abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110171114
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Op feestjes :*.

Ik las laatst een topic van iemand (vrouw) die in spijkerbroek naar een bruiloft wil... Dat vind ik best wel not-done.
Nee, dat zou ik ook echt niet doen.
Sowieso, ik kan zelden eens echt uitpakken qua outfit, ik grijp nu mijn kans! :D
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_110171208
Een man in spijkerbroek, en dan ook nog een t-shirt en/of trui plus sportschoenen is ook geen porem.
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
pi_110171267
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:47 schreef freshy98 het volgende:
Een man in spijkerbroek, en dan ook nog een t-shirt en/of trui plus sportschoenen is ook geen porem.
Maar als man is het wel makkelijker, je koopt een net pak, nette schoenen en klaar ben je! :o
pi_110171353
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:50 schreef Kluts het volgende:

[..]

Maar als man is het wel makkelijker, je koopt een net pak, nette schoenen en klaar ben je! :o
Als vrouw een nette jurk, nette schoenen. Wat leuke assesoires voor erbij en klaar.

Als ik soms mannen zie pfff. Overhemd uitzoeken, een slieps uitzoeken, manchetknopen, bijpassend,horloge.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
  woensdag 11 april 2012 @ 10:01:13 #55
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_110171562
Weet je hoe lastig het kan zijn een mooie jurk, goede schoenen en mooie accessoires te vinden?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_110171604
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:01 schreef Samzz het volgende:
Weet je hoe lastig het kan zijn een mooie jurk, goede schoenen en mooie accessoires te vinden?
Dat dus. :(
pi_110171653
Het mag dan wel makkelijker zijn voor een man om nette kleding te kopen, maar toch komt het regelmatig voor.
En het hoeft echt geen compleet pak te zijn. Pantalon, nette schoenen en net overhemd is genoeg.
Hoeft echt niet veel te kosten, en kunt er lang mee doen.
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  woensdag 11 april 2012 @ 10:06:12 #58
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_110171706
Wat is een slieps, trouwens :+?
pi_110171900
Een slieps? een stropdas, sorry soms sluipen er wat verdwaalde dialect woorden in mijn Nederlands.

Een pak moet ik me nog steeds maar weer eens halen. Wilde dat in december voor de bruiloft van mijn zusje doen maar toen kreeg ik het verzoek om gewoon mijn normale kleren aan te trekken en niet zo idioot te doen om een pak te kopen. Toen ik zei dat ik dat sowieso van plan was vroeg ze of ik dat in ieder geval niet naar haar bruiloft wilde aan doen.
  woensdag 11 april 2012 @ 10:24:55 #60
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_110172243
Voor een vrouw is het toch makkelijk. Jurk of rok, lengte op de knie, niet te flashy en geen wit.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 11 april 2012 @ 10:26:25 #61
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_110172287
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:24 schreef Ripley het volgende:
Voor een vrouw is het toch makkelijk. Jurk of rok, lengte op de knie, niet te flashy en geen wit.
Welke kleur/model? Welke schoenen/model/kleur? Welke accessoires?
pi_110172315
Als vrouw heb je gewoon veel meer keuze, denk dat dat gelijk dan ook het probleem is.
pi_110172404
Ik denk dat er in pakken, pantalons,etc net zoveel keuze is. Alleen dat op het gebied van kleding de doorsnee vrouw moeilijk keuzes kan maken.

Ze moet niet saai overkomen, mag liefst wel dat mensen denken dat is mooi maar,ook weer niet dat het overdreven is of teveel aandacht. Ze mag er niet dik in lijken en ook,dat ene rolletje moet wel nog net eronder vallen. De kleur niet gepast zijn, niet vloeken bij haar oartner en liefst ook wrl beetje van dit jaar. schoen moeten netjes en classy zijn maar niet wat iedereen aan heeft, liefst met hakje maar dat is voor een hele,dag weer niet ideaal. Etc etc. Vind het als man vaak een herl interessante beslistraject om gade te slaan.

De moeilijk ligt niet zozeer in het aanbod maar,in de,eisen denk ik.
pi_110172454
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:30 schreef Partingglass het volgende:
Ik denk dat er in pakken, pantalons,etc net zoveel keuze is. Alleen dat op het gebied van kleding de doorsnee vrouw moeilijk keuzes kan maken.

Ze moet niet saai overkomen, mag liefst wel dat mensen denken dat is mooi maar,ook weer niet dat het overdreven is of teveel aandacht. Ze mag er niet dik in lijken en ook,dat ene rolletje moet wel nog net eronder vallen. De kleur niet gepast zijn, niet vloeken bij haar oartner en liefst ook wrl beetje van dit jaar.

De moeilijk ligt niet zozeer in het aanbod maar,in de,eisen denk ik.
Ik denk dat je daar de spijker op de kop slaat ja. :') :D
pi_110172657
  woensdag 11 april 2012 @ 10:42:16 #66
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_110172719
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Welke kleur/model? Welke schoenen/model/kleur? Welke accessoires?
Niet te strak, niet te hoge hakken, niet te flashy accesoires. Het moet inderdaad gewoon netjes en mooi zijn, maar niet te opvallend. Het is immers de dag van de bruid.
pi_110172790
Jenna Before

Jenna After
pi_110172901
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:42 schreef Ripley het volgende:

[..]

Niet te strak, niet te hoge hakken, niet te flashy accesoires. Het moet inderdaad gewoon netjes en mooi zijn, maar niet te opvallend. Het is immers de dag van de bruid.
Je hebt soms op een bruiloft dames die er in een relatief simpele jurk en met spaarzaam doch smaakvolle assesoires en veel eleganter en aandachtopvragend uitzien dan de bruid.
  woensdag 11 april 2012 @ 10:52:17 #69
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_110172991
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:49 schreef Partingglass het volgende:

[..]

Je hebt soms op een bruiloft dames die er in een relatief simpele jurk en met spaarzaam doch smaakvolle assesoires en veel eleganter en aandachtopvragend uitzien dan de bruid.
Uiteraard. Maar het is niet de bedoeling dat je outfit die aandacht vraagt, zeg maar :)
pi_110173195
Ik heb 1 juni een bruiloft, binnenkort maar eens kijken voor een leuk jurkje. O+
pi_110173315
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:59 schreef L-E het volgende:
Ik heb 1 juni een bruiloft, binnenkort maar eens kijken voor een leuk jurkje. O+
Misschien gaan we naar dezelfde. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_110173629
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 11:02 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Misschien gaan we naar dezelfde. :P
Die van ons is in Heerlen. :)
pi_110173717
Heerlen, ben ik morgen weer
pi_110173737
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:52 schreef Ripley het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar het is niet de bedoeling dat je outfit die aandacht vraagt, zeg maar :)
Jups, i know maar je ziet toch soms beukende dat je denkt Damn. Had je geen vrienden of familie mee met de jurk uitzoeken die hun eerlijke mening durfde te geven...

Bruiloften heb ik denk ik allemaal achter de rug in de vriendengroep is iedereen die dat wilde inmiddels getrouwd en familie is ook onder de pannen.
pi_110173777
quote:
13s.gif Op woensdag 11 april 2012 11:15 schreef Godtje het volgende:
Heerlen, ben ik morgen weer
Zou ik morgen heen willen een van mijn beste vriendinnen is jarig maar,kan helaas niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')