SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Daarom zal ik die er ook uit te editenquote:Op woensdag 11 april 2012 00:46 schreef Dizorn het volgende:
Hmm die laatste posts kloppen niet helemaal geloof ik
Herken ik wel. Toen ik jonger was (26 zoiets), en MSNchatrooms nog bestond maakte een meid van geloof ik 22 een opmerking dat het saai was op haar werk en ze er neerslachtig van werd. Ik zei voor de grap, joh ik breng je wel bloemen, dat fleurt de boel op. Zei ze bluf tegen me. Nou, de volgende dag heb ik de trein gepakt, ben uitgestapt en heb bloemen gekocht, ben haar werk binnen gewandeld, heb ff zitten zweten maar toch doorgezet. Zij geloofde niet dat ik zou komen en hoorde van de receptie dat er een gozer met bloemen voor haar was.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:41 schreef eefje801 het volgende:
Die paiqer waar ik deze week een eerste date mee heb heeft al een ansichtkaart gestuurd op vakantie. Das ook wel nieuw voor mij. Ik maakte maar een grapje en nu heb ik een kaart op tafel liggen.
Ha ha wat leuk! Nou ehm.. de Paiqer is jonger dus het past in het plaatje dan. Hij heeft al wel meer van die dingen gedaan. Wordt wat te herkenbaar ben ik bang. Vandaag voor het eerst gebeld, niet mijn favoriete ding.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Herken ik wel. Toen ik jonger was (26 zoiets), en MSNchatrooms nog bestond maakte een meid van geloof ik 22 een opmerking dat het saai was op haar werk en ze er neerslachtig van werd. Ik zei voor de grap, joh ik breng je wel bloemen, dat fleurt de boel op. Zei ze bluf tegen me. Nou, de volgende dag heb ik de trein gepakt, ben uitgestapt en heb bloemen gekocht, ben haar werk binnen gewandeld, heb ff zitten zweten maar toch doorgezet. Zij geloofde niet dat ik zou komen en hoorde van de receptie dat er een gozer met bloemen voor haar was.
Ze heeft direct vrij af genomen, we zijn wat gaan drinken, uiteindelijk nam ze me mee naar haar ouders huis, ik moest doen alsof ik van haar school kwam omdat haar ouders het niet zomaar goed zouden vinden als ze iemand van internet meenam naar huis...En toen ben ik meegegaan om haar kamer te bekijken en de rest hou ik voor mezelf...
![]()
![]()
Wil je erover praten?quote:
Ja da's wel maf. Maar ik herinner me dat ik echt nooit iemand mee naar huis nam. Behalve als ze een weekendje weg waren. Ik vond dat zelf gewoon niet relaxt vroeger.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:49 schreef Dizorn het volgende:
22 en dan niet iemand naar huis mogen nemen?
En je bent bij deze een echte vrouw. Lekker wispelturig. Eerst zeggen dat je niet ver wil reizen, en dan zeggen dat voor een leuke date reizen niet uitmaaktquote:Op woensdag 11 april 2012 00:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daarom zal ik die er ook uit te editen
Ha! Ninja quote!
nee klopt niet, 19 was ze, en ja ze woonde nog thuis. Haar pa kwam niet eens van de bank af of keurde mij een blik waardig, haar moeder mij maar vragen stellen over die school, ik wist geeneens de naam van die school...quote:Op woensdag 11 april 2012 00:49 schreef Dizorn het volgende:
22 en dan niet iemand naar huis mogen nemen?
Het ging niet om mijn leeftijd of die van haar, maar dat ik van die "enge" internet afkwam. Misschien was ik wel een Norman Bates, of een ander gevaarlijke mafkees, weten zij veel. Ik denk dat het ook wel een rol speelde hoe het 10 jaar geleden tegen internet werd gekeken dan nu.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:52 schreef eefje801 het volgende:
@Dizorn je hebt gelijk, het is te laat voor mij om nog begrijpend te lezen. Het is inderdaad wel de leeftijd waarop je dat zelf zou moeten kunnen bepalen.
Ik zocht in de buurt inderdaad, maar het liep even anders. En aangezien date leuk genoeg is wil ik daar dan best wat moeite in steken, ondanks dat dat niet zo gepland was.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
En je bent bij deze een echte vrouw. Lekker wispelturig. Eerst zeggen dat je niet ver wil reizen, en dan zeggen dat voor een leuke date reizen niet uitmaakt
ha ha is ook zo, was een andere tijd. ICQ enzoquote:Op woensdag 11 april 2012 00:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het ging niet om mijn leeftijd of die van haar, maar dat ik van die "enge" internet afkwam. Misschien was ik wel een Norman Bates, of een ander gevaarlijke mafkees, weten zij veel. Ik denk dat het ook wel een rol speelde hoe het 10 jaar tegen internet werd gekeken dan nu.
Woont die koffiegast ver weg of heb je nou alweer een andere lijntje uithangen? (ik heb het gevoel iets gemist te hebben?)quote:Op woensdag 11 april 2012 00:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zocht in de buurt inderdaad, maar het liep even anders. En aangezien date leuk genoeg is wil ik daar dan best wat moeite in steken, ondanks dat dat niet zo gepland was.
koffiedate woont niet echt om de hoekquote:Op woensdag 11 april 2012 00:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Woont die koffiegast ver weg of heb je nou alweer een andere lijntje uithangen? (ik heb het gevoel iets gemist te hebben?)
Kan je een ruwe schatting geven qua afstand?quote:Op woensdag 11 april 2012 00:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
koffiedate woont niet echt om de hoek
Ik gok een kilometer of 60quote:Op woensdag 11 april 2012 01:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kan je een ruwe schatting geven qua afstand?
Nee, 's avonds, ik heb vakantie, maar hij nietquote:
Nog leuker, tweede datequote:Op woensdag 11 april 2012 01:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, 's avonds, ik heb vakantie, maar hij nietIs overigens 2e date
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |