abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110134166
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Worry is a misuse of imagination
pi_110134249
Mij lijkt de stap zelf gewoon eng, dat hangt voor mij niet van het land af. Of ik nou in Duitsland zit of in Canada, het is beide weg/ver van huis.
pi_110134272
Ik vind dat jezelf beter leren kennen enz. eigenlijk nogal overrated, tenminste, bij mij. Ik heb in Engeland gewoond en echt totaal niet het idee dat ik mijzelf daardoor beter ken, mij makkelijker dan voorheen staande kan houden etc., beter om kan gaan met whatever, maar dat is dus voor iedereen anders, blijkt :)
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_110134306
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:39 schreef Probability het volgende:
Lekker flauw, de stap lijkt mij sowieso eng of ik nou 100 of 1000 km van huis ben, dat maakt mij niet zo veel uit.
Prob, sorry hoor, maar je komt nu niet echt serieus over. Natuurlijk maakt het wel uit of je 100 kf 1000 of 10.000 km ver weg zit. Ik heb in 3 verschillende landen gezeten en de voordelen/nadelen van een ver land waren voor mij:
- Je spreekt de taal niet
- je word vet afgezet
- reizen kan gevaarlijk zijn
- je kan niet eens even je ouders bellen vanwege het tijdverschil
- je bent in het begin vrij erg op jezelf aangewezen
Waar ik zo nu even in een halve minuut op kom. Ik was blij dat ik eerst een keer in Europa op reis was geweest voor studie voor ik naar Zuid Amerika ging. En ik weet toch vrij zeker dat dat een heel andere ervaring is dan een half jaartje in Brussel studeren, bijvoorbeeld.
pi_110134312
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:42 schreef Probability het volgende:
Mij lijkt de stap zelf gewoon eng, dat hangt voor mij niet van het land af. Of ik nou in Duitsland zit of in Canada, het is beide weg/ver van huis.
Dat is waar, maar als je in duitsland zit ben je in 3uur weer thuis. Als je vanuit midden afrika terug wilt dan duurt dan wel iets langer en is het iets gecompliceerder.
Maar wat houd je tegen, of wat is je angst?
pi_110134313
Wat zouden jullie gaan doen op een eerste (blind) date? *O*
pi_110134315
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:42 schreef Probability het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt, beide is gewoon eng en nieuw, dan kan je beter maar meteen voor het leukste land gaan :P
pi_110134316
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:42 schreef Novem het volgende:
Ik vind dat jezelf beter leren kennen enz. eigenlijk nogal overrated, tenminste, bij mij. Ik heb in Engeland gewoond en echt totaal niet het idee dat ik mijzelf daardoor beter ken, mij makkelijker dan voorheen staande kan houden etc., beter om kan gaan met whatever, maar dat is dus voor iedereen anders, blijkt :)
Oh, dat heb ik wel echt. Gewoon het feit dat je in je eentje naar een vreemde plek toe gaat waar niets uit je oude omgeving er nog is en je alles opnieuw moet inrichten. Dat heeft mij heel veel over mezelf geleerd, en veel zelfvertrouwen gegeven. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_110134331
Ik heb geleerd dat ik het liefst in Nederland woon. :P Ik zou nooit meer voor de liefde verhuizen iig. Ze komen maar hier. :+
pi_110134360
Nouja, Prob heeft het over Duitsland en Canada, dat zijn allebei gewoon Westerse landen natuurlijk dus ik kan me wel voorstellen dat dat niet zoveel verschil maakt.
Everything has changed
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:44:47 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110134363
quote:
/agree!

Wel leuke bevestiging dat ik het best kan, al die dingen regelen en met huisgenootjes wonen enzo :+

Waren wel een boel mensen om me heen toen die idd prompt gingen twijfelen aan hun relatie / toekomstplannen enzo. Zelf niet zo'n last van gehad :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_110134408
quote:
Ik vind dat ook niet maar de buitenwereld vind van wel :P. En, afhankelijk van waar je hebt gezeten denk ik dat je er onbewust wel wat van meekrijgt. Merk aan mezelf dat ik wel meer "relaxed" ben, meer waardeer wat we in NL hebben enzo, en ook minder vooroordelen heb over andere culturen. Maar als je dat sowieso al bent dan verandert er wellicht weinig :P.

soms zeggen mensen ook van "whoio dat zou ik echt niet durven, een vriendinnetje van mij is politieagente en zij vindt mij superstoer. Maar ik vind haar veel stoerder met wat ze in haar dagelijks leven doet!
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:45:57 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110134412
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:43 schreef Siral het volgende:
http://www.samenbeleven.nl/dineren-in-het-donker.html
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110134434
quote:
Panzermaus heeft doorgezet? :o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_110134450
Ik vind het gewoon súper, maargoed, ik wil dan ook m'n hele leven al in het VK wonen, in elk geval voor een tijd(je) om te zien hoe 't is, en tot nu toe bevalt het prima O+
Ja doei.
pi_110134453
quote:
Raften.
pi_110134461
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:43 schreef Novem het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt, beide is gewoon eng en nieuw, dan kan je beter maar meteen voor het leukste land gaan :P
Ja precies! Dat bedoel ik.

En ik zou zeker niet naar Spanje/Engeland/etc gaan zodat vrienden/familie makkelijk langs kan komen. In de praktijk blijkt het makkelijker gezegd dan gedaan te zijn en met een dag vliegen ben je ook al een heel eind aan de andere kant van de wereld en zo duur zijn tickets tegenwoordig niet meer. Waarschijnlijk komt iedereen toch maar 1x langs of ik nou in Spanje zit of ik New York.

En ik wil dan zeker naar een leuke stad of naar een bedrijf waar ik veel leer..
pi_110134477
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat dacht ik!
pi_110134509
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:47 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja precies! Dat bedoel ik.

En ik zou zeker niet naar Spanje/Engeland/etc gaan zodat vrienden/familie makkelijk langs kan komen. In de praktijk blijkt het makkelijker gezegd dan gedaan te zijn en met een dag vliegen ben je ook al een heel eind aan de andere kant van de wereld en zo duur zijn tickets tegenwoordig niet meer. Waarschijnlijk komt iedereen toch maar 1x langs of ik nou in Spanje zit of ik New York.

En ik wil dan zeker naar een leuke stad of naar een bedrijf waar ik veel leer..
Ik hield bezoekers vaak af, ik dacht van jaja, jullie zie ik in Holland wel weer!
pi_110134518
quote:
Ik ben een keer daarheen meegenomen als verrassing.. Had ik een witte outfit aan :')!
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:48:48 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110134532
Plaatje voor de OP :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110134549
Ik vond bezoekers ook lastig. Ik was dan gewoon aan het werk en zij wilden feesten en naar het strand. Niet echt een ideale combi.
pi_110134575
quote:
Voor mij ging het wel op, maar dat heeft misschien ook niet per sé met buitenland te maken.
Op je 17e jezelf maar moeten redden, inclusief een taal moeten leren, dat heeft mij wel stevig op de eigen benen gezet. Ik kwam er vooral achter dat ik zelf veel meer voor elkaar kon krijgen dan ik dacht en dat was best prettig :)
pi_110134584
Mijn ouders komen over twee weken weer een paar dagen hierheen, en mijn zusje komt langs in de zomer, en m'n schoonzusje + man zijn in februari geweest en komen ook in de zomer nog een keer! En motorvrienden komen begin juni langs *O*

Ik vind 't wel leuk eigenlijk, zolang 't maar bij een paar daagjes blijft en ze het niet als een vakantiehuis voor >week gaan zien :P
Ja doei.
pi_110134607
Ik wil het gewoon een keer doen en als het verschrikkelijk kut of saai is weet ik dat ik het niet nog een keer hoef te doen :7!
pi_110134642
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn ouders komen over twee weken weer een paar dagen hierheen, en mijn zusje komt langs in de zomer, en m'n schoonzusje + man zijn in februari geweest en komen ook in de zomer nog een keer! En motorvrienden komen begin juni langs *O*

Ik vind 't wel leuk eigenlijk, zolang 't maar bij een paar daagjes blijft en ze het niet als een vakantiehuis voor >week gaan zien :P
Jij zit daar ook nog wel een tijdje, is misschien ook anders. Ik zat voor (dacht ik toen) maar 6 maanden in het hoge noorden, ik had het veel te druk! Achteraf was het 1 jaar en toen zijn er ook wel mensen langs gekomen.
pi_110134649
quote:
Misschien heel saai en cliche, maar toch het liefst gewoon een etentje waarbij je rustig kan kletsen en als het saai is een extra fles wijn bestellen om toch de avond een beetje lollig door te komen ofzo :P
Bioscoop dus bijvoorbeeld helemaal niet, daar kan je net zo goed alleen naartoe gaan.
pi_110134666
In die tijd dat ik in de UK zat is alleen mijn moeder langsgeweest, al die vrienden die leuk een weekendje zouden komen zijn nooit geweest :P

Als alles volgens plan loopt gaan we begin volgend jaar weer terug naar Engeland en ik heb er eigenlijk wel veel zin in. In NL is alles zoveel beter geregeld, maar de charme van Engeland ontbreekt toch wel :)
pi_110134689
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:45 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik vind dat ook niet maar de buitenwereld vind van wel :P. En, afhankelijk van waar je hebt gezeten denk ik dat je er onbewust wel wat van meekrijgt. Merk aan mezelf dat ik wel meer "relaxed" ben, meer waardeer wat we in NL hebben enzo, en ook minder vooroordelen heb over andere culturen. Maar als je dat sowieso al bent dan verandert er wellicht weinig :P.

soms zeggen mensen ook van "whoio dat zou ik echt niet durven, een vriendinnetje van mij is politieagente en zij vindt mij superstoer. Maar ik vind haar veel stoerder met wat ze in haar dagelijks leven doet!
Nou ja heel stom voorbeeld maar wintersporten was ook gewoon net zoals op de tv. Mooi, wit, sneeuw. Ik had het mij exact zo voorgesteld. Terwijl iedereen heel erg verbaasd en onder de indruk was. Dus ik had zo iets van 'waarom voel ik het niet?'
Nou ja misschien omdat ik al jaren de bergen in ga in de zomer. Ik weet het niet.

(Ik ben verder niet naar hele speciale dingen geweest anders had ik dat wel als voorbeeld genoemd..)

Dus ik denk dat ik op zich wel weet wat ik van welk land kan verwachten maar dat ik het gewoon een keer mee kan en wil maken.
pi_110134717
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:52 schreef Novem het volgende:
In die tijd dat ik in de UK zat is alleen mijn moeder langsgeweest, al die vrienden die leuk een weekendje zouden komen zijn nooit geweest :P

Als alles volgens plan loopt gaan we begin volgend jaar weer terug naar Engeland en ik heb er eigenlijk wel veel zin in. In NL is alles zoveel beter geregeld, maar de charme van Engeland ontbreekt toch wel :)
leuk! waar??
Ja doei.
pi_110134726
Vakantie is natuurlijk wel heel anders dan wanneer je daar echt een half jaar bent. Dan is je dagelijkse leven daar..
pi_110134835
quote:
Juist. Ik ben op m'n 16e een jaar weg geweest, naar Alaska. Voordat ik wegging was ik het verlegen meisje dat gepest werd op de middelbare school. Maar, omdat niemand me daar kende kon ik opnieuw beginnen, en ben daardoor heel veel meer open en spontaan geworden, en veel zekerder van mezelf! Maakte het daarna ook makkelijker om naar het buitenland te gaan!
pi_110134841
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:53 schreef the85mc het volgende:
Vakantie is natuurlijk wel heel anders dan wanneer je daar echt een half jaar bent. Dan is je dagelijkse leven daar..
Nou, ik moet zeggen dat dat meevalt! Ben in al die jaren vakantie juist verliefd geworden op het VK en was bang dat het juist tegen zou vallen, maar het is eigenlijk nog steeds 'net zoals op vakantie'. Natuurlijk heb ik m'n dagelijkse leven nu hier, maar dat (studeren, vrienden) is eigenlijk nog steeds een aanvulling op het algehele vakantiegevoel :P
Ja doei.
pi_110134916
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou, ik moet zeggen dat dat meevalt! Ben in al die jaren vakantie juist verliefd geworden op het VK en was bang dat het juist tegen zou vallen, maar het is eigenlijk nog steeds 'net zoals op vakantie'. Natuurlijk heb ik m'n dagelijkse leven nu hier, maar dat (studeren, vrienden) is eigenlijk nog steeds een aanvulling op het algehele vakantiegevoel :P
Je hebt anders best ook je momenten gehad dat het allemaal nog niet zo makkelijk en romantisch was meis. Dat heb je op vakantie alvast niet, maar fijn te lezen dat het je daar nu zo goed bevalt!
pi_110134932
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

leuk! waar??
Weten we nog niet, hangt een beetje af van werkgelegenheid voor mijn vriend, zijn maar weinig plaatsen waar hij zijn beroep kan uitoefenen, maar waarschijnlijk Camebridgeshire/Kent/Hampshire :)

Verheug me er nu al op :') :P
pi_110134943
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:52 schreef Novem het volgende:

Juist dat ja. Ik woon nu bijna 4 jaar in Zweden, en veel vrienden zijn nog steeds niet langs geweest..
pi_110134953
Dat heeft werkelijk nooit aan 'het land' gelegen.
Ja doei.
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:00:09 #38
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110134962
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:59 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Juist dat ja. Ik woon nu bijna 4 jaar in Zweden, en veel vrienden zijn nog steeds niet langs geweest..
Je kan je afvragen in hoeverre dat dan echte vrienden zijn.. Vind ik :@.
pi_110134964
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

heb je je wel eens ingelezen over de stadia van cultuurshock? Ik vond dat het bij mij precies klopte!
pi_110134991
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

heb je je wel eens ingelezen over de stadia van cultuurshock? Ik vond dat het bij mij precies klopte!
Ja, dat heb ik in 't begin dat ik hier woonde wel 's voorbij zien komen, kan 't me niet echt meer herinneren :@
Ja doei.
pi_110134994
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

oh ja, ik ook. Maar goed, ik ben natuurlijk ook lang bezig geweest met weggaan. Het was niet de bedoeling dat het zo lang zou zijn.

Maar goed, in die 4 jaar tijd ben ik ook nooit bij hun op bezoek geweest. Het is altijd dubbel, je kunt natuurlijk niet verwachten dat mensen altijd maar hierheen komen. Ik ben degene die verhuist.
pi_110135000
quote:

[..]

Dat vind ik ook een beetje kort door de bocht, niet iedereen is in de gelegenheid om zomaar ff naar het buitenland te komen voor een bezoekje.
Ik heb mijn vrienden ook niet gezien toen ik in Frankrijk zat, maar de vriendschappen gewoon weer opgepikt toen ik weer terug was.
Toen was er ook nog geen internetz enzo.
pi_110135009
quote:

[..]

Waarom? Zweden is een ver land. Als je maar een x aantal weken per jaar vakantie hebt vind ik het wel begrijpelijk dat mensen niet allemaal langs willen of kunnen komen!
pi_110135019
quote:

[..]

Nou ja... wat Jagär zegt: ik ben verhuisd.. en daarbij had ik sowieso al niet zoveel vrienden :')
Ja doei.
pi_110135026
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:01 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

oh ja, ik ook. Maar goed, ik ben natuurlijk ook lang bezig geweest met weggaan. Het was niet de bedoeling dat het zo lang zou zijn.

Maar goed, in die 4 jaar tijd ben ik ook nooit bij hun op bezoek geweest. Het is altijd dubbel, je kunt natuurlijk niet verwachten dat mensen altijd maar hierheen komen. Ik ben degene die verhuist.
wat ik stommer vind is dat het blijkbaar voor mij veel makkelijker is om skype te installeren en iemand te bellen dan voor andere mensen. Dat vind ik wel erg frustrerend.
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:02:42 #46
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110135035
Ik vind dat als je in 4 jaar tijd geen ruimte weet te vinden om bij een vriend / vriendin langs te gaan, je het stempel 'vriend' niet echt meer kan krijgen. Maar goed, dat is mijn mening.
pi_110135102
Nou ja, ik heb voorlopig ook nog geen plannen om bij m'n vriendin in Australië langs te gaan hoor... Het scheelt dat ze vorig jaar, dit jaar en volgend jaar wel steeds even in Nederland was/is. Wellicht dat we in 2014 die kant op kunnen gaan.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_110135104
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind dat als je in 4 jaar tijd geen ruimte weet te vinden om bij een vriend / vriendin langs te gaan, je het stempel 'vriend' niet echt meer kan krijgen. Maar goed, dat is mijn mening.
Oh dat heb ik nooit zo gevoeld. Toen ik weer terug kwam pakte ik de draad zo weer op. Om eerlijk te zijn vind ik het vreemd dat er blijkbaar verplichtingen zitten aan een vriendschap.
pi_110135130
Ik vind het wel grappig dat ik helemaal niet bang ben dat het mis gaat of dat ik m'n vriendje heel erg ga missen.

Ik weet niet wat ik verwacht van langsgaan enz. maar dat vind ik veel minder eng om over na te denken dan het weggaan zelf.

Had ik niet verwacht.
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:05:26 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110135136
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou ja, ik heb voorlopig ook nog geen plannen om bij m'n vriendin in Australië langs te gaan hoor... Het scheelt dat ze vorig jaar, dit jaar en volgend jaar wel steeds even in Nederland was/is. Wellicht dat we in 2014 die kant op kunnen gaan.
Ik doelde nu op Jagar, in Zweden. Australie vind ik anders, want ver weg en de reis er naartoe is VEEL duurder. Zweden rijd je in een dag heen als je je ff kwaad maakt.
pi_110135146
voor de logeerders :P

Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110135155
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:48 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik hield bezoekers vaak af, ik dacht van jaja, jullie zie ik in Holland wel weer!
Ja dat is ook wel zo natuurlijk..
pi_110135228
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik doelde nu op Jagar, in Zweden. Australie vind ik anders, want ver weg en de reis er naartoe is VEEL duurder. Zweden rijd je in een dag heen als je je ff kwaad maakt.
Dan neem je gewoon de bus:

Oh ik zie dat er gewoon een weg vanuit Denemarken loopt, hip!
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:10:01 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110135282
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn vind ik het vreemd dat er blijkbaar verplichtingen zitten aan een vriendschap.
Maar dat is toch ook wel een beetje zo? Kaartje / telefoontje bij verjaardagen, over en weer uitnodigen voor dingen. Als ik ergens een hekel aan heb, is als ik steeds de initiator moet zijn. Het moet wel van twee kanten komen. Anders krijg ik zo'n trekken aan een dood paard gevoel en alsof de ander er klaarblijkelijk niet op zit te wachten.

En tuurlijk kan je wel eens hebben dat er een tijd lang radiostilte enzo is en je daarna de draad gewoon weer oppikt, maar enige investering qua tijd en energie hoort er toch wel bij. Vind ik dan.

Edit: bij veel mensen gaat dat volgens mij vanzelf, omdat ze zeer sociaal zijn. Ik zit wat anders in elkaar en moet daar echt om denken en moeite voor doen.
pi_110135411
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh dat heb ik nooit zo gevoeld. Toen ik weer terug kwam pakte ik de draad zo weer op. Om eerlijk te zijn vind ik het vreemd dat er blijkbaar verplichtingen zitten aan een vriendschap.
Daar ben ik het helemaal mee eens, je vakantieland wijzigen omdat een van je vrienden gaat verhuizen vind ik nogal drastisch en zou ik nooit van een vriend vragen.
Als ze nu toevallig naar Spanje gaan of een ander warm oord, dan zou er natuurlijk best een bezoekje af kunnen, zo ben ik dan weer wel O-)
pi_110135426
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Maar dat is toch ook wel een beetje zo? Kaartje / telefoontje bij verjaardagen, over en weer uitnodigen voor dingen. Als ik ergens een hekel aan heb, is als ik steeds de initiator moet zijn. Het moet wel van twee kanten komen. Anders krijg ik zo'n trekken aan een dood paard gevoel en alsof de ander er klaarblijkelijk niet op zit te wachten.

En tuurlijk kan je wel eens hebben dat er een tijd lang radiostilte enzo is en je daarna de draad gewoon weer oppikt, maar enige investering qua tijd en energie hoort er toch wel bij. Vind ik dan.
Jawel, dat is ook wel zo, ik schreef ook wel brieven en dergelijke en kreeg ze ook. Maar dat was wel voldoende en eigenlijk was het bij sommige minder schrijfgrage types ook zo dat de vriendschap tijdens mijn afwezigheid op een wat lager pitje stond, maar dat was ook niet zo'n probleem. Bij de meesten ging ik daarna gewoon weer verder.

Als vriendschappen verwateren dan verwateren ze. Het moet wel een beetje vanzelf gaan. En ik verwacht niet zoveel daarin denk ik.
pi_110135436
Ik hou totaal niet van het verplichte bellen/mailen etc in een vriendschap, maar ik vond het wel heel jammer dat ik toen ik wegging allemaal beloftes kreeg over bezoekjes en weekendjes etc. maar toen puntje bij paaltje kwam konden er nog maar net een paar mailtjes vanaf. En zoveel kost een ticket van Easyjet naar Stansted niet, dus toen ben ik wel gaan twijfelen aan die vriendschappen.
pi_110135456
Nou.. ik ga over 2 weken naar mijn beste vriendinnetje die met haar vriend mee naar Wales is (expatten). Wales is te doen, niet zo ver, én ik heb handig vakantie in het onderwijs en mijn lief kan vrij veel dagen compenseren. Maar het moet ook allemaal maar net zo uitkomen he..

@ XcUZMe: ik snap wel wat je bedoelt. Bij mij kosten sociale contacten ook moeite. Maar juist bij dit dinnetje dus niet.. juist omdat er geen 'verplichtingen' aan hangen en we het elkaar niet kwalijk zouden nemen keuzes te maken waar de ander even niet in past (beetje lastig uitgelegd maar weet even niet hoe dit makkelijker kan)..
pi_110135506
Denk dat het bij mij zou afhangen hoeveel contact ik heb met iemand en hoe zijn financien zijn. Je kan wel verwachten dat iemand langskomt en misschien wil die persoon het ook écht, maar als er geen centjes zijn dan houdt het op.

Novem, heb je weleens gevraagd waarom ze niet langs zijn gekomen?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110135527
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:13 schreef Novem het volgende:
Ik hou totaal niet van het verplichte bellen/mailen etc in een vriendschap, maar ik vond het wel heel jammer dat ik toen ik wegging allemaal beloftes kreeg over bezoekjes en weekendjes etc. maar toen puntje bij paaltje kwam konden er nog maar net een paar mailtjes vanaf. En zoveel kost een ticket van Easyjet naar Stansted niet, dus toen ben ik wel gaan twijfelen aan die vriendschappen.
Mijn echte vrienden zijn allemaal langsgekomen (niet in zuid amerika en niet allemaal in het hoge noorden maar wel dichterbij huis). Maar het hangt ook van de relatie af - sommige kan ik een jaar niet spreken en dan gerust een weekend mee op vakantie.
pi_110135565
Inmiddels zijn er van mij vrienden verhuisd naar Spanje, Ierland, Finland, Ijsland...
Daarvoor hebben ze nu facebook enzo uitgevonden hoor.. noway dat het geld wat voor gezinsvakanties bestemd is op gaat aan bezoekjes daar naartoe, we kunnen het maar 1 keer uitgeven, zo simpel is dat.
pi_110135578
Zweden is te doen, ik ben wel eens wezen roadtrippen door zweden, prachtig land! En in 1 dag kun je best een flink eind zweden inrijden. Na 1 dagje flink doorrijden waren we ter hoogte van Stockholm. Daarna wel een stuk rustiger gereden, maar we wilden juist zoveel mogelijk van zweden zien, dus heen en terugweg veel gereden, en toen we daar aan het roadtrippen waren iets van 150-200 km per dag toeren. Kun je ook nog wat van de omgeving zien. Nog een keer verdwaald (we hadden geen GPS ofzo bij ons), we wilden een stukje gravelweg nemen om een heel stuk omrijden te voorkomen, uiteindelijk 4 uur op gravelwegen gereden, langs bosbouwers enzo. Was wel echt mooi om te doen! *Zin in nieuwe roadtrip krijgt*

En goede vrienden zal ik zeker opzoeken in het buitenland. Als ik tijd (en geld) heb wil ik dit jaar nog naar Aruba en Colombia. Aruba gaat wel lukken, Colombia weet ik nog niet. Ligt er dan ook aan hoe soepel mn werkgever dan is.
pi_110135621
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Neejoh,

mietje he.
pi_110135673
Ik zei net al tegen Billy, ik heb een half jaar in Engeland gewoond en ben er heel blij uitgekomen! Dus ik vind het feit dat je veel over jezelf leert enz. helemaal niet overated.
pi_110135684
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:18 schreef Siral het volgende:

[..]

Haha niks voor mij :')
ik heb dat in Belgie gedaan, was best weird. Dacht je dat je bijv. aardbei at was het ananas :')

Vlees was ook moeilijk te differentieren. Wat wel tof is is dat blinden de ober zijn, dus die helpen ze ook nog een soort van aan werk :)
pi_110135741
Mijn vrienden hadden geen gezin te onderhouden, dus het is niet zo dat ze hun gezinsbudget aan mij moesten uitgeven. Het ging oa om een van mijn (toen) beste vriendinnen, tranen met tuiten toen ik wegging en zeker weten dat ze langskwam, maar ze deed het gewoon niet.

Ik heb het aan haar (en een paar anderen) gevraagd en de redenen gingen van geen geld tot geen tijd tot oh ik ga al een weekendje naar Parijs. Prima, maar zeg dan niet dat je langs gaat komen.

Mijn vriend woont nu al 2.5 jaar in NL en zijn vrienden zijn ook nooit hier geweest, op 1 na die ons hielp verhuizen, maar zij zijn wel nog steeds heel hecht met regelmatig Facebook en email contact etc.
pi_110135783
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:21 schreef Novem het volgende:
Mijn vrienden hadden geen gezin te onderhouden, dus het is niet zo dat ze hun gezinsbudget aan mij moesten uitgeven. Het ging oa om een van mijn (toen) beste vriendinnen, tranen met tuiten toen ik wegging en zeker weten dat ze langskwam, maar ze deed het gewoon niet.

Ik heb het aan haar (en een paar anderen) gevraagd en de redenen gingen van geen geld tot geen tijd tot oh ik ga al een weekendje naar Parijs. Prima, maar zeg dan niet dat je langs gaat komen.

Mijn vriend woont nu al 2.5 jaar in NL en zijn vrienden zijn ook nooit hier geweest, op 1 na die ons hielp verhuizen, maar zij zijn wel nog steeds heel hecht met regelmatig Facebook en email contact etc.
Ja ik had er ook zo een! Dat is nu mijn ex :').

Waar komt jouw vriendje vandaan?
pi_110135824
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:19 schreef creepycookie het volgende:
Ik zei net al tegen Billy, ik heb een half jaar in Engeland gewoond en ben er heel blij uitgekomen! Dus ik vind het feit dat je veel over jezelf leert enz. helemaal niet overated.
Als je het zo ervaart vind ik het ook niet overrated, maar het is geen feit dat je veel over jezelf leert etc. als je naar het buitenland gaat, ik heb al die dingen namelijk niet zo ervaren. Ik vond het wel leuk hoor, daar niet van :P
pi_110135853
Ik zat 3 maanden in New York, mn vader is langsgeweest, mn toenmalige vriendje 2x zelfs en een vriendin ook nog. Vond het heel leuk om alles daar te laten zien, maar ook wel druk. En je bouwt daar je eigen 'leventje' op ofzo, ik vond het prima als mijn Nederlandse mensen daar geen deel van uitmaakten.
Be someone that makes you happy
pi_110135882
Sport schema dinges:
vandaag Evy les 7 + bodybalance
morgen bodypump
donderdag bodycombat
vrijdag Evy les 8 + bodybalance
zaterdag niets
zondag bodycombat + evy les 9
pi_110135895
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:20 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik heb dat in Belgie gedaan, was best weird. Dacht je dat je bijv. aardbei at was het ananas :')

Vlees was ook moeilijk te differentieren. Wat wel tof is is dat blinden de ober zijn, dus die helpen ze ook nog een soort van aan werk :)
Heel apart zeg..! :D

Maar zou zoiets als savonds ergens eten stom zijn voor een eerste -blind- date? Ik heb hem nog nooit gezien dus misschien is gewoon standaard ouwehoeren op een middag op het terras het beste? :') Maar da's ook wel weer zo saai.
pi_110135900
:o Perr is los?!
quote:

[..]

Neejoh,

mietje he.
Valt tegen inderdaad :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_110135945
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:26 schreef Siral het volgende:

[..]

Maar zou zoiets als savonds ergens eten stom zijn voor een eerste -blind- date? Ik heb hem nog nooit gezien dus misschien is gewoon standaard ouwehoeren op een middag op het terras het beste? :') Maar da's ook wel weer zo saai.
Voor een eerste date en je kent elkaar niet is een drankje doen wel handig. Stel je voor dat het al niet klikt bij het voorgerecht, dan kan het nog een lange zit worden..
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:27:56 #75
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110135946
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:26 schreef Perruche het volgende:
Sport schema dinges:
morgen bodypump
donderdag bodycombat
zaterdag niets
Zohoo ^O^
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_110135950
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:26 schreef V1z0R het volgende:
:o Perr is los?!

[..]

Valt tegen inderdaad :{
Afgelopen dagen vrij weinig gedaan behalve 2x Evy (vrijdag en zondag). Zaterdag en maandag helemaall niets gedaan, dus weer even de draad oppakken! Nu nog zien dat ik het volhoud,m ze geschreven is het wel eng :').
pi_110135981
quote:

[..]

Je kan ook gewoon een lunch doen of een koffiedate of een terrasje idd :)
pi_110135989
:r misselijk :r
Ja doei.
pi_110136017
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:27 schreef Perruche het volgende:

[..]

Afgelopen dagen vrij weinig gedaan behalve 2x Evy (vrijdag en zondag). Zaterdag en maandag helemaall niets gedaan, dus weer even de draad oppakken! Nu nog zien dat ik het volhoud,m ze geschreven is het wel eng :').
^O^

:{w je bent Perr, je kunt dus alles!
pi_110136024
Ja gewoon een koffiedate lijkt me het beste! Alleen hij had het erover dat hij wat wilde "gaan doen"...

Maarja wat doe je op een eerste date :D Als je die persoon nu al langer kent is het natuurlijk een ander en makkelijker verhall.
pi_110136039
Pff ik ben echt zo gaar. Uiteindelijk drie uur geslapen. :O

quote:
Sport schema dinges:
morgen bodypump
donderdag bodycombat
zaterdag niets
Goed bezig! :Y
pi_110136110
quote:
Sport schema dinges:
morgen bodypump
donderdag bodycombat
zaterdag niets
Lekker bezig :9

Mijn vriend is Engels, ben eerst naar Engeland verhuisd en toen zijn we samen naar Nederland teruggekomen.
pi_110136121
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:29 schreef Siral het volgende:
Ja gewoon een koffiedate lijkt me het beste! Alleen hij had het erover dat hij wat wilde "gaan doen"...

Maarja wat doe je op een eerste date :D Als je die persoon nu al langer kent is het natuurlijk een ander en makkelijker verhall.
Iets "doen" vind ik nooit zo opschieten als je elkaar nog moet leren kennen, gewoon zitten kletsen en kijken of het klikt. Succes en veel plezier in elk geval :) Hopelijk is het een leukerd!
pi_110136125
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
:r misselijk :r
Zwanger? *)
Te veel gegeten? *) :+
pi_110136134
quote:

[..]

Ik zou een drankje doen om een uur of 7. Als het dan leuk is kan je voorstellen ergens wat te gaan eten, zoniet dan ga je naar huis.
pi_110136224
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zou een drankje doen om een uur of 7. Als het dan leuk is kan je voorstellen ergens wat te gaan eten, zoniet dan ga je naar huis.
Da's ook een goeie inderdaad. Gewoon later op de middag afspreken zo voor het eten, en als het echt leuk is kun je altijd nog ergens aanschuiven!

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:32 schreef MarMar het volgende:

[..]

Iets "doen" vind ik nooit zo opschieten als je elkaar nog moet leren kennen, gewoon zitten kletsen en kijken of het klikt. Succes en veel plezier in elk geval :) Hopelijk is het een leukerd!
Thanks hehe :D
pi_110136432
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:32 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Zwanger? *)
Te veel gegeten? *) :+
Heb twee zachtgekookte eitjes genomen vanochtend, en werd daarna misselijk :') dus ik denk teveel gegeten ja.
Ja doei.
pi_110136642
Dat wat Nallie beschrijft had ik ook, leuk als mensen op bezoek komen maar je hebt daar ook je eigen leven en dat wil je ook niet te lang "on hold" zetten want je bent er al zo kort (vond ik dan).

Bah, ik heb al de hele dag zo'n suikerdipgevoel, terwijl ik toch echt wel genoeg eet. :{ Misschien toch eens helemaal stoppen met koffie drinken om te kijken of dat helpt.
Everything has changed
pi_110136746
Net even de pleister dr afgetrokken. Ze hadden bijna mn arm afgebonden zo strak zat t verband. Prikster dacht dat het een blauwe plek zou worden, maar het lijkt mee te vallen.
pi_110136769
Goed bezig Perr!
pi_110136803
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:31 schreef Novem het volgende:

[..]

Lekker bezig :9

Mijn vriend is Engels, ben eerst naar Engeland verhuisd en toen zijn we samen naar Nederland teruggekomen.
Moeten nog zien wat ervan komt :P

Romantisch heur O+. Kan hij al een beetje goed Hollandsch praten?
pi_110136812
Mijn beste vriend zat een half jaar in Orlando (Disneyworldstage O+ ) en hoewel het langsgaan niet ging heb ik het alleen maar gered dankzij Skype, en héél veel met elkaar kletsen. En ik bleef maar grienen. :')

Toch heb ik zulks alleen met mijn lief en mijn beste vriend, andere contacten zijn losser en ik zou ook nooit van andere mensen verwachten dat ze op bezoek zouden komen als ik om wat voor reden dan ook een poosje naar het buitenland zou verkassen.

Maarreh, spannend Billy! En leuk! ^O^

En Viz, het werden wel drie volkoren getoaste boterhammen! De homemade whiskeysaus en de hollandse garnaaltjes waren té lekker! :9 Vanavond maar een lamsschenkeltje minder. ;)
Nu vlug terug te keuken in en strakjes voor het eerst Jillian met drie kilo. Ben benieuwd.
Let me see you stripped down to the bone
pi_110136969
Minilot, ik ben best jaloers op jou, dat je zo lekker kan eten en toch afvalt. Hoe kom je dan eigenlijk aan steeds? Eet je gewoon veel meer in de winter of beweeg je minder?
:@
pi_110137170
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:50 schreef creepycookie het volgende:
Minilot, ik ben best jaloers op jou, dat je zo lekker kan eten en toch afvalt. Hoe kom je dan eigenlijk aan steeds? Eet je gewoon veel meer in de winter of beweeg je minder?
Da's eigenlijk heel simpel. In de lente/zomer eet ik heel gezond en vooral ook niet al te veel.

Dit omdat ik weet dat ik het élke herfst weer reuze leuk begin te vinden om onafgebroken in de keuken te staan om te koken, stoven en bakken. Zodra het november wordt krijg ik zin in warme chocolademelk, in zelfgebakken gevulde broden, in taarten, hoge bergen versgebakken koekjes, etcetera. De herfst en de winter zijn mijn kookseizoenen en inherent daaraan kom ik flink wat kilo's aan. Da's ook prima, want als het buiten koud is is een speklaagje om je lijf heen wel zo comfortabel.

Als er weer blaadjes aan de bomen komen en de temperatuur buiten stijgt, dan verschuiven mijn eetgewoonten zich naar fruit, groenten, vaker vegetarisch, lichter eten en meer bewegen en buiten zijn. En dan floept het gewicht er weer af.
pi_110137182
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:50 schreef creepycookie het volgende:
Je kunt ook gewoon lekker en veel eten, en tegelijkerdtijd afvallen hoor :) Als jij 1500 of 1700 calorieen per dag vult met allemaal gezonde en lekkere dingen kun je echt wel veel eten zonder honger!
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:57:18 #96
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110137219
Ziekjes, en dan ga ik weinig eten...
Op mijn 3 maanden stage zijn er echt vaak mensen op bezoek gekomen naar Budapest/Pecs. Maar ik zat daar ook maar eenzaam en alleen...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110137227
quote:

[..]

Voor een blind date zou ik afspreken in een cafe en alleen een drankje doen.

Als het leuk is kan je blijven eten en als het niks is dan ben je zo weg.
pi_110137237
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:56 schreef minilot het volgende:

[..]

Da's eigenlijk heel simpel. In de lente/zomer eet ik heel gezond en vooral ook niet al te veel.

Dit omdat ik weet dat ik het élke herfst weer reuze leuk begin te vinden om onafgebroken in de keuken te staan om te koken, stoven en bakken. Zodra het november wordt krijg ik zin in warme chocolademelk, in zelfgebakken gevulde broden, in taarten, hoge bergen versgebakken koekjes, etcetera. De herfst en de winter zijn mijn kookseizoenen en inherent daaraan kom ik aan. Da's ook prima, want als het buiten koud is is een speklaagje om je lijf heen wel zo comfortabel.

Als er weer blaadjes aan de bomen komen en de temperatuur stijgt, dan verschuiven mijn eetgewoonten zich naar fruit, groenten, vaker vegetarisch, lichter eten en meer bewegen en buiten zijn. En dan floept het gewicht er weer af.
Agh wie komt er niet aan in de winter, je lijft schreeuwt vaak ook naar iets meer voedsel en een laagje vet. Ik was afgelopen winter ook hoger in vet dan dat ik nu ben, en ik ben niet gaan lijnen. Je gaat alleen anders eten.
pi_110137241
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:47 schreef Perruche het volgende:

[..]

Moeten nog zien wat ervan komt :P

Romantisch heur O+. Kan hij al een beetje goed Hollandsch praten?
Dat valt tegen :') Hij werkt bij een bedrijf waar Engels de voertaal is en 75% van zijn directe collega's zijn ook expats, dus hij krijgt niet echt voldoende oefening. Hij heeft wel een beginnerscursus gedaan :)

Gek genoeg kan hij wel alles verstaan, wat soms voor hilarische situaties zorgt.
pi_110137277
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:57 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Voor een blind date zou ik afspreken in een cafe en alleen een drankje doen.

Als het leuk is kan je blijven eten en als het niks is dan ben je zo weg.
Jaja, ff aankijken, ik hoef echt geen hele middag op pad te zijn met zo'n gozer.
Max een uurtje of 2, en als het leuk is kan je evt wat gaan eten, anders snel pleite haha :D :D

Maar ik heb wel een goed voorgevoel *O*
pi_110137289
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:56 schreef Siral het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon lekker en veel eten, en tegelijkerdtijd afvallen hoor :) Als jij 1500 of 1700 calorieen per dag vult met allemaal gezonde en lekkere dingen kun je echt wel veel eten zonder honger!
Weet ik wel hoor :)

Maar minilot haar gerechten klinken altijd zo uitgebreid en feestelijk, vandaar. Ik ben student en maak meestal wat simpelere dingen :P
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:59:06 #102
221912 minilot
Nancy boy
pi_110137292
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:56 schreef Siral het volgende:

[..]

Dit. Ik denk dat ik de meeste dagen zo tussen de 1200 en de 1700 kcals zit. Dat in combinatie met mijn huidige toename in lichaamsbeweging zorgt dat ik tamelijk rap afval, zonder dat ik het gevoel heb dat ik ook maar -iets- te kort kom aan voedingsstoffen. Goed eten is iets anders dan veel eten.
pi_110137321
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:47 schreef minilot het volgende:
En Viz, het werden wel drie volkoren getoaste boterhammen! De homemade whiskeysaus en de hollandse garnaaltjes waren té lekker! :9 Vanavond maar een lamsschenkeltje minder. ;)
Nu vlug terug te keuken in en strakjes voor het eerst Jillian met drie kilo. Ben benieuwd.
:D
En alvast succes!

KoRn! O+ (maar teveel 'fucks' om mee te schreeuwen :{)
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:59:59 #104
221912 minilot
Nancy boy
pi_110137330
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:59 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Weet ik wel hoor :)

Maar minilot haar gerechten klinken altijd zo uitgebreid en feestelijk, vandaar. Ik ben student en maak meestal wat simpelere dingen :P
Ik maak alles zelf, dat scheelt nogal in de kosten. Ik doe voor maximaal twintig euro per week boodschappen, meestal minder. :Y En da's voor twee personen.
Je moet daarbij alleen wél erg veel van koken houden. *)
pi_110137343
ff lijstje dumpen

O: havermout met pindakaas en twee kiwis
L: magere franse kwark, banaan, boterham kipfilet
S: borst/triceps, hardlopen
T: whey, magere franse kwark
D: kip uit de oven, aardappels, appelmoes, broccoli
T: weet nog niet, ff iets bedenken
pi_110137363
Was geen aanval ofzo trouwens, meer bewondering. :)

Mijn lijf werkt namelijk niet zo. Ik beweeg me een ongeluk en eet netjes en bij mij gaat het niet zo, vandaar.
pi_110137409
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:59 schreef minilot het volgende:
Ik maak alles zelf, dat scheelt nogal in de kosten. Ik doe voor maximaal twintig euro per week boodschappen, meestal minder. :Y En da's voor twee personen.
Dat haal ik ècht niet :o Ik kook ook vrijwel alles zelf en er komen hier ook geen pakjes, zakjes, blikjes en snoepjes in huis, maar ik kan niet voor 20 euro per week koken hoor :N
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110137416
quote:

[..]

:o 20 euro maar?? :o :o
pi_110137420
Ik doe echt wel voor 120 euro per week boodschappen denk ik, 20 euro is net genoeg voor de kattenbakkorrels :P
pi_110137448
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:01 schreef Novem het volgende:
Ik doe echt wel voor 120 euro per week boodschappen denk ik, 20 euro is net genoeg voor de kattenbakkorrels :P
Dat vind ik dan ook weer het andere uiterste! Ik doe meestal voor minder dan 10 euro per dag mijn boodschappen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110137489
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:01 schreef Novem het volgende:
Check. Maar ik tel de uitgaven voor de hond en konijnen dan verder niet mee (behalve groen voor de nijnen dan..)
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:03:51 #112
221912 minilot
Nancy boy
pi_110137501
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:00 schreef creepycookie het volgende:
Was geen aanval ofzo trouwens, meer bewondering. :)

Mijn lijf werkt namelijk niet zo. Ik beweeg me een ongeluk en eet netjes en bij mij gaat het niet zo, vandaar.
Nou ja, iedereen vind hier dat ik te weinig eet, daar zal het ook wel aan kunnen liggen. Als ik zoveel zou eten als hier wordt voorgeschreven (ik noem maar iets, zes boterhammen op een dag), dan ging het bij mij ook lang zo hard niet, denk ik. :N
pi_110137503
Twintig euro per week? Say what? Doe eens je laatste boodschappenlijstje dan? :o.

Wij redden het de ene week met 25 euro, de andere week is het weer 40, maar eigenlijk nooit meer of minder dan dat.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:04:22 #114
221912 minilot
Nancy boy
pi_110137526
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat haal ik ècht niet :o Ik kook ook vrijwel alles zelf en er komen hier ook geen pakjes, zakjes, blikjes en snoepjes in huis, maar ik kan niet voor 20 euro per week koken hoor :N
Wij eten wel heel vaak vegetarisch/veganistisch hè? Dat scheelt echt bizar veel.
Rijst, bloem, bonen, dat soort dingen koop ik groot in en het kost bijna niks.
pi_110137538
Ik geef ook wel een stuk meer uit ja, maar das omdat het meeste biologisch is. Zo'n 40 euro denk ik, en daar zit de groentetas dan bij.
pi_110137555
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Wij eten wel heel vaak vegetarisch/veganistisch hè? Dat scheelt echt bizar veel.
Ja maar ik vind verse groente/fruit ook best kostbaar eigenlijk..
pi_110137598
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:04 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Juist :Y ik geef zo'n 30 euro per week uit in mn eentje... wel grotendeels biologisch dan.
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:06:02 #118
221912 minilot
Nancy boy
pi_110137606
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:04 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

De markt, Lidl, groothandel en eten wat er in het seizoen is scheelt heel veel. Ik eet alleen aardbeien in de zomer, en in de winter eet ik veel wortel. :)
En ik groei mijn eigen kruiden in de vensterbank.
pi_110137611
Wij (lees: ik :') ) betalen zo'n 40 euro per week aan boodschappen. 1x in de twee weken ga ik naar de markt en dan is het meer omdat ik dan onmeunig duur vlees koop... Maar ik wil eigenlijk weer 1x per week naar de Lidl gaan, veel is daar gewoon prima te eten! En dan alleen vlees/eieren/kaas/andere zuivel bij de bio--winkel...

En dan betaalt het kantoor nog mijn lunch en hebben we ook fruit hier wat ik dus niet echt zelf hoef te kopen. :@.
pi_110137618
Ik denk dat ik gemiddeld op bijna 10e per dag zit. Ik eet dan ook vooral veel vlees en groenten/fruit en dat is vaak relatief duur. Een pak rijst of macaroni kost minder, maar daar eet ik vrij weinig van..
pi_110137647
LOL! Als ik die bedragen zie dan betalen wij ons blauw per maand aan boodschappen :')
pi_110137658
:') ik zeg niets....
pi_110137667
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:04 schreef minilot het volgende:

Rijst, bloem, bonen, dat soort dingen koop ik groot in en het kost bijna niks.
Daar heb je gelijk in :Y Er gaat hier best veel op aan biologische kip, vis en vlees. Dat is dan nog eens extra duur, maar ik vind het verantwoord omdat ik nu minder koop dan voorheen.
pi_110137677
quote:

[..]

Dit. Ik denk dat ik de meeste dagen zo tussen de 1200 en de 1700 kcals zit. Dat in combinatie met mijn huidige toename in lichaamsbeweging zorgt dat ik tamelijk rap afval, zonder dat ik het gevoel heb dat ik ook maar -iets- te kort kom aan voedingsstoffen. Goed eten is iets anders dan veel eten.
Klopt. Juist omdat ik zo clean mogelijk probeer te eten valt het me op HOEVEEL ik eigenlijk moet eten om op gewicht te blijven.... ik zit vaak ook maar rond de 1700 terwijl ik er echt 2100 nodig heb!
pi_110137686
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:06 schreef minilot het volgende:

[..]

De markt, Lidl, groothandel en eten wat er in het seizoen is scheelt heel veel. Ik eet alleen aardbeien in de zomer, en in de winter eet ik veel wortel. :)
En ik groei mijn eigen kruiden in de vensterbank.
Dan nog.. Lidl is hier qua groente niet belachelijk veel goedkoper dan de groenteboer of de Appie, markt valt ook altijd weer tegen.. Zelf kweken doe ik idd ook. Maar goed, ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook niet zo heel veel moeite voor doe hoor, om het heel goedkoop te maken en het liefst biologisch haal, dat scheelt natuurlijk. Maar 20,- met 2 personen haal ik ammenooitniet ;)
pi_110137687
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:07 schreef _aurum_ het volgende:
LOL! Als ik die bedragen zie dan betalen wij ons blauw per maand aan boodschappen :')
Maar jullie werken ook veel enzo toch? Nu ik werk betaal ik me ook blauwer dan toen ik student was, toen had ik tijd om naar de markt te gaan enzo. En nu heb ik geld voor luxe dingen :').
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:08:12 #127
221912 minilot
Nancy boy
pi_110137698
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:06 schreef Perruche het volgende:
Wij (lees: ik :') ) betalen zo'n 40 euro per week aan boodschappen. 1x in de twee weken ga ik naar de markt en dan is het meer omdat ik dan onmeunig duur vlees koop... Maar ik wil eigenlijk weer 1x per week naar de Lidl gaan, veel is daar gewoon prima te eten! En dan alleen vlees/eieren/kaas/andere zuivel bij de bio--winkel...
Ik zou het voor zo weinig ook niet redden als we elke dag vlees en zuivel zouden eten hoor. In periodes dat we wat meer dierlijke producten gebruiken zijn onse bestedingen wel wat hoger dan twintig euro per week, maar als we dan weer een daar dagen plantaardig eten zakt het er weer ruim onder.
Gemiddeld dus echt niet meer dan twintig euro per week.
We kopen ook nooit frisdrank, chips, koekjes, snacks, toetjes of wat dan ook hè? Dan red je het best makkelijk.
pi_110137699
Wij zitten bij de AH (hier zitten ook non-food dingen bij) wekelijks tussen de 40 en 50 euro, maar vaak gaan we dan nog naar de slager / turk / nootjeswinkel / markt voor aanvullingen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Phaidra op 10-04-2012 15:13:59 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110137719
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:08 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dan nog.. Lidl is hier qua groente niet belachelijk veel goedkoper dan de groenteboer of de Appie, markt valt ook altijd weer tegen.. Zelf kweken doe ik idd ook. Maar goed, ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook niet zo heel veel moeite voor doe hoor, om het heel goedkoop te maken en het liefst biologisch haal, dat scheelt natuurlijk. Maar 20,- met 2 personen haal ik ammenooitniet ;)
Ik weet niet waar jij woont, maar ik koop bij de lidl letterlijk 2x zoveel dingen als bij de appie voor hetzelfde geld :P
pi_110137746
Lidl, daar moet ik nog even heen! Komkommers voor 29 cent en kiwi's voor 15 cent. Nomnomnom.
pi_110137754
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:08 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij woont, maar ik koop bij de lidl letterlijk 2x zoveel dingen als bij de appie voor hetzelfde geld :P
Is mij nog nooit gelukt. :) Scheelt misschien hooguit een kwart.
pi_110137774
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik zou het voor zo weinig ook niet redden als we elke dag vlees en zuivel zouden eten hoor. In periodes dat we wat meer dierlijke producten gebruiken zijn onse bestedingen wel wat hoger dan twintig euro per week, maar als we dan weer een daar dagen plantaardig eten zakt het er weer ruim onder.
Gemiddeld dus echt niet meer dan twintig euro per week.
We kopen ook nooit frisdrank, chips, koekjes, snacks, toetjes of wat dan ook hè? Dan red je het best makkelijk.
Ik ook niet, alleen chocolade in Belgie. En vlees eet ik ook lang niet elke dag. En ik hoef mijn lunch niet zelf te betalen. Erg eigenlijk :'). Nou ja, op de markt waar ik kom is een bloemkool al snel 3,50 dus dan tikt het wel snel aan.
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:11:15 #133
221912 minilot
Nancy boy
pi_110137847
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Twintig euro per week? Say what? Doe eens je laatste boodschappenlijstje dan? :o.
Ik zal de volgende 'ns bewaren. Maar het zijn saaie lijstjes hoor, er staan alleen groenten, fruit, noten en granen op, met af en toe vis, af en toe vlees, soms wat room en één keer in de twee maanden bloem, rijst, pasta in bulkverpakking. O, en wijn, maar daar zijn we heel erg cheap in. :D
pi_110137851
Lunch neem ik altijd mee, dat koop ik echt niet. Veel te duur dat restaurant op mijn werk :N
pi_110137855
Over boodschappen gesproken.. Ik moet nog avondeten voor mezelf halen.. :s) Geen idee wat. Heb nog sperzieboontjes, maar geen trek in, morgen eten we die wel. Spinazie met kip of zo..
pi_110137878
quote:

[..]

Voor 20 euro per week zou ik niet eens genoeg groente en fruit kunnen halen voor 2 personen... laat staan vlees, drinken, melk(producten), brood, boter, beleg, etc..
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:12:42 #137
221912 minilot
Nancy boy
pi_110137900
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:09 schreef Perruche het volgende:

Nou ja, op de markt waar ik kom is een bloemkool al snel 3,50 dus dan tikt het wel snel aan.
:o

Dat zou ik echt nóóit voor een bloemkool willen betalen!
pi_110137905
Ik ben echt een emo-eter... een tegenslag en ik grijp meteen naar mn eten :')
pi_110137934
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:12 schreef minilot het volgende:

Nee, inderdaad... (ik ben nog steeds van de 'dat is zeven euro zeventig!!' generatie).
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:13:36 #140
221912 minilot
Nancy boy
pi_110137945
Goed, dan ga ik -nu- de lamsschenkels in de pan gooien, anders zijn ze vanavond niet klaar! :D
pi_110137957
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:12 schreef minilot het volgende:

[..]

Same, die koop ik alleen maar als ze een keer rond 1 euro zijn in een aanbieding.. maar dan nog.
Hier ongeveer 120 euro per week aan boodschappen voor vier..
(nou eet mijn kerel wel bijna 1 brood per dag..)
pi_110137967
Ik zou ook wel veel goedkoper kunnen dan ik nu doe, maar 20 euro per week red ik ook niet. En ik ben alleen.

Ik denk dat ik gemiddeld zo'n 200 à 250 euro per maand kwijt ben. Daar zit dan wel wasmiddel en zo bij. En niet het uit eten. :P
pi_110137974
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:13 schreef minilot het volgende:
Goed, dan ga ik -nu- de lamsschenkels in de pan gooien, anders zijn ze vanavond niet klaar! :D
Hmm wel een idee.. ik heb nog lamskoteletten..
pi_110137983
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:13 schreef minilot het volgende:
Wat heb je daarvoor betaald dan? Dan zit je toch al een heel eind in die 20 voor de hele week?
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:14:43 #145
221912 minilot
Nancy boy
pi_110138001
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:14 schreef MarMar het volgende:

[..]

Wat heb je daarvoor betaald dan? Dan zit je toch al een heel eind in die 20 voor de hele week?
Bij de groothandel: een euro of tien voor twee kilo. Maar daar eten we drie keer van: vanavond, morgen, en een restje in de vriezer.

Ik bedoel ook niet dat ik élke week op precies twintig euro of minder uitkom, maar gemiddeld genomen echt wel. Tegenover één uitgave voor lamsvlees staat bijvoorbeeld een week lang bijna gratis spul als bonensalades, hummus en zelfgebakken brood. :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:14 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Hmm wel een idee.. ik heb nog lamskoteletten..
Die zijn dus veel duurder! ;)
pi_110138028
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:14 schreef minilot het volgende:

[..]

Nja die heb ik een tijdje terug gekregen bij een bestelling bij de Bioslager, dus eigenlijk gratizzz O-) ;)
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:16:27 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110138073
Ik heb mezelf verwend met twee haringen, da's ook doer! *) *stink*
pi_110138152
Ik heb me toch een puisten uitbraak ;(...

Ik eet normaal weinig ei, maar de afgelopen dagen toch wel zo'n 10 eieren gegeten met pasen hehe, zou het door de eieren zijn? ;( Hopelijk is het zaterdag weg, anders toch maar gaan dineren in het donker...............
pi_110138166
Ik eet 5 keer per week vlees en vis en alleen bio, bio melk/kaas/eieren, dat tikt al flink aan.
Veeeeel groenten, ook deels bio, redelijk wat fruit. Duur brood, kattenbakkorrels, bier, een blik espressokoffie per week, wasmiddel ed. Kattenvoer heb ik niet meegeteld, koop ik bij Zooplus.

Ik zit soms wel aan 130/140 per week denk ik, ligt eraan of ik veel schoonmaakcrap koop, en een keer een hele biokip of eens een bio lamrack duwt het totaal ook wel omhoog.

Lidl vind ik prima voor groente en fruit, maar de rest vind ik niks aan.
pi_110138227
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:14 schreef minilot het volgende:

[..]

Bij de groothandel: een euro of tien voor twee kilo. Maar daar eten we drie keer van: vanavond, morgen, en een restje in de vriezer.

Ik bedoel ook niet dat ik élke week op precies twintig euro of minder uitkom, maar gemiddeld genomen echt wel. Tegenover één uitgave voor lamsvlees staat bijvoorbeeld een week lang bijna gratis spul als bonensalades, hummus en zelfgebakken brood. :Y

[..]

Mijn broodmeel is 10 euro voor een zak, daar haal ik ongeveer 10 broden uit, maar dan komt het gist en de rest er nog bij. Veel groente eet je niet dan? Hier gaat er per dag zeker 2 ons per persoon doorheen, meestal meer. Reken maar globaal 1 kilo groentes per dag, voor 2 personen zou dat dan een pond zijn. 3.5 kilo per week dan, dan zit je zelfs met goedkope groentes en vlees al wel op 15 euro, dan nog alle andere dingen erbij want we drinken niet alleen maar water.. Ik ben heel benieuwd naar een lijstje van je weekboodschappen eigenlijk, wil je dat eens posten? Wie weet kunnen we nog eens bezuinigen dan.
pi_110138233
Ik heb dit echt nooit begrepen:
quote:
Kledingmaten worden steeds groter

Laatste update: 10 april 2012 10:24 info

AMSTERDAM - Mensen kunnen nu vaak een kleinere kledingmaat dragen dan twintig jaar geleden, terwijl hun gewicht hetzelfde is gebleven. Dat komt omdat de kledingmaten groter zijn geworden.

Foto: Thinkstock
Dat blijkt uit een onderzoek van het Britse tijdschrift The Economist. Het tijdschrift noemt het ‘Size Inflation’. Het gaat hierbij vooral om vrouwenkleding, maar ook mannenkleding met dezelfde maat is groter geworden.
Volgens het tijdschrift komt dit voor bij zowel Europese als Amerikaanse kleding.
Kledingsmaten zijn bij ieder merk anders, maar uit het onderzoek van het tijdschrift blijkt dat de gemiddelde maat 14 bij vrouwenbroeken bij de taille nu meer dan 10 centimeter groter is dan 40 jaar geleden. Maat 14 van nu staat daarmee gelijk aan maat 18 van vroeger.
Smokkelen
Bij mannenkleding speelt dit iets minder, aangezien die maten vaak in inches worden uitgedrukt. Maar ook hier blijkt dat merken vaak smokkelen. Een Amerikaans onderzoek laat zien dat een heupomtrek van 36 inches (91,4 centimeter) soms wel vijf inches (12,7 centimeter) breder is.
Dikker
Fabrikanten zouden volgens het blad bewust de maten groter maken om mensen het gevoel te geven dat ze nog steeds dezelfde maat hebben, terwijl ze nu kleding nodig hebben die twee maten groter is.
Volgens het tijdschrift brengt dit risico’s met zich mee, aangezien mensen nu niet gestimuleerd worden om op dieet te gaan en zo steeds dikker worden
pi_110138234
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:08 schreef Perruche het volgende:

[..]

Maar jullie werken ook veel enzo toch? Nu ik werk betaal ik me ook blauwer dan toen ik student was, toen had ik tijd om naar de markt te gaan enzo. En nu heb ik geld voor luxe dingen :').
Mijn lief studeert nog he :P

Maar wij eten best veel vlees, mijn lief meer dan ik. En net wat je zegt we eten denk ik ook luxer. In het weekend lekker in de keuken rommelen O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:07 schreef V1z0R het volgende:
:') ik zeg niets....
:D
pi_110138260
Deze week zijn we klaar voor 46gbp, en dat is inclusief een heleboel alvast voor mijn verjaardagstapas! Lidl _O_
Ja doei.
pi_110138283
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:11 schreef Isabeau het volgende:
Lunch neem ik altijd mee, dat koop ik echt niet. Veel te duur dat restaurant op mijn werk :N
Als ik zelf zou moeten betalen, ik ook niet! Maar nu betaalt de baas :'). + gratis goede koffie, fruit en andere snacks.
pi_110138297
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dit echt nooit begrepen:

[..]

Niet? Mensen laten zich nu eenmaal graag voor de gek houden en toegegeven, al weet ik best dat die broek veel groter valt dan een 36, toch vind ik het leuk dat ik tenminste 1 broek in maat 36 heb :P
pi_110138378
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:22 schreef MarMar het volgende:
Niet? Mensen laten zich nu eenmaal graag voor de gek houden en toegegeven, al weet ik best dat die broek veel groter valt dan een 36, toch vind ik het leuk dat ik tenminste 1 broek in maat 36 heb :P
Er zouden gewoon wetten moeten zijn over kledingmaten :( En dan vooral graag dat je overal en bij elk merk vrijwel dezelfde maat hebt.

Mijn jas is maat 36 :')
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:24:46 #157
221912 minilot
Nancy boy
pi_110138386
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:20 schreef MarMar het volgende:

[..]

Mijn broodmeel is 10 euro voor een zak, daar haal ik ongeveer 10 broden uit, maar dan komt het gist en de rest er nog bij. Veel groente eet je niet dan? Hier gaat er per dag zeker 2 ons per persoon doorheen, meestal meer. Reken maar globaal 1 kilo groentes per dag, voor 2 personen zou dat dan een pond zijn. 3.5 kilo per week dan, dan zit je zelfs met goedkope groentes en vlees al wel op 15 euro, dan nog alle andere dingen erbij want we drinken niet alleen maar water.. Ik ben heel benieuwd naar een lijstje van je weekboodschappen eigenlijk, wil je dat eens posten? Wie weet kunnen we nog eens bezuinigen dan.
Hm?! Ik betaal in de supermarkt zestig cent voor een kilo bloem en als ik groot inkoop vier euro voor tien kilo! En ik eet tussen de halve en hele kilo groenten per dag, dus dat zit wel snor. Groenten zijn in mijn eetpatroon juist het állerbelangrijkste: de rest is wat mij betreft bijzaak.

Maar wij drinken dus echt alleen water en goedkope wijn, en we kopen nóóit snoep, chips, koekjes of wat voor gemaksproducten dan ook. Geen premade tomatensaus, geen potten mayonaise, geen vruchtenyoghurt, geen voorgesneden kaas, niks van dat alles.

Deze week is het een beetje een zooitje door Pasen-nasleep en het wegwerken van veel restjes, maar ik wil volgende week best eens bijhouden wat ik gedurende de week zoal koop. :Y

Nu écht de keuken in. Lamsstoof maakt zichzelf niet. :W
pi_110138507
Ik was in de veronderstelling dat iedereen zijn/haar eigen shampoo gebruikt, wat volgens mij ook is.. Kom ik terug van een weekendje weg: zijn echt al mijn flessen weg :o

Echt 2 volle ook van 17 euro p.s. dat vind ik best stom :o

Nu ben ik misschien een zeikerd dat ik dat vervelend vind, maar ik heb wel even een mailtje gestuurd om te vragen of men mijn spullen terug wil geven :o Stom!!
pi_110138572
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:27 schreef Probability het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat iedereen zijn/haar eigen shampoo gebruikt, wat volgens mij ook is.. Kom ik terug van een weekendje weg: zijn echt al mijn flessen weg :o

Echt 2 volle ook van 17 euro p.s. dat vind ik best stom :o

Nu ben ik misschien een zeikerd dat ik dat vervelend vind, maar ik heb wel even een mailtje gestuurd om te vragen of men mijn spullen terug wil geven :o Stom!!
nou dan ben je geen zeikerd hoor. Men hoort gewoon van je spul af te blijven.
pi_110138590
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Hm?! Ik betaal in de supermarkt zestig cent voor een kilo bloem en als ik groot inkoop vier euro voor tien kilo! En ik eet tussen de halve en hele kilo groenten per dag, dus dat zit wel snor. Groenten zijn in mijn eetpatroon juist het állerbelangrijkste: de rest is wat mij betreft bijzaak.

Maar wij drinken dus echt alleen water en goedkope wijn, en we kopen nóóit snoep, chips, koekjes of wat voor gemaksproducten dan ook. Geen premade tomatensaus, geen potten mayonaise, geen vruchtenyoghurt, geen voorgesneden kaas, niks van dat alles.

Deze week is het een beetje een zooitje door Pasen-nasleep en het wegwerken van veel restjes, maar ik wil volgende week best eens bijhouden wat ik gedurende de week zoal koop. :Y

Mjah, maar dan ga je bij mij toch beneden de goede voedingswaarden zitten.. die goedkope bloem van de supermarkt kan je niet super gezonde broden van maken, die gebruik ik wel voor koekjes, cake, taart en pannenkoeken.
Ik koop ook zelden tot nooit gemaksproducten, maar als ik dan een goede tomatensaus maak, zit daar toch wel voor minstens 5 euro aan groentes en vlees in en een beetje olijfolie, laurierblaadjes, kruiden.. Een pakje pennywafels kost overigens maar 50 cent, gezond eten is niet altijd goedkoper dan prefab en onzineten.
Groente en fruit alleen al (2 stuks fruit per persoon per dag, minimaal 2 ons groente per persoon per dag) kost hier per persoon zo'n 15 euro per week.
pi_110138636
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:29 schreef MarMar het volgende:

[..]

Mjah, maar dan ga je bij mij toch beneden de goede voedingswaarden zitten.. die goedkope bloem van de supermarkt kan je niet super gezonde broden van maken, die gebruik ik wel voor koekjes, cake, taart en pannenkoeken.
Ik koop ook zelden tot nooit gemaksproducten, maar als ik dan een goede tomatensaus maak, zit daar toch wel voor minstens 5 euro aan groentes en vlees in en een beetje olijfolie, laurierblaadjes, kruiden.. Een pakje pennywafels kost overigens maar 50 cent, gezond eten is niet altijd goedkoper dan prefab en onzineten.
Groente en fruit alleen al (2 stuks fruit per persoon per dag, minimaal 2 ons groente per persoon per dag) kost hier per persoon zo'n 15 euro per week.
Ik zou zelfs durven stellen dat gezond eten doorgaans duurder is dan veel prefab en onzineten :Y helaas -O-
pi_110138638
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:29 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik gebruik ook wel eens wat van mn huisgenoot, maar dan koop ik in ieder geval wel nieuwe.. Andersom ook en zolang niemand er misbruik van maakt gaat dat prima.
pi_110138640
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:29 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^
pi_110138689
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik heb die dingen ook nooit, maar bio tomaten zijn sowieso duurder dan een pot premade tomatensaus bijvoorbeeld!

Ik klaag trouwens niet over wat ik uitgeef, ik vind het niet zo erg om aan eten veel uit te geven.
pi_110138727
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:30 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik gebruik ook wel eens wat van mn huisgenoot, maar dan koop ik in ieder geval wel nieuwe.. Andersom ook en zolang niemand er misbruik van maakt gaat dat prima.
Ja inderdaad.. Nou ben wel benieuwd.. Heb gewoon gevraagd of ze terug gezet kunnen worden ga er niet meteen van uit dat ze op zijn gegaan in een wk-end..
pi_110138804
Nog 13 werkdagen en dan gaan we een weekje weg O+
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:34:30 #167
221912 minilot
Nancy boy
pi_110138817
Even tussendoor vanuit de keuken: ik maak mijn tomatensauzen als het geen hoogzomer is gewoon van gepelde tomaten uit blik, en ik maak liters in één keer! :Y
pi_110138977
Ik heb me ook verbaasd dat dat kan voor dat geld. Ik eet zo min mogelijk prefab (behalve brood dan) maar 20 e per week ga ik alleen al niet eens halen. Dit eet ik ongeveer per dag (gemiddeld)
1/3 brood 80ct, broodbeleg 1 euro, melk 50 ct, kwark 1 euro, vlees 3-4 euro, groente 2 euro, fruit 1 euro. Dat is al 9-10 euro per dag en dan komen er nog uitgaven bij zoals wasmiddel, schoonmaakmiddel, hapjes en drankjes als ik gasten krijg.
Ik snap dat minder vlees eten goedkoper is, maar je moet toch ook iets van vervangers kopen? En noten/paddestoelen zijn ook niet graties. Niet dat ik klaag ofzo, maar meer dat ik me het niet voor kan stellen. En eten is wel het laatste waar ik op ga bezuinigen..
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:38:36 #169
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110139028
Ik denk dat we grofweg zo'n 120 euro per week uitgeven aan boodschappen. De ene week is het (veel) meer, de andere minder. We zouden veel meer op aanbiedingen enzo kunnen letten, maar zolang daar de noodzaak nog niet zo voor is... Wasmiddel / vaatwasserspul probeer ik altijd wel in de aanbieding te kopen en ben dan ook zeker niet merkvast. We gaan altijd naar de Jumbo, want we hebben beiden geen zin en puf om na werktijd en/of in het weekend allerlei supermarkten en markten af te sjouwen en daar hebben ze alles. Snelle bereidingswijze en gemak gaat voor :@. En of bij de Lidl de komkommer dan 0,40 is en bij de Jumbo 1,40 interesseert me eigenlijk geen bal :'). Geen van ons gaat in het weekend uren in de keuken staan.
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:53:46 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110139690
Wat veel! Gezamenlijke boodschappen 30 tot 40 euro hier, en voor mezelf dan nog 15 tot 20. Komen zeer zelden boven de 50 uit.

En we gaan verhuizen naar een afgesloten ruimte. Erg jammer!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:56:52 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110139856
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:53 schreef Viking84 het volgende:

En we gaan verhuizen naar een afgesloten ruimte. Erg jammer!
Je mag tussen 9 en 5 niet meer naar buiten? Je wordt binnengelaten door een bewaker? Je moet een bepaald uniform aan?

So many questions ;(.
pi_110139989
Nog één kans, nog één keer, opnieuw beginnen....
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:00:22 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110140030
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Je mag tussen 9 en 5 niet meer naar buiten? Je wordt binnengelaten door een bewaker? Je moet een bepaald uniform aan?

So many questions ;(.
lol. We zitten nu op een open afdeling en gaan dus naar een eigen ruimte. Veel minder gezellig.
Niet meer actief op Fok!
pi_110140353
Shit, tijdje vergeten mn rekeningen te betalen en nu is al mn geld op :D
pi_110140504
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:07 schreef Perruche het volgende:
Shit, tijdje vergeten mn rekeningen te betalen en nu is al mn geld op :D
Ik had een beetje hetzelfde. Ik vond mijn vakantie naar Thailand al zo goedkoop. Tot ik de afrekening van mijn cc binnen kreeg. Oeps. :') was een beetje vergeten dat mijn gewone pinpas dienst weigerde. Daarom moest ik met mijn creditcard pinnen. Dat kost trouwens ook nog ruim 10 euro per keer. Idioot gewoon. En als ik dat had geweten had ik natuurlijk ineens een groot bedrag gepind.

Ik zit eraan te denken om de Rabo om schadevergoeding te vragen. Want waarom deed die stomme kaart het niet?
pi_110140638
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik had een beetje hetzelfde. Ik vond mijn vakantie naar Thailand al zo goedkoop. Tot ik de afrekening van mijn cc binnen kreeg. Oeps. :') was een beetje vergeten dat mijn gewone pinpas dienst weigerde. Daarom moest ik met mijn creditcard pinnen. Dat kost trouwens ook nog ruim 10 euro per keer. Idioot gewoon. En als ik dat had geweten had ik natuurlijk ineens een groot bedrag gepind.

Ik zit eraan te denken om de Rabo om schadevergoeding te vragen. Want waarom deed die stomme kaart het niet?
Doen! Wie weet vergoeden ze het wel :P
Ik moet nu nog een paar dagen wachten op mijn salaris :'). Hoef tot die tijd niets meer te kopen gelukkig, ook geen eten enzo. Alleen 1 retourtreinkaartje!
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:16:22 #177
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110140767
Ik ga de auto in en maar eens kijken of ik überhaupt de RPM-fiets óp kom :').
  Vis een optie? dinsdag 10 april 2012 @ 16:29:49 #178
70532 loveli
N
pi_110141301
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:43 schreef the85mc het volgende:
Dat is waar, maar als je in duitsland zit ben je in 3uur weer thuis. Als je vanuit midden afrika terug wilt dan duurt dan wel iets langer en is het iets gecompliceerder.
Maar wat houd je tegen, of wat is je angst?
Duitsland is iets groter dan dat :+

Blind date: ergens waar je na 1 kopje koffie afscheid kunt nemen als het niks is en de hele avond kunt doorbrengen als het wel wat is.
/spuit 27
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 10 april 2012 @ 16:32:32 #179
70532 loveli
N
pi_110141400
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:03 schreef minilot het volgende:
Nou ja, iedereen vind hier dat ik te weinig eet, daar zal het ook wel aan kunnen liggen. Als ik zoveel zou eten als hier wordt voorgeschreven (ik noem maar iets, zes boterhammen op een dag), dan ging het bij mij ook lang zo hard niet, denk ik. :N
Hold your stokpaardjes...

Voor 20 euro per week kan ik mezelf niet voeden, bij de weg.
crap in = crap out
pi_110141552
Mine. O+
Everything has changed
pi_110142039
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Als je genoeg energie hebt om tegen de bankbureaucratie te vechten zou ik het doen! Je moet tegenwoordig toch ook ieder kwartaal betalen voor die kaart? Dan mogen ze best een deugdelijk product leveren.
Je kan ook nog naar de Rijdende Rechter :7 gaan bedenk ik me, of dreigen met melden aan Kassa/Radar. In deze populistische tijd helpt dat vast!
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:50:47 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110142075
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

So many questions ;(.
That's my work
Uniform, geen snickers, geen gsm, geen persoonlijke spullen, niet meer naar buiten zonder je om te kleden.....

Ben per dag alleen al 7 euro aan groente kwijt..

Mini die schoenen... uhmmm :'(
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 10 april 2012 @ 16:50:54 #183
70532 loveli
N
pi_110142077
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:49 schreef Laureline het volgende:

[..]

Als je genoeg energie hebt om tegen de bankbureaucratie te vechten zou ik het doen! Je moet tegenwoordig toch ook ieder kwartaal betalen voor die kaart? Dan mogen ze best een deugdelijk product leveren.
Je kan ook nog naar de Rijdende Rechter :7 gaan bedenk ik me, of dreigen met melden aan Kassa/Radar. In deze populistische tijd helpt dat vast!
Ik zou eerst even aan Henk vragen of je dat als vakantieganger vooraf had kunnen weten.
crap in = crap out
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:51:56 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110142112
Succes XM, fiets ze het gaat vast heel goed :Y
pi_110142299
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik zou eerst even aan Henk vragen of je dat als vakantieganger vooraf had kunnen weten.
Ja ik wist het wel, normaal gesproken staat het er ook bij als je pint met de ATM en CC dat je bank extra kosten kan rekenen. Volgens mij binnen Europa (inclusief NL) 5 euro per keer en daarbuiten 10.

Maar het gaat erom dat haar pinpas het niet deed en dat ze daarom de CC moest gebruiken, dat heeft dus niets met inlezen vandoen :)
pi_110142313
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Als je ze aanhebt zie je alleen het bruine leren deel hè, en ze lopen superlekker voor pumps!

Zo, lekker thuis verder werken. Die suikerdips beginnen echt irritant te worden nu. :{ Snap ook niet waar het vandaan komt, ik heb toch echt netjes gegeten vandaag. Misschien toch eens proberen om juist niet vaak kleine beetjes te eten...
Everything has changed
  Vis een optie? dinsdag 10 april 2012 @ 16:57:52 #187
70532 loveli
N
pi_110142340
quote:

[..]

That's my work
Uniform, geen snickers, geen gsm, geen persoonlijke spullen, niet meer naar buiten zonder je om te kleden.....

Geen snickers? Mishandeling!
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 10 april 2012 @ 16:58:34 #188
70532 loveli
N
pi_110142369
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:56 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja ik wist het wel, normaal gesproken staat het er ook bij als je pint met de ATM en CC dat je bank extra kosten kan rekenen. Volgens mij binnen Europa (inclusief NL) 5 euro per keer en daarbuiten 10.

Maar het gaat erom dat haar pinpas het niet deed en dat ze daarom de CC moest gebruiken, dat heeft dus niets met inlezen vandoen :)
Dat bedoelde ik, of je erop bedacht moet zijn dat je pinpas het alleen op specifieke locaties doet.
crap in = crap out
pi_110142430
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:34 schreef minilot het volgende:
Even tussendoor vanuit de keuken: ik maak mijn tomatensauzen als het geen hoogzomer is gewoon van gepelde tomaten uit blik, en ik maak liters in één keer! :Y
ik ben een stoofpot aan het maken waar een pot tomaten doorheen moest, en ik dacht dat ik die nog wel had staan. Niet dus.

Nu dus maar een tomatensaus uit de vriezer geplukt, en bij de stoof ingegooid...

OT: ik merk ook dat hoe puurder ik ga koken, hoe goedkoper. Vandaag bijd e super vooral veel groente en wat fruit, een pak volkorenpasta en wat bonen. totaal ongeveer 23 euro, maar goed, het is wel Zweden. Nu heb ik deze week weer te eten. (Dat is wel alleen tot vrijdag, ongeveer, heb maar een hele globale planning gemaakt).

Ik koop ook veel diepgevroren groente, dat is tenminste te betalen hier. Vooral zaken als sperciebonen zijn diepgevroren goed te doen, en zijn hier vers bijna niet te vinden.
pi_110142499
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik koop ook veel diepgevroren groente, dat is tenminste te betalen hier. Vooral zaken als sperciebonen zijn diepgevroren goed te doen, en zijn hier vers bijna niet te vinden.
Hé, dat heb ik hier ook! Alleen wel jammer dat ze zo snel slap worden -O-
Ja doei.
pi_110142530
Mijn bankpas heeft het tot nog toe over de hele wereld gedaan. Ik geef toe, dat mijn hele wereld vooral uit Europa bestaat, maar ook uit Egypte en Amerika. Dus ik zie geen reden waarom Azie niet zou kunnen. Op de ATM stond ook gewoon een maestro logo. Ik was trouwens al lang blij dat ik die credit card bij me had, anders was het pas echt irritant geworden.
pi_110142557
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:02 schreef conleche het volgende:
Mijn bankpas heeft het tot nog toe over de hele wereld gedaan. Ik geef toe, dat mijn hele wereld vooral uit Europa bestaat, maar ook uit Egypte en Amerika. Dus ik zie geen reden waarom Azie niet zou kunnen. Op de ATM stond ook gewoon een maestro logo. Ik was trouwens al lang blij dat ik die credit card bij me had, anders was het pas echt irritant geworden.
Deed hij het bij andere pinautomaten wel? Ik zou het gewoon proberen, briefje/mailtje sturen kan nooit kwaad.
pi_110142809
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:03 schreef Perruche het volgende:

[..]

Deed hij het bij andere pinautomaten wel? Ik zou het gewoon proberen, briefje/mailtje sturen kan nooit kwaad.
Ik had eerst contant geld bij me, dus had het pas na een tijdje nodig. Maar heb het wel in drie automaten geprobeerd en ook op verschillende dagen. Dus het is ook geen algehele maestro-storing geweest waarschijnlijk. Ach ja, misschien kan ik er een mailtje aan wagen. Is toch ruim dertig euro. Ik ga er niet dood aan als het niet lukt, maar een mailtje van 5 minuten is worth the try.
  dinsdag 10 april 2012 @ 17:21:36 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110143260
quote:

[..]

That's my work

oh je bedoelt sneakers! :')
Kwartje valt.

Honger! Zo spinazie :9~
Niet meer actief op Fok!
pi_110143343
quote:

[..]

Neejoh,

mietje he.
Ben al voorzien, en mijn vriendin is 19% bf.
pi_110143358
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:23 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ben al voorzien, en mijn vriendin is 19% bf.
Ze ís bodyfat? Bij wie? En verdient dat nog wat?
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 10 april 2012 @ 17:25:31 #197
70532 loveli
N
pi_110143390
Siral heeft geloof ik minder bf, dus hij heeft nu meer waar voor z'n geld.
crap in = crap out
  dinsdag 10 april 2012 @ 17:27:12 #198
221912 minilot
Nancy boy
pi_110143452
Kookupdate: Lamschenkels in Guinness, marmelade, rode uien, worcestersaus geuren zó hemels! :9

Het regent hier verder keihard, dus in plaats van hardlopen proberen we straks na Jillian op level 1 daarnet, zodadelijk voor het eerst eens level 2. *)
pi_110143454
Ze squat ook meer dan Siral.
pi_110143534
Doe eens niet zo stom over Siral
pi_110143629
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:27 schreef Panzermaus het volgende:
Ze squat ook meer dan Siral.
En heeft ze een snor en een diepere stem dan jij? ;)
pi_110143674
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:29 schreef Probability het volgende:
Doe eens niet zo stom over Siral
Zij begon.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:31 schreef the85mc het volgende:

[..]

En heeft ze een snor en een diepere stem dan jij? ;)
Nee, ze is een echt meisje.
  Vis een optie? dinsdag 10 april 2012 @ 17:33:05 #203
70532 loveli
N
pi_110143697
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:32 schreef Panzermaus het volgende:
Nee, ze is een echt meisje.
Het is slacker O+
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 10 april 2012 @ 17:33:46 #204
70532 loveli
N
pi_110143723
*eigen niveau weer omhoog schroeft*
crap in = crap out
  dinsdag 10 april 2012 @ 17:52:08 #205
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110144381
Lijstje tot nu toe:

O: twee sneetjes brood met ham
T: 4 merci's :')
L: Italiaanse bol met twee haringen en uitjes :9
T: smoothie van banaan, melk en spinazie
---
T: denk restje stoof van gisteren (geen kip meer, paar aardappels/veggies/chorizostukjes met saus)
Late D: left over stuk bloemkooltaart

S wordt Jillian denk ik!
pi_110144394
Beuh, ik ben echt ontzettend misselijk -O- als ik nu ook maar aan hupsen of hardlopen denk ga ik echt over m'n nek. Misschien ook maar doen dan, want dan ben ik het misschien kwijt :') ;(

-O-
Ja doei.
pi_110144768
:* beterschap Moblo
pi_110145079
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
Beuh, ik ben echt ontzettend misselijk -O- als ik nu ook maar aan hupsen of hardlopen denk ga ik echt over m'n nek. Misschien ook maar doen dan, want dan ben ik het misschien kwijt :') ;(

-O-
Nog steeds Mo? Dat is niet goed hoor! Beterschap!

Zo, halve kilo spinazie achter de kiezen :9 en kip. Straks eens in de sportschool kijken, tijd niet geweest door omstandigheden -O-
pi_110145304
O: roeryoghurt
T: banaan, kaas
L: omelet van 3 eieren met ham en kaas
T: pecannoten
S: Jillian, met gewichten van 2 kilo
T: gerookte kip
D: gado gado met rijst
S: klussen in huis
pi_110145439
Ik heb een paar nieuwe sneakers nodig:

of

Let wel, het zijn sneakers. Dus ban nature niet zo charmant. Wel comfortabel, hoop ik.

Voordeel van de eerste is dat per verkocht paar er ook een paar naar een kind gaat die het kan gebruiken...
pi_110145443
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:01 schreef Isabeau het volgende:
:* beterschap Moblo
Thanks. Heb ook niet echt een idee waar het van kan zijn. Is ook niet alsof ik al de hele middag boven de wc hang, maar 'goed' is anders :') .

Straks toch maar aan het avondeten beginnen. En als 't niet binnen blijft, dan niet, maar moet toch eten :') Dus we gaan 't proberen!
Ja doei.
pi_110145449
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:21 schreef Jagärtrut het volgende:

[ afbeelding ]

of

[ afbeelding ]

Let wel, het zijn sneakers. Dus ban nature niet zo charmant. Wel comfortabel, hoop ik.

Voordeel van de eerste is dat per verkocht paar er ook een paar naar een kind gaat die het kan gebruiken...
2e qua uiterlijk.
Ja doei.
pi_110145527
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

2e qua uiterlijk.
:Y
  dinsdag 10 april 2012 @ 18:24:13 #214
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110145535
Je moet je Maestro toch activeren voor buiten EU? Nieuwe veiligheidsregel sinds vorig jaar ofzo, toch hier in België.
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 10 april 2012 @ 18:24:29 #215
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110145544
Hm ik vind ze geen van beide heel tof, Jatje! Qua sneakers houd ik meer van 'standaard' modellen zoals adidasjes met van die ribbelneuzen en skate gympies.

Al zag ik laatst een stoffen paar van Esprit wat ik wel leuk vond, beetje tussen sneaker en ballerina in, zal even zoeken! Deze :Y Ik vind deze ook leuk btw. Zal maar geen skate gympies linken want da's vloeken in de kerk hiero :+
  dinsdag 10 april 2012 @ 18:24:43 #216
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110145565
2e!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110145902
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zal maar geen skate gympies linken want da's vloeken in de kerk hiero :+
Leuk, doe's posten! Heb nieuwe nodig!
Ja doei.
pi_110145931
activeren? Heb mijn nieuwe pas net gebruikt in Spanje en die deed het gelukkig gewoon.
2 sets oorbellen rijker O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_110145971
quote:
Al zag ik laatst een stoffen paar van Esprit wat ik wel leuk vond, beetje tussen sneaker en ballerina in, zal even zoeken! Deze :Y Ik vind deze ook leuk btw. Zal maar geen skate gympies linken want da's vloeken in de kerk hiero :+
Die 2e vind ik tof!! :Y :D

Ik overweeg zo iets.. of toch gewoon weer ouderwetse puma's, het type wat ik al bijna 15 jaar heb..
  dinsdag 10 april 2012 @ 18:37:15 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110146039
Ik vind het een mannenmodel, die tweede :@. Ik weet dat je een grote voet hebt, maar.. hmz.. Die eerste vind ik echt heel erg niet mooi :@.

Fietsen ging lekker :o. Boven verwachting, aangezien ik mezelf echt naar de sportschool moest slépen.
  dinsdag 10 april 2012 @ 18:40:08 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110146144
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Leuk, doe's posten! Heb nieuwe nodig!
Vooruit dan maar he! :+ Ik wil deze! Denk ik. Keuzes maken is niet mijn sterke kant :+ En mijn favo platte laarzen hebben het begeven dus daar moet ik eigenlijk ook nieuwe van, voor onder rokjes en jurkjes enzo oO< Keuzes keuzes.
  dinsdag 10 april 2012 @ 18:41:38 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110146202
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:34 schreef Ml-etje het volgende:
activeren? Heb mijn nieuwe pas net gebruikt in Spanje en die deed het gelukkig gewoon.
Hee Em El! Hoe is Spanjeee! *O*
pi_110146244
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Vooruit dan maar he! :+ Ik wil deze! Denk ik. Keuzes maken is niet mijn sterke kant :+ En mijn favo platte laarzen hebben het begeven dus daar moet ik eigenlijk ook nieuwe van, voor onder rokjes en jurkjes enzo oO< Keuzes keuzes.
Wat leuk! O+ Ik wil ze! O+ _O_

Oh, en ik zag gisteren leuke laarzen, maar die waren :') 130gbp :') ja, daar begin ik niet aan :')
Ja doei.
  dinsdag 10 april 2012 @ 18:43:22 #224
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110146264
quote:

[..]

Ik kan er gewoon niet aan wennen, dat soort schoeisel ;(.
pi_110146291
quote:
Hm ik vind ze geen van beide heel tof, Jatje! Qua sneakers houd ik meer van 'standaard' modellen zoals adidasjes met van die ribbelneuzen en skate gympies.

ik heb schoenmaat 44, dus zal het bij de mannen moeten vinden...
pi_110146296
quote:

[..]

Leuk :Y vind dat soort schoenen sowieso vaak mooier dan normale gympen.
pi_110146372
http://www.ebay.co.uk/sch(...)=Izzy+ethnies&_rdc=1

Op Ebay ook goedkoop te vinden :9

maar niet in mijn maat :') Heb UK8 nodig...
Ja doei.
  dinsdag 10 april 2012 @ 18:48:38 #228
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110146452
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:34 schreef Ml-etje het volgende:
EU niet, daarbuiten e...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 10 april 2012 @ 18:50:21 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110146508
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:44 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik heb schoenmaat 44, dus zal het bij de mannen moeten vinden...
Oh maar ik vind mannengympen vaak ook leuk! :Y Zoals deze basic adidasjes, die zijn geloof ik nog unisex ook! *O*
pi_110146509
Shoess O+
Mijn nieuwe sandaaltjes en slippers lopen heerlijk!
Spanje is nicceee Maria! Vandaag Alhambra gezien en gisteren de Mesquita, erg mooi beide :Y en net geshopt. Gelukkig waren de kledingwinkels dicht, ik heb niet zo'n rank Spaans figuurje maar de colbertjes en jurkjes zijn hier zo mooi!
pi_110146558
Oh sorry Sjaapje bijlezen op mobiel blijft lastig ;)
pi_110146609
O+ Dit blijven mijn favo sneakers:
  dinsdag 10 april 2012 @ 18:53:27 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110146634
Ik geloof dat ik voor zoiets zou gaan als ik maat 44 zou hebben. Of in het rood ofzo.
pi_110146741
Mo, komt het niet door de eitjes? Dacht dat je het een tijdje geleden ook had? Hoop dat je je snel weer ok voelt, misselijkheid sucks.

Ik zie het al, naast mijn BH's-met-katoenen-onderboksen moet ik samen met Jagar ook een schoenenwebshop voor dames met > maat 40 beginnen (vriendinnetje heeft 'maar' 42, maar vaak hetzelfde probleem).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_110146747

Hm, deze van Vans vind ik ook tof :) heb echt nieuwe gympen nodig, loop nog net niet door de zool heen :')
Ja doei.
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:03:46 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110147213
Zo dat was weer 2.1 kg witlof en de rest...
Borreltijd :9
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:05:11 #237
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110147324
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Hm, deze van Vans vind ik ook tof :) heb echt nieuwe gympen nodig, loop nog net niet door de zool heen :')
O die is best leuk :o

Beterschap Mo... misschien kan je een stukje gaan wandelen? Buitenlucht, beweging kan helpen hoe weinig zin je ook hebt
pi_110147530
XM plaatjes ipv linkjes :D

Geloof dat ik hier maar blijf.. Geen centje pijn, wel een niet functionerende stoelgang dus ik negeer het hotel eten (zoete commerciele meuk) en ga de locale tentjes af :9
pi_110147604
die vind ik zelfs leuk Mo :D al heb ik als enige gympen pastelkleurige all stars :P
pi_110147985
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:09 schreef Ml-etje het volgende:
die vind ik zelfs leuk Mo :D al heb ik als enige gympen pastelkleurige all stars :P
Ja, ik vond ze ook zo leuk dat ik ze net besteld heb *)

@uniek: misschien straks inderdaad maar even een eindje lopen ofzo... is wel een goede. 't Is inmiddels ook wel lekker weer hier! :Y
Ja doei.
pi_110148111
ik vind die schoenen vaak zo breed lijken. Ik speur nog even verder, al blijf ik wel bij de 2e die ikl iet zien hangen.

Boh, teveel nootjes gegeten en nu geen zin meer in avondeten. Toch zo maar een beetje eten..
pi_110148153
Ik heb Superga's en all stars! Vind ik beide wel leuker dan wat je laat zien Jag, die tweede zijn echt mannelijk. Zalando heeft wel Superga, maar ik weet niet of ze er ook in Zweden zijn? Misschien op Nelly.com?
pi_110148166
Oh, ik heb echt niks met sneakers! Ik heb wel gympies voor als ik een stukje wil wandelen of echt niet op hakken aan kan komen (verhuizen ofzo).

Zo'n model ongeveer, andere kleur

Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_110148213
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:19 schreef Novem het volgende:
Ik heb Superga's en all stars! Vind ik beide wel leuker dan wat je laat zien Jag, die tweede zijn echt mannelijk. Zalando heeft wel Superga, maar ik weet niet of ze er ook in Zweden zijn? Misschien op Nelly.com?
Allstars vind ik super leuk, maar zijn voor mijn poezelige voetjes een beetje te smal ;(
Ja doei.
pi_110148277
Die zijn ook leuk! Draag bijna altijd sneakers of flatjes. Heb geen zin om me op hakken door het OV te slepen.
pi_110148357
Over het OV gesproken, ik stond net met een stuk of 15 mensen op het balkon van de trein. ;( Heel dicht naast een rokende alcoholist die in het dagelijks leven op een kippenboerderij werkt of iets in die strekking. Nou goed, smerig in ieder geval. :X
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_110148399
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:22 schreef Goodbye het volgende:
Over het OV gesproken, ik stond net met een stuk of 15 mensen op het balkon van de trein. ;( Heel dicht naast een rokende alcoholist die in het dagelijks leven op een kippenboerderij werkt of iets in die strekking. Nou goed, smerig in ieder geval. :X
Nu weet ik weer waarom ik een hekel heb aan het OV. :P
pi_110148416
Ik zit in de tram tegen over een jongen die in de aftershave is gevallen :+
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:24:11 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110148430
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:22 schreef Goodbye het volgende:
Had ie sneakers aan?
pi_110148465
Klinkt lekker :P maarreh, balkon van de trein? Wasda?

Jammer Mo, ze zijn zo makkelijk!
pi_110148482
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Had ie sneakers aan?
Het was zo druk in de trein dat ik dat niet eens kon zien! :')
pi_110148526
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:24 schreef Novem het volgende:
Klinkt lekker :P maarreh, balkon van de trein? Wasda?

Jammer Mo, ze zijn zo makkelijk!
Zo heet dat toch? Waar je instapt, zeg maar, voor de schuifdeur naar de zitplekken.

En dit was dus geen dubbeldekker, hè. :'(
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:25:58 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110148554
Ja, dat heet zo!
pi_110148658
Jager ik vind dit soort Vans leuk, met leer aan de bovenkant:

pi_110148713
Haha dat wist ik helemaal niet! Dacht een speciaal rokersbalkon ofzo :')
pi_110148754
Ik had vandaag een beetje een SAS (schijt aan slanktopic :P ?) - dag!

O: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: appel
L: grote volkorenbol filet americain, kom tomatensoep, sinaasappel
T: bonbon
D: kom goulashsoup, ciabatta met surinaamse eiersalade
T: chocoladetoetje

Voedingsstoffen komen morgen wel weer. :P
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:29:33 #257
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110148758
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:28 schreef Novem het volgende:
Nee, je mag in geen enkele trein in NL nog roken.
pi_110148787
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:28 schreef Novem het volgende:
Roken in de trein mag al heel lang niet meer, volgens mij! :D [/spuitelf]
pi_110148868

Die zijn ook wel leuk, trouwens. Wel allemaal veel duurder dan de bovenstaande.

Zo, en nu stop ik weer met plaatjes spammen!
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:32:46 #260
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110148950
Oja, lijstje. Ook zeer fraai.

O: kwarkcombi
T: klein slagroomsoesgebakje
L: dubbele bth kaas, 1 kleine plak krentenbrood
T: grapefruit
S: RPM
D: 1/4 stuk turks brood met wat smeersels

Zo'n brood dus:
pi_110148972
Ok zo nu aan het eind van de dag doe ik een lijstje:
O: 2 vk bth met sla/komkommer/kaas
T: banaan
L: grote kom "minestrone" soep met 2 vk bth, 250 gr salade (komkommer, sla, wortel, olijven)
T: zoute stokjes, peer, vifit
D: spitskool geroerbakt met ui, champignons, rozijnen en gehakte paranoten, met kerrie en kokosmelk
S: Evy les 7
S: Bodybalance
T: Beker rijstmelk, restje griekse yoghurt (3 happen ofzo :P), 3 blokjes witte chocolade
pi_110149033
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, lijstje. Ook zeer fraai.

O: kwarkcombi
T: klein slagroomsoesgebakje
L: dubbele bth kaas, 1 kleine plak krentenbrood
T: grapefruit
S: RPM
D: 1/4 stuk turks brood met wat smeersels

Zo'n brood dus:
[ afbeelding ]
Dat is toch geen D? Eerder een tussendoortje.

Jagar bovenste 2 zijn tof ^O^
pi_110149083
XM als je nou bij je D nog groenten zou hebben gehad, was het een tof lijstje geweest! Hoe ging de RPM?
pi_110149094
Het is iig wel veel brood, denk genoeg kcals alleen niet zo veel voedingsstoffen
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:36:15 #265
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110149178
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:34 schreef Perruche het volgende:
XM als je nou bij je D nog groenten zou hebben gehad, was het een tof lijstje geweest! Hoe ging de RPM?
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:

Fietsen ging lekker :o. Boven verwachting, aangezien ik mezelf echt naar de sportschool moest slépen.
:P

En 1 van de smeersels is pittige groentensmeur! :') *reddingspoging doet*
pi_110149200
Balen, heb dienst en logeer in het verpleeghuis maar het systeem ligt eruit dus ik kan ook niet computreren :')
Dat wordt saaaaai vanavond.

Net bij de collega met baby wezen kijken, de baby was lief op schoot, maar zoals altijd, bij een beetje houdingsverandering gaat het TIET!-alarm af en dan word ik heel ongemakkelijk en moet het weg :')
pi_110149301
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[..]

:P

En 1 van de smeersels is pittige groentensmeur! :') *reddingspoging doet*
Ik ben trots op je :D
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:38:50 #268
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110149356
Zie je XM dat het fietsen goed ging, dat gaat vaak zo als je helemaal geen puf/pijn/moe bent.. Mensen zitten vreemd in elkaar 8)7

Lekker een tomaatje en wat spinazie erbij? Of wat doperwten met wat mosterd?
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:38:52 #269
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110149357
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:37 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik ben trots op je :D
:D :*
pi_110149547
Wat is een tiet-alarm?

Ha de D van XM lijkt op een schoenzool :P

Jagar, en de al eerder genoemde all stars dan? Deze zijn zo manly /spuitje 11
pi_110149577
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Zie je XM dat het fietsen goed ging, dat gaat vaak zo als je helemaal geen puf/pijn/moe bent.. Mensen zitten vreemd in elkaar 8)7

Lekker een tomaatje en wat spinazie erbij? Of wat doperwten met wat mosterd?
getsie, doperwten met mosterd? dat lijkt me erg vies.

Doperwten met munt en bacon, dat is dan wel weer lekker!
pi_110149614
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:41 schreef anna82 het volgende:
Wat is een tiet-alarm?

Heb je ooit allstars in maat 44 gezien? Dat is net een zeilboot!
pi_110149623
hardlopen wordt het niet vandaag, te koud, te nat. Fysio heeft wel weer gouden handjes want ik ben weer soepel :+

Hopelijk blijft het zo :)
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:43:19 #274
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110149632
Het smaakte gelukkig niet zo anna :P.
pi_110149696
Ik ga nu omkleden en hopen dat het niet regent en dan hardlopen en dan linea reacta naar den sportschule.
pi_110149804
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:44 schreef Perruche het volgende:
Ik ga nu omkleden en hopen dat het niet regent en dan hardlopen en dan linea reacta naar den sportschule.
Van onder mijn deken op de bank juich ik je toe! Rescept!
  Vis een optie? dinsdag 10 april 2012 @ 19:46:24 #277
70532 loveli
N
pi_110149818
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Thanks. Heb ook niet echt een idee waar het van kan zijn. Is ook niet alsof ik al de hele middag boven de wc hang, maar 'goed' is anders :') .

Straks toch maar aan het avondeten beginnen. En als 't niet binnen blijft, dan niet, maar moet toch eten :') Dus we gaan 't proberen!
Zeker weten? Zou toch wachten of het eerst wil wegtrekken. Soepje ofzo?
crap in = crap out
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:46:33 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110149826
Ja, sucsec Perr! :P
pi_110149906
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:41 schreef anna82 het volgende:
Wat is een tiet-alarm?

Tiet alarm is, dat zodra de baby merkt dat er een tiet aanwezig is, hij/zij de hele tijd gaat 'zoeken' en smakken. Genant. :{
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:48:06 #280
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110149914
Vanaf de laptop in een warm huis, net gedoucht met een cola-berenburg wens ik Perr ook succes _O_
pi_110149923
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:18 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind die schoenen vaak zo breed lijken. Ik speur nog even verder, al blijf ik wel bij de 2e die ikl iet zien hangen.

Boh, teveel nootjes gegeten en nu geen zin meer in avondeten. Toch zo maar een beetje eten..
Dit is wel een smal model:

Volgens mij ook in herenmaten!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:48:28 #282
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110149948
Nog nooit meegemaakt. Zal wel aan de hoeveelheid tiet liggen :').
pi_110149977
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:21 schreef Jagärtrut het volgende:

En die vind ik nou echt leuk :@ maar zo te zien niemand met mij.
pi_110150000
Ik hoorde een alarm afgaan!?
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:50:37 #285
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110150082
Tietsabbelen en wie wordt er wakker?
:Y)
pi_110150127
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:49 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ] Ik hoorde een alarm afgaan!?
:D _O-
pi_110150170
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En die vind ik nou echt leuk :@ maar zo te zien niemand met mij.
Het model, met die randjes, is best leuk voor gympen, maar de print is minder, rare kleurtjes. Zoiets in effen met contrastbiesje bv is dan weer een stuk leuker.
pi_110150176
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, sucsec Perr! :P
Ik en mijn typfouten O+
pi_110150202
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:

Het model, met die randjes, is best leuk voor gympen, maar de print is minder, rare kleurtjes. Zoiets in effen met contrastbiesje bv is dan weer een stuk leuker.
Effen is zo saai :D Ik vind de print gewoon ook heel erg leuk!

Die moblo postte vond ik ook leuk.
pi_110150305
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog nooit meegemaakt. Zal wel aan de hoeveelheid tiet liggen :').
Ik 1 keer! Dat was toen ik twee babies op 1 dag zag en nummertje 1 iets had uitgespuugd op die hoogte :) ik vond het wel skattig.
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:54:44 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110150329
Ik was vandaag zo dom om 6 zakken kattenbakvulling te bestellen en niet naar het adres te kijken, waardoor ze naar Groningen zouden gaan :'). Gelukkig kon het geannuleerd worden en nu worden ze alsnog in DH bezorgd! /spannend leven.

En m'n trolley is ook onderweg, jihaaaah! *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_110150346
Andere smaak dan :P
Ik ben weer op zoek naar oxfordachtige schoentjes voor werk, ook vast saai, maar vind ze leuk en zijn prima.
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:55:19 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110150369
Ik heb een leatherlook legging gekocht, weet niet waarom maar wat moet je erbij aan?
Heb nog een zeegroene tuniek, volgens mij kan dat maar wat voor schoenen/laarzen?
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:57:22 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110150491
Spannend Vik :D
Waar heb je de trolley weg? Moet voor volgende week ook 1.
Denk dat ik hem bij de Action vandaan haal voor 39 euro.
En met snickers bedoel ik wel snickers, niet dat ik het eet want Marsen zijn veel lekkerderder :9
pi_110150554
pi_110150603
Over sneakers, ik ben nog steeds blij met m'n Onitsuka Tigers. O+

Mijn D wordt een paar eieren met champignons, tomaat en wat ui/knoflook/bosui, al genoeg gesnaaid vandaag.
Everything has changed
pi_110150674
Action heeft/had ook een trolley van 9 euro, die is prima en voldoet aan de handbaggagenorm .
pi_110151655
Ik draag altijd plimsolls

ofm'n afgetrapte all stars!
pi_110151677
Jagär, ik zou alle gympen met die verblindend witte dikke rand/zool vermijden! Dan heeft iederéén maat 44, op het zicht. Die slanke zwarte puma's die Phaedra postte zijn dan beter. Die derdewereldwinkelschoenen zijn meer espadrilles geloof ik? Daarbij wordt de zool vaak snel 'harig', dan zien ze er niet meer zo fris uit.
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:17:36 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110151723
Derdewereldschoenen :')
pi_110151759
Zo, thuis. Onverwacht overgewerkt, dus nu nogal mwuhmweh.. :O

En ik kan niet reeksen met een iPad, dus wieowie wil een nieuw topic openen? :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')