quote:Set in 1950's Miami, Florida, Magic City tells the story of Ike Evans (Jeffrey Dean Morgan), the owner of Miami's most glamorous hotel, the Miramar Playa. Evans is forced to make an ill-fated deal with Miami mob boss Ben Diamond (Danny Huston) to ensure the success of his glitzy establishment.
Helemaal mee eens, dat was echt geniaal.quote:Op maandag 16 april 2012 08:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik mis united states of tara. Schandalig dat die gecancelled is.
Als Chelsea, Community en Whitney een extra seizoen krijgen van deze hele rij ben ik blij.quote:Op maandag 16 april 2012 08:32 schreef friekin_ het volgende:
Misschien leuk om te lezen en je eigen favoriet op te zoeken; de geruchten over eventueel cancellen
[..]
Ik heb de serie verder niet gezien, ik ga af op wat ik in de trailer zag en dat was niet bestquote:Op maandag 16 april 2012 15:44 schreef Tegan het volgende:
Ze is niet heel lelijk, als ze zich meer zou verzorgen ofzo, ietsje meer make-up zou dragen, denk ik. Maar ze speelt natuurlijk zo'n sloeber. Maar ik vind haar zeker niet lelijk.
Supernatural?quote:Op maandag 16 april 2012 16:19 schreef Kenju het volgende:
Wat is een serie die ik echt moèt zien?
Dit kijk ik cq. heb ik gezien nu en representeert wat ik leuk en interessant vind:
[...]
Iemand? Het liefst een serie van 45 minuten, maar iets anders mag ook. En ja, ik vind Marvel tekenfilms leuk. Ik weet niet wat het is, maar ik kan ze niet, nìet kijken. En in het geval van de twee die ik noem, werd ik niet eens echt teleurgesteld.
Justifiedquote:Op maandag 16 april 2012 16:19 schreef Kenju het volgende:
Dit kijk ik cq. heb ik gezien nu en representeert wat ik leuk en interessant vind:
...
Iemand? Het liefst een serie van 45 minuten, maar iets anders mag ook. En ja, ik vind Marvel tekenfilms leuk. Ik weet niet wat het is, maar ik kan ze niet, nìet kijken. En in het geval van de twee die ik noem, werd ik niet eens echt teleurgesteld.
Van de nieuwere series zou ik eens Archer en Suits proberen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:19 schreef Kenju het volgende:
24
Avengers: Earth's Mightiest Heroes
Boardwalk Empire
Boss (2011)
Breaking Bad
Breakout Kings
Burn Notice
Damages
Death Note
Battlestar Galactica
Dexter
Fringe
Game of Thrones
Heroes
Homeland
House
Modern Family
Naruto
Sherlock
Sons of Anarchy
South Park
Spartacus: Blood and Sand
Stargate Universe/Atlantis/Universe
The Big Bang Theory
The Mentalist
The Office (US)
The Simpsons
The Ultimate Fighter
The Walking Dead
Top Gear
True Blood
White Collar
Wolverine and the X-Men
In vergelijking met the Simpsons, 24, Naruto etc wel.quote:
Ik vind alles van voor 2011 niet meer nieuwquote:Op maandag 16 april 2012 23:01 schreef Seam het volgende:
[..]
In vergelijking met the Simpsons, 24, Naruto etc wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |