quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:59 schreef Sakit-Gede het volgende:
Moslim man + christen vrouw is altijd foute boel.
Christen man + moslim vrouw kan slagen mits de vrouw ook christen wordt en de banden met haar familie door snijdt.
Er zijn meer oplossingen denkbaar, lijkt mij.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:59 schreef Sakit-Gede het volgende:
Christen man + moslim vrouw kan slagen mits de vrouw ook christen wordt en de banden met haar familie door snijdt.
Ja, maar leiden die tot een goed resultaat?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Er zijn meer oplossingen denkbaar, lijkt mij.
wahahahahahahahahhaaa jaa manquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:59 schreef Sakit-Gede het volgende:
Moslim man + christen vrouw is altijd foute boel.
Dat is zeker zo, allebei van het geloof stappen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Er zijn meer oplossingen denkbaar, lijkt mij.
Het aloude, 'liefde maakt blind'?quote:Op zondag 22 april 2012 16:38 schreef Molurus het volgende:
Het lijkt me vragen om ellende.
Maar ik snap sowieso niet helemaal waarom twee mensen die zo verschillend tegen het leven aankijken zouden willen trouwen. Ik zie mezelf in elk geval niet trouwen met iemand die overtuigd gelovig is, praktiserend of niet.
Begrijp me niet verkeerd: mensen die gelovig zijn moeten dat natuurlijk helemaal zelf weten. Maar er zou dan wat mij betreft een veel te groot verschil in opvattingen bestaan.
Die uitdrukking wordt dan ook vooral gebruikt in situaties waarin mensen dingen niet zien die ze wel zouden moeten zien omdat het anders gegarandeerd mis gaat.quote:Op zondag 22 april 2012 16:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het aloude, 'liefde maakt blind'?
Eerder ketters. Maar goed dat vinden de joden dan op hun beurt weer van de christenen. Dat heb je met religies, er ontstaan schisma's en afsplitsingen of er duikt wéér iemand op die claimt een (voorspelde) profeet of messias te zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 16:47 schreef Triggershot het volgende:
Oh ja nu zijn moslims ineens ongelovig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |