Voor de DLC was het non stop krogan cards nu is er iets meer variatie met character cards.quote:Op maandag 16 april 2012 09:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lelijk dat je die cards nog steeds krijgt ondanks het feit dat alle appearences unlocked zijn. Geef me desnoods iets nuttigs zoals 5 missiles ofzo
Trouwens een tip voor Biotics: Als je explosion wordt onderbroken door een overload/drain gooi dan 2 throws achter elkaar, dit veroorzaakt alsnog de explosie [ afbeelding ]
Ik trek nog steeds 2x Krogan Sentinel uit die Premium Spectre Packsquote:Op maandag 16 april 2012 18:48 schreef Moro het volgende:
[..]
Voor de DLC was het non stop krogan cards nu is er iets meer variatie met character cards.
Ik kreeg een valiant alleen nog geen geth infiltrator gok dat een valiant 1 "beter" is dan een black widow 1, maar nog niet kunnen testen.quote:Op maandag 16 april 2012 19:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik trek nog steeds 2x Krogan Sentinel uit die Premium Spectre Packs.
En ik heb eindelijk mijn commendation Pack voor Raptor gekregen, Crusader I voor mij.
Ik heb ze allebei getest, heb zelf liever de BW. Valiant schiet stukken sneller maar ik pak dan al snel een minder optimaal punt en ram er dan 2 kogels in voor de kill terwijl ik met een BW net die extra milliseconden neem om mijn crosshair iets te verplaatsen voor een headshot. Met een BW kill ik regelmatig 3 baddies met 3 kogels, met de Valiant kill ik zelden 3 baddies met 1 clip van 3.quote:Op maandag 16 april 2012 19:12 schreef Moro het volgende:
[..]
Ik kreeg een valiant alleen nog geen geth infiltrator gok dat een valiant 1 "beter" is dan een black widow 1, maar nog niet kunnen testen.
Dus hunter mode+ sniper upgrade op cloak is niet voldoende? Voor brons pak ik altijd een Valiant bij zilver wissel ik af, reload tijd en 0 recoil maakt het ook net wat makelijker om 3 cloaked shots te doen op verschillende targets.quote:Op maandag 16 april 2012 19:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei getest, heb zelf liever de BW. Valiant schiet stukken sneller maar ik pak dan al snel een minder optimaal punt en ram er dan 2 kogels in voor de kill terwijl ik met een BW net die extra milliseconden neem om mijn crosshair iets te verplaatsen voor een headshot. Met een BW kill ik regelmatig 3 baddies met 3 kogels, met de Valiant kill ik zelden 3 baddies met 1 clip van 3.
Ik krijg koppijn van die Hunter modequote:Op maandag 16 april 2012 19:34 schreef Moro het volgende:
[..]
Dus hunter mode+ sniper upgrade op cloak is niet voldoende? Voor brons pak ik altijd een Valiant bij zilver wissel ik af, reload tijd en 0 recoil maakt het ook net wat makelijker om 3 cloaked shots te doen op verschillende targets.
Ik kreeg koppijn van hunter mode op hydra blijkt dat het een bekende bug is dat de kogels een gespiegeld spoor achter laten daar. Ben benieuwd of hunter mode net genoeg haalt uit de valiant.quote:Op maandag 16 april 2012 19:37 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik krijg koppijn van die Hunter modedus ik speel eigenlijk altijd met de salarian infiltrator.
- That was a joke.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef padlarf het volgende:
Lijkt me overigens grappig om in de SP de volgende zinnen te turven:
- Agreed.
- You and me both.
- Hackett out.
quote:----------------------------------------------------------------------------
April 17, 2012
----------------------------------------------------------------------------
Geth Pulse Rifle
- Damage increased from [21.9-27.4] to [24.1-30.1]
- Spare Ammo increased from [400-500] to [480-640]
Phaeston Assault Rifle
- Damage increased from [34.7-42.2] to [38.1-47.6]
- Spare Ammo increased from [300-375] to [350-450]
- Encumbrance decreased from [1.5-0.9] to [1.35-0.8]
Saber Assault Rifle
- Damage increased from [350.1-437.6] to [389.0-486.2]
- Spare Ammo increased from [40-50] to [40-56]
Revenant Assault Rifle
- Damage increased from [57.9-71.2] to [63.6-79.5]
- Spare Ammo increased from [300-375] to [360-480]
- Encumbrance decreased from [2.0-1.4] to [1.8-1.25]
Collector Assault Rifle
- Damage increased from [44.3-55.4] to [48.7-60.9]
- Spare Ammo increased from [280-350] to [308-392]
- Encumbrance decreased from [2.0-1.4] to [1.8-1.25]
Paladin Heavy Pistol
- Damage increased from [389.9-487.4] to [424.9-531.1]
- Encumbrance decreased from [1.5-0.9] to [1.25-0.7]
- Magazine Size decreased from 4 to 3
- Spare Ammo increased from [16-26] to [21-33]
Talon Heavy Pistol
- Damage increased from [86.5-108.1] to [93.7-117.1]
- Spare Ammo increased from [24-34] to [24-36]
Arc Pistol
- Damage increased from [56.6-71.1] to [61.6-76.8]
Shuriken SMG
- Damage increased from [33.6-42.1] to [38.7-48.3]
- Spare Ammo increased from [324-405] to [360-468]
- Encumbrance decreased from [0.5-0.2] to [0.45-0.2]
Tempest SMG
- Damage increased from [41.1-53.5] to [47.5-59.4]
- Spare Ammo increased from [350-437] to [400-500]
- Encumbrance decreased from [0.75-0.35] to [0.65-0.3]
Hornet SMG
- Damage increased from [46.1-57.6] to [53.7-67.2]
- Spare Ammo increased from [144-180] to [168-216]
- Encumbrance decreased from [1.0-0.5] to [0.85-0.45]
Locust SMG
- Damage increased from [30.1-39.3] to [34.3-42.8]
- Spare Ammo increased from [240-300] to [260-340]
Hurricane SMG
- Damage increased from [72.5-90.6] to [83.3-104.1]
- Spare Ammo increased from [240-300] to [280-360]
- Encumbrance decreased from [1.0-0.5] to [0.85-0.45]
Geth SMG
- Damage increased from [13.9-17.4] to [16.1-20.1]
- Spare Ammo increased from [500-625] to [600-800]
Wraith Shotgun
- Spare Ammo increased from [10-20] to [18-28]
Submission Net Power
- Base cooldown decreased from 12 to 10 seconds
- Projectile speed increased from 22.5 meters/sec to 27.5 meters/sec
Decoy, Combat Drone, Sentry Turret, and Geth Turret Powers
- Decreased the maximum number of enemies that will target them at the same time.
Damn.quote:Decoy, Combat Drone, Sentry Turret, and Geth Turret Powers
- Decreased the maximum number of enemies that will target them at the same time.
2Happy, jealous much?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:50 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Krogan Vanguard uit Victory pack.
ftfyquote:
quote:
Had ik ook. Alleen had ik die al een tijdje.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:50 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Krogan Vanguard uit Victory pack.
Grappig genoeg heb ik nauwelijks "I should go" gehoord. Alleen in het begin als je met Udina praat geloof ik, maar volgens mij was dat expres. Althans, zo kwam het wel over.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef padlarf het volgende:
Lijkt me overigens grappig om in de SP de volgende zinnen te turven:
- Agreed.
- You and me both.
- Hackett out.
Was het niet zo van dat zij jouw kennis overnemen als ze je betasten?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar ik ineens aan moet denken: de mensen die de artifacts op Mars hebben ontdekt gaven het uitgestorven ras de naam Prothean. Toen Javik wakker werd noemde hij zichzelf een Prothean. Super enorm goeie gok van de mensen, wisten de Asari dat ze Protheans waren/heetten of is het een wel erg simpel weggeschreven iets van Bioware?
Ja, maar noemden ze zichzelf Prothean of niet, dat is m'n vraagquote:Op woensdag 18 april 2012 22:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was het niet zo van dat zij jouw kennis overnemen als ze je betasten?
Hij noemde zich Prothean voordat hij iemand aanraakte?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, maar noemden ze zichzelf Prothean of niet, dat is m'n vraag
Waarom klinkt mai waifu dan als een zigeuner? Stelletje racisten.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:31 schreef Rikketik het volgende:
In de toekomst maakt gewoon iedereen gebruik van vertaalprogramma's, misschien wel geïntegreerd in je oren. Als Liara het over de Protheans heeft, gebruikt ze misschien wel het woord "Hwhejafldj". Het vertaalprogramma zet het dan automatisch om in het woord dat de mens daarvoor kent, namelijk "Prothean".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:44 schreef Rikketik het volgende:
Ik denk dat dergelijke vertaalprogramma's in de toekomst wel zo vergevorderd zijn dat ze precies de stem van degene die spreekt kunnen imiteren. Dus die Quarian's praten gewoon echt als zigeuners.Dat plaatje blijft baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ben nu ME2 weer aan het doorspelen en de shadow broker kent ook zo'n 20 verschillende talen. Maar aangezien die er al een jaar of 60? zat geloof ik, zijn die vertaalprogramma's dus kennelijk iets van later jaren. Maar dat is natuurlijk enkel speculatie.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:31 schreef Rikketik het volgende:
In de toekomst maakt gewoon iedereen gebruik van vertaalprogramma's, misschien wel geïntegreerd in je oren. Als Liara het over de Protheans heeft, gebruikt ze misschien wel het woord "Hwhejafldj". Het vertaalprogramma zet het dan automatisch om in het woord dat de mens daarvoor kent, namelijk "Prothean".
Komt ook voor in Mass Effect 2. Als je als femshep speelt en met Thane praat naast de missies, spreekt hij haar op een gegeven moment aan met "Siha". Femshep zegt dan dat haar vertaler even haperde omdat ze dat woord niet begreep en het zo uit de toon sprong in vergelijking met de rest van de dialoog. (Blijkt dat de vertaler het wel correct vertaald heeft, alleen dat het dus om een mythologisch wezen ging waar zij niet mee bekend was.)
Hoe goed de vertaalprogramma's zijn en of ze altijd actief zijn weet ik niet. Volgens mij had je in het eerste deel ook zo'n Turian op Noveria die moeite had met menselijke spreekwoorden. En de Illusive Man schijnt vloeiend Turian en Asari te kunnen praten, dus misschien springt het vertaalprogramma alleen bij als het nodig is?
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:10 schreef padlarf het volgende:
De shadow broker telt niet. Die is zo hyperintelligent dat hij die talen gewoon uit verveling heeft geleerd, gewoon omdat shadowbrokeren alleen niet genoeg uitdaging was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: Als je veel interesse hebt in het verhaal lees dan de spoiler.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:50 schreef Kutstudent het volgende:
Het is geen plothole.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: Als je veel interesse hebt in het verhaal lees dan de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:29 schreef Maanvis het volgende:
er staat toch ook in de codex dat ze daarom met rust gelaten werden?
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:28 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Het is geen plothole.Spoilers, deels over het einde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Spoilers, deels over het einde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FUCK YEAHquote:
[..]
Spoilers, deels over het einde:Alle YaghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alle YaghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Je hebt het verdiend.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:40 schreef remi1986 het volgende:
Ik heb sinds afgelopen weekend een PS3 (gekregen bij wisselen zorgverzekering) .. maar goed, wilde daar leuk spelletje bij, gisteren dus ME3 gehaald (had hem al op PC stukje gespeeld) , maar wat een kut besturing. Geef mij maar muis en toetsenbord
Doe mij dan maar de PC. Vind ik zowel grafisch alsl qua besturing beter.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:56 schreef Daeron het volgende:
Mass Effect hoor je op de xbox 360 te spelen, waar het spel oorspronkelijk voor ontwikkeld is.
Betekent niet dat het beter is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:56 schreef Daeron het volgende:
Mass Effect hoor je op de xbox 360 te spelen, waar het spel oorspronkelijk voor ontwikkeld is.
Mensen lopen hier toch regelmatig te klagen over bugs in de pc versie, bugs die ik in de 360 versie helemaal niet tegen kom.quote:
Ik heb geen bugs gehad zover ik weet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:14 schreef Daeron het volgende:
[..]
Mensen lopen hier toch regelmatig te klagen over bugs in de pc versie, bugs die ik in de 360 versie helemaal niet tegen kom.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]Ah, ik zie toch wel een vervolg komen met de Yagh in een wat grotere rol. Anders snap ik niet waarom ze hen geïntroduceerd hebben. Om nog maar te zwijgen over die Riola (oid).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:57 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat daar zo grappig aan is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:56 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]Nou, ik vond het laatste echte gevecht toch wel echt behoorlijk intens hoor. 3 banshees tegelijk, een shitload aan marauders en cannibals en een stuk of 10 brutes tegelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Klopt idd wel jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:37 schreef ems. het volgende:
Ik vond deze op reddit en hij is wel true![]()
[ afbeelding ]
Spoilers, deels over het einde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Ik ook, op insanity gedaan. Vraag me niet hoe. :pquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou, ik vond het laatste echte gevecht toch wel echt behoorlijk intens hoor. 3 banshees tegelijk, een shitload aan marauders en cannibals en een stuk of 10 brutes tegelijk.
quote:Op zondag 22 april 2012 22:48 schreef padlarf het volgende:
Wehehehe, als je drie drankjes drinkt in de club ga je out en wordt je op de bank wakker naast Aria. Die je dan vervolgens een blik geeft alsof je de grootste mongool bent die ze ooit gezien heeft
Gelijk naar de missiles rennen en je hebt gewonnen.quote:Op zondag 22 april 2012 23:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik ook, op insanity gedaan. Vraag me niet hoe. :p
Ik ook inderdaad. Ben nu een 3e playthrough (2e op insanity) aan het doen, maar dit keer met een ME-ME2-ME3 character. In de overgang van 2 naar 3 van adept naar sentinel veranderd, en dat is echt awesome.quote:Op zondag 22 april 2012 23:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik ook, op insanity gedaan. Vraag me niet hoe. :p
Niet waar. Je moet eerst die brutes en die banshees verslaan. Op een gegeven moment kan je naar die missiles rennen maar dan zijn er alleen nog maar marauders en cannibals geloof ik.quote:Op maandag 23 april 2012 09:11 schreef ardi het volgende:
[..]
Gelijk naar de missiles rennen en je hebt gewonnen.Gebrek aan bossfight is kut.
Nee hoor, je hoeft het alleen lang genoeg uit te houden. De banshees en brutes moeten niet per sé dood.quote:Op maandag 23 april 2012 14:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet waar. Je moet eerst die brutes en die banshees verslaan. Op een gegeven moment kan je naar die missiles rennen maar dan zijn er alleen nog maar marauders en cannibals geloof ik.
Zag dit net op youtube staan. Kan het niet anders dan eens hiermee zijn.quote:I was really disapointed when i saw the ending and i really hated it, but then i realised that bioware has accomplished something that isn't very easily done and no one has ever done something like this, they've created a Trilogy that has 100 + hours of intense gameplay + a GREAT Storyline where you can have your own decisions almost everywhere, but now I am really grateful Bioware for you hard work and I'am sure the Extended cut will bring more understanding for people in new scenes/dialogues
Inderdaad.quote:Op maandag 23 april 2012 15:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zag dit net op youtube staan. Kan het niet anders dan eens hiermee zijn.
Zou ik ook zijn als Bioware niet had gezegd dat jouw keuzes er toe zouden doen.quote:Op maandag 23 april 2012 15:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zag dit net op youtube staan. Kan het niet anders dan eens hiermee zijn.
Och, misschien dat ze woord hadden gehouden als iemand anders dan EA ze meer geld en tijd had gegeven.quote:Op maandag 23 april 2012 15:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als Bioware niet had gezegd dat jouw keuzes er toe zouden doen.
Dit lees ik vaker. Heb er totaal geen last van. In elke playthrough waren bij mij alle gespreksopties te selecteren. Ook de Renegade-opties, terwijl ik een verdeling had van 4/5 Paragon, 1/5 Renegade.quote:Op maandag 23 april 2012 21:55 schreef padlarf het volgende:
AARGGHHHH! Blijven weer die laatste gesprekopties bij de Illusiva man grijsEn ik had alles goed gedaan, overal puur Paragon. Die hele reputation balk is ook niet meer gegroeid sinds Rannoch
Behalve het laatste stukje in die basecamp in Londen, toen was heel de balk vol. Maar tijdens het rennen naar de beam was die weer een stukje gedaald ofzo? Teringbug
Jamaar, avatar zag er zo fucking goed uit. Als het verhaal nou iets minder kut was geweest, wat ie bij mass effect al niet zou hoeven schrijven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:59 schreef padlarf het volgende:
James Cameron?
Fuck dat. Clint Eastwood.
Als Christian Bale het maar niet doet. Die verkracht het verhaal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:44 schreef The_Substitute het volgende:
Zie liever iemand als Christopher Nolan het doen. Valt wel een beetje in zijn straatje.
Ik heb één naam voor je: Uwe Boll.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:59 schreef padlarf het volgende:
James Cameron?
Fuck dat. Clint Eastwood.
Die zullen wel elders bezig zijn, denk je ook niet? Alle troepen staan onder bevel van Hackett. HHij bepaalt de strategie, niet Shepard.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:38 schreef Kutstudent het volgende:
Shepard die op hammer rekent.Je hebt godverdomme Aralakh company en een platoon aan geth primes. Gebruik ze dan ook man.
Niet op dat stuk. Daar is Anderson de baas. En Anderson geeft het commando praktisch uit handen aan Shepard. Hackett is admiraal van de vloot. Hammer was deel van de vloot maar zodra de landing gemaakt werd was het Anderson's commando.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die zullen wel elders bezig zijn, denk je ook niet? Alle troepen staan onder bevel van Hackett. HHij bepaalt de strategie, niet Shepard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |