AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dan houdt het op. Ik kom er zo aan, ff me tanden poetsen
Het begint met een D en eindigt op eujhh Mquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mijn geheugen moet soms eens opgefrist worden....
Nee, digitaal.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
oeps lachte ik nou hardop?
Je was hier niet, misschien lachte ik ook wel hardop ...quote:
Ik zeg toch ik kom er zo aan, niet zo ongeduldig zijn jijquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Je was hier niet, misschien lachte ik ook wel hardop ...
Hmmm... Dont know if its true, or just trollin'...quote:
Grrrrrrrrrrapjas.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Is hij Turk dan? Wat doet hij überhaupt hier?
Wat denk jij lan, wij zijn uiteindelijk Turken, sommige dingen gaan mij niks aan, maar wanneer het aankomt op het Islam en Birheid dan laat ik het er niet bij zitten..quote:Op woensdag 11 april 2012 00:10 schreef Arcadia het volgende:
Ik zie nou dat Spiked en Turq mij hebben proberen te verdedigen in het moderatie-topic, echte broeders
Islam is niet verzoenbaar met nationalismequote:Op woensdag 11 april 2012 00:15 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben wel gelovig en nationalistisch, maar ik onderdruk het een beetje..
quote:Op woensdag 11 april 2012 00:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat denk jij lan, wij zijn uiteindelijk Turken, sommige dingen gaan mij niks aan, maar wanneer het aankomt op het Islam en Birheid dan laat ik het er niet bij zitten..
Ik was serieus tegen je, ik heb gewoon een vervelende bui vandaag, sorry hoor!quote:
Wat wil je dat ik zeg lieve Jaleesa?quote:Op woensdag 11 april 2012 00:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik was serieus tegen je, ik heb gewoon een vervelende bui vandaag, sorry hoor!
Ik waardeer je bezorgdheidquote:Op woensdag 11 april 2012 00:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ok, ik zal bidden voor een goede heen- en terugreis voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |