Ik moest hardop lachen om je smileysquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Hij bedoelt vast iets anders met "de kraanvogel" dan jij denkt. Snap je 'm, *wink* *wink*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar zoals ik al zei:
"wat gebeurde er?"
"ja ongelukje, ja er kwam een auto van rechts en ik zag hem niet"
"dus het gebeurd wel vaker?"
"ja, nee, normaal zie ik ze wel, normaal merk ik ze op een gegeven moment wel op"
wacht, ik zoek 'm even voor je op, is echt EPISCH!quote:
Ik las slaa-pap-neuquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
Slaapapneu op den tv !!Ohai cif's mede ziekerds
ik heb vroeger zo'n buikpijn gehad van mastermovies, k kon echt niet meer stoppen met lachen toen ik het voor het eerst zagquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wacht, ik zoek 'm even voor je op, is echt EPISCH!
Euh eum.... nou... stoppen met ademen tijdens slapen.. en dan 'schrik' verder snurken/slapen dusquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik las slaa-pap-neu
Is dat dat slaapverlammingsding?
Heeft Cif dat nu al?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Euh eum.... nou... stoppen met ademen tijdens slapen.. en dan 'schrik' verder snurken/slapen dus
Ow datquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Euh eum.... nou... stoppen met ademen tijdens slapen.. en dan 'schrik' verder snurken/slapen dus
ja dattusquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb vroeger zo'n buikpijn gehad van mastermovies, k kon echt niet meer stoppen met lachen toen ik het voor het eerst zag
Werken is overratedquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:39 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga ze morgen kijken popjes, ik moet hoognodig gaan slapen. Morgen weer werken endezo..
slaap lekkerquote:
Heeft iequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heeft Cif dat nu al?
Heeft hij zo'n apparaatje ervoor?
Hij heeft ook overgewicht en rookt toch? Da's ook wel een kut combiquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heeft ieHad vroeger apparaat maar dat hielp niet genoeg.. heeft nu een gebitje; ook wel MRA genoemd
Overgewicht.. nou.. BMI van 25 dus primaquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij heeft ook overgewicht en rookt toch? Da's ook wel een kut combi![]()
Lijkt me eng om naast te slapen
Wat nu dan weer?quote:
Oh, dat dacht ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Overgewicht.. nou.. BMI van 25 dus primaEn rookt wel; maar niet geheel veel en van roken wordt het niet opgewekt
Nicequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:45 schreef PriemGirl het volgende:
Maar sinds iets meer dan een jaar zijn bijna alle problemen verholpen met zijn gebitje
Hij is pas weer beginnen met roken sinds 3 jaar ofzoquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik
Nee, da's wel prima qua gewicht eigenlijk
Roken zorgt er wel voor dat je huig en ademhalingsspieren slapper worden en daardoor kan je er eerder last van krijgen.
Maar daarnaast natuurlijk gewoon een heel stuk pech enzo
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
"ik heb gewoon precies de verkeerde auto geraakt, waar die man zo hard aan had gewerkt".
Want als je een willekeurige andere auto had geraakt had het niet uitgemaakt?
Auchhhh je motorquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
o en er zit ook nog wel wat grappigs tussen: 40 rijden in de eerste versnelling![]()
Of een stel kinderen, dat was veel beter geweest, want daar kun je gewoon nieuwe van bestellenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
"ik heb gewoon precies de verkeerde auto geraakt, waar die man zo hard aan had gewerkt".
Want als je een willekeurige andere auto had geraakt had het niet uitgemaakt?
En vergoed door de verzekeringquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Of een stel kinderen, dat was veel beter geweest, want daar kun je gewoon nieuwe van bestellen
Zo, da';s inderdaad heftig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij is pas weer beginnen met roken sinds 3 jaar ofzoDaarvoor was ie al 7 jaar aan het sukkelen.. Pas sinds 4 jaar zijn ze er achter dat het apneu is; maar hij is te jong eik... daarom dat men (dokters) zich zorgen maakten. Maar is nu heul beter dus woeiiiii
Vroeger sliep ie alleen maar... En vorig jaar zat ie zo'n 2 maand thuis van het werkDat was wel errrrg heftig allemaal...
Precies!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En vergoed door de verzekering
Owwwwww... morgen even carmageddon spelenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En vergoed door de verzekering
Ja jonge, anders heb je die verzekering ook maar voor niks, is zonde!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owwwwww... morgen even carmageddon spelen
bazenspel was datquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owwwwww... morgen even carmageddon spelen
Naja hij vond het vanmiddag 'wel leuk'quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat nu dan weer?
Jij kiest ze wel uit geloof ik he?
Ach, zo'n test, als ik over het algemeen om me heen kijk rijdt zeker 50% van de mensen als een debiel, dan val ik nog best meequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Je hebt net je rijbewijs, met een jaartje ervaring kom je een heel end verder denk ik
En na 15 jaar zou je hetw eer niet meer halen,l omdat iedereen dan als ene mongool gaat rijden ofzo
incl. de aanhalingstekens?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja hij vond het vanmiddag 'wel leuk'
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vorig jaar een vette Audi aan gort gereden, die jongen had 'm net een maand en was zijn eerste auto
Auuuchhhhquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vorig jaar een vette Audi aan gort gereden, die jongen had 'm net een maand en was zijn eerste auto
Oh was jij dat die me afsneedtquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ach, zo'n test, als ik over het algemeen om me heen kijk rijdt zeker 50% van de mensen als een debiel, dan val ik nog best mee.
Vandaag weer 1 die met 40 wilde gaan invoegen op de snelweg. Gelukkig was het me daarvoor nog gelukt om ervoor te komen
He's playing hard to get EINZquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Is toch goed of... ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
nachtelijk avontuur in Rotterdam, was de weg aan het zoeken en zag om 4 uur 's nachts de haaientanden nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Maar reed je 60 in een 30km-gebied?
Zo niet, dan is het al veel begrijpelijker
Ik ga er vanuit dat dat soort mensen wel meer debiele acties uithalen, dus ik ga er altijd HEUL ruim omheenquote:
Nope, viel allemaal wel mee, alleen blik deukt behoorlijk. Ik had 3 teintjes schade, hij een duizendje of 5quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
AuuuchhhhNiks aan over gehouden though??
Ik heb mijn paps chicen wagen in de prak gereden.. maar ook echt total..en was mijn schuld
Le fu...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nope, viel allemaal wel mee, alleen blik deukt behoorlijk. Ik had 3 teintjes schade, hij een duizendje of 5
Door je date??quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:57 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga slapen, voel me echt ontzettend kak en hormonen en bleh en koppijn![]()
![]()
Trusten ladies
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nope, viel allemaal wel mee, alleen blik deukt behoorlijk. Ik had 3 teintjes schade, hij een duizendje of 5
Mijn theorie is dat de grootste mongolen op de weg MINDER ongelukken hebben omdat je al van grote afstand ziet dat het grote mongolen zijn, dus dan je dan voorzichtig en ver eromheen rijdtquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat dat soort mensen wel meer debiele acties uithalen, dus ik ga er altijd HEUL ruim omheen
Turkse jongen van 19 met zo een dure autoquote:
Nee valt wel mee eigenlijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus jij hebt nu een heul dure verzekering?
sommige mensen moeten gewoon niet de weg op gaan. Waaronder oude vrouwen, Polen/Bulgaren, Pakistanen, tokkies/Haagse Harries, Hindoestanen,Turkse jongeren en Marokkanenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:00 schreef PriemGirl het volgende:
Ik was vandaag bijna uit de auto gestaptKwam van oprit; en moest meteen naar links; maar dan moet ik dus over 4 banen en invoegen.. Tjah.. was rood; dus ik kon alleen maar slalommen tot waar ik moet invoegen; dus ik stond half half op de weg die rechtdoor moet.
Laat die vrouw me gewoon niet tussen.. Dus ja dan ga ik gewoon duwen.. Dus die was aan het toeteren en schelden; dus ik deed teken 'come at me bro'
Maar toen reeds ze dus half op de rand over gras etc.. en ging verderEn ik had al een kutdag; dus ja dan ga ik euh wat agressiever rijden
Nou... Gisteren een man op de a13 waar ze zowaar een beetje normaal reden (dat is echt voor het eerst dat ik dat ziequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat de grootste mongolen op de weg MINDER ongelukken hebben omdat je al van grote afstand ziet dat het grote mongolen zijn, dus dan je dan voorzichtig en ver eromheen rijdt
(hele discussie gehad met collega die het belachelijk vond dat ik iemand afraadde auto te rijden, omdat het niet meer veilig was, om zogenaamd volgens haar "significant was aangetoond dat er minder ongelukken gebeurden onder die diagnosegroep", vervolgens mijn theorie/uitleg gegeven en een paar onderzoeken gezocht waar ze bij zat waarmee ik mijn theorie wel deels kans onderbouwen en toen zo gekeken![]()
![]()
![]()
)
En oude mannen... En mensen die bellen. En mensen die zuipen. En debielen in het algemeenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
sommige mensen moeten gewoon niet de weg op gaan. Waaronder oude vrouwen, Polen/Bulgaren, Pakistanen, tokkies/Haagse Harries, Hindoestanen,Turkse jongeren en Marokkanen
oh daar kan ik ook heel giftig om worden ja.....quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:00 schreef PriemGirl het volgende:
Ik was vandaag bijna uit de auto gestaptKwam van oprit; en moest meteen naar links; maar dan moet ik dus over 4 banen en invoegen.. Tjah.. was rood; dus ik kon alleen maar slalommen tot waar ik moet invoegen; dus ik stond half half op de weg die rechtdoor moet.
Laat die vrouw me gewoon niet tussen.. Dus ja dan ga ik gewoon duwen.. Dus die was aan het toeteren en schelden; dus ik deed teken 'come at me bro'
Maar toen reeds ze dus half op de rand over gras etc.. en ging verderEn ik had al een kutdag; dus ja dan ga ik euh wat agressiever rijden
Eigenlijk gewoon iedereen behalve wijquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En oude mannen... En mensen die bellen. En mensen die zuipen. En debielen in het algemeen
Ik rijd dagelijks op de A12 en A4, ik weet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou... Gisteren een man op de a13 waar ze zowaar een beetje normaal reden (dat is echt voor het eerst dat ik dat zie). Reed net opa op de middenbaan om een vrachtwagen in te halen met ongeveer 3km/h harder. Nou dat kan, maar die man gooide z'n auto dus weer naar rechts, direct na die vrachtwagen, op hetzelfde punt waar een drukke invoegstrook de snelweg opkomt. Ik moet er niet aan denken dat er iemand aan het invoegen was daar, die hadden zo op elkaar gezeten.
So truequote:Op dinsdag 10 april 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
sommige mensen moeten gewoon niet de weg op gaan. Waaronder oude vrouwen, Polen/Bulgaren, Pakistanen, tokkies/Haagse Harries, Hindoestanen,Turkse jongeren en Marokkanen
Meestal zie je die ook al van verre afkomen iddquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou... Gisteren een man op de a13 waar ze zowaar een beetje normaal reden (dat is echt voor het eerst dat ik dat zie). Reed net opa op de middenbaan om een vrachtwagen in te halen met ongeveer 3km/h harder. Nou dat kan, maar die man gooide z'n auto dus weer naar rechts, direct na die vrachtwagen, op hetzelfde punt waar een drukke invoegstrook de snelweg opkomt. Ik moet er niet aan denken dat er iemand aan het invoegen was daar, die hadden zo op elkaar gezeten.
Ja weet je wat het is.. Die mensen denken dat je gewoon van 'rechtdoor' komt en dat ik maar eerder moest invoegen; maar dat kán dus niet. Er is daar al zoooo vaak naar mij getoeterd (en echt niet omdat ik lomp rij; want er wordt daar gewoon algemeen veel getoeterdquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oh daar kan ik ook heel giftig om worden ja.....
Niet dat ik dagelijks over vier banen naar links moet, maar mensen die je er niet tussen laten.....
Oude mannen heb je gelijk in, de rest valt wel onder een van mijn categorieenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En oude mannen... En mensen die bellen. En mensen die zuipen. En debielen in het algemeen
Ik heb naar m'n ene werk de a13 en de a4, naar m'n andere werk de a13, de a4 en de a12quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik rijd dagelijks op de A12 en A4, ik weet wat je bedoelt
Gouwe viaduct is ook zo'n mooi stuk, heb ik een jaar lang dagelijks moeten doen toen ik net mijn rijbewijs had. Mensen die je structureel niet ertussen laten waardoor je van rijbaan moet verwisselen vanuit een praktisch stilstaande rijbaan naar een rijbaan waar mensen 130 rijden![]()
Jes det iz ferrie seef!
Van de Wiki:quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb naar m'n ene werk de a13 en de a4, naar m'n andere werk de a13, de a4 en de a12.
En behalve de a12 allemaal korte stukjes zodat je dus eigenlijk niet van de rechterbaan kan, omdat je er alweer af moet.
Welke is het gouwe viaduct? Is dat die waar de ene kant van de a13 komt en de andere kant van de a4, en waar ze over gaan in de a12 in twee verschillende richtingen?
Komt het wel op neer jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ja eigenlijk.. Wij kunnen autorijden en de rest zijn sukkelsGoeien conclusie
Ok ok nu naar bed
![]()
Ow daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Van de Wiki:
Op de A12 bij het knooppunt Gouwe heeft het verkeer vanuit Gouda in de richting van Den Haag te maken met gevaarlijke verkeersituaties en filevorming rondom het Gouweaquaduct. Die worden veroorzaakt doordat automobilisten vanuit Den Haag naar Gouda en andersom, het doorgaande verkeer van en naar Utrecht moeten kruisen. Deze ‘weefbewegingen’ zorgen voor een onrustig verkeer met veel remmen en daarmee tot verkeersonveilige situaties en files.
[ afbeelding ]
Je moet dus als het ware even "oversteken" over de weg als je naar de A20 moet vanaf de A12, wat ik toen deed.
En het middenstuk stond altijd stil en dan links en rechts van ej rijden ze 120 ofzo, heeeeel prettig
Ik heb in Rijswijk gewoond, dus yepquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ow daar kom ik nooit![]()
Wel goed systeem![]()
![]()
.
Herken je dat stuk dat ik beschrijf? Vanuit Den haag waar de a4/a13 kruist met de a12. Ik moest daar met m'n ttt rijden![]()
En nu rijd ik er altijd naar m'n werk, maar hoef ik niet over te steken
Ola! Ja goed he, Nichtrijder is eindbaasquote:
Ogen dicht, handen los en op hoop van zegenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb in Rijswijk gewoond, dus yep
Gewoon steeds denken "god zege de greep" of hoe je dat ook schrijft, en dan gaaaaaaaaaaaaaaan
Nope nog steeds niet vandaag wel weer op gesprek geweest maar dat zou maar voor 3 weken zijn voor 20 uur per week en tot 1 mei weet niet of ik dat moet doen in verband met het vervallen van de WW (er even van uitgaand dat ik het zou kunnen krijgen)quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ola! Ja goed he, Nichtrijder is eindbaas
Zag dat je WW krijgt. Alweer wat leuks/nieuws op het oog?
Kwam ik jou nou steeds tegen richting Delftquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ogen dicht, handen los en op hoop van zegen![]()
![]()
Ik moet zeggen, ik rijd nu ongeveer 5 maanden vrijwel alleen maar knooppunten en het went inderdaad. Heb alleen last van al die debielen om me heen
Het went, zekerquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ogen dicht, handen los en op hoop van zegen![]()
![]()
Ik moet zeggen, ik rijd nu ongeveer 5 maanden vrijwel alleen maar knooppunten en het went inderdaad. Heb alleen last van al die debielen om me heen
Richting Delft, richting Rijswijk, richting Zoetermeer en weer terug, je kan me er allemaal tegenkomenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Kwam ik jou nou steeds tegen richting Delft
Klassieken grapquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het went, zeker
En debielen zijn er helaas overal...![]()
Ome Henk
op de radio: "er is een spookrijder gesignaleerd"
Henk: "1 spookrijder? ik zie er wel 50!"
En ik ben die mongoolquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Richting Delft, richting Rijswijk, richting Zoetermeer en weer terug, je kan me er allemaal tegenkomen![]()
Je kan me herkennen omdat ik die ene ben die wel goed rijd
Werk voor 3 weken? dan ben je weg voor de maand om isquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nope nog steeds niet vandaag wel weer op gesprek geweest maar dat zou maar voor 3 weken zijn voor 20 uur per week en tot 1 mei weet niet of ik dat moet doen in verband met het vervallen van de WW (er even van uitgaand dat ik het zou kunnen krijgen)
quote:
Hou jij dan eens heul snel op met 40 rijden als je invoegtquote:
Ja dat bedoel ik en dan kan ik waarschijnlijk weer helemaal opnieuw WW aanvragenquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Werk voor 3 weken? dan ben je weg voor de maand om is
Hmmm, dat is ook niet handig...
Wat voor iets zoek je?
Aha, ja, dat zijn lastige banen volgens mij nu he...quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik en dan kan ik waarschijnlijk weer helemaal opnieuw WW aanvragen![]()
Volgensmoest ik het gewoon door laten lopen en na die drie weken het teveel ontvangen geld terug betalen (ik ruik hier iets van fraude) maar dat ga ik dus mooi niet doen zo.
Zoek eigenlijk een soort van receptioniste/secretaresse/office manager baan
Ben ik heel naïef als ik zou denken om het gewoon even na te vragen bij de ww-mensen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik en dan kan ik waarschijnlijk weer helemaal opnieuw WW aanvragen![]()
Volgensmoest ik het gewoon door laten lopen en na die drie weken het teveel ontvangen geld terug betalen (ik ruik hier iets van fraude) maar dat ga ik dus mooi niet doen zo.
Zoek eigenlijk een soort van receptioniste/secretaresse/office manager baan
Vrijwel alle banen zijn volgens mij moeilijk op dit moment als je niet 100 jaar ervaring hebt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aha, ja, dat zijn lastige banen volgens mij nu he...
En die fraude, dat moet je echt niet doen, is het niet waard en als je gepakt wordt ben je zwaar de lul.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hou jij dan eens heul snel op met 40 rijden als je invoegt
Dat is het UWV he, da's een redelijke mongolenorganisatie welquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ben ik heel naïef als ik zou denken om het gewoon even na te vragen bij de ww-mensen?
Neem aan dat die liever hebben dat je die drie weken even aan het werk bent.
klopt, dat is beide waarquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vrijwel alle banen zijn volgens mij moeilijk op dit moment als je niet 100 jaar ervaring hebt.
Moeilijk betekent trouwens nog niet onmogelijk
Ja ga ik ook niet doen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aha, ja, dat zijn lastige banen volgens mij nu he...
En die fraude, dat moet je echt niet doen, is het niet waard en als je gepakt wordt ben je zwaar de lul.
Ja moet even bellen maar heb nog geen contact persoon/bevestiging brief gehad van het UWV dus ook nog geen idee wie mijn 'werkcoach' is en die dat dus moet beantwoorden, heb alleen telefonisch toezegging gekregen van ene meneerquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ben ik heel naïef als ik zou denken om het gewoon even na te vragen bij de ww-mensen?
Eensch!quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat is het UWV he, da's een redelijke mongolenorganisatie wel
Dat inderdaad.. je mag ook een maand van tevoren aanvragen dus misschien kunnen ze je aanvraag dan opschorten?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lekker slapen Kipquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik schrik net van de tijd, ik ga dus gauw naar mijn bed toe
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Dat vergeet ik ook altijdquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat inderdaad.. je mag ook een maand van tevoren aanvragen dus misschien kunnen ze je aanvraag dan opschorten?
Mooi om de verkeersfrustraties hier te lezenIk voegde net in op de snelweg op een vrij korte invoegstrook en had niet door dat degene achter mij, mij de ruimte gaf. Net toen ik wilde gillen van "aaahhh ik kan er niet tussen en moet op de vluchtstrook rijden!" fluisterde mn instructeur naar mij dat ik even moest kijken of die persoon op mij inliep, en zo nee, waarom hij dat dan niet deed..
er zijn dus ook nette mensen in het verkeer
Erg he, dat eigenlijk je eerste gedachte is dat iedereen onfatsoenlijk isquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat vergeet ik ook altijd. Als ik rechts rij en ik wil inhalen, dan zit ik te vitten op zo'n figuur van "AAAH RIJ NOU EENS DOOR".
Bedacht me laatst dat het ook best kan dat ze mij ruimte geven om in te halen
uh, jaquote:Op woensdag 11 april 2012 07:56 schreef Stormqueen het volgende:
wakker worden omdat je aan het doorlekken bent = naar
succes!quote:Op woensdag 11 april 2012 08:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedesmorgens![]()
Ik kan over een half uur terecht bij de dierenarts.
Ik ga me dus heeuulll snel aankleden
What's up met hond?quote:Op woensdag 11 april 2012 08:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedesmorgens![]()
Ik kan over een half uur terecht bij de dierenarts.
Ik ga me dus heeuulll snel aankleden
meheheh, held op sokkenquote:Op woensdag 11 april 2012 09:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo en weer terug.
Ren, hont was sinds vrijdag af en toe aan het overgeven en z'n gedrag was nu ook aan het veranderen, dan weer sloom dan weer heel misselijk en gisteren lag hij te piepen op z'n kussen.
De dierenarts kon niet direct iets vinden, hij denkt aan een ontsteking in z'n maag. Dus even lichtverteerbaar voer en hij heeft een prikje gehad (drama dat hij maakte, watje) en krijgt pillen.
Daarbij is hij nu aan de magere kant, dus hij moet wat meer gaan eten (vind hij vast heul niet erg als hij zich weer beter voelt).
Hij heeft wel geprobeerd de wachtkamer leeg te blaffen... Is hem niet gelukt
Oh zieligquote:Op woensdag 11 april 2012 09:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo en weer terug.
Ren, hont was sinds vrijdag af en toe aan het overgeven en z'n gedrag was nu ook aan het veranderen, dan weer sloom dan weer heel misselijk en gisteren lag hij te piepen op z'n kussen.
De dierenarts kon niet direct iets vinden, hij denkt aan een ontsteking in z'n maag. Dus even lichtverteerbaar voer en hij heeft een prikje gehad (drama dat hij maakte, watje) en krijgt pillen.
Daarbij is hij nu aan de magere kant, dus hij moet wat meer gaan eten (vind hij vast heul niet erg als hij zich weer beter voelt).
Hij heeft wel geprobeerd de wachtkamer leeg te blaffen... Is hem niet gelukt
quote:Op woensdag 11 april 2012 09:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh zieligIk hoop dat het beter wordt
Rijst en kiep?
Had ik ook niet gedacht nee, maar kan wel inzien dat het lichter op de maag valt ook, net als een witte boterham als je een avond hebt moeten overgevenquote:Op woensdag 11 april 2012 09:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik dacht altijd dat je dat vooral bij diarree moest doen omdat het de poep compacter maakt, maar dat is dus niet zo.
Fail, wat laf ookquote:Op woensdag 11 april 2012 09:19 schreef RenRen- het volgende:
Ik had een uitnodiging gestuurd naar mijn familie enzo voor mijn expo. Krijg ik terug: "Ik kan helaas niet, ik heb dan een weekendje weg". Oh leuk. Gelukkig is mijn expo van dinsdag tot en met donderdag. Ik denk stiekem dat ze gewoon niet wilt![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 08:50 schreef Loqi het volgende:
Anders schiet zo even een kant van mn gordijnstang los terwijl ik die open doekreeg bijna een ijzeren stang op mn knar
Geluk dat de monteur er dus al wasdie kon me even helpen de andere kant ook lost te maken
WTFquote:Op woensdag 11 april 2012 09:19 schreef RenRen- het volgende:
Ik had een uitnodiging gestuurd naar mijn familie enzo voor mijn expo. Krijg ik terug: "Ik kan helaas niet, ik heb dan een weekendje weg". Oh leuk. Gelukkig is mijn expo van dinsdag tot en met donderdag. Ik denk stiekem dat ze gewoon niet wilt![]()
Dat is nog niet alles....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 april 2012 09:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is nog niet alles....150 is natuurlijk dikke vetpot voor al het werk wat jij er aan hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Echt een gunst.......quote:Op woensdag 11 april 2012 09:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
150 is natuurlijk dikke vetpot voor al het werk wat jij er aan hebt![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 09:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is nog niet alles....maar liefst 150 euro. Poe poe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
ik bied 12,50!quote:Op woensdag 11 april 2012 09:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zou het doen, bij alle andere klussen krijg je minstens een tientje
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 09:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]ohhai!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 11 april 2012 09:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]HALLOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik word kunstenaar, ik moet alles aannemenquote:Op woensdag 11 april 2012 09:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zou het doen, bij alle andere klussen krijg je minstens een tientje
quote:Op woensdag 11 april 2012 09:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Dafuq Ren, wat een sukkelsvoor hondje schaar, hoop dat hij snel beter voelt
Is dat licht verteerbaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Bijbaan bij de AH op mijn 40e.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
Juist Ren, werken zul je voor je kunstenaarssubsidie uitkering dinges!
Uiteraard, ik hoor bij de 1%.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mits er geen occupy is, want dan zit je in een tent
Ik had laatst een ochtend op het kantoor van mijn nieuwe werk en kwam pas toen ik daar kwam tot de conclusie dat ik een tshirt aanhad met kersjes erop en dat dat misschien niet heul professioneel stondquote:Op woensdag 11 april 2012 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik blijf het een maf gezicht vinden, vrouwen van midden dertig die met een sweater aan lopen met blije tekenfilmpoppetjes er op. Op kantoor. Come on!
quote:Op woensdag 11 april 2012 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
nee precies, je werkt niet op een kantoor waar alle mannen in pak lopen en je bent veel jonger. En kersjes vind ik wat anders dan roze konijntjes met manga-ogen
oh, dan waren het wel vauten kersenquote:Op woensdag 11 april 2012 10:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De kersen hadden wel ogen en een zeer blijden tekst in de geest van "stay fruity" eromheen![]()
Maar ik zou het ook niet goed doen op een kantoor![]()
Roze konijntjes
quote:Op woensdag 11 april 2012 10:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Lees ik hier over minder professionele kleding, moet ik meteen denken aan die scene uit Gilmore Girls waar Lorelai op de eerste schooldag op de chique private school van haar dochter Rory geen nette kleren meer had en toen in ultrakort broekje, roze shirt en cowboy laarzen mee naar binnen moest om de head master te ontmoeten![]()
Geen idee of iemand ooit Gilmore Girls gekeken heeft en de scene snapt maar ik vond em grappig
Oh ja geniaalquote:Op woensdag 11 april 2012 10:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Lees ik hier over minder professionele kleding, moet ik meteen denken aan die scene uit Gilmore Girls waar Lorelai op de eerste schooldag op de chique private school van haar dochter Rory geen nette kleren meer had en toen in ultrakort broekje, roze shirt en cowboy laarzen mee naar binnen moest om de head master te ontmoeten![]()
Geen idee of iemand ooit Gilmore Girls gekeken heeft en de scene snapt maar ik vond em grappig
Dat is een heul tof t-shirtquote:Op woensdag 11 april 2012 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dan waren het wel vauten kersen
Maar bij jouw baan past dat ook primaquote:Op woensdag 11 april 2012 10:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is een heul tof t-shirt![]()
Ik heb ook een tshirt met een eenhoorn op de voorkant. En 1 met een my little pony. En 1 met een heul grote hond. En andere tshirts van niveau.
De kinderen vinden mijn tshirts altijd heel mooi, dat zegt genoeg denk ik
Ja die dagen zijn overquote:Op woensdag 11 april 2012 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Student zijn en overal in kunnen lopen want het boeit niemand.
Ik heb nog een half jaar, dus ik profiteer ervan zolang het kan.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja die dagen zijn over
Heb dat in het begin nog wel gedaan, maar ik kreeg velen opmerkingen, dus nu maar gewoon braaf. Als in: spijkerbroeken zonder schade, geen broeken waar de zomen uit hangen, geen kleding zonder mouwtjes, geen hele idiote prints en geen stinkgympen
Je weekend, wat doen ze.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
Echt ze zijn weer fraaien dingen aan het bedenken, enen kickoff meeting op vrijdag van 16:00 tot 19:00. DAN IS HET WEEKEND!
Ik heb niet voor niks een 9 to 5 job genomen
Stoute kop.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:07 schreef Diconnected het volgende:
Gisteravond met koppijn naar bed gegaan, en vanochtend weer wakker geworden met koppijn
hier net ook, 4 klauwen in mn kniequote:Op woensdag 11 april 2012 11:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En dan gaan ze ook nog boren hier
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:24 schreef RenRen- het volgende:
OKE HET KLAGEN VOOR VANDAAG IS OVER want mijn site is bijnabijna af.
'Te kleiiinquote:Op woensdag 11 april 2012 12:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand nog hardloopschoenen nodig?![]()
http://sport.marktplaats.(...)0.html?complete_ad=2
ga gewoon rennen, lui krengquote:Op woensdag 11 april 2012 12:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand nog hardloopschoenen nodig?![]()
http://sport.marktplaats.(...)0.html?complete_ad=2
ha mooi, na het geestelijk verval komt nu het fysieke vervalquote:Op woensdag 11 april 2012 12:14 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
Zo, huisarts geweest
De plek in mijn nek is schimmel. SCHIMMEL!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Een hele schimpie-familie in mijn nek man![]()
Maar goed, cremetje er op en dan ben ik er snel weer van af
En ik heb de laatste paar maanden last van mijn heup, dus daar ook even naar laten kijken. Dokkie wist het alleen niet zo goed.. een ontsteking dacht ze niet, ik stond recht dus ze dacht ook niet dat het uit mijn voeten of rug kwam.. En ik moest een foto gaan laten maken in het zkh van mijn heup omdat mijn klachten verdacht veel leken op artrose-klachten. Dafuq, ik ben fucking 28 man![]()
Dat dacht zij dus ook 'maar dat hoort helemaal nog niet op jouw leeftijd', maar ze vond het toch verdacht...
Dussuh, nu kan ik vanaf maandag bellen voor de uitslag van de foto. Nice
Topochtend weer![]()
![]()
Ik denk dat ik op mijn 35ste wel op ben zo ongeveerquote:Op woensdag 11 april 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ha mooi, na het geestelijk verval komt nu het fysieke verval
Balen meissie, hopelijk valt het mee!
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:14 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
Zo, huisarts geweest
![]()
![]()
En ik heb de laatste paar maanden last van mijn heup, dus daar ook even naar laten kijken. Dokkie wist het alleen niet zo goed.. een ontsteking dacht ze niet, ik stond recht dus ze dacht ook niet dat het uit mijn voeten of rug kwam.. En ik moest een foto gaan laten maken in het zkh van mijn heup omdat mijn klachten verdacht veel leken op artrose-klachten. Dafuq, ik ben fucking 28 man![]()
Dat dacht zij dus ook 'maar dat hoort helemaal nog niet op jouw leeftijd', maar ze vond het toch verdacht...
Topochtend weer![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De heule familie jonguh
Don't come closer, I might hurt you
Jaaaaaaaaaaaa!!!! Alleen dan groeit mijn kind in mijn rechterheup... Hmm...quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:32 schreef Lindytje het volgende:
My mental image
SchimpiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De heule familie jonguh
disclaimer
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:32 schreef Lindytje het volgende:
My mental image
looooooooooolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De heule familie jonguh
Scheissequote:Op woensdag 11 april 2012 12:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa!!!! Alleen dan groeit mijn kind in mijn rechterheup... Hmm...
Oh, maar dan heb ik m wel zojuist vermoord door de röntgenstraling
ik ben nu niet thuussssss....of morgen/vrijdag op het werk of vrijdagavobd thuis?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Melzie, wanneer kan ik mn boobies komen halen?
Hoe laat ben je vrijdagavond thuis?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben nu niet thuussssss....of morgen/vrijdag op het werk of vrijdagavobd thuis?
Jaaaaaaaaa, dat is het!!!!quote:Op woensdag 11 april 2012 12:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik denk dat lindy gewoon jill tekort heeft en daardoor kwalen krijgt
Dat plaatjequote:Op woensdag 11 april 2012 12:14 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
Zo, huisarts geweest
![]()
![]()
Topochtend weer![]()
![]()
Jep, zo kort is het nuquote:Op woensdag 11 april 2012 12:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat plaatjeIs je haar zo kort geknipt? Ik hoop dat die schimmel snel weggaat...
Ik hoop niet dat het artrose s in je heup, mijn moeder heeft daar nu last van, en is heel naarZe had het ook al vrij jong. Ik ga duimen voor je
Hoe gaafquote:Op woensdag 11 april 2012 12:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep, zo kort is het nu
Dat is kak, van je moeder
Hoe vroeg had zij het?
En dankje
Ik ga er van uit dat ze niks vindenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die pijn in je heup doet echt zeer. Hopelijk vinden ze niets
![]()
Je schimpie
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mwehe, ik vind mijn nieuwe huisgenoten wel vermakelijk.Het plan is om met z'n allen (of iig zoveel mogelijk) de stad in te gaan. Krijg ik nu dit mailtje:
Gezellig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
Lekker, samen versleten zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 12:42 schreef Diconnected het volgende:
Lindy is ook versleten! Dan ben ik niet de enige![]()
Wel spannond Lin, zo'n schimmel
Zo, even gedoucht en aangekleed en voel me al iets beter... Straks maar even rondje fietsen, moet her en der wat dingen halen. Hopelijk word de hoofdpijn minder, maar toen ik net even naar buiten liep om wat weg te gooien kneep ik wel m'n ogen dichtKan wel weer merken dat ik in m'n pre-period zit
Thanx!! Ik heb nu ook vet veel krullen ineensquote:Op woensdag 11 april 2012 12:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe gaafEhm, rond haar 32-35e? Dus ook erg jong, jaren mee rond gelopen, en vooral last in haar duimen dus heeft net een derde operatie gehad. Maar het is wel heel zeldzaam, misschien is het stress? Kan ook nog...
Ik heb tot 17.30 werkgroep op de spuistraat, en dan kom ik daarna naar jou toe. Ben dan toch al vlakbij Centraal!quote:Op woensdag 11 april 2012 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Mss ik werk tot vijf dus rond zes thuis
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan is er tenminste een fatsoenlijk drinktempo
Ja, daarom dacht ik al, "Lindy had toch heul geen krullenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Thanx!! Ik heb nu ook vet veel krullen ineens
Oke, dat is wel vroeg ja! En naar ook... ik hoop dat de operatie heeft geholpen en dat ze minder pijn krijgt
Nu welquote:Op woensdag 11 april 2012 12:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, daarom dacht ik al, "Lindy had toch heul geen krullen"
Ze heeft al minder pijn, dus tot dusver helpt hetEn dat was voorlopig ook de laatste. Maar jij hebt het gewoon niet
Bwhehehehehhehequote:Vorige keer waren er 650 gasten, dit keer zijn het er 1500. Dat betekent dat het bijna 3x zo veel werk is om alles te regelen.
Zekerquote:
Ja joh, een heel getal extra!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker
En 1500 cakejes bestellen ipv 650 is natuurlijk ook 3x zoveel werk![]()
![]()
Toen ze haar nieuwe kamer op ging meten... ook al zo episch.quote:
Ja man!!!quote:
Ook al ja!!!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Toen ze haar nieuwe kamer op ging meten... ook al zo episch.
Dat is moeilijijijk hoor!!!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja man!!!
En een zaal regelen voor 1500 man is ook veel anders dan een zaal voor 650 man, en 1500 flesjes drinken veul anders en meer dan 650. Ze moet ze ook allemaal zelf naar binnen sjouwen natuurlijk
Serieus, dat dat kind nog nooit een live emoslinger van iemand heeft gekregen
Het enige wat veel werk is, omdat het met de hand gedaan moet worden, zijn al die goodiebags. Verder is het een kwestie van getallen opgeven en geleverd laten wordenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja man!!!
En een zaal regelen voor 1500 man is ook veel anders dan een zaal voor 650 man, en 1500 flesjes drinken veul anders en meer dan 650. Ze moet ze ook allemaal zelf naar binnen sjouwen natuurlijk
Serieus, dat dat kind nog nooit een live emoslinger van iemand heeft gekregen
Preciesquote:Op woensdag 11 april 2012 13:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het enige wat veel werk is, omdat het met de hand gedaan moet worden, zijn al die goodiebags. Verder is het een kwestie van getallen opgeven en geleverd laten worden
En wij zijn nog dommer. Want wij kijken naar haar troep.quote:
Truequote:Op woensdag 11 april 2012 13:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En wij zijn nog dommer. Want wij kijken naar haar troep.
Damn, die spelling heb ik echt nog nooit gezienquote:heb ook een slechte jeugd gehad door mn vader die zwaar alcehollist was
Ze lalt er zelf van.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:32 schreef Lindytje het volgende:
Quote van een comment op een bjoetieblog:
[..]
Damn, die spelling heb ik echt nog nooit gezien![]()
![]()
Bedoelt ze een altcellistquote:Op woensdag 11 april 2012 13:32 schreef Lindytje het volgende:
Quote van een comment op een bjoetieblog:
[..]
Damn, die spelling heb ik echt nog nooit gezien![]()
![]()
Nee dat heet gewoon ramptoerismequote:Op woensdag 11 april 2012 13:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En wij zijn nog dommer. Want wij kijken naar haar troep.
Bwhehehehehehehehequote:Op woensdag 11 april 2012 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgende keer ga ik vooruit lezen, scheelt me tellen op niks af.(Antwoord stond aan de andere kant van het blaadje.
)
Jij bent oud en versleten, dan mag datquote:Op woensdag 11 april 2012 13:41 schreef Lindytje het volgende:
ik heb zin om in bed te liggen... ik ben moe man
Arme hont....quote:Op woensdag 11 april 2012 13:42 schreef megamandy het volgende:
Ooh en net belde mn ma dat het slecht gaat met de hondhij heeft al heel lang pijnstillers en nu is zijn ontlasting heel donker en slijmerig enzo dus waarschijnlijk ergens een bloeding. Kan van de pijnstillers komen.
Vanmorgen wilde hij zelfs eerst niet eten, een labrador die niet wil etenvoel mij echt machteloos omdat ik in Eindhoven zit. En mn vriend zit op school aan zn scriptie te werken en die neemt zijn telefoon niet op, wordt helemaal gek.
Heb zelfs net een sigaret gerookt uit frustratie
Eerst wilde mam hem misschien dan vanavond laten inslapen, maar ik zei dat ze maar eerst de dierenarts moest bellen en die zei dat we nog wel eerst een spuit kunnen geven of even minder pijnstilling via de maag.
Nu kan ik tenminste rustig tot morgen in Eindhoven blijven, maar we willen niet dat de hond een maagbloeding krijgt
Verdomme
Ohjaquote:Op woensdag 11 april 2012 13:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jij bent oud en versleten, dan mag dat
Megamandy wat naar
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Niet alleen maar honten...ik heb gisteren mijn pousse op kunnen halen bij de dierenambulance. Helaas wel dood
Niet!!!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Niet alleen maar honten...ik heb gisteren mijn pousse op kunnen halen bij de dierenambulance. Helaas wel dood
Ik snap dat je nu liever bij de hond wil zijn ja... is het niet mogelijk eerder naar huis te gaan?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:47 schreef megamandy het volgende:
Dankjeik weet gewoon niet wat ik met mijzelf aanmoet. Ik kan de hond toch niet zelf helpen maar vind het rot dat ik in Eindhoven zit.
Maar nu heb ik dus nergens meer zin in, leren, koken, eten
Ach gossie... wat verschrikkelijk kut...quote:Op woensdag 11 april 2012 13:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij was de eerste nacht dat hij vermist was al aangereden. Ze hebben hem zondagochtend gevonden, op 20 meter van huis.
Man ik dacht dat ik zelf ook ff zou sterven toen ik hem daar bij dat uitvaartcentrum zag liggen op tafel
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij was de eerste nacht dat hij vermist was al aangereden. Ze hebben hem zondagochtend gevonden, op 20 meter van huis.
Man ik dacht dat ik zelf ook ff zou sterven toen ik hem daar bij dat uitvaartcentrum zag liggen op tafel
Arme kat.... Was dit je enige kat, of had je er nog meer? Of andere beestjes? Of is het nu helemaal stil in huis?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hmjahmaar nu hoef ik niet meer 's avonds en 's ochtends bij de buitendeur te kijken of hij al thuis is. De duidelijkheid is wel fijn. En hij heeft nu een mooi plekje gekregen onder de appelboom, in het avondzonnetje :-)
We hebben nog een kat. En twee caviaren en twee gaitjes en 3 goudvisjes. Dus niet stil in huis gelukkig. Anders was ik vanmiddag nog naar het asiel gereden om een oude sok een huisje te gevenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Arme kat.... Was dit je enige kat, of had je er nog meer? Of andere beestjes? Of is het nu helemaal stil in huis?
Ohja, jij was van de geitjesquote:Op woensdag 11 april 2012 13:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
We hebben nog een kat. En twee caviaren en twee gaitjes en 3 goudvisjes. Dus niet stil in huis gelukkig. Anders was ik vanmiddag nog naar het asiel gereden om een oude sok een huisje te geven
Krachtsterretjes????? Serieus ja???quote:Het komt goed en weet precies hoe je je voelt. Krachtsterretjes jouw kant op.
Uhm. Whut?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:01 schreef Lindytje het volgende:
FB:
[..]
Krachtsterretjes????? Serieus ja???
Emoslinger please![]()
extra kracht voor je sterretjequote:Op woensdag 11 april 2012 14:01 schreef Lindytje het volgende:
FB:
[..]
Krachtsterretjes????? Serieus ja???
Emoslinger please![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
extra kracht voor je sterretjedefuck zeg
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Krachtsterretjesals ik obstipatie heb moet ik ook wel ff kracht op mn sterretje zetten ja
Bwhehehehehequote:Op woensdag 11 april 2012 14:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Krachtsterretjesals ik obstipatie heb moet ik ook wel ff kracht op mn sterretje zetten ja
Ah wat kut!!!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ah gadver, ook al zulk klote nieuws! Hoop dat je nog wel wat tijd met hem door kan brengenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:42 schreef megamandy het volgende:
Ooh en net belde mn ma dat het slecht gaat met de hondhij heeft al heel lang pijnstillers en nu is zijn ontlasting heel donker en slijmerig enzo dus waarschijnlijk ergens een bloeding. Kan van de pijnstillers komen.
Vanmorgen wilde hij zelfs eerst niet eten, een labrador die niet wil etenvoel mij echt machteloos omdat ik in Eindhoven zit. En mn vriend zit op school aan zn scriptie te werken en die neemt zijn telefoon niet op, wordt helemaal gek.
Heb zelfs net een sigaret gerookt uit frustratie
Eerst wilde mam hem misschien dan vanavond laten inslapen, maar ik zei dat ze maar eerst de dierenarts moest bellen en die zei dat we nog wel eerst een spuit kunnen geven of even minder pijnstilling via de maag.
Nu kan ik tenminste rustig tot morgen in Eindhoven blijven, maar we willen niet dat de hond een maagbloeding krijgt
Verdomme
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dankjulliewel voor de krachtsterretjes, lief
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dankjulliewel voor de krachtsterretjes, lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |