Omdat ik me alleen maar ga ergeren aan de ouders.quote:
Ik vind een dunne naald op een of andere manier venijniger dan een dikkerequote:Op woensdag 11 april 2012 17:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
De eerste keer dacht ik ook: Okee, die is wel wat dikkerNou vooruit met de geit en jens dat ding er maar in
.
Ik vond hem niet eens meer pijn doen dan zo'n dunnere naald.
ergeren?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik me alleen maar ga ergeren aan de ouders.
Ik zou zo'n kind niet verder laten leven... Dan denk ik, gebruik je verstand, wees niet zo egoïstisch. Maar goed, daarin heeft ieder zijn eigen mening en om de mijne lees ik een boek als dat niet.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou zo'n kind niet verder laten leven... Dan denk ik, gebruik je verstand, wees niet zo egoïstisch. Maar goed, daarin heeft ieder zijn eigen mening en om de mijne lees ik een boek als dat niet.
Maar het kind was er al voor dat ze daar achter kwamen dus er viel niets te kiezen en nu moeten de ouders proberen om het beste voor hun kind te doen.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou zo'n kind niet verder laten leven... Dan denk ik, gebruik je verstand, wees niet zo egoïstisch. Maar goed, daarin heeft ieder zijn eigen mening en om de mijne lees ik een boek als dat niet.
dat is idd ook hoe ik er naar kijkquote:Op woensdag 11 april 2012 17:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar het kind was er al voor dat ze daar achter kwamen dus er viel niets te kiezen en nu moeten de ouders proberen om het beste voor hun kind te doen.
Mja, ik ben van mening dat verder laten leven niet altijd het beste is. Daar sta ik wel behoorlijk alleen in, maar dat vind ik niet erg. Iedereen moet doen wat hij of zij het beste acht.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar het kind was er al voor dat ze daar achter kwamen dus er viel niets te kiezen en nu moeten de ouders proberen om het beste voor hun kind te doen.
maar vind jij dat iemand anders (de ouders in dit geval) bij diagnose maar de stekker eruit moeten trekken? euthanasie moeten laten plegen?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik ben van mening dat verder laten leven niet altijd het beste is. Daar sta ik wel behoorlijk alleen in, maar dat vind ik niet erg. Iedereen moet doen wat hij of zij het beste acht.
En omdat ik er een andere mening op na houd, lees ik zo'n boek niet omdat ik me er dus aan ga ergeren.
Ze moeten niks en ik zou nooit iemand die zo'n keuze moet maken mijn mening opdringen, dat is iets wat ze zelf moeten beslisen. Maar het is wat ik zou doen. Nu weet ik niet wat de exacte diagnose is, maar van wat ik heb gelezen in jouw post, zou het mijn keuze zijn euthanasie te plegen, ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar vind jij dat iemand anders (de ouders in dit geval) bij diagnose maar de stekker eruit moeten trekken? euthanasie moeten laten plegen?
Maar je kunt in Nederland niet zomaar zeggen geef dat kind maar een spuitje want als het kind gewoon ademhaalt dan wordt dat echt niet gedaan hoor en dat zeg je nu misschien maar als je de ouder bent sta je er natuurlijk heel anders in.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik ben van mening dat verder laten leven niet altijd het beste is. Daar sta ik wel behoorlijk alleen in, maar dat vind ik niet erg. Iedereen moet doen wat hij of zij het beste acht.
En omdat ik er een andere mening op na houd, lees ik zo'n boek niet omdat ik me er dus aan ga ergeren.
Maes tochquote:Op woensdag 11 april 2012 17:48 schreef Maes het volgende:
Spuit 848, ik heb de kat ook van me afgeschopt toen ze ineens in mijn kuit hing
Lijkt me ook wel lekker, graag een update of het ook lekker was.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:49 schreef Maes het volgende:
Ik kook het Knorr wereldgerecht Kip Jambalaya. Ben benieuwd
Dat weet ik wel, maar dat betekent toch niet dat ik er anders over mag denkenquote:Op woensdag 11 april 2012 17:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar je kunt in Nederland niet zomaar zeggen geef dat kind maar een spuitje want als het kind gewoon ademhaalt dan wordt dat echt niet gedaan hoor en dat zeg je nu misschien maar als je de ouder bent sta je er natuurlijk heel anders in.
We'll doquote:Op woensdag 11 april 2012 17:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel lekker, graag een update of het ook lekker was.
Lief,quote:Op woensdag 11 april 2012 17:54 schreef Maes het volgende:
Gemaakt met mijn nieuwe Iphone![]()
[ afbeelding ]
Leuke fotoquote:Op woensdag 11 april 2012 17:54 schreef Maes het volgende:
Gemaakt met mijn nieuwe Iphone![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat het wel meevalt een arts te vinden die instemt met zoiets... En dat moet ook kunnen, vind ik. Helaas is het menselijk leven op een of andere manier heilig, hoe mensonterend het ook is en dat vind ik jammer.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:55 schreef indaha het volgende:
Nee je mag zeker daar een mening over hebben, ik bedoelde alleen dat het moeilijk zal zijn om daar een arts voor te vinden die dat zou doen.
Ik denk dat het heel moeilijk is idd om te beslissen wat nog menswaardig is of niet en ik hoop dat ik nooit voor die keuze kom te staan.
Maar volgens mij heb je dus WEL een andere keuze... Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:57 schreef Greys het volgende:
Als ik te horen zou krijgen dat mijn kind "nooit zal kunnen zien, spreken, horen of lopen" (!!!) dan zou ik toch ook me even enorm achter mijn oren krabben wat dat kind dan voor leven zou hebben hoor![]()
Nooit zien, oke... Nooit spreken, oke... Nooit horen... oke, nooit lopen... oke. Elk apart zijn er voor die dingen wel 'oplossingen' waardoor iemand alsnog een mooi leven kan hebben. Maar ALLE VIER die dingen tegelijk?
Ik snap dus wel wat samzz bedoelt.
Maar als de baby er eenmaal is en het ademt inderdaad gewoon zelfstandig, dan kan je volgens mij dus niet anders dan er mee gaan dealen... Dus wat dat betreft zou ik me dan weer niet gaan ergeren aan de ouders bij het lezen van zo'n boek, juist omdat ze volgens mij nul andere keuze hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |