OEH dat ga ik ook proberen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik heb 0 onvoldoendes gehaald op mijn opleiding.
Ja, ik ook, anders kan ik het toch afgerond hebben?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik heb 0 onvoldoendes gehaald op mijn opleiding.
Niets opnieuw geprobeerd?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, ik ook, anders kan ik het toch afgerond hebben?
Alleen statistiek.quote:
Toe nou zeg, er is hier herhaaldelijk sarcasme, van schaamhaarsnorretjes tot geschoren voetjes, nemen jullie plots iets voor waar aan wat ik schrijf...quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eh, dat stuk tekst is toch makkelijk te begrijpen?
Ok.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Alleen statistiek.Heb een heleboel dingen gedaan die niet met vakken halen te maken hadden.
Mensen die alles op sarcasme gooien als ze een domme opmerking makenquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Toe nou zeg, er is hier herhaaldelijk sarcasme, van schaamhaarsnorretjes tot geschoren voetjes, nemen jullie plots iets voor waar aan wat ik schrijf...
Iets met smileys gebruiken enzo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Toe nou zeg, er is hier herhaaldelijk sarcasme, van schaamhaarsnorretjes tot geschoren voetjes, nemen jullie plots iets voor waar aan wat ik schrijf...
Bitch pleasequote:Op dinsdag 10 april 2012 13:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mensen die alles op sarcasme gooien als ze een domme opmerking maken
Ik geloof je bro.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik gebruikte ook een smiley, ------->quote:
Wil je ff je "kenkerbek" houden please?quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wil je ff je "kenkerbek" houden please?
quote:
Een accent aigu gebruiken om je opleidingsniveau te bevestigenquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:38 schreef Skv het volgende:
Héhé, hóhó, we gaan hier geen zwakstroomtaalgebruik bezigen.
Ovenschotel?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij gaat baardmans een ovenschotel voor me klaarmaken en komt me oppikken .. of 1 van beide of geen van beide .. RAADSEL!!
Een wat?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een accent aigu gebruiken om je opleidingsniveau te bevestigen
Je zou m'n tobo moeten zien. Vol met hippe tekens.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een accent aigu gebruiken om je opleidingsniveau te bevestigen
Baardmans? Is dat je nieuwe Leidenboy?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij gaat baardmans een ovenschotel voor me klaarmaken en komt me oppikken .. of 1 van beide of geen van beide .. RAADSEL!!
¿quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Je zou m'n tobo moeten zien. Vol met hippe tekens.
Nieuwe wat?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:41 schreef STING het volgende:
[..]
Baardmans? Is dat je nieuwe Leidenboy?
Ik merk dat niet zo op. Tussen wie?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:44 schreef Geester het volgende:
Er gaat wat bloeien hierzoover een tijdje zien we dat er een relatie is gekomen
Een relatie? GTFOquote:
Met peen en ui. [14.gif]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Hoooooooooo wat, neequote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:47 schreef Harajuku. het volgende:
A wild Crutch appears.Een wilde loopstok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
We hoeven ook niet bij elkaar te passen. Op of in will do.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoooooooooo wat, neeSkv en ik passen totaal niet bij elkaar, ik wil gewoon aan zijn haar zitten
Ze hadden het over een relatie, gekkie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:48 schreef Skv het volgende:
[..]
We hoeven ook niet bij elkaar te passen. Op of in will do..
Ja en dan IRL alle lijntjes doorknippen 'omdat je zo gezellig kan chatten'.quote:
Die weinig evidente randvoorwaarde acht ik niet nodig voor onze vorm van contact.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze hadden het over een relatie, gekkie.
fuckbuddys is ook een relatie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze hadden het over een relatie, gekkie.
In welk universum?quote:
relatiequote:
Joh, tof, een woordenboekuitdraai. Het gaat toch om een specifiek soort van relatie waar we het hier over hebben? Met je uit-verband-geruk. Zonder opleiding.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
relatie
Uitspraak: rəˈla(t)si de -woord (vrouwelijk) relaties Zelfst. Naamw. 1 verhouding tussen mensen, dingen en begrippen:aanwijsbaar verband tussen twee of meer entiteiten
Gewoon hier.![]()
Met je dure opleiding.
En de nijd komt om de hoek kijkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
relatie
Uitspraak: rəˈla(t)si de -woord (vrouwelijk) relaties Zelfst. Naamw. 1 verhouding tussen mensen, dingen en begrippen:aanwijsbaar verband tussen twee of meer entiteiten
Gewoon hier.![]()
Met je dure opleiding.
Can't fault me.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Joh, tof, een woordenboekuitdraai. Het gaat toch om een specifiek soort van relatie waar we het hier over hebben? Met je uit-verband-geruk. Zonder opleiding.
Je bedoelt 'fool'?quote:
Das toch geen algemeen beschaafd engels. Doe dan blame of prove wrong.quote:
Het is een correcte engelse uitspraak.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Das toch geen algemeen beschaafd engels. Doe dan blame of prove wrong.
Als je 'gedichts' of 'songteksts' spreekt wel, ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is een correcte engelse uitspraak.
Bol.comquote:
Niet nodig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je 'gedichts' of 'songteksts' spreekt wel, ja.
blindfold?quote:
cant fold me? cant fault me?quote:
Ik vraag alleen of ie dat bedoeldequote:Op dinsdag 10 april 2012 13:59 schreef Skv het volgende:
[..]
cant fold me? cant fault me?
Zeg het gewoon in het Nederlands, dit slaat nergens op.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:47 schreef Harajuku. het volgende:
A wild Crutch appears.Copuleren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Je kan me geen ongelijk geven.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:59 schreef Skv het volgende:
[..]
cant fold me? cant fault me?
Zeg het gewoon in het Nederlands, dit slaat nergens op.
Het is géén relatie in de zin van het gespreksonderwerp.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan me geen ongelijk geven.
Het is EEN relatie, zoals ik zei.
Ik eet een banaanquote:
Goed gesproken, mijn waarde.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hou ff je bek wil je, we zijn ons best aan het doen om een beetje plezier te maken.
Jonge t is nuttige info... ik schets een beeld van mezelf hier ik open mn hartquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hou ff je bek wil je, we zijn ons best aan het doen om een beetje plezier te maken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |