quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:46 schreef Leyli het volgende:
Gevoel, ratio kan helpen om er samen oplossingen voor te vinden
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:46 schreef Leyli het volgende:
Gevoel, ratio kan helpen om er samen oplossingen voor te vinden
Status niet. Afstand, geld en werk zijn aan elkaar verbonden, dus dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Laat afstand, geld, status of werk je afhouden van bepaalde keuzes?
Nee.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Laat afstand, geld, status of werk je afhouden van bepaalde keuzes?
Ah, OK, interessant idd, de leeftijdscategorie. Ik had toen ik 20 was de ondergrens van 18, tot ik iemand leerde kennen die zestien bleek te zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:57 schreef Cher- het volgende:
Verstand. Ik begin geen relatie met een man van in de 30 bijvoorbeeld. Al kan ik hem nog zo leuk vinden, uiteindelijk gaat het niet werken.
Afstand is niet te overbruggen zonder geld.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ah, OK, interessant idd, de leeftijdscategorie. Ik had toen ik 20 was de ondergrens van 18, tot ik iemand leerde kennen die zestien bleek te zijn.
Niet dat daar veel mee gebeurd is, maar ik heb wel geleerd niets uit te sluiten.
Hoe oud ben jij dan?
Status doet me niets (behalve de aanklevende schoonfamilie, maar zelfs daar kan ik tolerant in zijn tot en met), afstand doet me niets, geld en werk ook niet direct. Valt allemaal te overbruggen.
Ligt maar net aan de afstand en de manier van transport waar je gebruik van kunt maken natuurlijk. Met een beetje geluk kun je het allemaal betalen als je gewoon werkt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:11 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Afstand is niet te overbruggen zonder geld.
Da's helemaal waar, kwiwi. 'Afstand' klinkt zo ver weg, maar dat hoeft het idd niet te zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt maar net aan de afstand en de manier van transport waar je gebruik van kunt maken natuurlijk. Met een beetje geluk kun je het allemaal betalen als je gewoon werkt.
Je gevoel kan wel veranderen, en dan mag het verstand weer meepraten imo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Alles op gevoel,maar soms wint het verstand het van je gevoel na een lange tijd... Of is dan je gevoel gewoon weg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |