quote:
Niet echtquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:35 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Lieft is 1-0 trouwens als het je iets boeit
k dacht al dat het je niet boeide maar ik kon het niet laten het toch even te vermeldenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet echt![]()
Aan de stand kan ik namelijk al zien dat het niet om American Football gaat, dan zou het nu 2-0, 3-0, 6-0 of 7-0 zijn
Geeft niet hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:38 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k dacht al dat het je niet boeide maar ik kon het niet laten het toch even te vermelden
ik ook! helemaal zin in!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft niet hoor
Ik zie toch ook regelmatig twatjes en re-twatjes in mijn TL voorbij komen, van mensen die wél voetbal kijken
Maar EK ga ik wel volgen hoor
Ik hou het wel opquote:
Gaat goed nu, ben een soort ass. teamleider nuquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
Maar hoe gaat het nu op jouw werk? Je was toen teamleider en trok het niet, dus stapje terug gedaan. Gaat dat nu wel (weer) lekker? En krijg je op dit moment wel steun van je collega's?
Is misschien maar goed ook, helpt je denk ik ook met verwerken. Ik weet hoe belangrijk collega's kunnen zijn als je door een vervelende periode heen gaat. Ze stonden ook voor mij klaar toen ik doodziek wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:44 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Gaat goed nu, ben een soort ass. teamleider nu
En de steun die ik krijg van alle kanten is hartverwarmend.
vandaag weer voor het eerst gewerkt, was moeilijk, want iedereen vraagt natuurlijk van alles erover.
maar zo fijn om er gewoon weer even te zijn
Ja helpt zeker, hoewel er van verwerken op dit moment echt nog geen sprake is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is misschien maar goed ook, helpt je denk ik ook met verwerken. Ik weet hoe belangrijk collega's kunnen zijn als je door een vervelende periode heen gaat. Ze stonden ook voor mij klaar toen ik doodziek was
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:48 schreef markvanrinsum het volgende:
![]()
jesje1982 is op bezoek en het is niet 1-0 maar 2-0
![]()
Ja, en dat helpt dus ook het verwerken. Ondanks dat je het nog niet zo ervaart begin je er wel al mee, juist door er over te praten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:48 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Ja helpt zeker, hoewel er van verwerken op dit moment echt nog geen sprake is.
t is nog te vers, toch is het fijn om er over te kunnen praten
dat is waarquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en dat helpt dus ook het verwerken. Ondanks dat je het nog niet zo ervaart begin je er wel al mee, juist door er over te praten.
Kijk en Mark is gewoon de twitter op FOK!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:48 schreef markvanrinsum het volgende:
![]()
jesje1982 is op bezoek en het is niet 1-0 maar 2-0
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk en Mark is gewoon de twitter op FOK!
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk en Mark is gewoon de twitter op FOK!
Nou lekker ben ik er es, gaat ie slapenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk dat kokje op de bank in slaap gevallen is
Ik kan hem wel wakker bellenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:53 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Nou lekker ben ik er es, gaat ie slapen
sparta kan geen kampioen meer wordenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:52 schreef jesje1982 het volgende:
[..]![]()
![]()
Trouwens mark je gelooft nog in sprookjes???
* je onderschrift*t is toch duidelijk dat de schaal dit jaar naar rotterdam gaat
Grapjasquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:53 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
sparta kan geen kampioen meer worden
Laat ik ook maarquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:55 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Och arm, laat m maar lekker slapen
Precies, ik ben zelf ook niet te genieten als ik wakker gebeld wordtquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat ik ook maar
Kan best grumpy worden als ie wakker gebeld wordt, en hij moet morgen werken
Als ik wakker gebeld wordt sta ik direct naast mijn bed en heb binnen 5 minuten mijn kleding aan en zit binnen 10 minuten in mijn autoquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:57 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Precies, ik ben zelf ook niet te genieten als ik wakker gebeld wordt
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:55 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Och arm, laat m maar lekker slapen
Klinkt alsof je ervaringen hebt met verslapenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ik wakker gebeld wordt sta ik direct naast mijn bed en heb binnen 5 minuten mijn kleding aan en zit binnen 10 minuten in mijn auto
Dat ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:01 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je ervaringen hebt met verslapen![]()
Das minder ja. Neuh k had vroeger een collega die er een handje van had midden in de nacht te bellen als ie zat was...erg fijn dus geluid gaat eraf 's nachts alleen huistelefoon kunnen ze bellen en die hebben mn collega's niequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat ook
Maar meestal als ik gebeld wordt terwijl ik nog slaap is mijn moeder gevallen
Oei, nee, gelukkig geen last meer van. Had eind jaren '90 wel een neef die midden in de nacht kon bellen, en die was ook meestal zat, maar dat waren toch wel goede telefoontjes, omdat er achteraf PTSS is geconstateerd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Das minder ja. Neuh k had vroeger een collega die er een handje van had midden in de nacht te bellen als ie zat was...erg fijn dus geluid gaat eraf 's nachts alleen huistelefoon kunnen ze bellen en die hebben mn collega's nie
Ja precies t is niet anders, soms is het nodig hier hetzelfde hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, nee, gelukkig geen last meer van. Had eind jaren '90 wel een neef die midden in de nacht kon bellen, en die was ook meestal zat, maar dat waren toch wel goede telefoontjes, omdat er achteraf PTSS is geconstateerd.
Ik heb alleen mijn mobiel in de slaapkamer, zou dat zelfs het liefst nog niet hebben, maar ja, er kan gebeld worden
Maar dan heb ik het vermoeden dat jouw opa van de leeftijd is van mijn moederquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:09 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Ja precies t is niet anders, soms is het nodig hier hetzelfde hoor.
Opa is al weer een tijdje aan het kwakkelen met zn hart.
Dus kan bij mij ook gebeuren
opa is van 1939 dus 73quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dan heb ik het vermoeden dat jouw opa van de leeftijd is van mijn moeder
Mijn moeder is van 1930 dus zelfs ouderquote:
Wow ja dat is idd ook een leeftijd dat je altijd paraat moet zijn voor dit soort dingenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn moeder is van 1930 dus zelfs ouder
Ja, en ze heeft in november in beroerte gehad en sindsdien gaat het steeds minder met haar.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:15 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Wow ja dat is idd ook een leeftijd dat je altijd paraat moet zijn voor dit soort dingen
yep het zijn de minder leuke dingen maar die horen er helaas allemaal bijquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en ze heeft in november in beroerte gehad en sindsdien gaat het steeds minder met haar.
Tja, hoort bij het leven.
quote:
Kokkie!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:21 schreef superkokje het volgende:
Jesje terug van weggeweest![]()
![]()
Avond Mark en Muis
dat was ie al. Was met een oud collega aan het chattenquote:
Ow, ik dacht dat je na deze inspannende dag op de bank in slaap gevallen wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat was ie al. Was met een oud collega aan het chatten![]()
bijna tijd om te gaan slapen, morgen om 9.00 beginnen
Fijn dat je er weer bentquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:22 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Kokkie!!![]()
![]()
![]()
doe ook maar mn zoveelste laatste peukie dan
de mijne ook, maar moet eerst nog wat doen voor de vergaderingquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je na deze inspannende dag op de bank in slaap gevallen was
Leuk, vergaderdagje, ik doe met je mee hoor (maar mijn eerste vergadering begint pas om 09:30)
druk met van alles en niks.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent![]()
waar heb je al die tijd gezeten
jij was gestopt toch ?quote:
Mark heeft het geheugen van een olifantquote:
welke helquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
lekker.
nog even rustig voor dat de hel losbarst
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mark heeft het geheugen van een olifant
Daarom is Ceetje zo blij dat ze niet gestopt is. Kokje en ik zijn het bewijs dat je het toch niet vol kunt houdenquote:
heb het toch een half jaar volgehoudenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom is Ceetje zo blij dat ze niet gestopt is. Kokje en ik zijn het bewijs dat je het toch niet vol kunt houden![]()
Maar Bollokus is inmiddels ook al een tijdje gestopt
knap van hem, mij lukt het ook nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom is Ceetje zo blij dat ze niet gestopt is. Kokje en ik zijn het bewijs dat je het toch niet vol kunt houden![]()
Maar Bollokus is inmiddels ook al een tijdje gestopt
Ik ben in mei gestopt en met de stress in december weer begonnenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb het toch een half jaar volgehouden
k was geminderd, maar k rook inmiddels weer op volle sterktequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben in mei gestopt en met de stress in december weer begonnen
Ik ook helaasquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k was geminderd, maar k rook inmiddels weer op volle sterkte
na mijn eerste ging het ook weer snelquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k was geminderd, maar k rook inmiddels weer op volle sterkte
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
na mijn eerste ging het ook weer snel
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En jij noemde mij verslaafd omdat ik om 13:00 uur peukje opstak
maar op mijn werk rook ik niet. ook niet bij een werkdag van 12 uurquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En jij noemde mij verslaafd omdat ik om 13:00 uur peukje opstak
Ik ga inmiddels wel weer naar buiten om te rokenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
maar op mijn werk rook ik niet. ook niet bij een werkdag van 12 uur
k begin om 7.00 en om 9.00 de eerste peuk van de dagquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga inmiddels wel weer naar buiten om te roken![]()
Maar ik rook niet in mijn auto
ik welquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga inmiddels wel weer naar buiten om te roken![]()
Maar ik rook niet in mijn auto
ik niet voor 14.00 op mijn vrije dag. als ik werk pas als ik naar huis gaquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:44 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k begin om 7.00 en om 9.00 de eerste peuk van de dag
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik wel![]()
maar de laatste is al lang op, dus ik ga slapen![]()
truste
Wakker worden, koffie zetten, peukje opstekenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:44 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k begin om 7.00 en om 9.00 de eerste peuk van de dag
Truste kokkie slaap lekker!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik niet voor 14.00 op mijn vrije dag. als ik werk pas als ik naar huis ga
dat heb ik gelukkig afgeleerdquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wakker worden, koffie zetten, peukje opsteken
Ik moet ook eigenlijk echt stoppen met roken. Heb de laatste jaren tevaak last van bronchitusquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:48 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dat heb ik gelukkig afgeleerdEerste echt op het werk, behalve als ik vrij ben natuurlijk, maar dan slaap ik uit, dus is mn eerste peuk veul later
Dan is het idd beter te stoppen, alleen is het zo makkelijk nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet ook eigenlijk echt stoppen met roken. Heb de laatste jaren tevaak last van bronchitus
Conclusie beter nooit beginnen met rokenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Dan is het idd beter te stoppen, alleen is het zo makkelijk niet
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Conclusie beter nooit beginnen met roken
Precies, vandaag met onze Jen van 9 nog afgesproken dat als ze tot dr 18e niet rookt dr rijbewijs krijgt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Conclusie beter nooit beginnen met roken
Wij zouden fl 100,- krijgen, maar heeft mij niet weerhouden om te beginnen. Hoorde bij mijn 'stoere' imagoquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:56 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Precies, vandaag met onze Jen van 9 nog afgesproken dat als ze tot dr 18e niet rookt dr rijbewijs krijgt.
ik zou een brommer krijgen, maar ook mn 12e al bezweken aan het stoere imago iddquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wij zouden fl 100,- krijgen, maar heeft mij niet weerhouden om te beginnen. Hoorde bij mijn 'stoere' imago
Ik vind de jeugd van nu trouwens wel stoer. Die vinden níet roken stoer en je bent een watje als je wel rookt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:59 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik zou een brommer krijgen, maar ook mn 12e al bezweken aan het stoere imago idd
Precies, ik hou van die instelling!quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind de jeugd van nu trouwens wel stoer. Die vinden níet roken stoer en je bent een watje als je wel rookt.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:05 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Precies, ik hou van die instelling!
helemaal goed vind ik!quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik ook, ik wordt regelmatig op FOK! hier op mijn vingers getikt door jongeren dat roken
is
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Alleen omdat ze mijn zonen/dochters zouden kunnen zijn maakt het wat minder indruk op mij
Ik moet eerlijk bekennen dat een deel van die snotneuzen voor hun leeftijd een stuk wijzer en verstandiger zijn dan ik op hun leeftijd wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:10 schreef jesje1982 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
in de trant van...wat moet je dan snotneus
Ik ken hetquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat een deel van die snotneuzen voor hun leeftijd een stuk wijzer en verstandiger zijn dan ik op hun leeftijd was
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zit nog in een ander draadje, maar dat kan jij niet zien
Maar je kan wel zien dat ik een paar minuten geleden nog in DEF gepost hebquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar je kan wel zien dat ik een paar minuten geleden nog in DEF gepost heb
quote:
Ben ik ook van plan, maar wel op kantoor danquote:
wat is daar te doen danquote:Op woensdag 11 april 2012 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben ik ook van plan, maar wel op kantoor dan
Mijn collega's zitten nu al in Maastricht
Belangrijkste congres op mijn vakgebied.quote:
moet jij daar niet heen danquote:Op woensdag 11 april 2012 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Belangrijkste congres op mijn vakgebied.
Het maastrichts concilie?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Belangrijkste congres op mijn vakgebied.
Ik had toch voorspeld dat er gezeik zou komen over mijn ziek zijnquote:
je mocht nietquote:Op woensdag 11 april 2012 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had toch voorspeld dat er gezeik zou komen over mijn ziek zijn
Waarschijnlijk ook niet onbelangrijk maar is meer jouw vakgebiedquote:
Vakgebied?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook niet onbelangrijk maar is meer jouw vakgebied
quote:
Ook niet onbelangrijkquote:Op woensdag 11 april 2012 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vakgebied?![]()
Ik sorteer pallets.
Iemand moet het doen.quote:
Ach, het voordeel is wel dat ik nu 2 avonden kan FOK!enquote:Op woensdag 11 april 2012 21:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
arme jij. geen vrijthof voor jou
Nick of Time is wel aardig (maar die heb ik al tig keer gezien).quote:
jou kennende zou je dat toch wel doenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, het voordeel is wel dat ik nu 2 avonden kan FOK!en
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 11 april 2012 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
jou kennende zou je dat toch wel doen
Of je leest een goed boek!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, het voordeel is wel dat ik nu 2 avonden kan FOK!en
die had ik even genist, kijk nooit naar vrouwen zendersquote:Op woensdag 11 april 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nick of Time is wel aardig (maar die heb ik al tig keer gezien).
Die zijn vaak wel sterkquote:Op woensdag 11 april 2012 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of je leest een goed boek!![]()
Of mijn reply's, die zijn nog beter.
RTL8 is 'de' mannenzender (zeggen ze zelf)quote:Op woensdag 11 april 2012 21:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
die had ik even genist, kijk nooit naar vrouwen zenders
das RTL7quote:Op woensdag 11 april 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
RTL8 is 'de' mannenzender (zeggen ze zelf)
Ow, ik kom meestal niet verder dan SBS6quote:
RTL Z dat is pas een bazenzender! De hele dag cijfertjes in beeld.quote:
Ik snap toch niets van cijfertjes, ik kan nog niet eens tot tien tellenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
RTL Z dat is pas een bazenzender! De hele dag cijfertjes in beeld.
Dan let je op de lijn -naar boven, goed- naar -beneden, slecht- of op de kleur van de cijfertjes - groen, goed- en -rood, slecht-quote:Op woensdag 11 april 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik snap toch niets van cijfertjes, ik kan nog niet eens tot tien tellen
dat probleem heb ik nu ookquote:Op woensdag 11 april 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik snap toch niets van cijfertjes, ik kan nog niet eens tot tien tellen
Oh, dus lijn naar boven is goedquote:Op woensdag 11 april 2012 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan let je op de lijn -naar boven, goed- naar -beneden, slecht- of op de kleur van de cijfertjes - groen, goed- en -rood, slecht-
maakt voor mij niet uitquote:Op woensdag 11 april 2012 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dus lijn naar boven is goed
Ik hoop niet als het om hypotheekrente gaat
Jij hebt je rente voor 30 jaar vast staan ?quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt je rente voor 30 jaar vast staan ?
Jaquote:
Was alleen een constatering op basis van de retweetjesquote:
die laat ik aan me voorbij gaanquote:Op woensdag 11 april 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was alleen een constatering op basis van de retweetjes
Tja, Alabama hèquote:Op woensdag 11 april 2012 21:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Drie dagen cel voor afzakkende broek WTF
Mwah, je zou hetzelfde hier in NL kunnen verwachten van een rechter in de zwarte kousen streekquote:Op woensdag 11 april 2012 21:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
die amerikanen sporen gewoon niet, niet een uitgezonderd
ik weet wel zeker van niet. zijn NL veel te nuchter voor, en we hebben recht van expressie dus houd geen standquote:Op woensdag 11 april 2012 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, je zou hetzelfde hier in NL kunnen verwachten van een rechter in de zwarte kousen streek
Tja, ik ben denk ik een beetje ouderwets. Misschien beviel het mij daardoor ook wel in de Zuidelijke statenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik weet wel zeker van niet. zijn NL veel te nuchter voor, en we hebben recht van expressie dus houd geen stand
ik vind het ook niet kunnen, maar het is niet strafbaar.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, ik ben denk ik een beetje ouderwets. Misschien beviel het mij daardoor ook wel in de Zuidelijke staten
Ik voelde mij daar veel meer op mijn gemak dan bij de yankees.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik vind het ook niet kunnen, maar het is niet strafbaar.
die zuidelijke zijn helemaal niet wijs
ik heb iets tegen fanaticiquote:Op woensdag 11 april 2012 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik voelde mij daar veel meer op mijn gemak dan bij de yankees.
Maar ik denk dat jij voornamelijk afgaat op wat je via televisie over Amerikanen te zien/horen krijgt.quote:
Goed plan, denk dat ik dat ook maar ga doenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Morgen eerste uur vrij
die fanatici dringen zich gewoon op, kijk maar naar Palin, Paul, Gingrich en santorum om er maar een paar te noemenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar ik denk dat jij voornamelijk afgaat op wat je via televisie over Amerikanen te zien/horen krijgt.
En hier laten ze snel de fanatici zien.
morgen hele dag vrijquote:Op woensdag 11 april 2012 21:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Morgen eerste uur vrij
En dat doet een Wilders nietquote:Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
die fanatici dringen zich gewoon op, kijk maar naar Palin, Paul, Gingrich en santorum om er maar een paar te noemen
Ik nietquote:
Doen die amerikanen ook wel hoor, alleen wij krijgen het alleen op tv te zien als Santorum zegt dat wij massaal ouderen euthaniserenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
ook, maar die zegt hier en daar nog wel iets zinnigs
bijvoorbeeldquote:Op woensdag 11 april 2012 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doen die amerikanen ook wel hoor, alleen wij krijgen het alleen op tv te zien als Santorum zegt dat wij massaal ouderen euthaniseren
Noop, ben blij dat je zelf al een nuancering aanbrengtquote:Op woensdag 11 april 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
bijvoorbeeld
moet ik zeggen dat democraten nog enigszins meevallen
dat geloof ik best, maar is andersom precies zoquote:Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, ben blij dat je zelf al een nuancering aanbrengt
Maar ik ben iets anders over de inwoners van andere landen gaan denken toen mij, in de jaren dat ik voornamelijk in het buitenland zat, merkte dat er echt wel een vorm van selectieve berichtgeving in de NL media is.
Wildersquote:
Correctquote:Op woensdag 11 april 2012 22:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat geloof ik best, maar is andersom precies zo
is altijd beterquote:Op woensdag 11 april 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Correct
Daarom ben ik wel blij dat ik het tot op zekere hoogte van twee kanten heb kunnen aanschouwen.
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga mn nest in![]()
Doei lieve mensjes
groetenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga mn nest in![]()
Doei lieve mensjes
Ja, heeft mij toch wel doen nuanceren, en (ik hoop tenminste) minder snel te (ver)oordelen.quote:
ik (ver)oordeel niemand, hoop alleen altijd dat mensen nog een beetje verstand hebbenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, heeft mij toch wel doen nuanceren, en (ik hoop tenminste) minder snel te (ver)oordelen.
Laat ik het netjes formuleren, je hebt af en toe een zeer uitgesproken meningquote:Op woensdag 11 april 2012 22:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik (ver)oordeel niemand, hoop alleen altijd dat mensen nog een beetje verstand hebben
ik draai er ook zeker niet om heen als ik een mening heb. Dat betekent niet dat ik niet van mening kan veranderenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat ik het netjes formuleren, je hebt af en toe een zeer uitgesproken mening
Maar dat mag ik wel aan je
en welke was het deze keerquote:Op woensdag 11 april 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb trouwens eergister (en gister gedeeltelijk) een docu/film gezien waar ik behoorlijk van onder de indruk ben.
Mooi, dan ben jij een prettig persoon om mee te discusseren. Maar dat wist ik ook alquote:Op woensdag 11 april 2012 22:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik draai er ook zeker niet om heen als ik een mening heb. Dat betekent niet dat ik niet van mening kan veranderen
Deze is echt heftig, heeft minstens zoveel indruk op mij gemaakt als de film Sobibor.quote:
als ik dat zo lees is is dat idd een heftigequote:Op woensdag 11 april 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze is echt heftig, heeft minstens zoveel indruk op mij gemaakt als de film Sobibor.
De docu/film Armadillo.
Ja, en de film is heftiger dan de beschrijving.En het is gewoon ECHT ECHT gebeurt. Ik dwaal al twee dagen in gedachten steeds af naar de beelden. Moet hem ook gewoon nog een paar keer zien om echt te kunnen bevatten wat ik gezien heb.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ik dat zo lees is is dat idd een heftige
zulke films kan ik alleen kijken als in de juiste gemoedstoestand benquote:Op woensdag 11 april 2012 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en de film is heftiger dan de beschrijving.En het is gewoon ECHT ECHT gebeurt. Ik dwaal al twee dagen in gedachten steeds af naar de beelden. Moet hem ook gewoon nog een paar keer zien om echt te kunnen bevatten wat ik gezien heb.
Tja, ik had hem besteld omdat hij mij aangeraden werd. Ik had wel Fokking Hell al gezien, maar niet verwacht dat deze nog veel heftiger was.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
zulke films kan ik alleen kijken als in de juiste gemoedstoestand ben
Ik doe nog meequote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:41 schreef superkokje het volgende:
hij is op![]()
ik ben er weg van
truste Muis
Zonde! Nou rustig aan dan maar he.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:59 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Prima beetje moe dus wordt geen latertje vandaag!
Doe ik zeker hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 20:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zonde! Nou rustig aan dan maar he.
Dat is altijd leuk!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:05 schreef Drassss het volgende:
Samen met Muisje straks tornado's spotten
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:09 schreef Drassss het volgende:
[..]en als he opeens spannend wordt gaat Muisje altijd flippen
quote:Op donderdag 12 april 2012 00:17 schreef jesje1982 het volgende:
kwam even kijken, maar jullie zijn al slapen morgen nieuwe kans
Het gaan leuke dagen wordenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:05 schreef Drassss het volgende:
Samen met Muisje straks tornado's spotten
Enthousiast en een beetje paniekerig jaquote:Op donderdag 12 april 2012 20:09 schreef Drassss het volgende:
[..]en als he opeens spannend wordt gaat Muisje altijd flippen
Jij hebt hopelijk alle afspraken voor zaterdagavond al afgezegd toch?quote:
Heb maar 1 afspraak staan en die begint om 20.00 tot 01.00 achter mijn beeldschermquote:Op donderdag 12 april 2012 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt hopelijk alle afspraken voor zaterdagavond al afgezegd toch?
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb maar 1 afspraak staan en die begint om 20.00 tot 01.00 achter mijn beeldscherm
Alleen wat minder dat Oklahoma City midden in het gebied ligtquote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt een topavond kan worden met prachtige heli beelden!
Kleinigheidjequote:Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen wat minder dat Oklahoma City midden in het gebied ligt
Anderzijds misschien zien we dan wel een keer wat spannends op de cam van de uniquote:
Ben wel eens op dat terrein geweest. Echt niet normaal hoe groot..quote:Op donderdag 12 april 2012 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Anderzijds misschien zien we dan wel een keer wat spannends op de cam van de uni
Heb een flinke klus op de University of Florida gehad, dus kan mij wel iets bij de campus van OCU voorstellenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ben wel eens op dat terrein geweest. Echt niet normaal hoe groot..
Kan je die nog even koud zetten voor mij?quote:
Moet je nagaan dat die van OU belachelijk groot is met dat enorme stadion. Echt ziek!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb een flinke klus op de University of Florida gehad, dus kan mij wel iets bij de campus van OCU voorstellen
Geen probleem!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je die nog even koud zetten voor mij?
Zit nu nog aan de warme koffie
ZIequote:Op donderdag 12 april 2012 20:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat die van OU belachelijk groot is met dat enorme stadion. Echt ziek!
Ja, had het kaartje er ook ff bijgepakt. Ben in dat OU stadion geweest, machtigquote:
Stelt nog niets voor bij de campus van de University of Florida, Gainesville. Ik moest daar steeds de weg naar het juiste gebouw vragen, ik bleef verdwalen (met de auto)quote:Op donderdag 12 april 2012 20:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, had het kaartje er ook ff bijgepakt. Ben in dat OU stadion geweest, machtig
Toegangsdeur stond gewoon open
Das nog een tikkie groter ja zie ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stelt nog niets voor bij de campus van de University of Florida, Gainesville. Ik moest daar steeds de weg naar het juiste gebouw vragen, ik bleef verdwalen (met de auto)
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Das nog een tikkie groter ja zie ik.
Ik zie het, en flink wat chasers op padquote:Op donderdag 12 april 2012 20:39 schreef Drassss het volgende:
In Colorado beginnen al wat buitjes te ontstaan
Greensburg, ??quote:Op donderdag 12 april 2012 20:41 schreef Drassss het volgende:
Greensburg gelukkig net buiten het tornadogebied.. maar zaterdag zitten ze er wel in.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
Ja op het moment dat ik de bovenste foto zag wist ik het weer
Deze sataliet foto zal ook niet ouder dan 1-2 jaar zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 20:46 schreef Drassss het volgende:
[..]je moet maar een google streetview erbij pakken. 5 jaar later en ik vind het nog steeds een dodelijk gebied... weinig gebouwen.
Volgens de census van 2010 777 inwoners.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef Drassss het volgende:
Dat kan best ja.. tja het is ook zo'n plaatjes waar je sowieso al niet dood gevonden wil worden, laat staan na een tornado.....
Ik zie het, ook drie in Nebraskaquote:Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef Drassss het volgende:
Ah en we hebben tornado watch gebieden! Dus over een uurtje gaan we al LOS.
Jep... ik vrees toch voor wat ellende hoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zie het, ook drie in Nebraska
En nog veel meerquote:Op donderdag 12 april 2012 20:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep... ik vrees toch voor wat ellende hoor.
Kan ik mij ook wel wat bij voorstellenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:02 schreef Drassss het volgende:
Die vriend van mij in Oklahoma is al helemaal "pumped up" voor as zaterdag.
Bier! Ik ben ook maar begonnen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
Zal ik nog een kop koffie nemen, of alvast een pilsje?
Zeker op een zaterdag, geloof mij maar dat je straks niks meer op dat kaartje kan zien omdat er zoveel chasers actief zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan ik mij ook wel wat bij voorstellen
Die zit goed daar.
quote:
waar is dit ?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze sataliet foto zal ook niet ouder dan 1-2 jaar zijn
[ afbeelding ]
Arena boulevard 1, Amsterdam Zuid-Oostquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Arena boulevard 1, Amsterdam Zuid-Oost
Die was niet zo lastig hoorquote:
Moet morgen ook nog gewoon werken hèquote:
Ach vrijdag is het altijd rustigquote:Op donderdag 12 april 2012 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet morgen ook nog gewoon werken hè
Voor mij morgen nietquote:
Olympisch stadionquote:Op donderdag 12 april 2012 21:15 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
deze dan ?
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:15 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
deze dan ?
[ link | afbeelding ]
quote:
78F in Coloradoquote:
quote:
Slotenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
Zal wel ergens in Amsterdam zijn, maar zonder duidelijke landmark zou ik niet weten waar
Colorado 78, 1186 Amstelveen, Noord-Hollandquote:Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
Zal wel ergens in Amsterdam zijn, maar zonder duidelijke landmark zou ik niet weten waar
Ik dacht eerder aan de MAP (Middelveldsche Aker Polder)quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan de MAP (Middelveldsche Aker Polder)
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Colorado 78, 1186 Amstelveen, Noord-Holland
Ja Amstelveen, brrrrquote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zover kom ik niet buiten de stadsgrenzen
![]()
Wonen enge mensen
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zover kom ik niet buiten de stadsgrenzen
![]()
Wonen enge mensen
Ik ben een beetje menschenschuwquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben een beetje menschenschuw
[ afbeelding ]
Hoeveel energie er aanwezig is daar. Wil dus zeggen dat er straks flink geknald gaat wordenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:32 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]![]()
![]()
EN IK HEB GEEN IDEE WAAR DAT I9 OP DAT PLAATJE AMERIKA ?
Kansas en Oklahomaquote:Op donderdag 12 april 2012 21:32 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]![]()
![]()
EN IK HEB GEEN IDEE WAAR DAT I9 OP DAT PLAATJE AMERIKA ?
BOEM BOEM BOEM BAM BAM BAMquote:Op donderdag 12 april 2012 21:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoeveel energie er aanwezig is daar. Wil dus zeggen dat er straks flink geknald gaat worden
Aan jou of Mark de eer de lapo te pakkenquote:
Gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aan jou of Mark de eer de lapo te pakken
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aan jou of Mark de eer de lapo te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |