abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110164513
Ik ben net 18 en mijn vriendin bijna 17, we hebben bijna een jaar. Mooie openingszin :D
Maar haar ouders zijn gescheiden, woont bij haar moeder omdat haar stiefmoeder een irritant wijf is. Maar mijn vriendin heeft bijna dagelijks ruzie met haar moeder en broertje en dan worden er ook elke keer weer dingen gezegd zoals: "Ik wou dat je nooit geboren was" of "Ik wil je uit me leven en ik wil je nu dood".....
Die moeder is Hongaars, vriendin Nederlands en ik ook Nederlands, dus het heeft niks te maken met culturen of zo iets. Ze hebben 2 keer een afspraak gehad bij een psycholoog maar dat hielp niks. Heel af en toe is het wat minder, en is die moeder voor haar werk naar het buitenland. Maar zodra zij terug is in Nederland begint het ruziën weer :{ Ik wil me er niet te erg mee bemoeien maar ik wil toch echt graag dat het over gaat.
Heeft iemand ervaringen en/of tips voor haar of voor mij?

Bedankt ^O^
Berend
Feyenoord till I die
pi_110164632
Ligt eraan waarover er steeds ruzie is...als het een kwestie is van puberdochter tegenover moeder gaat het vanzelf wel over als er meer speelt dan moeten ze er zeker eens over praten desnoods met een derde(professional) erbij.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_110164706
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 23:29 schreef trovey het volgende:
Ligt eraan waarover er steeds ruzie is...als het een kwestie is van puberdochter tegenover moeder gaat het vanzelf wel over als er meer speelt dan moeten ze er zeker eens over praten desnoods met een derde(professional) erbij.
De ruzies gaan over de kleinste dingen maar eindigen soms zelfs met slaan... Vriendin doet erg veel moeite om alles te verbeteren zoals meer in huis te doen en werk te zoeken maar haar moeder complimenteert haar nergens voor, kan alleen maar zeiken :{
Feyenoord till I die
pi_110164925
Trek die moeder ook is eenkeertje helemaal uit elkaar als ze thuiskomt.
Dat helpt echt.
pi_110164980
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 23:30 schreef Berend010 het volgende:

[..]

De ruzies gaan over de kleinste dingen maar eindigen soms zelfs met slaan... Vriendin doet erg veel moeite om alles te verbeteren zoals meer in huis te doen en werk te zoeken maar haar moeder complimenteert haar nergens voor, kan alleen maar zeiken :{
Dan is het praten met elkaar of zo snel als ze 18 is het huis uit....kan soms veel goed doen voor een relatie tussen kinderen en ouders. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_110165235
Zet die moeder op een datings site. Waarschijnlijk moet die eens hard genomen worden.
pi_110166477
Welke moeder zeg nou zulke dingen
Dat zeg je toch niet over je eigen dochter
Waar is de vader?
  woensdag 11 april 2012 @ 00:30:59 #8
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110166888
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 23:26 schreef Berend010 het volgende:
Maar mijn vriendin heeft bijna dagelijks ruzie met haar moeder en broertje en dan worden er ook elke keer weer dingen gezegd zoals: "Ik wou dat je nooit geboren was" of "Ik wil je uit me leven en ik wil je nu dood".....

Bedankt ^O^
Berend
Ziek!! Mooie moeder ben je dan. Dan heb je in zekere zin gefaald als ouder omdat je dat je eigen kind toewenst.
  woensdag 11 april 2012 @ 11:21:07 #9
335384 bartje01
Die zag je niet anaalkomen
pi_110173925
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 23:40 schreef Dimens het volgende:
Zet die moeder op een datings site. Waarschijnlijk moet die eens hard genomen worden.
Of doe het zelf.
pi_110200271
Berend.
pi_110200747
Goeienavond,

Ik heet ook Berend en kan mij absoluut niet vinden in jouw verhaal. Nou dat was het weer.

gr. gr. Berend
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_110231180
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:53 schreef dreamzk het volgende:
Goeienavond,

Ik heet ook Berend en kan mij absoluut niet vinden in jouw verhaal. Nou dat was het weer.

gr. gr. Berend
Hallo Berend,

Ik heet geen Berend, toch vind ik het leuk dat je hebt gereageerd!

gr. gr. pimmetje2010
pi_110309537
Ik sluit je topic. Verwijderen gaat niet gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')