Ik moest hardop lachen om je smileysquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Hij bedoelt vast iets anders met "de kraanvogel" dan jij denkt. Snap je 'm, *wink* *wink*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar zoals ik al zei:
"wat gebeurde er?"
"ja ongelukje, ja er kwam een auto van rechts en ik zag hem niet"
"dus het gebeurd wel vaker?"
"ja, nee, normaal zie ik ze wel, normaal merk ik ze op een gegeven moment wel op"
wacht, ik zoek 'm even voor je op, is echt EPISCH!quote:
Ik las slaa-pap-neuquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
Slaapapneu op den tv !!Ohai cif's mede ziekerds
ik heb vroeger zo'n buikpijn gehad van mastermovies, k kon echt niet meer stoppen met lachen toen ik het voor het eerst zagquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wacht, ik zoek 'm even voor je op, is echt EPISCH!
Euh eum.... nou... stoppen met ademen tijdens slapen.. en dan 'schrik' verder snurken/slapen dusquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik las slaa-pap-neu
Is dat dat slaapverlammingsding?
Heeft Cif dat nu al?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Euh eum.... nou... stoppen met ademen tijdens slapen.. en dan 'schrik' verder snurken/slapen dus
Ow datquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Euh eum.... nou... stoppen met ademen tijdens slapen.. en dan 'schrik' verder snurken/slapen dus
ja dattusquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb vroeger zo'n buikpijn gehad van mastermovies, k kon echt niet meer stoppen met lachen toen ik het voor het eerst zag
Werken is overratedquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:39 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga ze morgen kijken popjes, ik moet hoognodig gaan slapen. Morgen weer werken endezo..
slaap lekkerquote:
Heeft iequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heeft Cif dat nu al?
Heeft hij zo'n apparaatje ervoor?
Hij heeft ook overgewicht en rookt toch? Da's ook wel een kut combiquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heeft ieHad vroeger apparaat maar dat hielp niet genoeg.. heeft nu een gebitje; ook wel MRA genoemd
Overgewicht.. nou.. BMI van 25 dus primaquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij heeft ook overgewicht en rookt toch? Da's ook wel een kut combi![]()
Lijkt me eng om naast te slapen
Wat nu dan weer?quote:
Oh, dat dacht ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Overgewicht.. nou.. BMI van 25 dus primaEn rookt wel; maar niet geheel veel en van roken wordt het niet opgewekt
Nicequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:45 schreef PriemGirl het volgende:
Maar sinds iets meer dan een jaar zijn bijna alle problemen verholpen met zijn gebitje
Hij is pas weer beginnen met roken sinds 3 jaar ofzoquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik
Nee, da's wel prima qua gewicht eigenlijk
Roken zorgt er wel voor dat je huig en ademhalingsspieren slapper worden en daardoor kan je er eerder last van krijgen.
Maar daarnaast natuurlijk gewoon een heel stuk pech enzo
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
"ik heb gewoon precies de verkeerde auto geraakt, waar die man zo hard aan had gewerkt".
Want als je een willekeurige andere auto had geraakt had het niet uitgemaakt?
Auchhhh je motorquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
o en er zit ook nog wel wat grappigs tussen: 40 rijden in de eerste versnelling![]()
Of een stel kinderen, dat was veel beter geweest, want daar kun je gewoon nieuwe van bestellenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
"ik heb gewoon precies de verkeerde auto geraakt, waar die man zo hard aan had gewerkt".
Want als je een willekeurige andere auto had geraakt had het niet uitgemaakt?
En vergoed door de verzekeringquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Of een stel kinderen, dat was veel beter geweest, want daar kun je gewoon nieuwe van bestellen
Zo, da';s inderdaad heftig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij is pas weer beginnen met roken sinds 3 jaar ofzoDaarvoor was ie al 7 jaar aan het sukkelen.. Pas sinds 4 jaar zijn ze er achter dat het apneu is; maar hij is te jong eik... daarom dat men (dokters) zich zorgen maakten. Maar is nu heul beter dus woeiiiii
Vroeger sliep ie alleen maar... En vorig jaar zat ie zo'n 2 maand thuis van het werkDat was wel errrrg heftig allemaal...
Precies!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En vergoed door de verzekering
Owwwwww... morgen even carmageddon spelenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En vergoed door de verzekering
Ja jonge, anders heb je die verzekering ook maar voor niks, is zonde!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owwwwww... morgen even carmageddon spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |