OEH dat ga ik ook proberen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik heb 0 onvoldoendes gehaald op mijn opleiding.
Ja, ik ook, anders kan ik het toch afgerond hebben?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik heb 0 onvoldoendes gehaald op mijn opleiding.
Niets opnieuw geprobeerd?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, ik ook, anders kan ik het toch afgerond hebben?
Alleen statistiek.quote:
Toe nou zeg, er is hier herhaaldelijk sarcasme, van schaamhaarsnorretjes tot geschoren voetjes, nemen jullie plots iets voor waar aan wat ik schrijf...quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eh, dat stuk tekst is toch makkelijk te begrijpen?
Ok.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Alleen statistiek.Heb een heleboel dingen gedaan die niet met vakken halen te maken hadden.
Mensen die alles op sarcasme gooien als ze een domme opmerking makenquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Toe nou zeg, er is hier herhaaldelijk sarcasme, van schaamhaarsnorretjes tot geschoren voetjes, nemen jullie plots iets voor waar aan wat ik schrijf...
Iets met smileys gebruiken enzo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Toe nou zeg, er is hier herhaaldelijk sarcasme, van schaamhaarsnorretjes tot geschoren voetjes, nemen jullie plots iets voor waar aan wat ik schrijf...
Bitch pleasequote:Op dinsdag 10 april 2012 13:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mensen die alles op sarcasme gooien als ze een domme opmerking maken
Ik geloof je bro.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik gebruikte ook een smiley, ------->quote:
Wil je ff je "kenkerbek" houden please?quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wil je ff je "kenkerbek" houden please?
quote:
Een accent aigu gebruiken om je opleidingsniveau te bevestigenquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:38 schreef Skv het volgende:
Héhé, hóhó, we gaan hier geen zwakstroomtaalgebruik bezigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |