quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:56 schreef Waaghals het volgende:
Ik denk dat ze je afschiet als je haar "een oudere vrouw" noemt.
gaat hem niet worden zo
Klopt i know, het moet ook niet verkeerd geinterpeteerd worden. Een ieder zal weten wat ik bedoel en waar het om gaat/...quote:
Jupquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:58 schreef GingerAle1990 het volgende:
@Sanchos je ex was dus een vrouw die 6 jaar ouder is?
Die wilde eigenlijk een goede neukbeurt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:48 schreef GingerAle1990 het volgende:
Beste Fok-Leden,
We hebben samen na enige drank een intieme nacht gehad, maar er is niet heel erg veel gebeurd behalve wat ''gefoos''.
De volgende ochtend zijn we heerlijk samen wakker geworden en nog in elkaars armen gelegen, maar meer ook niet.
Echter nadat we uit bed kwamen en beide ons gang waren gegaan deed ze naar mijn idee afstandelijk en ik kreeg slecht hoogte van der.
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:05 schreef Daniel1976 het volgende:
28 en oudere vrouw, laat ze het maar niet horen
Helemaal eens.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou het niet laten varen om het leeftijdsverschil.. Maar ik zou wel eens kijken of ze uberhaupt contact met je opneemt als het niet van jouw kant komt.
Dat dus.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:05 schreef Daniel1976 het volgende:
28 en oudere vrouw, laat ze het maar niet horen
Ja inderdaad. En de jong triest dat hij een oude fossiel neuktquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:40 schreef Cher- het volgende:
En als dit een chick van 18 was dan was de man in kwestie van 28 een vieslak geweest denk ik
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou het niet laten varen om het leeftijdsverschil.. Maar ik zou wel eens kijken of ze uberhaupt contact met je opneemt als het niet van jouw kant komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |