Dat mag zeker vaker gezegt wordenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het vreemd dat The West Wing hier nooit wordt vermeld in lijstjes waar The Wire, The Shield, Sopranos en andere Deadwoods worden genoemd. OK, niet zo rauw, maar kwalitatief zeker niet minder. Eveneens erg sterk geschreven met goed uitgewerkte personages.
Had er ook nog nooit van gehoord. Thanks, staat nu op mijn lijstjequote:Op donderdag 19 april 2012 19:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het vreemd dat The West Wing hier nooit wordt vermeld in lijstjes waar The Wire, The Shield, Sopranos en andere Deadwoods worden genoemd. OK, niet zo rauw, maar kwalitatief zeker niet minder. Eveneens erg sterk geschreven met goed uitgewerkte personages.
Zet dan ook gelijk Studio 60 on the sunsetstrip op je lijstquote:Op vrijdag 20 april 2012 06:45 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Had er ook nog nooit van gehoord. Thanks, staat nu op mijn lijstje
Ik vind het nog wel aardig, blijf het even kijken. Vooral James van der Beek is wel oké.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:54 schreef Tegan het volgende:
Zo, die tweede ep van Apartment 23 was ook niets. Ze proberen beetje de rare humor van New Girl alleen dan nog absurder, alleen is het het gewoon net niet.
Uhu. Geweldige serie. Vooral Oliviaquote:Op vrijdag 20 april 2012 14:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Na de derde ep? Ik kan die Kerry niet goed hebben, dus vind het niets.
ik vind die hele president en de verhaallijn eromheen erg oninteressant en ongeloofwaardig , eigelijk.quote:
Ik vind het wel wat hebben. Ben dan ook benieuwd hoe ep 4 gaatquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:13 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik vind die hele president en de verhaallijn eromheen erg oninteressant en ongeloofwaardig , eigelijk.
Dat ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:13 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik vind die hele president en de verhaallijn eromheen erg oninteressant en ongeloofwaardig , eigelijk.
Ik vind het ook nog steeds goed te doen. De Dawson's Creek referenties zijn eigenlijk wel meteen het leukste maar okquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel aardig, blijf het even kijken. Vooral James van der Beek is wel oké.
Maar het hele concept van de serie lijkt al in de eerste aflevering opgelost te zijn, de twee vrouwen zijn nu al gewoon vriendinnen. Laat die ene dan ook echt bitchy zijn... Nu is het gewoon een beetje een raar mens.
Dat is het enige echt overdreven aan die serie, dat het zo veel tieten zijn dat het gewoon bijna niet meer leuk is. Voor de rest is de serie gewoon top.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:31 schreef EilandjeOnline het volgende:
Nu snap ik waarom games of thrones zo populair is, er komen veel te veel tieten voorbij
Ja ik hou daar dus ook totaal niet van, dat ouwe, met al die kleding met shizzle eraan, moderne series als Suits spreken mij juist wel aan, dus weet niet of GoT iets voor me is, hoor er zoveel over, maar te lui om eraan te beginnen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:40 schreef EilandjeOnline het volgende:
Game of Thrones , iemand ? de moeite waard ?
Ik hou absoluut niet van verkleedpartij films en series maar ben toch benieuwd naar deze serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |