Lijkt me een behoorlijk risicovolle opzet, maar als jullie daar gelukkig mee zijn, prima tochquote:Op woensdag 11 april 2012 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is niet set dat als ik in NL ben we elkaar ook zien/relatie gaan spelen. We zijn uit elkaar, wat er daarna gebeurt staat per keer op zichzelf
Oke dan.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is niet set dat als ik in NL ben we elkaar ook zien/relatie gaan spelen. We zijn uit elkaar, wat er daarna gebeurt staat per keer op zichzelf
De enige andere oplossing is voor mij om terug naar Utrecht te verhuizen...quote:Op woensdag 11 april 2012 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me een behoorlijk risicovolle opzet, maar als jullie daar gelukkig mee zijn, prima toch.
En wat houdt je tegen omdat te doen?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De enige andere oplossing is voor mij om terug naar Utrecht te verhuizen...
Werk en nieuw bedrijf dat in oprichting is. Apart wonen va m'n team is niet optimaal.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat houdt je tegen omdat te doen?
Is dat de enige oplossing? Je zou ook je best kunnen doen om elkaar los te laten. Dat willen jullie niet, dat begrijp ik, maar jullie kiezen nu ergens voor. Dat wordt je niet opgedrongen door de situatie natuurlijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De enige andere oplossing is voor mij om terug naar Utrecht te verhuizen...
We laten elkaar ook los, het contact is nu vriendschappelijk, dat er dingen gebeuren als we elkaar zien, tjsa, daar kan ik niks aan doen.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat de enige oplossing? Je zou ook je best kunnen doen om elkaar los te laten. Dat willen jullie niet, dat begrijp ik, maar jullie kiezen nu ergens voor. Dat wordt je niet opgedrongen door de situatie natuurlijk.
Ik wil een heel eind serieus met je mee denken maar dit moet nu even hoor:quote:Op woensdag 11 april 2012 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We laten elkaar ook los, het contact is nu vriendschappelijk, dat er dingen gebeuren als we elkaar zien, tjsa, daar kan ik niks aan doen.
Gewoon vriendschap plus pakket dus. Er is niets en zolang jullie beiden geen andere relatie hebben en je komt elkaar tegen is er de mogelijkheid dat er iets gebeurd?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We laten elkaar ook los, het contact is nu vriendschappelijk, dat er dingen gebeuren als we elkaar zien, tjsa, daar kan ik niks aan doen.
Je hebt gelijk hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil een heel eind serieus met je mee denken maar dit moet nu even hoor:
iddquote:Op woensdag 11 april 2012 12:57 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Gewoon vriendschap plus pakket dus. Er is niets en zolang jullie beiden geen andere relatie hebben en je komt elkaar tegen is er de mogelijkheid dat er iets gebeurd?
Op zich niets mis mee toch? als je maar beide daarmee op een lijn ligt zie i kdaar geen probleem in.quote:
Vind ik ook, al is het wel lastig vol te houden als je eigenlijk nog verliefd bent.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:59 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Op zich niets mis mee toch? als je maar beide daarmee op een lijn ligt zie i kdaar geen probleem in.
Klinkt goed, ware het niet dat ze verliefd op elkaar zijn. Ik vind het een recept voor ellende en pijn. Maar ik zal er over ophouden.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:57 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Gewoon vriendschap plus pakket dus. Er is niets en zolang jullie beiden geen andere relatie hebben en je komt elkaar tegen is er de mogelijkheid dat er iets gebeurd?
Ik zou het als ik verliefd zou zijn niet vol kunnen houden. Ik hoo pdat het voor jullie gewoon goed werkt.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind ik ook, al is het wel lastig vol te houden als je eigenlijk nog verliefd bent.
Ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt goed, ware het niet dat ze verliefd op elkaar zijn. Ik vind het een recept voor ellende en pijn. Maar ik zal er over ophouden.
Ga in de zon vergaderenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:23 schreef L-E het volgende:
Het is hier heel zonnig! Ik ga even vergaderen nu, en dan de zon in.
Zon!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:23 schreef L-E het volgende:
Het is hier heel zonnig! Ik ga even vergaderen nu, en dan de zon in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |