Die chatfunctie vind ik belangrijker, maar het is vreemd dat beide opties niet aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Eigenlijk belachelijk dat de keuze er niet in zit, hetzelfde geldt voor een ingame chat-functie. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn
Het ontbreken van textchat komt omdat het gewoon een XBOX-port is. Op de XBOX heb je niks aan textchat dus het zit er niet in.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:24 schreef AthCom het volgende:
[..]
Die chatfunctie vind ik belangrijker, maar het is vreemd dat beide opties niet aanwezig zijn.
Dan kunnen ze die alsnog voor de PC makenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Het ontbreken van textchat komt omdat het gewoon een XBOX-port is. Op de XBOX heb je niks aan textchat dus het zit er niet in.
Inderdaad. Er zijn ook gewoon keybindings gemaakt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan kunnen ze die alsnog voor de PC maken
PC Gamers betalen niet voor hun games, die downloaden alles volgens EAquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Misschien was dat iets voor de Gold-versie, maar daar zijn ze nog niet aan toegekomen toen ze deze beta op de markt gooiden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:27 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Inderdaad. Er zijn ook gewoon keybindings gemaakt.
Ik heb soms ook een app crash. Net nog, maar toen was ik net bij het scorebord voor een potje gold, dus dat geld had ik nog net binnen. Als die een minuutje eerder was opgetreden ...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
En zien wie er praat ingame.
En een kick/invite knop ingame.
En ook meteen live credits/xp. Belachelijk dat je dat pas aan het eind krijgt terwijl de servers vaak niet stabiel zijn.
Ik had hem in wave 9 toen ik een bericht op Origin binnenkreeg. Stopte gewoon met reageren. Zware frustratie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:29 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik heb soms ook een app crash. Net nog, maar toen was ik net bij het scorebord voor een potje gold, dus dat geld had ik nog net binnen. Als die een minuutje eerder was opgetreden ...
Nou kan dat muten soms handig zijn. Ik zat een keer met een Rus in een groep, gozer ging alleen melee doen met Krogans en serieus steeds I'm Krogaan! schreeuwen na een melee. Op een gegeven moment ging hij te vaak dood en liet iedereen hem liggen. Vervolgens begon hij te jammeren: Please guys, help me... please.. Niemand reageerde. Toen besloot hij iedereen maar uit te scheldenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:24 schreef AthCom het volgende:
[..]
Die chatfunctie vind ik belangrijker, maar het is vreemd dat beide opties niet aanwezig zijn.
Ja, ik kan het me zeker voorstellen. Ik heb datzelfde probleem ook wel eens gehad.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:30 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik had hem in wave 9 toen ik een bericht op Origin binnenkreeg. Stopte gewoon met reageren. Zware frustratie.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nou kan dat muten soms handig zijn. Ik zat een keer met een Rus in een groep, gozer ging alleen melee doen met Krogans en serieus steeds I'm Krogaan! schreeuwen. Op een gegeven moment ging hij te vaak dood en liet iedereen hem liggen. Vervolgens begon hij te jammeren: Please guys, help me... please.. Niemand reageerde. Toen besloot hij iedereen maar uit te schelden
Hoiquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:30 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik had hem in wave 9 toen ik een bericht op Origin binnenkreeg. Stopte gewoon met reageren. Zware frustratie.
Sorryquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:27 schreef PirE het volgende:
[..]
PC Gamers betalen niet voor hun games, die downloaden alles volgens EA
Beter neem je een andere username voor je je game eraan linked.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sorry [ afbeelding ]
Voeg mij trouwens eens toe aan de OP dan, heb 't spel nog niet maar spoedig wel.
Dit iddquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:07 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Beter neem je een andere username voor je je game eraan linked.
Ik moet toch echt eerlijk zeggen dat ik het één van de slechtste namen vind die ik ooit gezien heb.
Je kan je naam toch gewoon telkens veranderen? En daarnaast gebruik ik ook altijd een andere naam maar die was bezet. En het is een parodie jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:07 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Beter neem je een andere username voor je je game eraan linked.
Ik moet toch echt eerlijk zeggen dat ik het één van de slechtste namen vind die ik ooit gezien heb.
pak gewoon een microfoon, kost geen drolquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Irrelevant, niet iedereen houdt ervan om te praten of kan niet praten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
pak gewoon een microfoon, kost geen drol
Bullshitquote:HELAAS
Je kunt de Origin ID maar eens in de 7 dagen wijzigen.
dan praat je toch niet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Irrelevant, niet iedereen houdt ervan om te praten of kan niet praten.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Irrelevant, niet iedereen houdt ervan om te praten of kan niet praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |