De ruzies gaan over de kleinste dingen maar eindigen soms zelfs met slaan... Vriendin doet erg veel moeite om alles te verbeteren zoals meer in huis te doen en werk te zoeken maar haar moeder complimenteert haar nergens voor, kan alleen maar zeikenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:29 schreef trovey het volgende:
Ligt eraan waarover er steeds ruzie is...als het een kwestie is van puberdochter tegenover moeder gaat het vanzelf wel over als er meer speelt dan moeten ze er zeker eens over praten desnoods met een derde(professional) erbij.
Dan is het praten met elkaar of zo snel als ze 18 is het huis uit....kan soms veel goed doen voor een relatie tussen kinderen en ouders.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:30 schreef Berend010 het volgende:
[..]
De ruzies gaan over de kleinste dingen maar eindigen soms zelfs met slaan... Vriendin doet erg veel moeite om alles te verbeteren zoals meer in huis te doen en werk te zoeken maar haar moeder complimenteert haar nergens voor, kan alleen maar zeiken
Ziek!! Mooie moeder ben je dan. Dan heb je in zekere zin gefaald als ouder omdat je dat je eigen kind toewenst.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:26 schreef Berend010 het volgende:
Maar mijn vriendin heeft bijna dagelijks ruzie met haar moeder en broertje en dan worden er ook elke keer weer dingen gezegd zoals: "Ik wou dat je nooit geboren was" of "Ik wil je uit me leven en ik wil je nu dood".....
Bedankt![]()
Berend
Of doe het zelf.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:40 schreef Dimens het volgende:
Zet die moeder op een datings site. Waarschijnlijk moet die eens hard genomen worden.
Hallo Berend,quote:Op woensdag 11 april 2012 20:53 schreef dreamzk het volgende:
Goeienavond,
Ik heet ook Berend en kan mij absoluut niet vinden in jouw verhaal. Nou dat was het weer.
gr. gr. Berend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |