Ik ben luiquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:51 schreef Glesse het volgende:
[ afbeelding ]
bier slaa ik oover. post zelf ook dan spouwerranger
nee joh, heel toevallig was het dan dat jij er toen precies was en posttequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik deed het echt niet expresIk kan ook niet eens lapo hunten want mijn laptop is te sloom. Ik moet eerst een half uur wachten en dan zie ik opeens 3 nieuwe posts
Wat een lekker kontjequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
konijnenkontje voor le topic
Dan niet tochquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:52 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
nee joh, heel toevallig was het dan dat jij er toen precies was en postte
Die is zo cutequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
konijnenkontje voor le topic
Waarom praat je over jezelf in de derde persoon?quote:
potverdorie en ik maar denken dat het niet opvalt als ik privéfoto's post op het internet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kont van flippie. quote voor het nageslacht!
quote:
ik klikte, verknipt stuk draak dat je er bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
goet vraagjen hihiquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom praat je over jezelf in de derde persoon?
sorrij sorrijquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:56 schreef Flippiee het volgende:
En nu weer kappen tis potverdorie geen nachtbagger hier!
Niet een afgetrainde kont kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik klikte, verknipt stuk draak dat je er bent
Nou gewoon googlenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:58 schreef napoleonfour het volgende:
marrre flips, hoe kom jij aan tumblr fotos
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou die zal niet snel meer vergeten wie de baas is in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |