Ligt eraan hoeveel seizoenen het heeft vind ik. Als iets na 1 seizoen al gestopt is dan ga ik er al niet aan beginnen. Heeft een serie 10 seizoenen gelopen dan wordt het een ander verhaal.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als het een goed einde heeft dan kan het toch alsnog leuk zijn om te kijken? Of als het gewoon een goede serie is.
Geen topper, maar zeker wel vermakelijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:17 schreef Qwea het volgende:
iemand die hier Missing (2012) kijkt?
Ist wat?
Nog niet gekekenquote:Op woensdag 18 april 2012 09:22 schreef loezzzje het volgende:
Oh dat weet ik niet. Is het een beetje goede serie?
Glory Daze, Mad Love, Friends with Benefits, Love Bites, Man Up (niet eens afgemaakt volgens mij)?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:06 schreef Tegan het volgende:
Er zijn imo heel veel briljante series met maar enkele seizoenen. En ben best blij dat ik die wel gezien heb.
Lie to me heeft 3 seizoenen gehad.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:04 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel seizoenen het heeft vind ik. Als iets na 1 seizoen al gestopt is dan ga ik er al niet aan beginnen. Heeft een serie 10 seizoenen gelopen dan wordt het een ander verhaal.
Ik bedoelde meer Life, Pushing Daisies, Dollhouse, Veronica Mars.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:18 schreef JDx het volgende:
[..]
Glory Daze, Mad Love, Friends with Benefits, Love Bites, Man Up (niet eens afgemaakt volgens mij)?
Ik vond vooral Glory Daze best een 2e seizoen waard, ook de rest (behalve Man Up) was niet slechter dan Two and a Half Men of 2 Broke Girls oid.
kut serie.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:33 schreef JDx het volgende:
Wat is dat Dirty Little Liars ofzo eigenlijk, heeft wel meerdere seizoenen, maar hoor er nooit iemand over, voor welke doelgroep is dat?
Dirty Pretty
Dat komt omdat het een eigen topic heeft. Het is eigenlijk wel erg goed als je ertegen kan dat het soms een beetje duidelijk is dat de doelgroep tieners zijn. Maar vier mooie dames, in ingewikkelde verhaallijnen. Het is goed in spanning opbouwen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:33 schreef JDx het volgende:
Wat is dat Dirty Little Liars ofzo eigenlijk, heeft wel meerdere seizoenen, maar hoor er nooit iemand over, voor welke doelgroep is dat?
Dirty Pretty
als het 10 seizoenen heeft begin ik er ook niet aan, meestal zijn de torrents van de eerste seizoenen niet meer terug te vindenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:04 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel seizoenen het heeft vind ik. Als iets na 1 seizoen al gestopt is dan ga ik er al niet aan beginnen. Heeft een serie 10 seizoenen gelopen dan wordt het een ander verhaal.
Oh, geen last van. Wel van de horror van oude beelden/electronica bekijkenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:49 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
als het 10 seizoenen heeft begin ik er ook niet aan, meestal zijn de torrents van de eerste seizoenen niet meer terug te vinden
NZB bestanden welquote:Op woensdag 18 april 2012 15:49 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
als het 10 seizoenen heeft begin ik er ook niet aan, meestal zijn de torrents van de eerste seizoenen niet meer terug te vinden
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En anders bestel je gewoon de dvd van het eerste seizoen?Of is dat nou weer een hele rare gedachte
Dus niveau'tje Awkward? Dat vond ik best vermakelijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:56 schreef loezzzje het volgende:
Pretty Little Liars is idd een goede serie. Maar ook wel een tienerserie
ugh, dat loopt echt voor geen meterquote:Op woensdag 18 april 2012 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
Secret Circle ben ik ook vrij snel bij afgehaakt...
Jep ik ook. Het leek me leuk, maar echt boeiend werd het niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ugh, dat loopt echt voor geen meter
ben ook snel afgehaakt
gewoon your average teenage seriesquote:Op woensdag 18 april 2012 16:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep ik ook. Het leek me leuk, maar echt boeiend werd het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |