JA, HE, JA!quote:
JA ECHT WELquote:
Ik zal nooit een strak buikje krijgen, maar dat hoef ik ook niet. Ik wil 'm gewoon iets minder hebben, verder niet. Ben ook niet strak aan het lijnen of wat dan ook. Let gewoon iets meer op wat ik eet (al heb ik stiekem de afgelopen 2 weken al wel 4 bigtasty's naar binnen gewerktquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hou van zachte vrouwen, het hoeft allemaal niet zo strak en atletisch en weetikhetallemaal van mij
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zal nooit een strak buikje krijgen, maar dat hoef ik ook niet. Ik wil 'm gewoon iets minder hebben, verder niet. Ben ook niet strak aan het lijnen of wat dan ook. Let gewoon iets meer op wat ik eet (al heb ik stiekem de afgelopen 2 weken al wel 4 bigtasty's naar binnen gewerkt).
quote:
Oneluv, bbygirlquote:
hvj wjnmkquote:
Wat?quote:
hou zoveel van je dat kun je je gewoon niet voorstellen.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
hou zoveel van je dat kun je je gewoon niet voorstellen.
Ik geloof dat dat mijn bedoeling erachter was
Zijn antwoord:quote:10. Maak de volgende zin af: Als je op straat een ge-amputeerd been tegenkomt van een prostitué, met zeer erotische schildklier dan........
Mijn antwoord:quote:Dan zoek je haar op om af te neuken, wegrennen doet ze toch niet meer
Wat is volgens jullie het beste antwoord!?quote:Dan kun je maar beter heel zeker zijn dat de dwarsschaaf niet gekookt blijft
`Hey, ik kwam niet met de vraagstelling, dat was Monopolyquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lieve mensen, D kwam met een vraagstelling:
[..]
Zijn antwoord:
[..]
Mijn antwoord:
[..]
Wat is volgens jullie het beste antwoord!?
Poll: Wie heeft het tofste antwoord?
• David
• Justin
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je kwam er mee op msnquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
`Hey, ik kwam niet met de vraagstelling, dat was Monopoly
Sorry skatjuuuh, je moet kiezen tussen die tweequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn antwoord was: Dan naai je eerst haar, en vervolgens haar been.
Komt dat niet in de poll?
Doe ik nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sorry skatjuuuh, je moet kiezen tussen die twee
Zo recalcitrantquote:
Kusjekroel bbygirlquote:
Ik hoop dat ik dan wat fitter ben ja, iig genoeg zodat ik drukte aankan en niet meer zo moe benquote:
Kan je dan wel een onmeunig dikke, lange, zachte knuffel aan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan wat fitter ben ja, iig genoeg zodat ik drukte aankan en niet meer zo moe ben
Dan welquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan je dan wel een onmeunig dikke, lange, zachte knuffel aan?
quote:
Ik zit met D te msnen jaquote:
Je hebt er niet eens om gevraagdquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik niet, hij wil m'n zijn mailadres niet geven.
Welles!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt er niet eens om gevraagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |