Hebben!quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vanaf 24 juni trouwens een nieuwe serie op HBO van Aaron Sorkin (The Social Network, Moneyball, A Few Good Men, The West Wing): The Newsroom, met onder andere Jeff Daniels en Jane Fonda.
[Aaron Sorkin] [HBO] The Newsroom #1
Doe even, joh.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:52 schreef Splodgenessabounds het volgende:
Wat een kudt OP. Je kan toch gewoon een mooie lijst met trailers en alles maken van series die dit jaar beginnen? Half uurtje en je bent klaar, copy-paste naar nieuwe topics en klaar.
OT: NYC 22, Common Law en Perception lijken me wel interessant van die lijst.
Is goed, als anderen daar ook baat bij hebben wil ik dat wel doen ja.quote:
The Firm is volgens mij ook ten dode opgeschrevenquote:Op woensdag 11 april 2012 11:14 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hmm, Touch begon zo sterk, maar ik vind het er niet beter op worden.
Net begonnen aan The Firm, dat begint in ieder geval ook erg goed! Hopen dat dit hoge niveau vastgehouden kan worden...
Ik denk dat iedereen er wel baat bij zal hebben, ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:17 schreef Splodgenessabounds het volgende:
Is goed, als anderen daar ook baat bij hebben wil ik dat wel doen ja.
Van het weekend alle afleveringen tot nu toe zitten kijken en was ook niet echt overtuigd. Krijg ook weer zo een 'case of the week' gevoel bij deze serie. Jack Bauer weet daarbij ook niet echt te overtuigen als vader.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:14 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hmm, Touch begon zo sterk, maar ik vind het er niet beter op worden.
Het is idd een beetje voorspelbaar aan het worden.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:32 schreef Waaghals het volgende:
Eerste keer was Touch nog wel leuk, maar iedere week dezelfde formule toepassen en binnen 3 afleveringen is het een sentimentele draak.
Tot nu toe echt geweldig, alleen superslecht bekeken in Amerika.. Blijft dus bij 1 seizoen.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ook Awake gedownload laatst, schijnt ook goed te zijn
Metname dat gebrul: JAKE en het voortdurend achter hem aan rennen van Kiefer '24' Sutherland.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:06 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Het is idd een beetje voorspelbaar aan het worden.
En die jongen loopt ook constant weg. Waarom houden ze hem daar niet in de gaten als ze dat wetenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:10 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Metname dat gebrul: JAKE en het voortdurend achter hem aan rennen van Kiefer '24' Sutherland.
Vond het altijd al een enorme knakker, nu helemaal.
Het inelkaar weven van de verhaallijnen vind ik trouwens wel geinig
Is dat echt de titel? Ik zag het onder in beeld staan bij een serie die ik keek maar dacht dat het een tag line ergens voor wasquote:Op donderdag 12 april 2012 12:38 schreef friekin_ het volgende:
Stiekem is Dont trust the bitch in apartment 23 best leuk.
Nee, zo heet het echt. Sowieso James van der Beekquote:Op donderdag 12 april 2012 12:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Is dat echt de titel? Ik zag het onder in beeld staan bij een serie die ik keek maar dacht dat het een tag line ergens voor was
Vermakelijke pilot!quote:Op donderdag 12 april 2012 12:38 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb daar topics lang uren aan besteed, en als iemand anders TS werd dan werd er niets gedaan. Ben er nu wel klaar mee. De echte volgers weten genoeg over wat er begint allemaal en de rest vraagt ernaar en dat werkt prima.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:52 schreef Splodgenessabounds het volgende:
Wat een kudt OP. Je kan toch gewoon een mooie lijst met trailers en alles maken van series die dit jaar beginnen? Half uurtje en je bent klaar, copy-paste naar nieuwe topics en klaar.
Prima, ik zet hem er wel in.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:17 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Is goed, als anderen daar ook baat bij hebben wil ik dat wel doen ja.
Vond het echt dramatisch; qua niveau en qua grappen. James maakt er nog iets leuks van, maar het is wel tandenknarsend slecht.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:38 schreef friekin_ het volgende:
Ik zal de trailer eens opzoeken.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, zo heet het echt. Sowieso James van der Beek
Episodes, die moet ik eigenlijk ook nog proberen...quote:Op donderdag 12 april 2012 17:20 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het maar stom als acteurs zichzelf spelen. Net als bij Episodes. Ik vind de serie wel tof, maar ik had het leuker gevonden als Matt's karakter ook nog een andere naam had enzo.
Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 11 april 2012 10:52 schreef Splodgenessabounds het volgende:
Dat. Ik houd wel van Krysten Ritter, dus hopelijk wordt het beter.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:05 schreef Steve het volgende:
Ik vond Apartment 23 ook niet zo heel erg leuk, maar kijk het even aan. Comedy's moeten er vaak even inkomen.
Ohhhjaaa, dat is lang geleden, die was destijds toch ook renewed?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:03 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
Episodes, die moet ik eigenlijk ook nog proberen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij wel. Veel potentie.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:10 schreef loezzzje het volgende:
Pilot van Apartment 23 gekeken maar het kon me toch niet echt boeien. James was wel grappig erin maar dat was alles. Helaas geen blijvertje voor mij
Da's helemaal waar. Maar snap ook wel dat Tegan er niet altijd zin in heeft.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Nice. Die toffe openingspost hier hebben mij in de loop der jaren toch aan wat leuke series geholpen hoor
Dat was ook niet waar de discussie om ging.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Nice. Die toffe openingspost hier hebben mij in de loop der jaren toch aan wat leuke series geholpen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:57 schreef Tegan het volgende:
Zoiets?
Ik dacht dat ik erg wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoveel kijk ik er helaas niet
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlandse shows staan er nog niet bij dan.
Per week kijk ik het meest uit naar Game of Thrones en Once upon a Time.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:29 schreef Tegan het volgende:
Once Upon A Time vond ik niets. Suburgatory wil ik nog eens terugkijken, eerste paar eps heb ik al gezien.
Ik wil ook nog eens Suits en Workaholics proberen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:57 schreef Tegan het volgende:
Zoiets?
Ik houd niet van dingen die zich in oude tijden afspelen, ook bijvoorbeeld Spartacus.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Per week kijk ik het meest uit naar Game of Thrones en Once upon a Time.
ja maar af en toe ff naar buiten voor iig wat frisse lucht tussen de afleveringen door is ook goed voor jequote:Op vrijdag 13 april 2012 00:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Herinner je je nog wat ik in R&P had gezegd.
Frisse lucht adem ik at workquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:43 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ja maar af en toe ff naar buiten voor iig wat frisse lucht tussen de afleveringen door is ook goed voor jefreak of geen freak
ik miste tvd al in je lijst iddquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd niet van dingen die zich in oude tijden afspelen, ook bijvoorbeeld Spartacus.
The Vampire Diaries heb ik ook nog 1,5 seizoen gevolgd maar het verhaal was te vergezocht en Elena en Stefan (ook afzondelijk van elkaar) te irritant. Damon was op zichzelf niet genoeg om me te laten blijven kijken.
Kijk het wel een keer terug als ik me verveelquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:44 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik miste tvd al in je lijst idd
airco kan ik niet goed rekenen damequote:Op vrijdag 13 april 2012 00:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Frisse lucht adem ik at work. No worries!
We hebben niet eens een airco denk ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:47 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
airco kan ik niet goed rekenen dame
en dat je nog tijd hebt voor werk btw ... ?
de amerikaanse versie is korter, en leuker, vooral de interactie tussen die coaches daar kan soms echt grappig zijn, het is nu net ook begonnen, je kan het zo aan je lijst toevoegenquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:41 schreef Tegan het volgende:
The Voice. Ik heb nog ooit geprobeerd om een seizoen American Idol te kijken, maar dat kwam te vaak en te lang op tv. Was niet bij te houden om het nog leuk te vinden
.
Ik heb de Nederlandse nooit gezien. Ik heb geen tvabo. Maar dat ze grappig zijn kan ik me wel voorstellen, toch ga ik het niet volgenquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:50 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
de amerikaanse versie is korter, en leuker, vooral de interactie tussen die coaches daar kan soms echt grappig zijn, het is nu net ook begonnen, je kan het zo aan je lijst toevoegen
Droombaanquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:58 schreef Tegan het volgende:
Ja, ik wil wel de nieuwe Ausiello worden.
Thnxquote:
Ik heb gisteren ook de pilot gekeken, vond het op zich wel aardig, kan wel wat worden. Ik had ook geen idee wie die gast was, maar ze legden inderdaad best goed uit wie het nou eigenlijk is. Ben benieuwd naar aflevering 2.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:27 schreef JDx het volgende:
23 was wel aardig, gelukkig leggen ze wel uit wie die dude is, want denk datde meeste mensen geen flauw idee hebben. Hij komt me niet eens een beetje bekend voor ofzo.
Revenge is geweldig,quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:41 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Droombaan
Mijn lijstje (en dan incl. series die een tijdelijke stop hebben)
Secret life of the American teenager
Pretty little liars
How I met your mother
Gossip Girl
90210
Switched at birth
New Girl
One tree hill (is afgelopen nou)
Modern family
Americas next top model
Vampire diaries
American Idol
Awkward
Suits
The office
Glee
Degrassi
The lying game
Army Wives (al loop ik wel 3 seizoenen achter met deze serie)
Via net 5 kijk ik:
Greys Anatomy
Private Practice
Desperate Housewives
En ik wil nog gaan proberen:
Revenge
Jane by design
Ja, ik heb ze al gedownload, moet alleen nog ff de tijd vinden om ze ook echt te kijken. Misschien tijdens de zomerstop.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Revenge is geweldig,
Jane by design is schattig.
Vreemd genoeg wel ja. Het is verbazingwekkend hoeveel je op een avond weg kunt kijken als je nooit gewone tv kijkt behalve journaal en P&W. Ik kijk na het avondeten zelf twee afleveringen van mijn eigen vrouwenseries en als mijn vriend klaar is met werken kijken we nog samen twee afleveringen.quote:
Respect! Ik kijk namelijk alleen series op de BBC en de series die ik download, maar ik red het toch vaak niet met sporten, vrienden, relatie, koken, familie, school. Ik heb dan ook de streep getrokken door veel series.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vreemd genoeg wel ja. Het is verbazingwekkend hoeveel je op een avond weg kunt kijken als je nooit gewone tv kijkt behalve journaal en P&W.
Het scheelt veel dat ik overdag sport en doordeweeks eigenlijk in de avonden de deur niet uit gaquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Respect! Ik kijk namelijk alleen series op de BBC en de series die ik download, maar ik red het toch vaak niet met sporten, vrienden, relatie, koken, familie, school. Ik heb dan ook de streep getrokken door veel series.
Damn en ik dacht dat ik al veel series keekquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Series die ik wekelijks kijk (als ze uit worden gezonden, gelukkig niet allemaal tegelijk):
- Series -
Ik heb nog precies 60 series waar ik nog niet aan toe gekomen ben maar wel heb gedownload. Daarom heb ik een oldschool papieren lijst gemaakt van 51 series die ik wil kijken als ik alles dat op de server staat gekeken heb. Dat gaat nog wel even duren dus. Zo af en toe valt er wat als als het gecanceled wordt of ik slechte reacties hier lees. Er komen in ieder geval geen tienerseries meer bij, die ben ik toch echt ontgroeid inmiddels.
Dwangneurose maar dan met tv series?quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
En stel dat downloaden echt illegaal wordt, kunnen wij nog een paar jaar vooruitZo ongeveer tot we in het bejaardenhuis zitten geloof ik. Ik heb echt serieverzameldrang
Een van de beste comedy's van de afgelopen jaren! Vooral Chase is super.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en gisteren met 'Community' begonnen![]()
Je kon me oprapen. Zó flauwGeweldig
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:11 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Een van de beste comedy's van de afgelopen jaren! Vooral Chase is super.
Serie wordt naarmate seizoen 1 vordert alleen maar beter! You're in for quite a ride.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Echt, ik moest zó hard lachen, toen ze dat toneelstukje op moesten voeren bij Senor Changen ik wilde al die sketches die ze deden zien, maar moest zó lachen dat ik m'n ogen dicht had, en dan wilde ik heel graag kijken en moest ik alleen nog maar meer lachen
! Tijd geleden dat ik zo om een serie heb moeten lachen.
Zie Community topic, net een link gepost over de verschillen tussen TBBT en Community, interessant leesvoer!quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik snap ook niet dat mensen nog niet uitgekeken zijn op BBT...heb wel wat ervan gezien, maar 't is voor mij een soort 'Friends'; teveel van het té geforceerd grappige
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:54 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Zie Community topic, net een link gepost over de verschillen tussen TBBT en Community, interessant leesvoer!
Als je niet gespoiled wilt worden door de tekst in het topic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Thanks! En inderdaad, spijker op z'n kop me dunkt als ik dat zo lees. En ik waag me nog even niet in het Community topic voor spoiler-alerts, maar denk dat we wel vrij snel bij gaan zijn
Ja doei.
ohquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:12 schreef criminal_mind het volgende:
Nee is al gecanceld zelfs the firm.
Waar heb je die info vandaan? Ik kan dat niet terugvinden op internet eigenlijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:12 schreef criminal_mind het volgende:
Nee is al gecanceld zelfs the firm.
Volgens mij nog niet officieel gecanceld inderdaad. Maar daar kun je wel van uit gaan.quote:Op zondag 15 april 2012 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waar heb je die info vandaan? Ik kan dat niet terugvinden op internet eigenlijk
Community moet je de eerste paar eps even inkomen, zou nog niet opgeven.quote:Op zondag 15 april 2012 15:08 schreef Tegan het volgende:
Community geprobeerd. Niet echt mijn humor. Na de eerste twee eps geen een keer hard moeten lachen.
Awkward. is cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |