Ben jij trouwens nog achtergekomen wie op je zolder rondloopt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:54 schreef kwiwi het volgende:
Begin het gesprek, na haar verhaal, elke keer met: wat denk je zelf dat je het beste kunt doen om het op te lossen?
Mijn vriend komt dan inderdaad ook altijd met van die hele praktische oplossingen aanzetten waar ik niet op zit te wachtenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:55 schreef Isabeau het volgende:
De meeste vrouwen willen overigens vooral hun ei kwijt. Mannen willen dingen oplossen.
Waarschijnlijk verwacht ze dat niet eens. Maar ik kan me vergissen.
Herkenbaar +1quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:57 schreef kwiwi het volgende:
Mijn vriend komt dan inderdaad ook altijd met van die hele praktische oplossingen aanzetten waar ik niet op zit te wachten
Dit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:55 schreef Isabeau het volgende:
De meeste vrouwen willen overigens vooral hun ei kwijt. Mannen willen dingen oplossen.
Laat me raden: je legde je vriend het probleem van onbekenden die op je zolder rondlopen voor, en hij kwam met de praktische oplossing van oordopjes gebruiken?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn vriend komt dan inderdaad ook altijd met van die hele praktische oplossingen aanzetten waar ik niet op zit te wachten
Waarom vertellen jullie het dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom zijn vrouwen vrouwen? Er zit geen enkel logica achter hun manier van denken en doen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:59 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Waarom vertellen jullie het dan?
Zoals: "houd je bek eens te zeuren?"quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Communicatie is een middel tot een doel.quote:
Omdat we gewoon even ons verhaal kwijt willen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:59 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Waarom vertellen jullie het dan?
Die fout maakte ik eerst altijd ook. Nu ben ik gewoon het luisterende oor en geef ik pas advies als zij specifiek daarom vraagt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Als dat zo is, hoe geef je dan een bevredigend antwoord?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:55 schreef Isabeau het volgende:
En dan altijd elk voorstel aanmoedigen. Niet zeggen dat ze dát moet doen, maar dat het een goed idee is. En dat andere idee? Dat klinkt ook als een geschikt plan...quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:54 schreef kwiwi het volgende:
Begin het gesprek, na haar verhaal, elke keer met: wat denk je zelf dat je het beste kunt doen om het op te lossen?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat het ook niet om joh.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]nee want stel je voor dat je 't zo aanpakt en het probleem dan is opgelost, kán natuurlijk niet
Nah, ik krijg daar echt de kriebels van. Dus ik moet maar iets aanhoren, het liefst ook nog keer na keer na keer na keer, terwijl er in 9 van de 10 gevallen een hele eenvoudige oplossing is, maar nee, laten we vooral geen oplossing toepassen waardoor het hele issue zich niet meer voordoet, en zij zich er niet meer rot over hoeft te voelen (want dan is er niks meer om zich rot over te voelen), maar laten we vooral elke keer opnieuw hetzelfde verhaal vertellen en wanneer hij dan een keer geen zin heeft daar in is hij een botte zak.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:34 schreef Gray het volgende:
[..]
Gaat het ook niet om joh.
Gewoon aandachtig luisteren en observeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |