quote:
Niet echtquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:35 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Lieft is 1-0 trouwens als het je iets boeit
k dacht al dat het je niet boeide maar ik kon het niet laten het toch even te vermeldenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet echt![]()
Aan de stand kan ik namelijk al zien dat het niet om American Football gaat, dan zou het nu 2-0, 3-0, 6-0 of 7-0 zijn
Geeft niet hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:38 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k dacht al dat het je niet boeide maar ik kon het niet laten het toch even te vermelden
ik ook! helemaal zin in!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft niet hoor
Ik zie toch ook regelmatig twatjes en re-twatjes in mijn TL voorbij komen, van mensen die wél voetbal kijken
Maar EK ga ik wel volgen hoor
Ik hou het wel opquote:
Gaat goed nu, ben een soort ass. teamleider nuquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
Maar hoe gaat het nu op jouw werk? Je was toen teamleider en trok het niet, dus stapje terug gedaan. Gaat dat nu wel (weer) lekker? En krijg je op dit moment wel steun van je collega's?
Is misschien maar goed ook, helpt je denk ik ook met verwerken. Ik weet hoe belangrijk collega's kunnen zijn als je door een vervelende periode heen gaat. Ze stonden ook voor mij klaar toen ik doodziek wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:44 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Gaat goed nu, ben een soort ass. teamleider nu
En de steun die ik krijg van alle kanten is hartverwarmend.
vandaag weer voor het eerst gewerkt, was moeilijk, want iedereen vraagt natuurlijk van alles erover.
maar zo fijn om er gewoon weer even te zijn
Ja helpt zeker, hoewel er van verwerken op dit moment echt nog geen sprake is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is misschien maar goed ook, helpt je denk ik ook met verwerken. Ik weet hoe belangrijk collega's kunnen zijn als je door een vervelende periode heen gaat. Ze stonden ook voor mij klaar toen ik doodziek was
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:48 schreef markvanrinsum het volgende:
![]()
jesje1982 is op bezoek en het is niet 1-0 maar 2-0
![]()
Ja, en dat helpt dus ook het verwerken. Ondanks dat je het nog niet zo ervaart begin je er wel al mee, juist door er over te praten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:48 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Ja helpt zeker, hoewel er van verwerken op dit moment echt nog geen sprake is.
t is nog te vers, toch is het fijn om er over te kunnen praten
dat is waarquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en dat helpt dus ook het verwerken. Ondanks dat je het nog niet zo ervaart begin je er wel al mee, juist door er over te praten.
Kijk en Mark is gewoon de twitter op FOK!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:48 schreef markvanrinsum het volgende:
![]()
jesje1982 is op bezoek en het is niet 1-0 maar 2-0
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk en Mark is gewoon de twitter op FOK!
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk en Mark is gewoon de twitter op FOK!
Nou lekker ben ik er es, gaat ie slapenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk dat kokje op de bank in slaap gevallen is
Ik kan hem wel wakker bellenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:53 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Nou lekker ben ik er es, gaat ie slapen
sparta kan geen kampioen meer wordenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:52 schreef jesje1982 het volgende:
[..]![]()
![]()
Trouwens mark je gelooft nog in sprookjes???
* je onderschrift*t is toch duidelijk dat de schaal dit jaar naar rotterdam gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |