En je millitary man dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:24 schreef Diconnected het volgende:
Date was leuk, hij was alleen beetje stil en verlegen maar dat was wel cute
en het was een toffe film
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:24 schreef Diconnected het volgende:
Date was leuk, hij was alleen beetje stil en verlegen maar dat was wel cute
en het was een toffe film
Die heb ik al 3 weken niet gesproken ofzoquote:
Nee, die negeert mequote:Op dinsdag 10 april 2012 18:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Is het nou dezelfde als de laatste keer? Dat had ik niet bij hem gedacht
Welke film ben je geweest?
Ohquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die heb ik al 3 weken niet gesproken ofzo.
[..]
Nee, die negeert me
Dit was een andere alweerBen naar Safe House geweest.
Mannenquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die heb ik al 3 weken niet gesproken ofzo.
[..]
Nee, die negeert me
Dit was een andere alweerBen naar Safe House geweest.
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:52 schreef PriemGirl het volgende:
Zoooo... alles aan de kant.. kaarsjes aannog een uurtje voor de babs komt *even luieren*
Benieuwd wat ik moet verwachten; maar we zullen zienquote:
Wie komt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:52 schreef PriemGirl het volgende:
Zoooo... alles aan de kant.. kaarsjes aannog een uurtje voor de babs komt *even luieren*
Lekker lossssssquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Benieuwd wat ik moet verwachten; maar we zullen zienIk hoop dat ze aan de wijn gaat
Wat is het dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
Elke keer die babsvraag
Ik dacht dat ik de enige was die er nooit van gehoord had
Niet echt een gebruikelijk woord neequote:Op dinsdag 10 april 2012 18:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
Elke keer die babsvraag
Google is my friend laat maarquote:
Haben sie besteld?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:59 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Fooodzzz be here ik heb honger!
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
Elke keer die babsvraag
quote:
Ik had er nog nooit van gehoord maar bij ons is dan ook alles via de notaris gegaanquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Heb het nog maar tig keren hier neer gezet
Hier staat er ook gewoon letterlijk 'babs'
Misschien iets brabants dan?
Maar trouwambtenaar dus
(buitengewoon ambtenaar burgelijke stand)
BEN JIJ GETROUWD????quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord maar bij ons is dan ook alles via de notaris gegaan
Nee wij hebben een geregistreerd partnerschapquote:
Ja hallo, dat wil je toch niet zeggen?quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nee wij hebben een geregistreerd partnerschap
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja hallo, dat wil je toch niet zeggen?
Wat doe je? "ik ben Babs"...
Dan klinkt buitengewoon ambtenaar van de burgelijke stand toch veel beter?
Ik vind Babs als functie echt klinken als iets voor de sociale werkplaats ofzo, of luizenmoeder
quote:
Maar maar.. Ja ok... ze hebben wel kecke kleren aanquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja hallo, dat wil je toch niet zeggen?
Wat doe je? "ik ben Babs"...
Dan klinkt buitengewoon ambtenaar van de burgelijke stand toch veel beter?
Ik vind Babs als functie echt klinken als iets voor de sociale werkplaats ofzo, of luizenmoeder
Bijna hetzelfde geloof ik weet het niet eensquote:
Maar ze is volgens mij jonger dan ik benquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Maar.. euh.. das toch heul niks aparts? Wij zouden 3 jaar geleden geregistreerd partnerschap aangaan; maar waren te lui om de papieren terug te sturen
![]()
23 en jij?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar ze is volgens mij jonger dan ik benIk vind dat wel vroeg zegmaar
Klopt maar had er nog echt nooit van gehoordquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Maar.. euh.. das toch heul niks aparts? Wij zouden 3 jaar geleden geregistreerd partnerschap aangaan; maar waren te lui om de papieren terug te sturen
![]()
Ohquote:
Hehehe een oude vriendin van mij is maar getrouwd gratis omdat ze het geregistreerd partnerschap en notaris enzo te duur vond en ze is nu 20 en is 2 jaar geleden getrouwdquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OhIk word 23. Maar dan nog
Ik bedoel trouwens niet vroeg van BOEHH TE VROEG. Maar gewoon loik
Dat welquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar maar.. Ja ok... ze hebben wel kecke kleren aan![]()
Ik ook... Puur voor de titelquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat wel
En ambtenaar van de Burgelijke stand klinkt ook wel stoer![]()
Zou het altijd voluit zeggen
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Geregistreerd partnerschap is ook bij de gemeente toch?
Maar babs is ook alleen maar bij trouwen en niet bij geregistreerd partnerschapquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]maar daar was geen babs bij en we hebben de notaris nog een document op laten maken omdat
toen nog een goede spaarrekening had
Soms wel staat op internet maar goed miscommunicatie we hazquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar babs is ook alleen maar bij trouwen en niet bij geregistreerd partnerschapIk snap de link niet vrees ik....
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Priem, hebben jullie al een bruiloftsverzekering?
Ik ontdek een geheel nieuw fenomeen
dan gooi ik er witte wijn overheen woeiquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dus als jij rode wijn over je jurk gooit krijg je dat vergoed?
En dan zoveel zuipen dat je het vanzelf vergeetquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
dan gooi ik er witte wijn overheen woei![]()
quote:Naast afgelasting van de bruiloft, ben je met een huwelijksdagverzekering ook verzekerd tegen eventuele ongelukken op de dag zelf, zoals dat glas met rode wijn dat over je jurk valt of die scheur in je in het kostuum van je man.
quote:wat ben jy toch een lekker stuk op de foto maar hoe oud ben jy
Je foto niet op pubersites zetten?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]serieus wat / hoe moet ik hier nou op reageren?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan zoveel zuipen dat je het vanzelf vergeet![]()
![]()
![]()
Maar serieus:
[..]![]()
![]()
![]()
Gewoon... nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]serieus wat / hoe moet ik hier nou op reageren?
Dan kan ik niet meer lurken op hyvesquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je foto niet op pubersites zetten?
Uuuh niet veel van hyves maar toch pleur op en krijg een levenquote:
Ik trek het aan geloof ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:29 schreef Sharana_LV het volgende:
dico wat een mongool die gast die nix van zich liet horen!
quote:Deborah,
Thank you for shopping with Apothica. We are very sorry for the confusion. The tracking number that you were provided is actually for USPS. Please go to USPS.com to track your order online and please let us know if you have any further questions. We are happy to assist you. Thank you and have a great day.
quote:Hi,
Well, the tracking worked indeed on the USPS site. Unfortunately, I do not have a clue which carrier was used within my country and appareantly they tried to deliver but couldn't since I wasn't home. I didn't receive a note or anything so I have no idea where my package is at now.
Deborah
quote:Deborah,
Thank you for shopping with Apothica. We are very sorry that you are having trouble locating your package. Try calling your local post office to see if they have you package. Otherwise you may contact this USPS number toll free: 1-800-222-1811 and they will be able to tell you where your package is located. Please let us know if you have any further questions. We are happy to assist you. Thank you and have a great day.
quote:Hi,
Unfortunately, nothing was there at the postoffice. Since I live in Holland and not America I can not contact USPS for free. It'd be very customer friendly of you if you, as the selling company, could tell me where my package went. Also, USPS didn't try and deliver it to me as they do not operate in Europe.
Thanks,
Deborah
Wat is deze?quote:Deborah,
Thank you for shopping with Apothica. We are very sorry that you are having trouble tracking your package. If you go to USPS.com and type in your tracking number under the track and confirm tab, it will tell you that your item could not be delivered on March 17, 2012 at 11:13 am in NETHERLANDS due to the addressee not available at time of delivery. The addressee has been advised to pick up the item. Please let us know if you have any further questions. We are happy to assist you. Thank you and have a great day.
Customer Service
Wat een mongolenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:35 schreef Debsterr het volgende:
Echt, stik in je kakpakket, geef m'n geld terug en sterf ofzo.
Wat defuckquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:34 schreef Debsterr het volgende:
KAK APOTHICA.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat is deze?
Thank you for shopping with Apothica.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:37 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga er morgen wel op reageren, hier word ik te kwaad om nu.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Thank you for shopping with Apothica.
Anyway: Thank you for shopping with Apothica.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoi, we hebben je pakje ergens, je moet hem maar ophalen. Ergens. Is je gevraagd. Ergens.
Dat jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoi, we hebben je pakje ergens, je moet hem maar ophalen. Ergens. Is je gevraagd. Ergens.
And thank you for shopping with Apothica.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat ja. But we are happy to assist you!
SPEES!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
And thank you for shopping with Apothica.
Gewoon eerlijk zijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:49 schreef Diconnected het volgende:
Is het stom om nu al tegen je date te zeggen dat je het leuk vond vanmiddag of is dat te pushy?
hier, bel maar even met amerika, die weten wel dat de idioten van postnl je pakje in de container hebben gegooid.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Anyway: Thank you for shopping with Apothica.
je bent een vrouwmensch, je kan 2 dignen doen. hard to get spelen of je doet het niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:49 schreef Diconnected het volgende:
Is het stom om nu al tegen je date te zeggen dat je het leuk vond vanmiddag of is dat te pushy?
succes d'r mee en val ons niet meer lastig, maar mooi dat je bij ons besteld hebt!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat ja. But we are happy to assist you!
Kijk daar heb ik nou wat aan!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je bent een vrouwmensch, je kan 2 dignen doen. hard to get spelen of je doet het niet.iek als man zou zo blij worden als een puppy die voor het eerst sneeuw ziet als mijn chicka to be zoiets zou zeggen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Kijk daar heb ik nou wat aan!
Brother from another mother
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
![]()
Zolang je hem niet stalkt, want dat doe jij vast niet want je bent tof, is er niets mis met een teaser als dit.
quote:
I second that!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
he bah schaarhopelijk vindt de DA de oorzaak en is het snel weer een blijde hont
Dit ja!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
he bah schaarhopelijk vindt de DA de oorzaak en is het snel weer een blijde hont
Why?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:57 schreef Diconnected het volgende:
Hier nog liefhebbers van de band Train?
Als ie daardoor weg rent weet je ook weer wat voor vlees je in de kuip hebt toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Kijk daar heb ik nou wat aan!
Brother from another mother
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind dat onder het oog echt supermooi. Weet niet of het mij staat tho.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Mannen hebben toch heul geen gevoel?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Mannen zijn net zo onzeker als vrouwen, true story! Wijnglas.gif
Alleen mannen met rood haar hebben geen gevoel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mannen hebben toch heul geen gevoel?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nageltje! Sterkte met wim![]()
Kippie, ik heb wat foto's van smokey eyes gezocht die ik wel mooi vondOh dat kan prima joh en jij kunt dat prima hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind dat onder het oog echt supermooi. Weet niet of het mij staat tho.
Heb je foundation en/of concealer in jouw kleur?Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh dat kan prima joh en jij kunt dat prima hebben
Heb je foundation en/of concealer in jouw kleur?
Ik heb sowieso mee.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Die neem ik mee. Ik heb alleen geen oogschaduwbasis
Dat zeggen mannen ook nooit, behalve als ze in hun ballen zijn getrapt of als ze een hele lichte verkoudheid hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Alleen mannen met rood haar hebben geen gevoel.
Verder hebben dieren geen gevoel, want ze zeggen nooit "auw, dat doet pijn" ofzo
Top! Ben benieuwd naar jouw make uppiesquote:
betekend het ook dat de katten moeten opschuiven en dat je bij hun slaapt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ong 25 euro en in Paradiso Amsterdam
Mwehehe, even kijken wat ik mee ga slepen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Top! Ben benieuwd naar jouw make uppies
Dat is een chanellakjequote:Op dinsdag 10 april 2012 21:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ong 25 euro en in Paradiso Amsterdam
Wat een hoax.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
die reclame van Bistro (soberso ranzig, maar allez) is echt
'hoe kleiner de baguette, hoe groter het genot!'
Eh, saywhut?
JAAAAquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
die reclame van Bistro (soberso ranzig, maar allez) is echt
'hoe kleiner de baguette, hoe groter het genot!'
Eh, saywhut?
heb ik wel, Too Faced FTWquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Die neem ik mee. Ik heb alleen geen oogschaduwbasis
die van mij zegt dat regelmatig, maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat zeggen mannen ook nooit, behalve als ze in hun ballen zijn getrapt of als ze een hele lichte verkoudheid hebben
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwehehe, even kijken wat ik mee ga slepen.
quote:
Had je al een idee wat je ging doen? Qua outfit en make-up?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Lekker en veel.
En zwaar beroerd van fastfood, goede methode om het maar niet meer te halen.
Ik had al her en der wat dingetjens gepost, ik blijf fijn dicht bij mezelf met veel zwart en veel metaal.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Had je al een idee wat je ging doen? Qua outfit en make-up?
NOES!!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Is vrijdag begonnen met overgeven 's ochtends. Ongeveer 3 a 4 keer gebeurd sinds dien. Verder was zijn gedrag wat rustiger, maar redelijk normaal, dus maar laten gaan, misschien was hij wat misselijk en buiten gedroeg hij zich opgewekt. Vanmorgen leek het beter te gaan, was opgewekt met uitlaten. Maar ik kom toch tot de conclusie dat hij zich vreemd gedraagt, hij is buiten nu ook sloom, dan weer onrustig. En hij is zeker 10 minuten bezig geweest met z'n eten, wat hij normaal in een minuut naar binnen gewerkt heeft.
Alles bij elkaar vind ik het nu te lang duren en dat zijn gedrag ook zo veranderd vind ik geen goed teken, dus hoop dat ik morgen bij de DA terecht kan...
Ik weet gewoon echt niet hoe een vampier zich kleedquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Had je al een idee wat je ging doen? Qua outfit en make-up?
Ah, als jezelf dus, mooiquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had al her en der wat dingetjens gepost, ik blijf fijn dicht bij mezelf met veel zwart en veel metaal.Stereotype vampiersletje dus.
Onzin. Heel veel blijft.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Hebben jullie die reclames al gezien voor Limburg, waarin dat wijf net doet alsof ze een witte asperge gaat pijpen en dan ineens een hap neemt?![]()
Er zijn ook radioreclames voor promotie van wonen in Limburg, met bijv. als argument "de Floriade"
En dan zeggen ze "je zal er maar wonen"
Punt 1: Limburg (sorry voor de Limbo's) en zijn lompe reclames.
Punt 2: De Floriade gebruiken als argument om er te gaan wonen. Is nu nog een half jaar en dan is alles weg. Goeden argument![]()
Punt 3: "Je zal er maar wonen" klinkt net als dat programma over zieke mensen "je zal het maar hebben"
![]()
![]()
Heb je de broer van die van mijn zus?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[Te koop] Kat die nu blijkbaar ook je koffie op drinkt ...
dit kan toch niet goed zijn? k heb t maar weggetrokken, straks wordt ie ziek ofzo
Uhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet gewoon echt niet hoe een vampier zich kleedkan gewoon een zwarte broek, donkerpaars shirt en zwarte blazer?
Facking saai
pehehequote:Op dinsdag 10 april 2012 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[Te koop] Kat die nu blijkbaar ook je koffie op drinkt ...
dit kan toch niet goed zijn? k heb t maar weggetrokken, straks wordt ie ziek ofzo
Bij de fokwinkel ja?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Uhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
NEE!!!!
Capeje kopen bij de fokwinkel, zulke shit
Ik heb die meuk toch.quote:
en da's een reden om er naar te verhuizen?quote:
Neen, absoluut geen industrieterrein. Er komen misschien nog wat kantoorpanden bij maar verder blijft het groenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en da's een reden om er naar te verhuizen?
Ik heb begrepen van iemand die er werkt (weet dat jij er ook werkt, maar da;s toch anders) dat alleen de gebouwen echt blijven staan, of gerecycled worden. Groen gaat behoorlijk veel van plat en komt industrieterrein voor ofzo
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij de fokwinkel ja?Mwhehe ik ga donderdag ff kijken.
Ik ga morgen maar even kijken voor tandjes.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij de fokwinkel ja?Mwhehe ik ga donderdag ff kijken.
goeden besparing van den florijnen, mattie!quote:
aha.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neen, absoluut geen industrieterrein. Er komen misschien nog wat kantoorpanden bij maar verder blijft het groen
En ik zeg nergens dat het een reden is om er naar toe te verhuizen. Ik verbeterde alleen dat stukje
Beter gaat niemand in Limburg wonen
quote:
Ik was dus gisteren bij een vrouwtje in Uitgeest met een FOKKING VOORRAAD IN FEESTKLEDING. Hippiekostuum voor mn moeder ophalen. Zegt ze: 'Ja het is een uit de hand gelopen hobby, ik heb nu zo'n 9000 kostuums hangen hierachter.'quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga morgen maar even kijken voor tandjes.
quote:
Ja tog?!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
goeden besparing van den florijnen, mattie!
t.o.v. de normale 6 euro ofzo per zak, kan ik me voorstellen dat het dan ineens druk is....quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef Lindytje het volgende:
Pffffffff, acht uur in de friettent staan waar het hoerentyfusteringdruk is (puntzak friet voor een euro elke dinsdag in april) met een half uurtje pauze is kudt
Goede kant: LEKKER CENTJES VERDIENT !!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef Lindytje het volgende:
Pffffffff, acht uur in de friettent staan waar het hoerentyfusteringdruk is (puntzak friet voor een euro elke dinsdag in april) met een half uurtje pauze is kudt
Jawelquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Ik was dus gisteren bij een vrouwtje in Uitgeest met een FOKKING VOORRAAD IN FEESTKLEDING. Hippiekostuum voor mn moeder ophalen. Zegt ze: 'Ja het is een uit de hand gelopen hobby, ik heb nu zo'n 9000 kostuums hangen hierachter.'
En ik zit in de auto, bijna thuis weer "FRICK! DIE HAD VAST OOK WEL IETS VAMPIERS!"
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef Lindytje het volgende:
Ach gossie... Arme Wimquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Hij is nu ook heul zielug. Stond net naast me half in slaap te vallen.. Dus nu kussen maar naast me gelegd en hij ligt te pitten.
okeujjjquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is een chanellakje
Dat is een dinsdag en dag erna een van de laatste colleges dus ik pass
Lekker slapen zoquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel
Alleen heul moe
Met jou babe??
Oh, ik heb trouwens afgelopen weekendhet filmpje van masja met d'r haarlak en stijltang laten zien... ze ging bijna dood van het lachen man!
![]()
![]()
Normaal 2,25quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
t.o.v. de normale 6 euro ofzo per zak, kan ik me voorstellen dat het dan ineens druk is....
Nu lekker relaxen?
Bak groen en bloemen en paar gebouwen wat eens in de 10 jaar opgebouwd wordt, nu in Venlo. En er gaan busladingen Jappen naartoe die *klik* *klik* *klik* doen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is Floriade of iets dergelijks trouwens? Is het ernstig dat ik daar nog nooit van gehoord heb?
Ik dacht dat het weer beter ging met Sien?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ach gossie... Arme Wim
Sien is ook nog steeds niks aan... ligt ook bijna alleen te pitten..
Aankomende zaterdag wordt een vriendin 50 en die geeft een thema feestjequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Waarom had je moeder dat nodig? Heeft ze een date?
Soort keukenhof/bloemencorso?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bak groen en bloemen en paar gebouwen wat eens in de 10 jaar opgebouwd wordt, nu in Venlo. En er gaan busladingen Jappen naartoe die *klik* *klik* *klik* doen.
Zoiets?
(ik ben er nooit geweest overigens)
Ja, dat wel!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goede kant: LEKKER CENTJES VERDIENT !!SHOPPEN!
Tuinarchitectuur enzooooooquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bak groen en bloemen en paar gebouwen wat eens in de 10 jaar opgebouwd wordt, nu in Venlo. En er gaan busladingen Jappen naartoe die *klik* *klik* *klik* doen.
Zoiets?
(ik ben er nooit geweest overigens)
Echt? Ik zou toch zweren dat ik laatst meer had betaald...quote:
66 hectare.. en buitenlanders staan er ook met hun producten enzo.. veel groter en wat meer gericht op alles wat met groen te maken heeft..quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Soort keukenhof/bloemencorso?
Ja!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lekker slapen zo
Ja ook![]()
Wij ook echt met onze koppen zowat tegen elkaar gedrukt om het geluid van gillend haar te kunnen horen
Neequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Elke dinsdag bij Lin friet halen voor heul weinig![]()
Ik heb nooit pauzequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat wel!!!
Ik vind dat pauzesysteem alleen zo kut... Een freaking half uur pauze man...![]()
![]()
Begin je om twaalf uur, heb je om 3 uur pauze, moet je daarna nog 4,5 uur nonstop friet bakken
ah, zo ietsquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Aankomende zaterdag wordt een vriendin 50 en die geeft een thema feestje
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja!![]()
En steeds:NIETTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Ja, dat hoor ik wel van iedereen, inclusief diegene die er werkt, maar ik snap het niet zoquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Floriade schijnt heel indrukwekkend te zijn toch?
Nee, ze is weer aan een nieuwe kuur antibiotica gezet... ze had afgelopen zaterdag weer 40 graden koorts...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het weer beter ging met Sien?
Keertje kijken dan maarquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik wel van iedereen, inclusief diegene die er werkt, maar ik snap het niet zo
Yesh! Let the wedding begin!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai2u babs op bezoek gehad. Super toffe dame
![]()
![]()
Dat hebben wij ook, en ik werk vaak een uur of 9 a 10 achter elkaar, dus dan is de tijd tussen lunchen/pauze en klaar zijn soms wel erg langquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat wel!!!
Ik vind dat pauzesysteem alleen zo kut... Een freaking half uur pauze man...![]()
![]()
Begin je om twaalf uur, heb je om 3 uur pauze, moet je daarna nog 4,5 uur nonstop friet bakken
Ik snapte het ook niet.. totdat ik het terrein op liep voor de eerste keerquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik wel van iedereen, inclusief diegene die er werkt, maar ik snap het niet zo
Klein is 1,75quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Echt? Ik zou toch zweren dat ik laatst meer had betaald...
Of is 2,25 de mini/baby friet?
Ohhhh want, mayo had ik erbij en die was takke duur
quote:
Eentonig vooral ja... en maar bakken, en nog meer, en nog meer...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nooit pauze.
Maar mijn werk is ook minder arbeidsintensief/eentonig denk ik
Dat is goed om te horenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
Als 'ie weer in de randstad/in de buurt is en goedkoop ga ik dat wel doen misschienquote:
Leuk!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
Ja echt he... poepsysteem... ik houd er niet vanquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook, en ik werk vaak een uur of 9 a 10 achter elkaar, dus dan is de tijd tussen lunchen/pauze en klaar zijn soms wel erg lang
awww..quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ze is weer aan een nieuwe kuur antibiotica gezet... ze had afgelopen zaterdag weer 40 graden koorts...
Mwhehehehe bij mij ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als 'ie weer in de randstad/in de buurt is en goedkoop ga ik dat wel doen misschien
Zoberzo gaat alles wat groen dood is in mijn buurt, dus klinkt niet als het beste uitje voor mij
Klopgeestquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:12 schreef Diconnected het volgende:
Wtf waarom hoor ik steeds geklop van de buren boven
Overal, of in R'dam duurder?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Klein is 1,75
middel 2,00
puntzak 2,25
Mayo 40 cent
die zijn aan het neuken, duidelijk.....quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:12 schreef Diconnected het volgende:
Wtf waarom hoor ik steeds geklop van de buren boven
yep, hier ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mwhehehehe bij mij ookzelfs cactussen en vetplantjes
quote:
batsenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zijn aan het neuken, duidelijk.....
tis gewoon dat klotekind dat weer irritant doetquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zijn aan het neuken, duidelijk.....
wat leuk!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nou euh... ze vond mijn uitgebreide getypte verhaal errrrg tof en wou verder alles weten. Incl. of cif kampioen gaat worden (dus dat moeten we volgende week ook even doorgeven). En gewoon alles.. Heeft heeeeeel veel opgeschreven maar vond ons verder geen 'standaard' koppel en zelfs vrijgezellen heeft ze allemaal genoteerd
Ze had genoeg stof om het hele half uur te vullen ! Goed gevoel bij; dus dat is wel erg tof na mijn ongelooflijke dip die ik vandaag had
Nee, niet echt...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
awww..
Weet de dierenarts wel wat het is?
(heb niet teruggelezen dit weekend)
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nou euh... ze vond mijn uitgebreide getypte verhaal errrrg tof en wou verder alles weten. Incl. of cif kampioen gaat worden met voetballen (dus dat moeten we volgende week ook even doorgeven). En gewoon alles.. Heeft heeeeeel veel opgeschreven maar vond ons verder geen 'standaard' koppel en zelfs vrijgezellen heeft ze allemaal genoteerd
Ze had genoeg stof om het hele half uur te vullen ! Goed gevoel bij; dus dat is wel erg tof na mijn ongelooflijke dip die ik vandaag had
Overal dezelfde prijs als het goed isquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Overal, of in R'dam duurder?
Frietmeet op dinsdag met heeeeeel Fok bij Lin de frietkoningin
Hoop dat jullie gauw een gefixte sien terugkrijgenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, niet echt...
Ze vreest nu voor Lyme, maar ze weet het niet zeker. Dus nu pilzors die daar tegen werken en ook tegen de klachten die sien nu heeft
Waaaaa, gaaf! Wat fijn joh!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nou euh... ze vond mijn uitgebreide getypte verhaal errrrg tof en wou verder alles weten. Incl. of cif kampioen gaat worden (dus dat moeten we volgende week ook even doorgeven). En gewoon alles.. Heeft heeeeeel veel opgeschreven maar vond ons verder geen 'standaard' koppel en zelfs vrijgezellen heeft ze allemaal genoteerd
Wat tof babequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nou euh... ze vond mijn uitgebreide getypte verhaal errrrg tof en wou verder alles weten. Incl. of cif kampioen gaat worden met voetballen (dus dat moeten we volgende week ook even doorgeven). En gewoon alles.. Heeft heeeeeel veel opgeschreven maar vond ons verder geen 'standaard' koppel en zelfs vrijgezellen heeft ze allemaal genoteerd
wat doet die dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
tis gewoon dat klotekind dat weer irritant doet
Hehe ja ik las hetquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waaaaa, gaaf! Wat fijn joh!
Brings the happiness back!
(en check nog even mijn stukkie vanavond aan joustrategie werkte hier prima met zeikerds of mensen die niks leuks toevoegen )
Kan me voorstellen dat je teken moeilijk kan vinden in die vacht. Hopen dat ze gauw opknapt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, niet echt...
Ze vreest nu voor Lyme, maar ze weet het niet zeker. Dus nu pilzors die daar tegen werken en ook tegen de klachten die sien nu heeft
Maaarrrrr we houwen zow van jouw!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Overal dezelfde prijs als het goed is
En: nee
Haar garantiebewijs is al opquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoop dat jullie gauw een gefixte sien terugkrijgenmag niet stoek zijn... garantiebewijs uithalen
![]()
Dattus, precies!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hehe ja ik las hetWe hebben het al naast ons neer gelegd
Zoeken het maar uit; wij gaan giga mega feest hebben. Klaar
En van frietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ja, dan kun je er best wel eens eentje missen idd. dat zei de DA ook.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je teken moeilijk kan vinden in die vacht. Hopen dat ze gauw opknapt.
![]()
Ja echt welquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haar garantiebewijs is al opKakzooi, zal je altijd zien
Maar Sien wordt gewoon weer beter, dat moet
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En van friet
Ja, ik ook, al moest ik er mijn best voor doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg wel friettent en frietkoningin uit mezelf, maar wel weer "patatje met", patatjes halen etc
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Nee, want voor zombies heb ik dat vierjarige Somalische kind natuurlijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Lin, sterkte met Sien!
Is ze niet gebeten door een zombie toen je niet oplette?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En van friet
Dat moet wel echte liefde zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Pahahaha ik zat hier ook al van: ohh nee.. ow eww.. what the... gedverrrrrrquote:
Ik ben zķ blij dat wij geen benedenburen hebben..quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
tis gewoon dat klotekind dat weer irritant doet
Ik zal het zo even doorgevenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja echt welSIEN JE HEBT HET GEHOORD HE !!!
Puntzakkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik houw ook van gullie, maar niet van puntzakken
echt dat er niks uit je omgeving dan zegt ofzoquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahahaha ik zat hier ook al van: ohh nee.. ow eww.. what the... gedverrrrrr
Bwhehehehe, ik was weer een dagje thuis gisterenquote:05. 195 Lindytje
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Klinkt goed Priem. Trouwverzekering heul niet meer nodig
Joahhh! Komt goedquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dattus, precies!![]()
En ubergaaf is hoe het wordt!
Neeeeeeee, die helpen alleen tegen spook zombie katten muppet!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, want voor zombies heb ik dat vierjarige Somalische kind natuurlijk![]()
KIJK EENS NAAR DE NR 1quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehe, ik was weer een dagje thuis gisteren
Ohnee, niet eens, ik was nog pasen vieren bij mijn ouders ook van 12-6quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehe, ik was weer een dagje thuis gisteren
Ik ook. Ik ben echt geen watje, maar als ik dat beest zo zie... Dan wordt ik ineens een zorgzieke mutsquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dan kun je er best wel eens eentje missen idd. dat zei de DA ook.
Ja, ik hoop het ook!
En ik hoop dat je morgen met de poetel terecht kunt![]()
You haz no life, Ktxkbye~!quote:
Ja, maar die van ons zijn neppers... dat zijn van die harde kartonnen 'zakken'quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Puntzakken![]()
Oldskool, die krijg je bijna nergens meer![]()
Puntzakje patatjes naast de metro Dijkzigt in Rotterdam tussen college's
Oh, kut... ja, die heb ik nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Neeeeeeee, die helpen alleen tegen spook zombie katten muppet!![]()
Arabische koekhap-eenden moet je daarvoor hebben!
Ik had gisteren ook echt niks te doenquote:
ik had vorige keer een bakje, was handiger. Maar da's wel lame... een nep puntzakquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar die van ons zijn neppers... dat zijn van die harde kartonnen 'zakken'![]()
Ga sex hebben, dat helptquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:23 schreef Incantrix het volgende:
KUNNEN JULLIE AL EENS OPHOUDEN OVER PATAT/FRIET??![]()
Mijn maag doet *grommel*
Doet de Bram hier ook jah, een kartonnetje in een puntzak. Ben ik ze stiekem wel dankbaar voor, ik ben al zo onhandigquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar die van ons zijn neppers... dat zijn van die harde kartonnen 'zakken'![]()
Ik ook hoor, als er iets met Sien isquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben echt geen watje, maar als ik dat beest zo zie... Dan wordt ik ineens een zorgzieke muts
jij met je 2 SC-en ook echtquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook echt niks te doenIedereen was weg,
moest werken. En Plastic_Zak is er altijd
Jah, zoquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ga sex hebben, dat helpt
lalalala laatste dag ongesteld hier, morgen weer fris en fruitig batsen
Bram Ladagequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Doet de Bram hier ook jah, een kartonnetje in een puntzak. Ben ik ze stiekem wel dankbaar voor, ik ben al zo onhandig
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jij met je 2 SC-en ook echt![]()
bwhehehehehe
altijdquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef Lindytje het volgende:
Oh, we gaan naar bed hoor ik
Tot morgen babes!!
Schaar, succes met Wim!!Hou je ons op de hoogte?
NOM!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bram Ladage![]()
Die zit hier 5 minuutjes vandaan
Ik had het geluidsfragment gehoord op 3FM vanavond en zat toen zo in de autoquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben de slechtste chauffeur van Nederland aan het kijken op uitzendinggemist (een uur na de uitzending). Zo'n blond mokkel dat vind dat ze heel hard kan, die keihard tegen een old-timer aan gaat. Man kwam van rechts in een 30km-gebied, zij reed minstens 60. Schitterende eend waar die man 13 jaar aan gewerkt had, man helemaal over de toeren. En dan gaat dat wijf staan janken.
nee twee balletjes, een haarelastiekje en een lippencreme gevonden in een laarsquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
NOM!als ik naar de stad ga MOET ik daarheen ja
Sjaan, waro? In een pc ofzo?
Bats zequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef Lindytje het volgende:
Oh, we gaan naar bed hoor ik
Tot morgen babes!!
Schaar, succes met Wim!!Hou je ons op de hoogte?
Hebben ze je LV tasjes al gevonden om een nest in te bouwen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee twee balletjes, een haarelastiekje en een lippencreme gevonden in een laars
die vroeg in zijn 2e bericht in mijn fobo al om mijn nrquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook echt niks te doenIedereen was weg,
moest werken. En Plastic_Zak is er altijd
Ze zei ook nog "m'n verzekering vergoed het wel"quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had het geluidsfragment gehoord op 3FM vanavond en zat toen zo in de auto![]()
![]()
![]()
Echt zo'n domme blonde hoer![]()
"sorry meneer, echt sorry"
"13 jaar aan gewerkt voor niks!!!!!"
"ja sorry he, echt sorry"
nee ze mogen niet in de slaapkamer komenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hebben ze je LV tasjes al gevonden om een nest in te bouwen?
Mwhehehehequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die vroeg in zijn 2e bericht in mijn fobo al om mijn nr
ja dat is wel te merken aan emquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mwhehehehehij is ook echt een guppie. 17
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben de slechtste chauffeur van Nederland aan het kijken op uitzendinggemist (een uur na de uitzending). Zo'n blond mokkel dat vind dat ze heel hard kan, die keihard tegen een old-timer aan gaat. Man kwam van rechts in een 30km-gebied, zij reed minstens 60. Schitterende eend waar die man 13 jaar aan gewerkt had, man helemaal over de toeren. En dan gaat dat wijf staan janken.
In het echt ziet hij er vast zo uit:quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die vroeg in zijn 2e bericht in mijn fobo al om mijn nr
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee twee balletjes, een haarelastiekje en een lippencreme gevonden in een laars
oh dat had ik nog niet eens gehoordquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze zei ook nog "m'n verzekering vergoed het wel"
Kuthoer
Dankuquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Veel plezier met scharen en batsen Lin en Inca!
Omfgquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In het echt ziet hij er vast zo uit:
[ afbeelding ]
of zo
[ afbeelding ]
of zo
[ afbeelding ]
"Ok ik doe normaal, maar ik bats wel met je moeder"quote:
dudequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omfg
Nee hij is wel cute als ie serieus is
vertel?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omfg
Nee hij is wel cute als ie serieus is
ja ditquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"Ok ik doe normaal, maar ik bats wel met je moeder"
Moet ik altijd aan denken bij het woord batsen![]()
(MasterMovies FTW)
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In het echt ziet hij er vast zo uit:
[ afbeelding ]
of zo
[ afbeelding ]
of zo
[ afbeelding ]
Dirty Miyagiquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Die 2de is mister miyagi !!!!![]()
My childhood.. Wat doe je
![]()
Zegt me niksquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"Ok ik doe normaal, maar ik bats wel met je moeder"
Moet ik altijd aan denken bij het woord batsen![]()
(MasterMovies FTW)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |