Dat ongeveer een halve meter hoger vastgemaakt aan de zijkanten. Je houdt wel de doorkijk, maar er kan niet op/over het hekje/muurtje geklommen worden. Randen van het kippengaas uiteraard wel bewerkt ivm scherpe uitsteeksels. Thies heeft altijd zonder toezicht kunnen spelen zonder dat er gevaar was. Hij kon op het bankje/glijbaan klimmen, maar niet op de balkonrand.
Wellicht heb je hier iets aan.
Dat is fijn om te lezen.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:31 schreef Nijna het volgende:
Troel, waar heb je die picto's vandaan?
En als je het hier van tevoren verteld dat je iets gaat doen dan gaat dat over het algemeen goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |