ik ben morgen vrijquote:Op woensdag 11 april 2012 00:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moet jij trouwens niet slapen, moeilijk opstaan voor fadjr zo.
geen van beiden, ik moet naar de ambassade van irakquote:Op woensdag 11 april 2012 00:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Tof, morgen hele dag slapen of lesstof van colleges inhalen?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Is hij Turk dan? Wat doet hij überhaupt hier?
Passpoort verlengen of identiteitskaart? Ik ben iets aan het afwerken waarvoor ik de deadline heb gemist.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:52 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
geen van beiden, ik moet naar de ambassade van irak.
en, wat doe jij nog zo laat?
nee, dat is gelukkig al geregeldquote:Op woensdag 11 april 2012 00:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Passpoort verlengen of identiteitskaart? Ik ben iets aan het afwerken waarvoor ik de deadline heb gemist.
Ik ben een week geleden naar Turkse ambassade geweest in Turkije, zo frustrerend dat wachtenquote:Op woensdag 11 april 2012 00:56 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
nee, dat is gelukkig al geregeld.. andere documenten aanvragen voordat ik naar irak ga
. succes
ik hoef morgen gelukkig niet te wachten (de ambassade van irak in nederland is sowieso niet druk)! bedanktquote:Op woensdag 11 april 2012 00:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben een week geleden naar Turkse ambassade geweest in Turkije, zo frustrerend dat wachten. Gelukkig waren die kleine kinderen echt heel schattig, hebben de plaats opgefleurd. Maar nu mijn stuk is afgewerkt ga ik slapen, ik wens je nog een gede nachtrust en jij veel plezier op de ambassade.
omdat sommige privédocumenten gecontroleerd moeten wordenquote:Op woensdag 11 april 2012 01:01 schreef Che_ het volgende:
Hoezo naar ambassade als je naar Irak wilt?
Aha oke. Ik heb dat nooit hoeven doenquote:Op woensdag 11 april 2012 01:05 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
omdat sommige privédocumenten gecontroleerd moeten worden.
ze doen best moeilijk dit keer!
ja maar turkije (daar kom je vandaan toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 01:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aha oke. Ik heb dat nooit hoeven doen [ afbeelding ]
Nee, Irak.quote:Op woensdag 11 april 2012 01:24 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
ja maar turkije (daar kom je vandaan toch?) is wat makkelijker.
Relevantie?quote:Op woensdag 11 april 2012 01:37 schreef Weissman het volgende:
Voor de arabieren en muslumans onder ons:
Moslim en (Arabische) christen in een huwelijk
quote:Op woensdag 11 april 2012 02:39 schreef Andre3000 het volgende:
LOL wat een faalturk. Zelfmoord plegen en het niet goed doen
http://theync.com/static_html/24931-jump_media.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |