Ik moest hardop lachen om je smileysquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Hij bedoelt vast iets anders met "de kraanvogel" dan jij denkt. Snap je 'm, *wink* *wink*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar zoals ik al zei:
"wat gebeurde er?"
"ja ongelukje, ja er kwam een auto van rechts en ik zag hem niet"
"dus het gebeurd wel vaker?"
"ja, nee, normaal zie ik ze wel, normaal merk ik ze op een gegeven moment wel op"
wacht, ik zoek 'm even voor je op, is echt EPISCH!quote:
Ik las slaa-pap-neuquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
Slaapapneu op den tv !!Ohai cif's mede ziekerds
ik heb vroeger zo'n buikpijn gehad van mastermovies, k kon echt niet meer stoppen met lachen toen ik het voor het eerst zagquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wacht, ik zoek 'm even voor je op, is echt EPISCH!
Euh eum.... nou... stoppen met ademen tijdens slapen.. en dan 'schrik' verder snurken/slapen dusquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik las slaa-pap-neu
Is dat dat slaapverlammingsding?
Heeft Cif dat nu al?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Euh eum.... nou... stoppen met ademen tijdens slapen.. en dan 'schrik' verder snurken/slapen dus
Ow datquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Euh eum.... nou... stoppen met ademen tijdens slapen.. en dan 'schrik' verder snurken/slapen dus
ja dattusquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb vroeger zo'n buikpijn gehad van mastermovies, k kon echt niet meer stoppen met lachen toen ik het voor het eerst zag
Werken is overratedquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:39 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga ze morgen kijken popjes, ik moet hoognodig gaan slapen. Morgen weer werken endezo..
slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |