Dit.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:41 schreef Rossdale het volgende:
En daarom SIM-only en losse telefoon kopen (bij een winkel die wel gewoon braaf levert)
Wat krijg je dan van VF? ik heb ook VF maar merk daar niks van.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar gaat dus direct een stock-custom ROM overheen, hoef die teringzooi van VF niet.
W T Fquote:Op woensdag 11 april 2012 16:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Hier ook Vodafone, binnen twee dagen binnen en unbranded. Ze weten gewoon dat je een vuile Ajacied bent Doop
Zojuist mijn bestelling door VF laten checken en mijn toestel is niet branded. Hij kan echter niet zeggen wanneer het toestel geleverd wordt...quote:Op woensdag 11 april 2012 16:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat krijg je dan van VF? ik heb ook VF maar merk daar niks van.
Je maakt je eigen wel druk hequote:Op woensdag 11 april 2012 16:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Zojuist mijn bestelling door VF laten checken en mijn toestel is niet branded. Hij kan echter niet zeggen wanneer het toestel geleverd wordt...
Dat leer je ook wel als je later groot bent en in de grote mensen wereld meedraait. Je moet voor jezelf opkomen want niemand anders doet het voor jequote:
Dus? Volgens mij krijg je dat van kleins af aan al mee? Weet natuurlijk niet hoe de opvoeding daar in het noorden isquote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat leer je ook wel als je later groot bent en in de grote mensen wereld meedraait. Je moet voor jezelf opkomen want niemand anders doet het voor je
Idd, als je het ergens niet mee eens bent, moet je die ander gewoon vol op zijn kanis rossen!quote:Op woensdag 11 april 2012 16:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus? Volgens mij krijg je dat van kleins af aan al mee? Weet natuurlijk niet hoe de opvoeding daar in het noorden is
Gewoon rachid en zn familie vragen, die regelen het voor 10,-quote:Op woensdag 11 april 2012 17:03 schreef Pixell het volgende:
[..]
Idd, als je het ergens niet mee eens bent, moet je die ander gewoon vol op zijn kanis rossen!
Ajax wordt vanavond kampioen!quote:Op woensdag 11 april 2012 17:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
En zal er vanavond al afscheid worden genomen van titelkandidaten?
Hoe dan ook, het is erg knap als je kijkt naar het team & blessures van Ajax dit seizoen dat we bovenin meedraaien. Net zo knap als de prestatie van feyenoord.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Als ze vanavond winnen vrees ik van wel
We?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het is erg knap als je kijkt naar het team & blessures van Ajax dit seizoen dat we bovenin meedraaien. Net zo knap als de prestatie van feyenoord.
Drie niet-voetbal gerelateerde posts achter elkaar! Heldenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |