"Reminds me of a misson. Me and my boys were..."quote:
Dat is dan weer jammer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:00 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Zal wel rond 12:00 Edmonton time zijn en dat is 20:00 voor ons.
Mij mag je ook toevoegen.quote:
Verzonden.quote:
Vanguard is gewoon te doen op gold je moet alleen wel hosten anders kun je wel wat problemen ervaren. Om een atlas en prime kun je heen dansen, banshee chargen moet je niet aan beginnen tenzij je geen andere keuze hebt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Denk niet dat het lukt. Je zou het even vol kunnen houden, maar je bent je shield zo weer kwijt. 1 rocket is al genoeg. Met een paar kogels is het ook weg. Ik heb tot nu toe nog geen Vanguard gezien in gold omdat het gewoon niet lukt. Zelf silver is al lastig. Vooral als je "boss" mobs hebt zoals Atlas/Banshees/Primes.
In gold zijn de meest voorkomende classes toch wel Adept, Infiltrator en als Geth de vijand is, Engineer. Die hebben veel CC en explosions en kunnen toch op afstand blijven.
http://social.bioware.com/forum/1/topic/343/index/11250707/1quote:Hi Everyone
The new Maps are now live, but we’re currently dealing with an internal server that’s gone down. As soon as we can resolve that, the new Resurgence content will become available in the Reinforcement Packs.
The new weapons and races are on the way. I'll post an update as soon as I have one. Thanks for your patience.
Inderdaad handig om te weten, dank je.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef PirE het volgende:
[..]
http://social.bioware.com/forum/1/topic/343/index/11250707/1
Misschien handig voor de mensen die net als mij credits hebben opgespaard om die nieuwe content zo snel mogelijk te unlocken. Ze staan nog niet in de store.
Ditto, heb niks gespaard omdat ik vrij dichtbij ben met alle goude zooi op X te hebben, en toch 2 N7 wapens binnen gehaald.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:09 schreef AthCom het volgende:
[..]
Inderdaad handig om te weten, dank je.Dat wordt gewoon even credits binnenharken.
Schijnbaar krijg je dat spul ook uit de spectre packsquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:34 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Mensen op het BSN zijn echt een stelletje idioten. Spectre Packs kopen en dan hopen op DLC stuff, alleen omdat ze geen geduld hebben voor die Resurgence Packs.
Staat bij de beschrijving dat je het na de update via Spectre Packs kan krijgen. Heb zelf net een Spectre Pack gekocht; helaas geen DLC-spul, maar wel een Paladin II.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef Moro het volgende:
[..]
Schijnbaar krijg je dat spul ook uit de spectre packs
Ach, komt later deze week wel en ik wilde het uitproberen. Was toch maar één pack.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:53 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Maar waarom credits verneuken als je niet zeker bent van DLC stuff?
Black Widow of nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:03 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
Die kunnen we van de lijst afstrepen.
Nee, da's de patch. Bij het hoofdmenu moet je op downloadable content klikken en dan verschijnt-ie vanzelf. Ik moest wel alt-tabben om te bevestigen dat-ie moest installeren, dus wacht niet 10 minuten in-game, zoals ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:46 schreef Sinji het volgende:
Hoort de DLC automatisch te gaan downloaden? Heb in ieder geval niets gemerkt, alleen een update van 40MB
Eigenlijk belachelijk dat de keuze er niet in zit, hetzelfde geldt voor een ingame chat-functie. Zo moeilijk kan dat toch niet zijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:14 schreef padlarf het volgende:
Ik zou al die nieuwe shit inruilen voor een mute knop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |