JA, HE, JA!quote:
JA ECHT WELquote:
Ik zal nooit een strak buikje krijgen, maar dat hoef ik ook niet. Ik wil 'm gewoon iets minder hebben, verder niet. Ben ook niet strak aan het lijnen of wat dan ook. Let gewoon iets meer op wat ik eet (al heb ik stiekem de afgelopen 2 weken al wel 4 bigtasty's naar binnen gewerktquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hou van zachte vrouwen, het hoeft allemaal niet zo strak en atletisch en weetikhetallemaal van mij
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zal nooit een strak buikje krijgen, maar dat hoef ik ook niet. Ik wil 'm gewoon iets minder hebben, verder niet. Ben ook niet strak aan het lijnen of wat dan ook. Let gewoon iets meer op wat ik eet (al heb ik stiekem de afgelopen 2 weken al wel 4 bigtasty's naar binnen gewerkt).
quote:
Oneluv, bbygirlquote:
hvj wjnmkquote:
Wat?quote:
hou zoveel van je dat kun je je gewoon niet voorstellen.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
hou zoveel van je dat kun je je gewoon niet voorstellen.
Ik geloof dat dat mijn bedoeling erachter was
Zijn antwoord:quote:10. Maak de volgende zin af: Als je op straat een ge-amputeerd been tegenkomt van een prostitué, met zeer erotische schildklier dan........
Mijn antwoord:quote:Dan zoek je haar op om af te neuken, wegrennen doet ze toch niet meer
Wat is volgens jullie het beste antwoord!?quote:Dan kun je maar beter heel zeker zijn dat de dwarsschaaf niet gekookt blijft
`Hey, ik kwam niet met de vraagstelling, dat was Monopolyquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lieve mensen, D kwam met een vraagstelling:
[..]
Zijn antwoord:
[..]
Mijn antwoord:
[..]
Wat is volgens jullie het beste antwoord!?
Poll: Wie heeft het tofste antwoord?
• David
• Justin
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je kwam er mee op msnquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
`Hey, ik kwam niet met de vraagstelling, dat was Monopoly
Sorry skatjuuuh, je moet kiezen tussen die tweequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn antwoord was: Dan naai je eerst haar, en vervolgens haar been.
Komt dat niet in de poll?
Doe ik nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sorry skatjuuuh, je moet kiezen tussen die twee
Zo recalcitrantquote:
Kusjekroel bbygirlquote:
Ik hoop dat ik dan wat fitter ben ja, iig genoeg zodat ik drukte aankan en niet meer zo moe benquote:
Kan je dan wel een onmeunig dikke, lange, zachte knuffel aan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan wat fitter ben ja, iig genoeg zodat ik drukte aankan en niet meer zo moe ben
Dan welquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan je dan wel een onmeunig dikke, lange, zachte knuffel aan?
quote:
Ik zit met D te msnen jaquote:
Je hebt er niet eens om gevraagdquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik niet, hij wil m'n zijn mailadres niet geven.
Welles!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt er niet eens om gevraagd
Bang dat je hem gaat stalken?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik niet, hij wil m'n zijn mailadres niet geven.
Denk tquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bang dat je hem gaat stalken?
Dat welquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bang dat je hem gaat stalken?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kreeg gisteren alleen DM's over een rel in VBL volgens mij
Ik ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben meer met andere dingen bezig dan met msn.. actually.
Checkquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb zin om m'n gezicht tussen twee dikke tieten te begraven.
Iemand?
Jij zit te soppen op m'n fobo hequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben meer met andere dingen bezig dan met msn.. actually.
Fapfapfapquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij zit te soppen op m'n fobo he
Kom maar schatjequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb zin om m'n gezicht tussen twee dikke tieten te begraven.
Iemand?
Altijdquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij zit te soppen op m'n fobo he
En dan met m'n tong een spoor over een lief buikje naar beneden trekken en dingen doen, enzo.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dan met m'n tong een spoor over een lief buikje naar beneden trekken en dingen doen, enzo.
Ik wel, lekker suf op m'n zolderkamer zittenquote:
Camsex?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wel, lekker suf op m'n zolderkamer zitten
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wel, lekker suf op m'n zolderkamer zitten
Dan ga je lekker op de bank of op bed liggen, cam aan, en lekker met jezelf spelen enzoquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:49 schreef Redbaron het volgende:
Pff waarom geylt er nou nooit iem op mij(n fobo)
ik wil wel een keer een kwakje over jouw foto spuitenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:49 schreef Redbaron het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan ga je lekker op de bank of op bed liggen, cam aan, en lekker met jezelf spelen enzo
Er is niks mis met jouW FoBoquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:49 schreef Redbaron het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil wel een keer een kwakje over jouw foto spuiten
Oh, kut. Ik zie het.quote:
Lekker die dikke tieten masseren, je dijen strelen, met 1 hand tussen je benen wrijven...quote:
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lekker die dikke tieten masseren, je dijen strelen, met 1 hand tussen je benen wrijven...
Boh, ik praat mezelf zo een stijve aan
Nog geen DM gehadquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lona en Justin gaan ballen vanavond..
Als daar maar geen gluten inzittenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Moet ze nu op de trein stappen, dan is ze rond middernacht wel hierquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als daar maar geen gluten inzitten
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh wacht, we hebben hier geen treinenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet ze nu op de trein stappen, dan is ze rond middernacht wel hier
Logisch toch? Hoeveel treinen komen er in kontgaten?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ooh wacht, we hebben hier geen treinen
Ja, dan wordt t m niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ligt eraan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Logisch toch? Hoeveel treinen komen er in kontgaten?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga hummen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:04 schreef Redbaron het volgende:
Ik verveelll me! Radio werkt niet dus kan niet meebleren.
En met de lege fles op t stuur meppen ben ik ook al zat
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:04 schreef Redbaron het volgende:
Ik verveelll me! Radio werkt niet dus kan niet meebleren.
En met de lege fles op t stuur meppen ben ik ook al zat
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond
gaat lekker hier zo te lezen
Ik kan vals spelenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben overduidelijk geen ninja, ik zag m niet.
eindelijk geeft ie 't toequote:
ja, weet ik toch ook welquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want? Ik kan elke edit terugzien![]()
Als het eerst een plaatje was, een plaatjequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:21 schreef rulerofdeath het volgende:
als plaatjes wegge-edit worden, zie jij ze dan in vol ornaat of als linkje?
dus als een Blue waffle wegge-edit wordt, dan zie jij die nog in vol ornaat?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als het eerst een plaatje was, een plaatjeAls het een link was, een link
Ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus als een Blue waffle wegge-edit wordt, dan zie jij die nog in vol ornaat?
Jep.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:28 schreef rulerofdeath het volgende:
zoiets posten is ook een ban ongeacht edit ofniet?
is toch geenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:29 schreef Lonaa het volgende:
Morgen komt een schoolvriend op bezoek, die ik al een jaar of 6 niet gezien heb.
Vind het leuk en spannend!
Dat wordt kontneukn!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:29 schreef Lonaa het volgende:
Morgen komt een schoolvriend op bezoek, die ik al een jaar of 6 niet gezien heb.
Vind het leuk en spannend!
En daarom gebeurt het dusquote:
quote:
gewoon neuken wel?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar, nee. Kontneuken gaat m niet worden denk ik zo.
Mja, dat zal dan wel.quote:
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee.preciessssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Wel als ik het wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar, nee. Kontneuken gaat m niet worden denk ik zo.
quote:
quote:
Dat kanquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kanMaar bij mij zal het nooit gebeuren..
quote:
hele middelbare school goede vrienden lees ik, elkaar sindsdien niet meer gezien?quote:
Dat is relatief.quote:
Inderdaad. Middelbare school was niet bepaald uhm, rustig, en uiteindelijk ben ik van school gegaan in havo 4. Elkaar daarna nooit meer gezien.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hele middelbare school goede vrienden lees ik, elkaar sindsdien niet meer gezien?
maar nu wel afgesproken?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Inderdaad. Middelbare school was niet bepaald uhm, rustig, en uiteindelijk ben ik van school gegaan in havo 4. Elkaar daarna nooit meer gezien.
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
Elkaar tegenkomen op facebook, merken dat je nog steeds veel overeenkomsten hebt en met elkaar omgaat zoals altijd.
En dan maar gewoon afspreken.
quote:
quote:
Godverdomme ik moest hardop lachen, verslikte me en moest zo hard hoesten dat mijn moeder niet meer fatsoenlijk kon telefoneren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Godverdomme ik moest hardop lachen, verslikte me en moest zo hard hoesten dat mijn moeder niet meer fatsoenlijk kon telefoneren.
[..]
Godverdomme ik moest hardop lachen, verslikte me en moest zo hard hoesten dat mijn moeder niet meer fatsoenlijk kon telefoneren.
[..]
[..]
Lolllerlollerquote:
Kijk je EXC-NEC?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:20 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kijk nog ff voetbal en dan ook maffen...
Ik ga nog niet naar bed. Zo eerst nog avondeten bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:20 schreef norich het volgende:
Nu al naar bed allemaal? Ik word nu pas echt wakker
ik hoop dat Excelsior nog een goaltje maakt, al zal NEC wel met een counter naar 0-2 gaan...quote:
Laat NEC maar winnen en de nul houdenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik hoop dat Excelsior nog een goaltje maakt, al zal NEC wel met een counter naar 0-2 gaan...
Die bal ging wel hard, dat welquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:28 schreef ReMcOrE het volgende:
die schaar van Calissen
die kans van Zeefuik
Hij is mooi tochquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
net zo erg als mensen die katten painten
Je moet weer vaker gaan terugtekenen bij Draw Something man!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Terecht ook, 't is een meesterwerk.
Heb die hele app niet meerquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je moet weer vaker gaan terugtekenen bij Draw Something man!
Oke, dan ga ik jou verwijderen dus..quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik jou verwijderen dus..
\m/quote:
quote:
allebeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:
quote:
Ga dan maar weer wegquote:Op woensdag 11 april 2012 00:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
alleen ik heb geen cheque bij me
awhquote:Op woensdag 11 april 2012 00:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Van mij mag je blijven, hoor. Ik heb niks gepost.
Ja, wel oke. Hoor eigenlijk wel in bed te liggen, maar ja.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 00:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, wel oke. Hoor eigenlijk wel in bed te liggen, maar ja.
En bijna naar de KNO
Hoe is het met u?
Enschede!quote:Op woensdag 11 april 2012 00:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]![]()
Hier alles goed. Lig al in m'n nest. Over 6 uurtjes dr alweer uit. Eerste werkdag in Enschede
Hmm nee. Ik heb alles en iedereen hier. Dus ik zit goed hierquote:Op woensdag 11 april 2012 00:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Enschede!
Wil je dan niet verhuizen naar Enschede, als je hier ook werkt?
Ja, daar kan ik je niet direct aan helpen.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hmm nee. Ik heb alles en iedereen hier. Dus ik zit goed hierik ken hier alles. Als ik nou een vriendin had in Enschede dan had ik het wel gedaan.
Ik zit hier goed in Almeloquote:Op woensdag 11 april 2012 00:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik je niet direct aan helpen.
Lekker blijven dan. Hoop dat je wat vind. Heb je nog gereageerd op iets vandaag?quote:
Jep morgen weer een bezichtiging om half 6. Dus ja afwachten. Nu slapen.weltrustenquote:Op woensdag 11 april 2012 00:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lekker blijven dan. Hoop dat je wat vind. Heb je nog gereageerd op iets vandaag?
Slaap zequote:Op woensdag 11 april 2012 00:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jep morgen weer een bezichtiging om half 6. Dus ja afwachten. Nu slapen.weltrusten
Houdoequote:Op woensdag 11 april 2012 00:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jep morgen weer een bezichtiging om half 6. Dus ja afwachten. Nu slapen.weltrusten
Idd.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:08 schreef Samzz het volgende:
TT is niet op mij van toepassing. Oude vent van 60 met een bierbuik, dit dat.
DJ Samzz in het huis!quote:
Huisgenoot is okequote:Op woensdag 11 april 2012 11:47 schreef Lonaa het volgende:
Hmm, aardbeving bij Indonesie. Daar zit mijn huisgenoot.
Gelukkig.quote:
Ja, is altijd een beetje eng.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gelukkig.Vorig jaar waren mijn oom en tante in Australie en daar was die aardbeving bij Christchurch maar zouden daar een dag later naartoe. Was ook ff schrikken want we wisten niet precies hoe en wat in eerste instantie.
Justin \m/quote:
Leipe shit.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:13 schreef Redbaron het volgende:
Zo de auto overnemen en dan zelfde ritje als gister doen..
Dan morgen rond de middag ws nog naar Berlijn
quote:In Indonesië nemen ze wereld parkisondag wel heel serieus...
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Terechte opmerking.
[ afbeelding ]
Terechte opmerking.
Snap ook niet waarom vrouwen zo op foto's WILLENquote:Op woensdag 11 april 2012 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Terechte opmerking.
[ afbeelding ]
Terechte opmerking.
Idd, ze denken dat het sexy isquote:Op woensdag 11 april 2012 13:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom vrouwen zo op foto's WILLENDat maakt écht geen goede indruk ofzo
Dit dusquote:Op woensdag 11 april 2012 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, ze denken dat het sexy isIEDEREEN walgt ervan, maarja, wij zijn mannen, wij snappen dat niet
Nauwelijks:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |